Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу НУШ за підручником Оляницької Л. за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу НУШ за підручником Оляницької Л. за типовою освітньою програмою НУШ-1,

розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

Перегляд файлу

Календарно-тематитчне планування з математики для 3 класу НУШ за підручником Оляницької Л. за типовою освітньою програмою НУШ-1,

розробленою під керівництвом Савченко О.Я.


4 ГОД /ТИЖДЕНЬ

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

 

 

ІІ

 

 

№ п/п

Дата

Примітка

Зміст навчального матеріалу

Сторінки підручника

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

 

 

 

 

Числа, дії з числами. Величини

відтворює послідовність чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] визначає розрядний склад трицифрового числа; [3 МАО 4.2] визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; [3 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [3 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [3 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; [3 МАО 4.3] володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; [3 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [3 МАО 4.3] володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3] Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. 46 перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3] виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] перевіряє правильність ділення з остачею; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] застосовує прийоми раціональних обчислень; [3 МАО 3.2] прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [3 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [3 МАО 4.3] знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; [3 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8] розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; [3 МАО 4.2] розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; [3 МАО 4.1] читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; [3 МАО 4.2] порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; [3 МАО 4.2] застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2] застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими; [3 МАО 1.2] користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Особливі випадки множення і ділення. Позатабличне множення і ділення. Відношення кратного порівняння. Збільшення або зменшення числа у кілька разів. Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. Частини величини. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів з чисельником 1. Знаходження частини від числа. Знаходження числа за величиною його частини. Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами. Групи взаємопов’язаних величин. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; роботу. 47 прогнозує очікуваний результат; [3 МАО 1.3] зіставляє одержаний результат із прогнозованим; [3 МАО 3.3] розуміє сутність периметра многокутника; [3 МАО 4.7], користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях [3 МАО 4.3] Залежність величин. Периметр многокутника. Периметр прямокутника (квадрата). Вирази, рівності, нерівності

 

 

Геометричні фігури

 

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] будує прямокутник/квадрат; [3 МАО 4.6] розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); [3 МАО 4.5] будує за допомогою циркуля коло [3 МАО 4.6]

 

Математичні задачі і дослідження

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8] розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 – 1.6] використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] Навчальні дослідження.

Робота з даними

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; [3 МАО 2.1], [3 ІФО 1.2] обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; [3 МАО 2.3] вносить дані до таблиць; [3 МАО 2.1] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач [3 МАО 2.1], [3 МАО 2.3], [3 ІФО 1.2]

Додаткові теми:

Раціональні способи позатабличного множення і ділення. Ознаки подільності на 2 та 5. Ознака подільності на 10. Розв’язування рівнянь, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом. Розв’язування рівнянь, в яких один з компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування нерівностей зі змінною. Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Складені задачі з буквеними даними. Розв’язування складених сюжетних задач алгебраїчним методом. Нестандартні задачі. «Магічні фігури». Добудовує лінійні діаграми.

1

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС

Нумерація чисел у межах 100.

Усне додавання та віднімання

С.4-6

 

2

 

 

Усне додавання та віднімання. Перевірка

правильності виконання арифметичних дій

С.6-7

3

 

 

Збільшення та зменшення числа на кілька

одиниць. Пряма, промінь, відрізок

С.7-9

4

 

 

Числові рівності й нерівності. Різницеве

порівняння. Многокутник та його елементи

С.9-10

5

 

 

Вирази зі змінною. Кути.

Прямий кут, непрямі кути

С.10-12

6

 

 

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Прямокутник.

Побудова прямокутника

С.12-13

7

 

 

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Многокутник

С.13-14

8

 

 

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Периметр прямокутника

С.14-15

9

 

 

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Кратне порівняння

С.15-16

10

 

 

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Квадрат.

Побудова квадрата. Периметр квадрата

С.17-18

11

 

 

Перевірка правильності виконання

арифметичних дій множення та ділення

С.18-19

12

 

 

Властивості множення

та ділення. Коло й круг. Елементи кола й 

круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення

С.19-20

13

 

 

Величини. Одиниці вимірювання величин

С.20-21

14

 

 

Іменовані числа. Порівняння іменованих

чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі

С.22

15

 

 

Іменовані числа. Дії з іменованими числами. 

Складання та розв’язування обернених задач

до простих

С.23

16

 

 

Перевірка своїх досягнень

С. 24

17

 

 

ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (ПРОДОВЖЕННЯ)

Таблиця множення числа 6

С.24-25

18

 

 

Таблиця ділення на 6

С.25-26

19

 

 

Задачі на знаходження четвертого

пропорційного. Спосіб знаходження

однакової величини (зведення до одиниці)

С.27-28

20

 

 

Таблиця множення числа 7

С.28-29

21

 

 

Таблиця ділення на 7

С.30-31

22

 

 

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування 

вивчених таблиць множення та ділення 

С.31-32

23

 

 

Таблиця множення числа 8

С.32-33

24

 

 

Таблиця ділення на 8

С.34-35

25

 

 

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків)

С.35-36

26

 

 

Таблиця множення числа 9.

Прості задачі, що містять трійки

взаємопов’язаних величин (загальна маса,

маса одного предмета, кількість предметів)

С.37-38

27

 

 

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач

на застосування вивчених таблиць множення 

та ділення

С.38-39

28

 

 

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних

величин (вартість, ціна, кількість)

С.39-40

29

 

 

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість

однієї посудини, кількість посудин)

С.41-43

30

 

 

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи)

С.43-45

31

 

 

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення

С.45-46

32

 

 

Перевіряємо свої досягнення .

С. 47

33

 

 

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У КОНЦЕНТРІ «ТИСЯЧА». УСНЕ Й ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 1000

Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа

С.48-49

34

 

 

Додавання та віднімання числа 1

(170 + 1, 187 – 1)

С.50

35

 

 

Порівняння сотень.

Додавання та віднімання сотнями

(400 + 200, 400 – 200 )

С. 51

36

 

 

Лічба в межах 1000. Розряд сотень

С. 52

37

 

 

Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел

С.53-54

38

 

 

Розрядний склад числа .Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому   числі. Порівняння чисел.

С.54-55

39

 

 

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка

С.55-57

40

 

 

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4)

С.57-58

41

 

 

Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345– 5)

С. 58-59

42

 

 

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр

С.59-60

43

 

 

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр.

С.61-62

44

 

 

Сполучний закон додавання

С.62-63

45

 

 

Додавання на основі правила   додавання суми до числа, числа до суми.

С.64-65

46

 

 

Віднімання  на основі правила  віднімання числа від суми, суми від числа.

С.65-66

47

 

 

Додавання круглих чисел (349 + 220)

С.66-67

48

 

 

Віднімання круглих чисел( 340 – 220)

С.67-68

49

 

 

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного

С.69-70

50

 

 

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника

С.70-71

51

 

 

Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270

С. 72-73

52

 

 

Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 - 270

С . 73-74

53

 

 

Одиниця вимірювання маси-тонна. Співвідношення  між одиницями вимірювання величин

С .74-75

54

 

 

Одиниця  вимірювання маси- грам. Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел

С . 76-77

55

 

 

Усне додавання та віднімання круглих  трицифрових чисел. Прийом округлення

С .77-78

56

 

 

Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого)

С .78-79

57

 

 

Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого)

С .80-81

58

 

 

Перевіряємо свої досягнення

С .82

59

 

 

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд)

С . 83-84

60

 

 

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд)

С .84-85

61

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С .85-87

62

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С .87-88

63

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження  трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

С .89-90

64

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С .91-92

65

 

 

Письмове  додавання  та віднімання трицифрових чисел

С .92-93

66

 

 

Перевірка правильності виконання дії додавання

С . 94-95

67

 

 

Перевірка правильності виконання дії віднімання

С .95-96

68

 

 

Закріплення прийомів додавання та віднімання  чисел у межах 1000

С .96-97

69

 

 

Одиниці  вимірювання часу - тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу

С .97-98

70

 

 

Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар.

С .99-100

71

 

 

Одиниці  вимірювання часу - секунда.  Визначення часу за годинником.

С .100-101

72

 

 

Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події,  часу початку й закінчення події.

С .101-103

73

 

 

Порівняння іменованих чисел. Додавання  та віднімання іменованих чисел.

С . 103-104

74

 

 

Закріплення прийомів додавання  та віднімання чисел у межах 1000

С .104-105

75

 

 

Закріплення прийомів додавання  та віднімання чисел у межах 1000

С .105

76

 

 

Порівняння іменованих чисел. Додавання  та віднімання іменованих чисел.

 

77

 

 

Перевіряємо свої досягнення

С . .106

78

 

 

Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів.

С .107-108

79

 

 

Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів.

С . 109

80

 

 

Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів.

С .110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
1243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку