Календарно-тематичне планування уроків
«Математика»
За піручником Н.П. Листопад
І семестр
№ п/п |
Зміст уроків |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
Розділ І. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ |
|||||||
1. |
Нумерація чисел першої сотні |
С. 3-5 (№1-10) |
№ 9-10 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають числа першої сотні; Діяльнісний компонент: - відтворюють послідовність чисел у межах100; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислюють зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозують результат додавання та віднімання; - перевіряють правильність обчислень. |
|
2. |
Додавання і віднімання чисел частинами |
С. 5-6 (№11-18) |
№17-18 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про додавання і віднімання чисел частинами; Діяльнісний компонент: - визначають загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходять значення числового виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
3. |
Знаходження невідомого доданка |
С.6-7 (№19-27) |
№26-27 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають сутність поняття «доданок»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходять значення числового виразу; Ціннісний компонент: - перевіряють правильність обчислень; |
|
||||
4. |
Знаходження невідомого від’ємника |
С. 7-8 (№28-36) |
№35-36 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають сутність поняття «від’ємник»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - знаходять значення числового виразу; Ціннісний компонент: - перевіряють правильність обчислень; |
|
||||
5. |
Знаходження значення виразів. Латинський алфавіт |
С.9-11 (№46-52) |
№51-52 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометрині фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають літери латинського алфавіту»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - знаходять значення числового виразу; - виконують арифметичні дії з іменованими числами; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
|
||||
6. |
Дужки. Складені задачі |
С.11-12 (№53-60) |
№59-60 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: -знають про випадки використання дужок, які вказують на порядок дій у виразі; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - знаходять значення числового виразу; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі. |
|
||||
7. |
Множення. Переставний закон множення |
С. 12-14 (№61-73) |
№72-73 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вимірювання величин» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють виконувати «переставний закон множення»; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади на множення; - розв’язують задачі; - користуються переставним законом множення; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння обчислювати. |
|
||||
8. |
Збільшення числа у кілька разів |
С.14-15 (№74-83) |
№82-83 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про способи збільшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
9. |
Зменшення числа у кілька разів. Побудова прямокутника |
С.16-18 (№92-100) |
№99-100 |
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про способи зменшення чисел; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
10. |
Знаходження невідомого множника. Властивості множення |
С.18-19 (№101-112) |
№111-112 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідомий множник, властивості множення; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вміння розв’язувати задачі. |
|
||||
11. |
Знаходження невідомого дільника |
С. 19-21 (№113-121) |
№120-121 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідомий дільник; Діяльнісний компонент: - знаходять невідомий дільник; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідомий дільник. |
|
||||
12. |
Знаходження невідомого діленого |
С.21-22 (№122-130) |
№129-130) |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити невідоме ділене; Діяльнісний компонент: - знаходять невідоме ділене; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити невідоме ділене. |
|
||||
13. |
Кратне порівняння |
С.23-24 (№140-149) |
№148-149 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знають поняття «кратне порівняння; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
14. |
Діагностична робота |
|
|
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
15. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
«Лічба», «Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
Розділ ІІ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
|||||||||||
16. |
Парні числа. Задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа |
С. 25-26 (№150-160) |
№159-160 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають парні числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виразами до задач. |
|
||||
17. |
Третина |
С. 28-29 (№170-179) |
№178-179 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють відділяти третину від числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
18. |
Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4 |
С.29-31 (№180-188) |
№187-188 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 4, таблицю ділення 4; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
19. |
Знаходження значень виразів |
С.31-32 (№189-199) |
№198-199 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
20. |
Чверть |
С. 32-34 (№200-212) |
№211-212 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють відділяти чверть від числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
|
||||
21. |
Визначення тривалості події |
С. 37-38 (№225-233) |
№232-233 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження»
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
|
||||
22. |
Визначення тривалості події. Знаходження значень виразів |
С.38-40 (№234-244) |
№243-244 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють визначати тривалість подій; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
|
||||
23. |
Рівняння |
С.40-42 (№245-255 |
№254-255 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі. |
|
||||
24. |
Складання таблиці множення числа 6, таблиці ділення на 6 |
С.42-43 (№256-265) |
№264-265 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 6, таблицю ділення 6; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
25. |
Знаходження значень виразів |
С.45-47 (№275-283) |
№282-283 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
26. |
Знаходження значень виразів |
С.47-48 (№284-294) |
№293-294 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
27. |
Повторення вивченого |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
28. |
Урок узагальнення знань |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
29. |
Діагностична робота |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
30. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
31. |
Знаходження значень виразів |
С.51-52 (№306-314) |
№313-314 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
32. |
Задачі на зведення до одиниці |
С.53-55 (315-322) |
№321-322 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття задачі на зведення до одиниці; Діяльнісний компонент: - визначають загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обирають доцільну мірку для вимірювання величини; - розуміють сутність процесу і складають задачі на зведення до одиніці; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
33. |
Складання таблиці множення на 8, таблиці ділення на 8 |
С.57-58 (№333-341) |
№340-341 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 8, таблицю ділення 8; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
34. |
Знаходження значень виразів. Задачі на зведення до одиниці |
С.58-60 (№342-351) |
№350-351 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
35. |
Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею |
С.60-62 (№352-360) |
№359-360 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
36. |
Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею |
С.62-64 (№361-371) |
№370-371 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 9, таблицю ділення 9; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
37. |
Знаходження значень виразів |
С.64-66 (№372-381) |
№380-381 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
38. |
Задачі з буквеними даним |
С.68-70 (№391-399) |
№398-399 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють знаходити невідомі величини; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази з іменованими числами; - читають нескладні таблиці, записують дані з таблиць; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вміння розв’язувати задачі. |
|
||||
39. |
Множення числа 10, ділення на 10 |
С.70-71 (№400-409)
|
№408-409 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються таблиці множення і ділення, таблицю множення 10, таблицю ділення 10; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
40. |
Знаходження значень виразів. Дослідження числових даних задачі |
С.72-73 (№410-418) |
№417-418 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення на знаходження значень виразів; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
41. |
Ознайомлення із дробами. Читання і запис дробів |
С.75-77 (№428-437) |
№436-437 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані про дроби; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
42. |
Знаходження числа за його частиною |
С.77-79 (№438-447) |
№446-447 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати значення виразів на одну та дві дії; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі на збільшення та зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу на уроці. |
|
||||
43. |
Знаходження значень виразів. Знаходження числа за його частиною |
С.79-80 (№448-456) |
№455-456 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - знаходять та записують рівності; - розвʼязують задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
44. |
Знаходження числа за його частиною |
С.80-82 (457-465) |
№464-465 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як знаходити числа за його частинами; Діяльнісний компонент: - знаходять та записують рівності; - розвʼязують задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
45. |
Урок узагальнення знань |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово виконувати множення і ділення Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують вирази письмово; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - дають відповді на запитання за допомогою виразів; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
|
||||
46. |
Діагностична робота |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають таблиці множення і ділення; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази ; - знаходять значення буквенних та числових виразів із заданим значенням букви; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - застосовують для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над буквенними виразами. |
|
||||
47. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово виконувати множення і ділення Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують вирази письмово; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - дають відповді на запитання за допомогою виразів; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
|
||||
Розділ ІІІ. НУМЕРАЦІЯ ТРИЦЕФРОВИХ ЧИСЕЛ |
|||||||||||
48. |
Утворення трицифрових чисел |
С.84-86 (№475-487) |
№486-487 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають як утворюються трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислюють зручним для себе способом; Ціннісний компонент: - прогнозують результат додавання та віднімання; - перевіряють правильність обчислень. |
|
||||
49. |
Утворення розрядних чисел третього розряду. Тисяча |
С.91-94 (512-523) |
№522-523 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають про утворення розрядні числа третього розряду; Діяльнісний компонент: - відтворюють послідовність чисел у межах тисячі; - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - розв’язують задачі на знаходження невідомого доданка; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
|
||||
50. |
Одиниці довжини. Кілометр. Дії з іменованими числами |
С.94-96 (№524-535)
|
№534-535
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
- знають та називають одиниці довжини; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють вирази різними способами; - виконують арифметичні дії з іменованими числами; - користуються даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - розв’язують задачі за коротким записом; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
|
||||
51. |
Співвідношення між одиницями довжини |
С.96-98 (№536-547)
|
№546-547
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та вміють співвідносити одиниці довжини; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження довжини; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
|
||||
52. |
Обчислення на основі нумерації |
С.100-102 (№558-569) |
№568-569 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як розвʼязувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують письмово додавання і віднімання; - розв’язують рівняння на основі правил ; - знаходять окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язують задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
53. |
Обчислення на основі нумерації |
С.102-103 (№570-579) |
№578-579 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як розвʼязувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують письмово додавання і віднімання; - розв’язують рівняння на основі правил ; - знаходять окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язують задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
54. |
Обчислення на основі нумерації. Задачі на спільну роботу |
С.104-105 (№580-589) |
№588-589 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як розвʼязувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують письмово додавання і віднімання; - розв’язують рівняння на основі правил ; - знаходять окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язують задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
55. |
Одиниці часу. Календар. Визначення часу кінця події |
С.105-108 (№590-597) |
№596-597 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як перетворювати та знаходити одиниці вимірювання часу; Діяльнісний компонент: - знаходять письмове значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту; - читають та записують рівності; - визначають час за годинником; - будують прямокутник, знаходять його периметр; - розвʼязують задачі Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про час. |
|
||||
56. |
Округлення чисел до сотень. Задачі на спільну роботу. |
С.110-112 (№607-617) |
№616-617 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , якокруглювати числа до сотень; Діяльнісний компонент: - знаходять та записують рівності; - розвʼязують задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
57. |
Дії з іменованими числами. Визначення часу початку події. |
С.112-113 (№618-627) |
№626-627 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислюють письмово значення виразів; - виконують дії з іменованими числами; - розуміють, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
|
||||
58. |
Нерівності. Розв’язування задач на визначення початку події, тривалості події |
С.114-115 (№628-637) |
№636-637 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - працюють з нерівностями; - розвʼязують задачі за схемами; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про схеми та скорочені записи до задач. |
|
||||
59. |
Розв’язування рівнянь і нерівностей. Задачі на спільну роботу |
С.115-116 (№638-646) |
№645-646 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як розвʼязувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують письмово додавання і віднімання; - розв’язують рівняння на основі правил ; - знаходять окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язують задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
60. |
Побудова фігур за допомогою циркуля |
С.119-121 (№668-674) |
№673-674 |
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають про побудову фігур за допомогою циркуля; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розрізняють коло і круг, - будують за допомогою циркуля коло; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виразами до задач. |
|
||||
61. |
Урок узагальнення знань |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння»,
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють додавати і віднімати трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження маси; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
|
||||
62. |
Діагностична робота |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та вміють додавати і віднімати трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - позначають на рисунку елементи кола і круга; - розв’язують задачі на знаходження маси; - виконують завдання на кмітливість; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
|
||||
63. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
«Числа, дії з числами. Величини», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Вирази, рівності, нерівності, рівняння», «Геометричні фігури» |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають і володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; Діяльнісний компонент: - виконують письмове додавання чисел; - перевіряють правильність обчислень; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розв’язують задачі з буквенними даними; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
|
||||
64. |
Резервний урок* |
|
|
|
|
|
|
||||
1