ДЕНЬ ТИЖНЯ |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
01.09 |
02.09 |
03.09 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Що змінилося в мені?» Правила поведінки на ГПД. Бесіда з безпеки життєдіяльності та попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу, про безпечну поведінку під час прогулянки та ігор на пришкільному майданчику. COVID-19 |
Бесіда з елементами гри: «Змінне і незмінне в мені»
|
Диспут: «Навіщо змінювати зовнішність?» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Оновлення куточку: «Правила поведінки учнів на ГПД» |
Малюнок на асфальті: «Мій сусід» |
Робота з папером: «Створюємо зачіски» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Художня естафета», «Алфавіт». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Квітник», «Карлики та Велетні». |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Анкета для батьків. |
Ознайом-лення батьків з режимом роботи ГПД |
Пам’ятка для батьків «Режим дня» |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
06.09 |
07.09 |
08.09 |
09.09 |
10.09 |
ЗАХІД |
Бесіда-розповідь: «Що змінилося у школі?» |
Бесіда: «Що я хотів би змінити у своєму класі?»
|
Диспут: «Класна кімната моєї мрії. Яка вона?» |
Година спілкува-ння: «Чи змінився маршрут від школи додому?» |
Бесіда: «Пришкільна ділянка. Зміни. Правила безпечної поведінки» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Настільна гра: «Лото» |
Дидактична гра: «Хто уважний» |
Конкурс малюнків: «Класна кімната» |
Робота з папером: «Світло-фор» |
Ігри на розвиток логічного мислення |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором учнів. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Квітник», «Карлики та Велетні».
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Кошик із фруктами» «Де заховалась монетка?» |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Ігри за інтересами учнів. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Космічні перегони», «Золоті ворота». |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда з батьками: «Попередження дитячого травматизму» |
Педагогічна консультація: «Корисні поради татові про виховання дітей» |
Рекомендації для батьків «Як створити в родині атмосферу емпатії» |
Бесіда: «Сім принципів виховання дисциплі-ни у дитини» |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Тиждень 2
Зміни у школі
Тиждень 3
Осінні зміни
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
13.09 |
14.09 |
15.09 |
16.09 |
17.09 |
ЗАХІД |
Інформаційна година: «Які причини змін у природі восени?» |
Бесіда: «Зміни в житі рослин восени» |
Бесіда-розповідь: «Зміни в житті тварин восени» |
Бесіда: «Зміни в неживій природі восени» |
Диспут: «Чи можливе життя без змін у природі?» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Конкурс малюнків: «Природа восени» |
Пластиліно-графія: «Берізка» |
Ігри для розвитку пам’яті |
Робота з папером: «Хмаринка з дощем» |
Аплікація: «Дерево в різні пори року» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Ривок за м’ячем», «Пароль». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Ривок за м’ячем», «Пароль». |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Діти і півник», «Бджілки». |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Гуси лебеді», «День і ніч». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за інтересами дітей. |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Рекомендації: «Як оформити робоче місце учня?» |
Пам’ятка для батьків: «Виховання культури поведінки у дітей » |
Індиві-дуальні бесіди |
Бесіда: «Як виявити здібності у дітей?» |
Рекомендації: «Як розвивати здібності дитини?» |
Тиждень 4
Моє – «Я»
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
20.09 |
21.09 |
22.09 |
23.09 |
24.09 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Які зміни залежать від мене, а які - ні?» |
Година спілкування: «Дитячі улюблені книжки» |
Диспут: «Мої смаки та смакові уподоба-ння друзів. Чи змінились вони?» |
Бесіда: «Мої плани. Чи можуть вони змінюва-тись?» |
Бесіда: «Чи змінить добро твоє життя?» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Творча робота: «Карта мого майбутнього» |
Міні проект: «Моя улюблена книга» |
Аплікація: «Бутер-брод» |
Складання пазлів |
Конкурс малюнків: «Малюємо добро» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Мисливці і качки», «Алфавіт». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Поміняйтеся місцями», «Художня естафета». |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Зміна місць», «Золоті ворота». |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Веселка», «Квач». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Карасі і щука», «Білі ведмеді». |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Рекомендації для батьків: «Здорові засади виховання щасливих дітей» |
Бесіда: «Особливості молодшого шкільного віку» |
Бедіда: «Головні особливо-сті позитивної дисциплі-ни» |
Рекомендації: «Як перетво-рити читання у захопле-ння?» |
Індивідуальні бесіди |
Тиждень 5
Способи передавання інформації
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
27.09 |
28.09 |
29.09 |
30.09 |
01.10 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Як я отримую і сприймаю інформацію?» |
Бесіда-розповідь «Органи чуття, що допомагають пізнати світ» |
Бесіда-розповідь: «Мова символів. Таємничий світ пікторгам та знаків» |
Розповідь: «Шрифт Брайля» |
Тренінг: «Як розрізнити безпечні та небезпечні товари. Вивчаємо упаковку» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Дидактична гра: «Зіпсований телефон»
|
Ігри на розвиток зорової пам’яті |
Малюнок: «Мій знак» |
Настільна гра: «Меморі» |
Виготовляємо годівничку з упаковки |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Гуси-лебеді», «Квач». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Горішки», «Повінь». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сова», «Пароль». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Каруселі»«Потяг». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Карасі і щука», «Білі ведмеді».
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда: «Красномовна дитина» |
Рекомендації для батьків: «Цілеспрямованість у вихованні дітей» |
Бесіда: «Права та обов’язки дитини та батьків» |
Рекомен-дації: «Створе-ння в сім’ї атмосфери емоційної захище-ності» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
Жовтень
Назва місяця: «Способи пізнання»
Тиждень 6
Що я знаю про своє минуле?
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
04.10 |
05.10 |
06.10 |
07.10 |
08.10 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Як дізнатися про події минулого?» |
Подорож: «Навіщо ходити в музеї?» |
Бесіда: «Про що можуть розказати фотогра-фії?» |
Диспут: «Моє ставлення до бібліоте-ки» |
Година спілкування: «Вплив засобів масової інформації»
|
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Розмальовки |
Вправи на розвиток уваги |
Колаж з улюблених фото
|
Виставка улюблених книг |
Виготовляємо смартфон |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Поверни м’яч», «Грай та не втрачай».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Стрибунці-горобчики», «Гречка».
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Грибок», «Слухай сигнал».
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Життя лісу», «Літає – не літає». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за інтересами дітей.
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Рекомендації: «Самоорганіза-ція» |
Індивідуальні бесіди |
Бесіда: «Гра і праця в житті дітей» |
Рекомен-дації : «Адекват-на само-оцінка» |
Виставка літератури з виховання дітей |
Тиждень 7
Способи дослідження
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
ДАТА
|
11.10 |
12.10 |
13.10 |
14.10 |
15.10 |
ВИХОВНИЙ ЗАХІД |
Бесіда: «Таємниці природи. Що допомагає мені досліджувати природу?» |
Дослідницька робота: «Досліди з ґрунтом» |
Бесіда: «Козаць-кому роду нема переводу!» |
Бесіда з елементами розповіді: «Яким буває вітер?» |
|
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Нетрадиційні техніки малювання: «Малюємо парафіном» |
Ігри на розвиток уваги |
Виготовля-ємо листівку до Дня захисника України |
Палітра художника: «Яким я уявляю вітер» |
|
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Маленькі та великі ніжки», «Веселі рибки».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Хвилі на морі», «Сонечко і дощик».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Поїзд у тунель», «Водяний млин». |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри:«Карасі та коропи», «Карусель». |
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Рекомендації: «Мотивація до навчання» |
Індивідуальні бесіди |
Бесіда: «Як розвинути в дитини почуття гумору |
Бесіда: «Вплив мульт-фільмів на дитину» |
Тиждень 8
Мова символів
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
18.10 |
19.10 |
20.10 |
21.10 |
22.10 |
ЗАХІД |
Диспут: «Як відрізнити вигадки та реальність?» |
Година спілкування: «Що таке фантазії?» |
Бесіда: «Мова тіла» |
Диспут: «Побутова хімія: небезпека чи допомога людині?» |
Бесіда з безпеки життєдіяль-ності під час осінніх канікул |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Робота з лего «Мій світ» |
Конкурс малюнків: «Я фантазер» |
Гра: «Покажи настрій» |
Настільна гра: «Тетріс» |
Малюнок: «Осінні канікули» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Чий човен швидший».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Клас, струнко!», «Космонав-ти».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Дістань із дна», «Гравець у колі».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «М’яч сусідові».
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей.
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Рекомендації: «Як виховати добру дитину?» |
Бесіда: «Дитина і телевізор. За і проти» |
Індиві-дуальні бесіди |
Рекомен-дації: «Який сніданок найкорисніший для школяра?» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки |
Листопад
Назва місяця:«Територія»
Тиждень 9
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
01.11 |
02.11 |
03.11 |
04.11 |
05.11 |
ЗАХІД |
Бесіда з безпеки життєдіяльності під час прогулянки та ігор на пришкільному майданчику. Covid-19. |
Бесіда-розповідь: «Що таке територія?» |
Година спілкува-ння: «Господарі своєї території» |
Бесіда: «Як територія може стати домів-кою?» |
Бесіда з елементами розповіді: «Атрибути Української держави» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Вправи на розвиток уваги |
Виготовляємо настільну гру «Хто я?» |
Гра «Пальчи-ковий твістер» |
Конкурс малюнків: «Улюбле-не місце» |
Робота з папером: «Прапор» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Втримай кульку», «Горобчики» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Квач», «Спритна акула» |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Кіт і миші», «М’яч сусідові» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Вище землі», «Сардини» |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда про зовнішній вигляд учнів |
Рекомендації батькам гіперактивних дітей |
Рекомендації: «Якщо дитина сором’я-злива» |
Рекомен-дації: «Як допомогти дитині добре поводи-тися» |
Індивідуальні бесіди щодо навчання |
Україна – європейська країна
Тиждень 10
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
|
|
|
|
|
Виховні заходи |
Бесіда: «Що на території мого населеного пункту доступно для всіх?» |
Диспут: «Межі особистого простору. Чи потрібні вони?» |
Година спілкува-ння: «Особис-тий простір – недоторкана територія» |
Бесіда: «Моя територія та її комфорт» |
Бесіда: «Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими?» |
Розвиваючі заняття |
Гра: «Вихід у театр» |
Малюємо ілюстрацію до улюбленої казки |
Виготов-ляємо маску супергероя |
Вправи на розвиток уваги |
Робота з папером: «Осінній віночок» |
Година здоров я |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри за бажанням дітей та командні естафети. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Совушка-сова», «Звірі-будиночки» . |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Хижаки і травоїдні», «Живий лабіринт»
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Вовк у канаві», «Карасі і щука» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Кругові квача», «Коники» |
Робота з батьками |
Рекомендації для батьків: «Як виховати в дитині співчуття» |
Бесіда: «Як навчити дитину допомагати оточуючим» |
Рекомен-дації: «Як розвивати пам’ять дитини» |
Конкурс сімейного фото «Посміє-мося разом» |
Індивідуальні бесіди щодо навчання |
Як зберегти свою територію?
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
|
|
|
|
|
Виховні заходи |
Бесіда: «Повага до себе та інших» |
Бесіда: «Приниження, неповага – протидія їм» |
Тренінг: «Як уникнути конф-лікту?» |
Бесіда: «Як стати хорошим другом» |
Бесіда: «Щастя. Як бути щасливим?» |
Розвиваючі заняття |
Ігри на розвиток уваги |
Судоку |
Вчимо мирилки |
Аплікація з осіннього листя «Портрет мого друга» |
Конкурс малюнків: «Щастя очима дітей» |
Година здоров я |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри: «М’яч у колі», «Вигадай сам» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Біг пінгвінів», «Футбол»
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Зайці в городі», «Космо-навти» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Чарівні кулі», «Горішки, шишки та гриби» |
Робото з батьками |
Бесіда: «Як забезпечити безпеку в інтернеті?» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки |
Рекомен-дації: «Ефектині поради з керування гнівом для дітей» |
Бесіда: «Як розповіда-ти історії дітям» |
Бесіда: «Скорочуємо використання дітьми гаджетів» |
Тиждень 11
Моя особиста територія
Тиждень 12
Моя країна -Україна
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
|
|
|
|
|
ЗАХІД |
Бесіда з елементами розповіді: «Природа рідного краю» |
Бесіда: «Рослинний світ нашої країни» |
Бесіда: «Твари-нний світ нашої країни» |
Бесіда: «Червона книга України» |
Диспут: «Як, оберігаючи своє, зберегти наше» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Настільна гра: «Доміно» |
Ниткографія: «Осіннє дерево» |
Робота з пластилі-ном: «Тварини» |
Міні проект: «Червона книга України» |
Конкурс малюнків: «Бережи природу» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Пароль»
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Вовк і зайці», «Шпаки» . |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сова», «Пароль» |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Не ходіть, зайці в городі!» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда: «Користь домашніх обов’язків для дітей» |
Бесіда: «Як подолати суперництво між дітьми» |
Рекомен-дації: «Як контролю-вати час дитини за комп’ю-тером?» |
Індивіду-альні бесіди щодо навчання |
Бесіда: «Батьки в смартфоні: вплив на дітей» |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
29.11 |
30.11 |
01.12 |
02.12 |
03.12 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Що таке спільнота?» |
Бесіда: «Люди – різні, але всі ми - рівні» |
Бесіда з елемента-ми розповіді: «Краще разом чи поодин-ці?» |
Тренінг: «Як налагоджувати гарні сто-сунки?» |
Бесіда: «Як виникає приязнь?» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Математичні розмальовки |
Настільна гра: «Танграм» |
Колаж: «Мої друзі» |
Ігри на розвиток пам’яті |
Настільна гра: «Пальчи-ковий твістер» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри за бажанням дітей. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сніговий замок», «Біг пінгвінів» . |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри. Зимові розваги.
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сніго-вик», «Зима чарівниця» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Біг пінгвінів», «Збери коштовні камінці» |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда: «Як виростити дітей добре пристосованими до життя» |
Рекомендації для батьків: «Як зблизитись зі своєю дитиною» |
Індивіду-альні бесіди |
Рекомен-дації: «Якщо дитина не підкоря-ється правилам» |
Бесіда: «Як підвищити успішність дитини в школі?» |
Грудень
Назва місяця: «Спільнота»
Тиждень 13
Що об’єднує людей у спільноти?
Тиждень 14
Наша класна спільнота
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
06.12 |
07.12 |
08.12 |
09.12 |
10.12 |
ЗАХІД |
Бесіда: «Довіра другові» |
Бесіда: «Увага! Незнайомці» |
Тренінг: «Правила спілкува-ння» |
Диспут: «Чи потрібно вміти співпрацювати?» |
Бесіда: «Спілкування із дітьми своєї та іншої статті» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Розмальовки |
Розгадуємо кросворди |
Робота з лего |
Стінгазета: «Правила співпраці» |
Малюємо по клітинках |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Лісова стежка», «Прикрась ялинку»
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. . |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Упіймай сніжинку», «Два Морози»
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Біг пінгвінів», «Снігова фортеця» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сніговик», «Сова» |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда: «Заняття спортом і емоційна гнучкість у дітей» |
Бесіда: «Суворе виховання: ризики для здоров’я дитини» |
Індиві-дуальні консуль-тації |
Бесіда: «Врівно-важеність дитини та атмосфе-ра в сім’ї» |
Рекомендації: «Щоденні дії, що доводять дитині любов» |
Тиждень 15
Закони та правила спільноти
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ
|
ДАТА
|
13.12 |
14.12 |
15.12 |
16.12 |
17.12 |
ЗАХІД |
Бесіда з елементами розповіді: «Чи може існувати спільнота без правил і законів?» |
Диспут: «Які небезпеки можуть бути у спільноті?» |
Бесіда з елемента-ми тренінгу: «Як поводи-тись у ситуації загрози» |
Бесіда: «Як стають героями?» |
Подорож в історію свята Святого Миколая |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Ігри на розвиток уваги |
Розгадуємо ребуси |
Настільна гра з кубиком |
Розма-льовки: «Супер-герої» |
Віночок: «Рукавичка для Миколая» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри за бажанням дітей. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Снігова фортеця», «Вчитель» |
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Хитра лисиця», «Шпаки»
|
ІБЖ. Прогулян-ка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Упіймай сніжинку», «Влучний стрілок» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сніговий тир», «Біг пінгвінів» |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Бесіда: «Уроки, які дитина повинна засвоїти до 10 років» |
Індивідуальні бесіди |
Бесіда: «Чарівне слово допоможе у вихованні дитини» |
Бесіда: «Чого ми можемо навчитися у метели-ка?» |
Бесіда: «Якісне проведення часу з сім’єю й робота» |
Тиждень 16
Герої серед нас
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
ДАТА
|
20.12 |
21.12 |
22.12 |
23.12 |
24.12 |
ВИХОВНИЙ ЗАХІД |
Бесіда: «Які спільноти є в природі?» |
Усний журнал: «Як ми впливаємо на природу» |
Бесіда: «Що об’єднує українців?» |
Бесіда: «Як залишатися собою серед інших людей?» |
Бесіда: «Правила безпечної поведінки під час зимових свят» |
ЗАНЯТТЯ ЗА ІНТЕРЕ-САМИ |
Виготовляємо ялинку
|
Робота з папером: «Іграшка на ялинку»
|
Виготов-лення новорічної листівки |
Малюємо по клітинках |
Конкурс малюнків: «Ура! Канікули!» |
ФІЗКУ-ЛЬТУРНО-ОЗДОРОВ-ЧА ГОДИНА |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі Рухливі ігри за бажанням дітей. |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги.
|
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Снігова баба», «Третій зайвий» |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри. Ліпимо Снігуроньку та Діда Мороза |
ІБЖ. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Сніговик», «Сова» |
РОБОТА З БАТЬКАМИ
|
Бесіда:«Спосте-рігаючи за батьками, діти вчаться любові» |
Бесіда: «Техніки само-допомоги: як подолати образи» |
Бесіда: «Чи може ваша дитина стати генієм?» |
Пам’ятка: «Безпечні зимові канікули» |
Рекомендації: «Щоденні дії, що доводять дитині любов» |