КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У 7 КЛАСІ. ПІДРУЧНИК СИДОРЕНКО, ПАЛІЙ «НІМЕЦЬКА МОВА» (3-Й РІК)
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
|||||||||||
лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||||
MODUL 4. Leute |
||||||||||||||||||
35. |
|
|
Риси характеру |
ЛО теми
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.7 Впр. 6 с.10 |
Впр. 2 с.7 Впр. 3 с.8 |
|
Впр. 1, 2 с.10 |
||||
36. |
|
Особистісна |
Стосунки у сімї |
ЛОуроку
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.11 Впр. 6 с.11 |
Впр. 2 с.12 |
Впр. 5, 6 с.13 |
Вправа с.13 Записати у правильному порядку речення |
||||
37. |
|
Батьки та діти |
ЛО уроку
|
|
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, своєї сімˈї та своїх друзів |
|
|
|
Впр. 1 с.14
|
Впр. 5 с.15 |
Впр. 4 с.15 |
Впр. 1, 2 с.16 |
|||||
38. |
|
Дружба
|
ЛО уроку |
Сполучник denn |
|
|
|
|
Впр. 4 с.17 |
Впр. 5 с.18 |
|
Впр. 1 с.17 Впр. 3 с.17 |
Дати відповідь на запитання с.18 |
|||||
39. |
|
Мій найкращий друг |
ЛО уроку |
Питальний займенник welcher/welches/welche |
|
|
|
|
|
Впр. 2 с.20 |
Впр. 6 с.22 |
Впр. 3 с.20 Впр. 5 с.22 |
Впр. 1 с.23 |
|||||
40. |
|
Повторення. Тест |
ЛО уроку.
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.25 |
|
Впр. 1 c.26 Впр. 5 с.27 Впр. 6 с.26 |
|
Впр. 1 с.26 |
|||||
MODUL 5. Natur und Umwelt |
||||||||||||||||||
41. |
|
Особистісна |
Природа |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. сильна відміна |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.34
|
Впр. 4 с.34 |
Впр. 1 с. 35 |
||||
42. |
|
Домашні тварини |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. akkusativ |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1с.35 Впр. 3 с.36 |
Впр. 4 с.36 |
Впр. 1, 2 с.37 |
|||||
43. |
|
Наші найкращі тварини |
ЛО уроку |
Відмінювання прикметників. Dativ |
|
|
|
|
Впр. 4 с.38 |
Впр. 1 с.37 |
Впр. 6 с.39 |
Впр. 5 с.39
|
Впр. 1 с.39 |
|||||
44. |
|
Природа навколо нас |
ЛО теми |
Питальні слова wo? wohin? |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.40 Впр. 4 с.43 |
Впр. 2, 3 с.42 |
Впр. 5 с.43 |
Впр. 1 с.44 |
|||||
45. |
|
Природа – це не смітник |
ЛО уроку.
|
Відмінювання прикметників |
|
|
|
|
|
Впр. 1,2 с.44
|
Впр. 3 с.45 |
Впр. 4 с.56 |
Завдання на картках |
|||||
46. |
|
Наш світ
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.45 |
Впр. 5 с.46 |
|
|
Впр. 1 с.46 |
|||||
47. |
|
Без води немає життя |
ЛО теми |
Питання |
|
|
|
|
|
Впр 1 с.46 |
Впр. 5 с.48 Впр. 6 с.49 |
Впр. 2 с.60 |
Впр. 1 с.49 |
|||||
48 |
|
Тест |
|
Сполучни darum deshalb |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.50 |
Впр. 4 с.5 Впр. 7 с.52 |
Впр. 3 с.51 |
Впр. 1 с.53 |
|||||
MODUL 3. Wohnhaus |
||||||||||||||||||
49. |
|
Особистісна |
Я тут живу |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. слабка відміна |
|
|
|
|
Впр. 1 с.57 |
Впр. 4 с.58 |
Впр. 2, 3 с.57 |
Впр. 5 с.58 |
Впр. 1 с.58 |
||||
50. |
|
Мій дім
|
ЛО уроку |
Порядок слів у реченні |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.59 Впр. 5 с.61 |
Впр. 2, 3 с.59-60 |
Впр. 4 с.60 |
Впр. 1, 2 с.62 |
|||||
51. |
|
Моя квартира
|
ЛО уроку |
Безособові речення |
|
|
|
|
Впр. 4, 5 с.65, |
Впр. 1 с.62 Впр. 6 с.66 |
|
Впр. 3 с.65 |
Впр. 1, 2 с.66-67 |
|||||
52. |
|
У меблевому магазині |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.67 |
Впр. 1 с.77 Впр. 5 с.69 |
Впр. 2 с.67 Впр. 4 с.68 |
Впр. 5б с.69 |
Впр. 1, 2 с.69-70 |
|||||
53. |
|
Ми облаштовуємо квартиру |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.70 Впр. 5 с.72 |
Впр. 2 с.70
|
Впр. 3,4 с.71 |
Впр. 5 с.83 |
Впр. 1, 2 с.72 |
|||||
54. |
|
У моєму будинку |
ЛО уроку |
|
|
|
|
Націлена на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр. 4 с.75 |
Впр. 2 с.74 |
|
Впр. 2 с.73 |
Впр. 1, 2 с.75 |
|||||
55 |
|
Моя кімната
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
56. |
|
Кімната моєї мрії |
ЛО уроку. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.87 Впр. 5 с.88 |
Впр. 5с с.89 |
Впр. 2 с.87 Впр. 4 с.88 |
Впр. 1, 2 с.89 |
|||||
57 |
|
|
Повторення. Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modul 7. Reisen |
||||||||||||||||||
58 |
|
|
Транспортні засоби
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
59 |
|
|
Як я добираюсь до школи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
60. |
|
|
У незнайомому місці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
61. |
|
|
Київ – столиця України
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
62. |
|
|
Розташування Берліну
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
63. |
|
|
Мої літні канікули
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
64. |
|
|
Проектна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
65. |
|
|
Повторення. Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
66. |
|
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Lesen |
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
||||
67. |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Hören |
|
|
|
Підготуватись СКР з письма |
||||
68 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schreiben |
Підготуватись СКР з говоріння |
||||
69. |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprechen |
|
Повторити вивчені ЛО |
||||
70 |
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
||||