Карта дослідника ( тема" Пряме та переносне значення слова"- українська мова)

Про матеріал
Пропоную Карту дослідника з української мови (3 варіанти), яку можна використати під час узагальнення теми "Пряме та переносне значення слів" у 3 класі. Завдання можна використати як в груповій роботі, так і в індивідуальній.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми дослідники. Слова із прямим і переносним значенням1. Зобрази з допомогою малюнка та словесно, як ти розумієш значення: Золота прикраса, золота дитина2. До слів вжитих у прямому значенні доберіть слова вжиті у переносному значенні та замалюйте квадрат у відповідний колір. Після завершення складіть пірамідку відповідно до вашого кольору3. Встанови порядок слів у реченні та запиши. Над словами, що вжиті в переносному значені постав ↕, а над словами, що вжито в прямому значенні →На, срібний, лежав, столі, годинник. Дзвіночки, конвалії, ніжний, аромат,мають, срібні.4. Складіть невеличку розповідь (3 речення) про осінь, використовуючи слова в переносному значенні Слова ля довідки: золоте листя, розмалювала, прийшла, водить хороводи….5. Оцініть, яким сьогодні був урок1________________________ ____________________2 3. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 2

Ми дослідники. Слова із прямим і переносним значенням1. Зобрази з допомогою малюнка та словесно, як ти розумієш значення: дитина сміється, сонце сміється2. До слів вжитих у прямому значенні доберіть слова вжиті у переносному значенні та замалюйте квадрат у відповідний колір. Після завершення складіть пірамідку відповідно до вашого кольору3. Встанови порядок слів у реченні та запиши. Над словами, що вжиті в переносному значені постав ↕, а над словами, що вжито в прямому значенні →На, дерево, кучеряве, галявині, росло. На, дівчинка, майданчику, кучерява, дитячому гралася.4. Складіть невеличку розповідь (3 речення) про дощову хмару, використовуючи слова в переносному значенні Слова ля довідки: сиві, сіють, плаче, насупилось5. Оцініть, яким сьогодні був урок1________________________ ____________________2 3. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 3

Ми дослідники. Слова із прямим і переносним значенням1. Зобрази з допомогою малюнка та словесно, як ти розумієш значення: каштанове листя, каштанове волосся2. До слів вжитих у прямому значенні доберіть слова вжиті у переносному значенні та замалюйте квадрат у відповідний колір. Після завершення складіть пірамідку відповідно до вашого кольору3. Встанови порядок слів у реченні та запиши. Над словами, що вжиті в переносному значені постав ↕, а над словами, що вжито в прямому значенні →Віте, шовкові, тихо, трави, колише. У, спідничка, нашої, Оксанки.4. Складіть невеличку розповідь (3 речення) про осінній ліс використовуючи слова в переносному значенні Слова ля довідки: вбралися, ведуть розмову, ковдра,5. Оцініть, яким сьогодні був урок1________________________ ____________________2 3. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
693
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку