КАРТА ПРОЕКТУ
Проблема Чому? Актуальність |
Проблемне питання: «Чому для нас рідне село є найкращим місцем на землі» В даний час історія нашої Батьківщини переживає не кращі часи. Підростаюче покоління мало цікавиться історією своєї малої Батьківщини. Саме зараз дуже важливо створити умови для усвідомленого прагнення до вивчення рідного краю та виховання патріотизму у дітей. Школа покликана розвивати в дитини різноманітні здібності, формувати соціальну компетентність. Компетентний випускник – це життєво компетентна молода людина, яка володіє життєвими навичками, та компетенціями, необхідними для успішного самостійного вирішення життєвих завдань.Компетентною людина перш за все має бути в тому середовищі, у якому вона живе. Рідний край – це край, у якому ми народилися, ходимо до школи, у якому живуть наші родини.Тому перед нами постала проблема вивчити та зібрати відомості про наше село,традиції і звичаї наших односельчан, культуру минулого і сьогодення, розвиток народного мистецтва
Компетентності: соціальна , загальнокультурна, інформаційно-комунікаційна, громадянська
Компетенції: уміння працювати в колективі, уміння розподіляти відповідальність, уміння аналізувати результати діяльності; уміння почуватися членом команди; навички аналітичного погляду на інформацію, здатність адекватної самооцінки.
|
|
Тема |
Моє рідне село Липецьке
|
|
Мета Навіщо? |
*ознайомити учнів з історією рідного села та сьогоденням; * наголосити на потребі оберігати як святиню все те, що пов’язує нас з рідною землею; * виховувати в дітей любов до національних традицій, народної мудрості, пошану до своїх талановитих односельців.
|
|
Завдання Що? |
|
|
Характеристика проєкту |
Типологія проєкту
|
|
Кількість учасників |
груповий |
|
За тривалістю |
середньої тривалості |
|
За провідною діяльністю |
дослідницько-інформаційний
|
|
За кількістю навчальних предметів |
міжпредметний
|
|
За характером контактів |
відкритим |
|
За характером партнерської взаємодії |
кооперативний |
|
Зміст проєкту |
Планування 1. Ідентифікація проблеми (визначення та постановка проблеми, теми та мети проекту, визначення шляхів розв’язання проблеми) 2. Думай, спостерігай, плануй(визначення кінцевого продукту проекту, завдань та плану роботи, оцінювання, ) 3. Єдине рішення (об’єднання в групи для розв’язання проблеми планування роботи групи) 4. Активна дія(пошук та аналіз, проектування «макету», консультування, робота з джерелами інформації) 5. Логічні висновки (остаточне оформлення кінцевого продукту,презентація, аналіз виконаної роботи, виявлення переваг та недоліків,оцінюють свою участь у проекті) Портфоліо (створення портфоліо, папки вченого, галереї відкриттів тощо)
Реалізація проекту 1.Пошуково -дослідницький * Обрання проектної діяльності з запропонованого вчителем. * Знайомство з цілями та задачами. * Розподіл на групи за інтересами та темами - група «Дослідники» - використовуючи матеріали школи, сільської бібліотеки , спогади старожилів села, підготувати розповідь про історію села, провести пошукову роботу (легенди назв села та річки), історію Храма Св. Анхангела Михайла, народні пісні, мудрі висловлювання, притаманні односельцям. Свої надбання оформити у книгу «Це – моє, і це - наше» - група «Народознавці» - організувати виставку робіт народних умільців та майстринь села.Виставка «Роботи наших умільців»; - група «Кореспонденти» - взяти інтерв’ю у старости села, написати статтю у газету « Цікаво знати», твори-роздуми «Що б я хотів змінити у своєму селі»; - група «Фотографи» - оформити фотовиставку «Моє село – найкраще місце на землі» та виставити світлини на сайті школи. * Формування критеріїв оцінки роботи в проекті 2.Практична реалізація - Самостійна робота із підбору матеріалів та інструментів для виконання завдань. - книжки, Інтернет, зустрічі, бесіди - Розподіл ролей та обов’язків у групі. - Оформлення проекту. - Редагування роботи. 3.Презентація проекту. Представлення проекту, самооцінка проекту, взаємооцінка робот учасників проекту. Очікуванний результат - отримання достатньої кількості інформації про історію села; - створення своїх наробок; - формування почуття успіху; - набуття учнями навичок спілкування, дослідження, спостереження; - виховання загальнолюдських цінностей; - розвиток пізнавальної активності учнів.
|
|
Способи інформування проєкту |
Створити книгу « Це моє, і це наше»; - фотовиставку «Моє село – найкраще місце на землі»; - виставка «Роботи наших умільців»; - написати статтю у газету, твори- роздуми «Що б я хотів змінити у своєму селі»; - виставлення світлин роботи над проектом «Моє рідне село» на сайті школи; - випуск компакт – диску, до якого увійдуть всі матеріали, зібрані учасниками проекту; -комп’ютерна презентація;
|
|
Автори проєкту |
Вчитель, учні 3 класу
|
|
Керівник проєкту |
вчитель |
|
Назва курсу |
Методика викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в початковій школі.
|
|
Дата навчання |
06.04-09.04.2020
|