Картка теоретичних знань алгебра 7 клас

Про матеріал
Перевірочні роботи, за допомогою яких учитель може здійснювати поточний контроль рівня навчальних досягнень учнів.
Перегляд файлу

      

Картка контролю теоретичних знань 1

Лінійні рівняння з однією змінною.

Картка контролю теоретичних знань 1

Лінійні рівняння з однією змінною.

Варіант 1 _____________________

 

Варіант 2 ________________________

 

  1. Рівняння виду _____________,

де__________________________,

називається лінійним рівнянням зі змінною _____________________

  1. Наведіть приклад лінійного рівняння.

 

 

 

  1. Рівняння ах=b, де а0, має корінь:

 

Приклад:

 

  1. Рівняння 0х=8 не має коренів, оскільки

 

  1. Рівняння 6х+2=8 і -4х+14=10 рівносильні, оскільки

     ______________________________

     ______________________________

     ______________________________

     ______________________________

  1. Не розв’язуючи рівняння

9х-1=3х+5, визначте, яке з наведених чисел є його коренем.

А  -1 В 0

Б   1                                     Г 2

 

 

 

 

  1. Корінь (або розв’язок) рівняння – це таке значення змінної, при якому

 

 

 

 

  1. Якщо х+6=10, то х= ____- корінь рівняння, оскільки

 

 

  1. Рівняння 5х=10 і 2х+1=5 – рівносильні, оскільки

 

 

 

 

  1. Рівняння 0х=0 має безліч коренів, оскільки х-

 

  1. Наведіть приклад рівняння, яке не має коренів. _____________

       _____________________________

  1. Укажіть рівняння, рівносильне рівнянню 3(х-2)=2х-5

А  -2(х-1)=6                     В  4(х+1)

Б  -2х+2=0                      Г  7=2х-5

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         

Картка контролю теоретичних знань 2

Цілі вирази. Степінь із натуральним показником. Одночлени.

Картка контролю теоретичних знань 2

Цілі вирази. Степінь із натуральним показником. Одночлени.

Варіант 1________________________

 

Варіант 2 ________________________

  1. Два вирази, відповідні значення яких рівні при будь-яких значеннях, називаються 

 

  1. Степенем числа а з натуральним  показником n, більшим від 1, називають _____

 

      ______________________________

      ______________________________

      ______________________________

  1. = __________, а_________.
  2. Степенем числа а з показником 1 називають  ________________

 

       _____________________________

       _____________________________

  1. Щоб помножити степені з однаковими основами,  ______

 

 

 

 

  1. Степенем одночлена називають

 

      ______________________________

      ______________________________

      ______________________________

      ______________________________

  1. Будь-яке число є ____________

 

 

 

 

 

 

  1. Рівність, правильна при будь-яких значеннях змінних, називається _______________

 

  1. = ________________________

 

а - _________________________

n - _________________________

  1. Степінь числа а, яке не дорівнює 0, з нульовим  ______

 

       _____________________________

       _____________________________

  1. = ___________.
  2. Щоб поділити степені з однаковими основами, ______

 

 

 

 

  1. Степенем одночлена називають

 

 

 

 

  1. Одночлен стандартного вигляду містить ____________________

 

 

 

 

 

Картка контролю теоретичних знань 3

Многочлени. Дії над многочленами.

Картка контролю теоретичних знань 3

Многочлени. Дії над многочленами.

Варіант 1 ________________________

 

Варіант 2 ________________________

  1. Многочленом називається ____

 

 

 

 

 

  1. Число 0 називається _________

 

  1. Степенем ненульового многочлена називається ______

 

       _____________________________

       _____________________________

  1. Щоб помножити одночлен  на многочлен, потрібно

 

 

 

 

 

  1. Якщо перед дужками стоїть знак «-»,то при розкритті дужок знаки, які були в дужках, ______

 

 

  1. Для того щоб записати многочлен у стандартному вигляді, необхідно розкрити ___________(якщо вони є), та звести _____________________

 

 

 

 

 

 

 

  1. Одночлени також вважаються

 

 

 

  1. Многочленом стандартного вигляду називається многочлен

 

 

 

  1. Нульовий многочлен (0) степеня __________________

 

  1. Щоб помножити многочлен на многочлен, потрібно ________

 

      _____________________________

      _____________________________

      _____________________________

      _____________________________

      _____________________________

  1. Для того щоб записати многочлен у стандартному вигляді, необхідно розкрити _______________(якщо вони є), та звести __________________

 

  1. Якщо перед дужками стоїть знак «+», то при розкритті дужок знаки, які були в дужках,

 

     ______________________________

     ______________________________

     ______________________________

 

Картка контролю теоретичних знань 4

Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки та способом групування.

Картка контролю теоретичних знань 4

Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки та способом групування.

Варіант 1  _______________________

 

Варіант 2 ________________________

  1. Розкласти многочлени на множники означає __________

 

 

  1. Щоб розкласти многочлен на множники способом групування, необхідно _______

 

 

 

  1. Позначте спільний множник для виразів 4х;-16z; 8х

А  4                   В  16хz

Б  -4хуz                         Г  4х

  1. Розкладемо многочлен

2х+8у++4ху на множники способом групування.

а) Розіб’ємо многочлен на дві групи:

 

 

б) Винесемо спільний множник з кожної групи, щоб у дужках залишився однаковий вираз: ____

 

 

в) Винесемо однаковий (спільний) множник (вираз у дужках)за дужки і отримаємо добуток: ___________

 

 

 

 

 

 

  1. Винести спільний множник  за дужки означає _____________

 

 

  1. Розбивши многочлен на декілька груп та визначивши

 

    ______________________________

    ______________________________,

    виносимо його за дужки.

  1. Позначте спільний множник для виразів 3m; -6; 12mp.

А  3mnp                             В 3m

Б   3                      Г -12mnp

  1. Розкладемо многочлен

3а+6b++2аb на множники способом групування.

а) Розіб’ємо многочлен на дві групи: _______________________

 

 

б) Винесемо спільний множник  з кожної групи , щоб у дужках залишився однаковий вираз: _____

 

в) Винесемо однаковий (спільний)

множник (вираз у дужках) за дужки і отримаємо добуток: _____

 

 

Картка контролю теоретичних знань 5

Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення.

Картка контролю теоретичних знань 5

Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення.

Варіант 1 ________________________

 

Варіант 2 ________________________

  1. Добуток різниці двох виразів та їх суми дорівнює ____________

 

 

  1. = ___________________
  2. Квадрат різниці двох виразів дорівнює ___________________

 

 

  1. = ___________________
  2. -=(a-b)(________________)
  3. Розкладіть на множники вираз:

-25 = ______________________

 

 

  1. Запишіть у вигляді добутку вираз: 44mn+= __________

 

 

  1. Подайте у вигляді добутку вираз :

-4х = ______________________

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння -2х+1=0

     _____________________________

     _____________________________

     _____________________________

 

 

 

 

 

 

  1. (а-b)(a+b)= _________________
  2. Квадрат суми двох виразів дорівнює  _________________

 

 

 

  1. = __________________
  2. Добуток суми двох виразів та їх різниці дорівнює ____________

 

 

  1. += (a+b)(_______________)
  2. Розкладіть на множники вираз:

-36= _______________________

 

 

  1. Запишіть у вигляді добутку вираз: 9-6mn+= _______

     

 

  1. Подайте у вигляді добутку вираз: - 16х= _____________

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння +2х+1=0.

 

 

 

 

 

Картка контролю теоретичних знань 6

Лінійна функція

Картка контролю теоретичних знань 6

Лінійна функція

Варіант 1 _______________________

 

Варіант 2 _______________________

  1. Функцією називають відповідність, при якій ________

 

 

 

  1. Областю визначення функції називається _________________

 

 

  1. Графіком функції називається __

 

 

 

  1. Наведіть приклад лінійної функції.

 

 

 

  1. Число k називається __________

 

цієї прямої.

  1. Чи перетинаються графіки функцій у=-2х+6 і у=х+6? ______

 

У=-3х+3 і у=-3х? ________________

 

  1. Якщо х=-2, то значення функції у=х+6 дорівнює ____________
  2. Функція задана формулою

у=3х-72 . Знайдіть значення аргументу, якщо значення функції дорівнює нулю.

 

 

 

 

  1. Змінна х називається _________

     _________, а змінна у називається

     ___________________________

  1. Областю значень функції називається _______________

___________________________

___________________________

___________________________

  1. Лінійною функцією називається функція виду ____________, де

_____________________________

_____________________________

_____________________________

  1. Графіком лінійної функції є  ___

 

 

 

  1. Якщо b=0, то пряма у= kх проходить через ____________

______________________________

  1. Чи перетинаються графіки функцій у=-3х+2 і у=х+2? ______

_____________________________

У=-2х і у=-2х+4?________________

_____________________________

  1. Якщо х=-4, то значення функції

У=х+8 дорівнює ______________

  1. Знайдіть значення аргументу для функції у=7х+63, якщо значення функції дорівнює нулю. ____________________

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку