Картки "Чистомовки як засіб розвитку техніки читання молодших школярів"

Про матеріал

Картки з чистомовками допоможуть під час роботи над розвитком техніки читання молодших школярів. Можна роздрукувати на кольоровому картоні для багаторазового використання, а також, як індивідуальні картки для учнів, де вони можуть розфарбовувати малюнки. Картки можна вткористовквати як під час уроку , так і в позаурочний час з дітьми, які потребують занять з розвитку читацьких навичок.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чистомовкияк засіброзвиткутехніки читання. Серго С. П.

Номер слайду 2

Чи то лис, чи то ліс,Чи то кинь, чи то кінь,Чи то кит, чи то кіт – Звуки плутати не слід. Жив жучок між бур’янами,Жив без тата і без мами. Жив і жив, і не тужив,Жовтим листям ворушив. Ко-ко-ко – вип’єм молоко. Ок-ок-ок – маленький жучок. Ки-ки-ки – смішні малюки. Ик-ик-ик – засміявся Петрик. Юк-юк-юк – великий дрюк. Ку-ку-ку – витягни цю нитку. Че-че-че –бабуся калачі пече. Ча-ча-ча–дай, бабусю, калача. Чі-чі-чі– їж, будь ласка, калачі.

Номер слайду 3

Па-па-па – розсипана крупа. Пе-пе-пе – кошеня сліпе. По-по-по – річка Лімпопо.Іп-іп-іп – зеленіє кріп. Ап-ап-ап – травку щипле цап. Уп-уп-уп – поживний суп. Оп-оп-оп – у річці короп. Пу-пу-пу – по широкому степу. Пи-пи-пи – золотаві снопи. Ав-ав-ав – не лови гав. Ва-ва-ва – книжка нова. Ву-ву-ву – вип’ємо каву. Ув-ув-ув – новину почув. Ви-ви-ви – здивувались пави.Ів-ів-ів – льон зацвів. Во-во-во – намальовано криво. Ов-ов-ов – накололи дров. Ив-ив-ив – я квіти полив. Ви-ви-ви – чорні брови.

Номер слайду 4

Ра-ра-ра – висока гора. Ро-ро-ро – гостре перо. Рі-рі-рі – сонце угорі. Ру-ру-ру – не псуй кору. Ри-ри-ри – книжку бери.Ір-ір-ір – великий двір. Ир-ир-ир – голландський сир. Ря-ря-ря – ясна зоря. Ар-ар-ар – вправний кухар. Ер-ер-ер – молодий шофер. Ма-ма-ма — холодна зима. Му-му-му — молока кому?Мо-мо-мо — до школи йдемо. Ми-ми-ми — нові килими. Мі-мі-мі — веселій кумі. Ме-ме-ме — хто книжку візьме?Ам-ам-ам — нікому не дам. Ом-ом-ом — помиємо з милом. Ем-ем-ем — туди не підем. Ум-ум-ум — у класі шум. Им-им-им — від багаття дим.Ім-ім-ім — збудуємо дім.

Номер слайду 5

Ла-ла-ла — бігла край села. Ля-ля-ля — зелене гілля. Та-та-та — спіймали кота. Тя-тя-тя — довести до пуття. Ду-ду-ду — у кіно піду. Дю-дю-дю — зустріну суддю. Са-са-са — вкусила оса. Ся-ся-ся — малина уся. Зу-зу-зу — боюся грозу. Зю-зю-зю — намажуся маззю. На-на-на — тепла весна. Ня-ня-ня — купали коня. Ра-ра-ра — висока гора. Ря-ря-ря — вранішня зоря. Ца-ца-ца — смачна піцца. Ця-ця-ця — лагідна киця. Ас-ас-ас – прийшла зима до нас. Са-са-са – яка кругом краса!Ас-ас-ас – падає сніжок до нас. Си-си-си – заморозили носи.

Номер слайду 6

Ри-ри-ри – вийшли в поле трактори. Ак-ак-ак – в синім небі наш літак. Ор-ор-ор – при дорозі світлофор. Ус-ус-ус – сіли ми в тролейбус. Ид-ид-ид – на будові самоскид. Аж-аж-аж – привеземо ми вантаж. Жі-жі-жі – всі машини в гаражі. Зе-зе-зе – всіх трамвай наш підвезе.Іль-іль-іль – в мене є автомобіль. Ги-ги-ги – на вокзалі потяги. Ок-ок-ок – ось колючий їжачок. Ми-ми-ми – приготувались до зими. Чок-чок-чок – повна хата грушочок. Ок-ок-ок – частували ми діток.Із-із-із – борсучок в нору заліз. Ди-ди-ди – наступили холоди. Ить-ить-ить – борсучок тут смачно спить. Ни-ни-ни – аж до самої весни.

Номер слайду 7

Ги-ги-ги – ой, як біло навкруги!Узі-узі-узі – птахи наші гарні друзі, Ді-ді-ді – допоможем їм в біді,Ди-ди-ди – це зимові холоди. Альня-альня-альня – ось на дереві їдальня. Сі-сі-сі – годівниці гарні всі,Ці-ці-ці – вдячні синички і горобці.Їх-їх-їх – прилаштували дітки їх. Ям-ям-ям – важко взимку горобцям. Ти-ти-ти – їм зернятко не знайти. Ати-ати-ати – треба крихти накидати. Ать-ать-ать – щоб їм під стріхою дрімать.Ія-ія-ія – а це що за чудасія?Іг-іг-іг – це ведмежий тут барліг. Ить-ить-ить – тут ведмідь у ньому спить. Ни-ни-ни – бачить він медові сни.

Номер слайду 8

Сі-сі-сі – будьте впевнені усі. Уть-уть-уть – зимові місяці пройдуть. Не-не-не – засяє сонечко ясне.Їх-їх-їх – обігріє нас усіх. Ла-ла-ла – вже кульбабка відцвіла. Ут-ут-ут – вже розкрився парашут. Ець-ець-ець – подув сильний вітерець. Ать-ать-ать – парашутики летять. Уть-уть-уть – десь у землю упадуть. Уть-уть-уть – і весною проростуть. Си-си-си – мамі квіти неси. Ти-ти-ти – гарні квіти. Ис-ис-ис – в квітнику розцвів ірис. Шу-шу-шу – я допомогти прошу. Ши-ши-ши – ти додому поспіши. Ше-ше-ше – м’ячик із пап’є-маше. Ші-ші-ші – всі ми любимо вірші.

Номер слайду 9

Ра-ра-ра – у дворі весела гра. Ру-ру-ру – ми продовжуємо гру. Ло-ло-ло – всім нам дуже весело. Мо-мо-мо – в мирі –дружбі живемо. Ро-ро-ро – всім ми робимо добро. Ра-ра-ра – любить гратись дітвора. Рі-рі-рі – я радію також грі. Ру-ру-ру - ми продовжуємо гру. Ри-ри-ри – всіх запрошуєм до гри. Гандзя дзвоника купила,Дзвінко дзвоником дзвонила. Дзвін видзвонював-звучав,Друзів Гандзі всіх зібрав. Кукурудза на городіДивувалась своїй вроді: Милувалась дуже-дуже. Наче в дзеркало в калюжу. Білі зуби, коса довгенька,Та сукня гарна, зелененька.

Номер слайду 10

Джміль на склянку з джемом сів,Гедзь до нього підлетів,І дзвінка пішла розмова. Першим гедзь промовив слово:"Що, солодкий джем із грушки?"З'їм його я самотужки!"Джміль дзижчав, що було сили,Поки склянку не закрили. Дзюрчить у лісі джерело,Вода дзеркальна в ньому. Допомагає джаз лісний. Перебороти втому. День народження у джунглях. Відзначає Джонатан. Одягнув нарядні джинси. Відбиває джаз у джбан.

Номер слайду 11

Вдіну джемпер, джинси вдіну-Джентльмен наполовину. Ще вести себе навчуся,Буде щаслива бабуся. Життєрадісні жирафи. Узяли журнал із шафи. Його жужмили і м'яли... Все одно не прочитали. Жук у житі зажурився,Жвавий джміль десь забарився. Жук жужжить: "Хвилююсь я,Дружба в нас на все життя". Я зараз з буквой "Р" один. Перерахую всіх тварин: Риба, тигр, верблюд, барсук,Рак з клешнями замість рук,Рись, рисак і кенгуру,Кріт до себе ліз в нору,Нерпа і жирафа гарна,Зебра, морж, корова, сарна,Ще черепаха, носоріг,Більш пригадати я не зміг!

Номер слайду 12

Жа, жа, жа ‒ ми побачили вужа. Жу, жу, жу ‒ по галявині ходжу. Жи, жи, жи ‒ мені допоможи. Жі, жі, жі ‒ гострі ножі. Зу-зу-зу ‒ погодуй козу. За-за-за ‒ йди додому, коза. Зу-зу-зу ‒ я їй сіна привезу. Зі-зі-зі ‒ стрибаю на одній нозі. Ка-ка-ка ‒ нова іграшка,Ку-ку-ку ‒ підніму руку,Ко-ко-ко ‒ ми їмо яблуко,Ки-ки-ки ‒ у нас іграшки. Я-я-я – дружна в нас яка сім я. Які – окі! Які – окі!Я люблю поля широкі. Ор-ор-ор – росте мухомор. О-о-о – світить сонце у вікно.

Номер слайду 13

Ок-ок-ок ‒ ось колючий їжачок,Ми-ми-ми ‒ приготувався до зими. Чок-чок-чок ‒ повна хата грушечок. Ок-ок-ок ‒ частуватиме діток. Ить-ить-ить ‒ заєць в полі аж тремтить. Ем-ем-ем ‒ він сховався за кущем. Уха-уха-уха ‒ але довгі в нього вуха,Їх-їх-їх ‒ не сховати зайцю їх. Ла-ла-ла ‒ гора мала,Лу-лу-лу ‒ маю ляльку малу,Лі-лі-лі ‒ черевики вже малі,Ли-ли-ли ‒ ми водиці налили. Ди-ди-ди ‒ йшли качата до води,Иця-иця-иця ‒ а назустріч їм лисиця. Ити-ити-ити ‒ та качат не треба вчити: Юсь-юсь-юсь ‒ вони з розбігу у воду ‒ плюсь!

Номер слайду 14

Із-із-із ‒ бoрсучок в нору заліз. Ди-ди-ди ‒ наступили холоди. Ить-ить-ить ‒ бoрсучок тут смачно спить. Ни-ни-ни ‒ аж до самої весни. Са-са-са - в Оксани є коса. Су-су-су – боїмося ми осу. Сім-сім-сім – весело в садку усім. Ос-ос-ос – звати песика Барбос. Ас-ас-ас – повно у дівчат прикрас. У гуски – гусенята, у свині – поросята.Ічка-ічка-ічка- ось глибока річка. Ачка-ачка-ачка- пливе по річці качка.Єчки-єчки-єчки- знесла вона яєчки. Чат-чат-чат- навиводить дитинчат. Чить-чить-чить- плавати качок навчить.Ічці-ічці-ічці-попливуть разом по річці. Чок-чок-чок-ось червоний бурячок. Чу-чу-чу-я капусту посічу. Щок-щок-щок-в чавунці зварю борщок. Чний-чний-чний-ми зварили борщ смачний.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Серго Світлана
Додано
7 січня 2021
Переглядів
1546
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку