Картки для формувального оцінювання

Про матеріал
Пропоную вам корисний матеріал,який полегшить роботу над формувальним оцінюванням. В даному документі є велика кількість шаблонів для проведення самооцінювання і взаємооцінювання.
Перегляд файлу

image

Анотація 

     Пропонуємо    вам   скористатися   практичним кейсом карток для формувального оцінювання з літератури  «Навчаймо з радістю!»

     Це шаблони, створені на основі рекомендацій з формувального оцінювання

     imageВи можете скористатися ними, роздрукувавши їх, або створити власні за зразком. Багато з них не потребує спеціальних заготовок, їх можна виконувати на звичайних аркушах паперу, у зошиті, записнику тощо. За умови дистанційного навчання їх можна використовувати в цифровому форматі

     Під час використання карток пам’ятайте такий алгоритм:

Мета

 

                                                                                                     Результат                Формат

                                                                                                     Оцінювач                         Час

 Підготовка

Навчаймо з радістю!

Кінестетичне оцінювання 

 

        Розробіть разом з учнями/ученицями систему жестів підтримки:

 

        imageДопомога

        Підтримка

        Гарна робота  

        Оплески 

        Дай п’ять

        Командна робота 

 

        Та інші  (на розсуд дітей та дорослих)

 

Сигнальні картки

миттєве оцінювання (зразки)

Можна використовувати на всіх етапах вивчення: перед початком, під час вивчення матеріалу, , під час виконання завдання, як рефлексія тощо

      imageЗнаю

      Було легко 

      Зрозуміло

      Упораюся без допомоги 

 

 

image 

 

      Частково

      Були незначні помилки

      Не все зрозуміло

      Впораюся, якщо буде допомога

 

 

 

image 

      Не  знаю

      Багато помилок

      Зовсім не розумію

      Потребую допомоги 

Сигнальні картки (зразки)

миттєве оцінювання

image

image

imageНе знаю 

imageМаю власну думку 

Можна використати на будь-якому етапі вивчення художнього твору чи розділу

Картка взаємооцінювання «3 зірки, 2 хмарки, 1 висновок»

Використовується під час аналізу виконаної роботи однокласника/однокласниці 

imageМоє ім’я та прізвище

_______________

Напиши 2 уточнювальних

саме тобі сподобалося в роботі

однокласника/однокласниці

Картка взаємооцінювання 

«Партнер/Партнерка»  (робота в парі)

Моє ім’я та прізвище

_______________________________________________________

Ім’я та прізвище мого партнера /моєї партнерки_______________________________________________

Підкресли твердження, яке вважаєш правильним

Нам вдалося гарно і якісно виконати всі поставлені перед нами завдання 

Так 

Ні 

Частково

Мені сподобалося співпрацювати в парі 

Так 

Ні 

Частково

Наступного разу хочу спробувати попрацювати ще з кимось іншим

Так 

Ні 

Частково

Партнер/партнерка вміє дослухатися до порад і працює добре в парі 

Так 

Ні 

Частково

Я брав/брала на себе ініціативу в нашій парі 

Так 

Ні 

Частково

Нам було легко домовлятися й шукати спільні рішення

Так 

Ні 

Частково

Оціни роботу в групі 

Виділи твердження , яке вважаєш правильним

Моє ім’я та прізвище

___________________________________________________________

Зі мною в групі працювали____________________________________

___________________________________________________________

 

Працювати в групі мені

Сподобалося 

 

 

Не сподобалося

 

Важко відповісти 

 

 

Учасники групи

Дотримувалися правил

 

 

Іноді порушували правила

 

Зовсім не дотримувалися правил

 

 

 

Я був/була в групі

Лідером/лідеркою 

 

 

Виконував/виконувала те, що пропонували інші 

 

Не мав/не мала особливих доручень

 

 

Учасники групи

Розподілили завдання й допомагали одне одному

 

Намагалися визначити кожен  свою роботу самостійно

 

Не могли дійти згоди в роботі

 

 

 

Наступного разу

Хочу працювати в цій самій групі

 

Можу спробувати в іншій

групі 

 

Категорично не хочу працювати в цій групі 

 

 

У групі працювати

Цікавіше 

 

 

Легше 

 

Складніше 

 

 

 

Хочу повідомити учителю/учительці (за потреби)

 

 

 

 

 

 

Оцінювання готовності до співпраці

Учні використовують цю форму , щоб оцінити свої вміння співпрацювати з іншими

   

 

 

 

4

3

2

1

 

 

 

Управління власним навчанням

Я беру вдумливу, активну роль у

власному навчанні.

Я  можу зробити все можливе для успіху 

групи. Я постійно маю бажання

вчитися і ділитися своїми ідеями з однокласниками.

Я зазвичай беру активну роль у

власному навчанні,

тому  можу зробити все можливе для

успіху  групи. Я часто ділюся своїми

ідеями і ставлю запитання однокласникам.

Я іноді беру активну роль у власному

навчанні. Я іноді ділюся своїми

ідеями і ставлю запитання однокласникам.

Я не  беру активну роль у власному

навчанні. Я не беру

участь у спільному обговоренні і

діяльності. Я не

ділюся  ідеями і

ставлю запитання однокласникам.

 

 

Виконання завдань  

Я завжди вдумливо

виконую  повністю завдання, і я

готови/готова

зробити внесок у

роботу групи. Моя

робота показує, що

в мене є велике прагнення до навчання.

Я виконую  отримані завдання, і я

готовий/готова

посильний зробити внесок у роботу групи. 

Я, напевне, потребую

нагадування, щоб виконувати

завдання, щоб

група не чекала на мене і я маю

збільшити мій

внесок у роботу групи.  

Я не завершую отримані завдання і не завжди

готовий/готова

зробити внесок у

роботу групи.  Мені

постійно потрібно

нагадувати про виконання завдання. 

 

 

Участь в обговореннях

Я ініціюю обговорення,

ставлю важливі

питання і виступаю

в ролі лідера в групі.

 

Я регулярно беру участь в 

обговореннях,

висловлюю ідеї,

ставлю важливі запитання і

аргументую власну точку зору. 

Я іноді  беру участь в  обговореннях, але майже не

висловлюю ідеї, не

ставлю важливі запитання і

аргументую свою точку зору. 

Я не  беру участь в  обговореннях.

 

 

Активне спілкування

Я відстоюю аргументами  власні думки та ідеї. Я також уважно слухаю інших. 

 Я ділюся своїми думками і ідеями. Я слухаю моїх однолітків з повагою. 

Я іноді ділюся своїми думками й   ідеями. Я

вислуховую моїх однолітків.

Я не ділюся своїми думками і ідеями. Я не вислуховую моїх

однолітків, або не толерантно

ставлюся до ідей інших учасників. 

Швидкі оцінювання роботи в групі/парі «1 хвилина»

Дати швидку відповідь за 1 хвилину

Як ми працювали в групі

Ім’я та прізвище 

 

 

 

 

Імена та прізвища членів групи

 

 

 

Ми змогли легко домовитися

Так 

Ні 

Частково

Ми говорили по черзі

Так 

Ні 

Частково

Кожен взяв на себе відповідальність за роботу

Так 

Ні 

Частково

Усі були активні

Так 

Ні 

Частково

Ми працювали добре 

Так 

Ні 

Частково 

Склад групи був вдало підібраний

Так 

Ні 

Частково

Робота в парі

Ім’я та прізвище 

 

 

 

Ім’я та прізвище мого партнера/ партнерки

 

 

 

Ми говорили по черзі 

Так 

Ні 

Частково

Партнер/партнерка прислухався/прислухалася до моїх думок

Так 

Ні 

Частково

Партнер/партнерка  реагував/реагувала на слушні поради

Так 

Ні 

Частково

Партнер/партнерка  допомагав/допомагала аналізувати, порівнювати, робити висновки за змістом твору

Так 

Ні 

Частково

Партнер/партнерка 

висловлював/висловлювала цікаві думки, ідеї

Так 

Ні 

Частково 

Партнер/партнерка  допомагав/допомагала виправляти помилки

Так 

Ні 

Частково

Картка

самооцінювання/взаємооцінювання 

«Вимірювання температури»

1.             Як ти оцінюєш свою роботу? 

(працюємо з 1 і 2 колонками)

2.             Як ти оцінюєш роботу в парі? 

 

Учень/учениця

Задоволений/за доволена результатом

 Партнер/ партнерка

 

 

image

Зафарбуйте/позначте рівень роботи  на шкалі термометра

нижче 0 – низький,

imageвід 0 до 40  - середній, від 40 до 100 – високий  

  

 

 

 

 

 

 

  

image

Картка

самооцінювання/взаємооцінювання 

«Вимірювання температури»

1.             Як ти оцінюєш свою роботу? 

(працюємо з 1 і 2 колонками)

2.             Як ти оцінюєш роботу в парі? 

 

Учень/учениця

Активність і творчість

 Партнер/ партнерка

 

 

image

Зафарбуйте/позначте рівень роботи  на шкалі термометра

нижче 0 – низький,

imageвід 0 до 40  - середній, від 40 до 100 – високий  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

image

Картка

самооцінювання/взаємооцінювання 

«Вимірювання температури»

1.             Як ти оцінюєш свою роботу? 

(працюємо з 1 і 2 колонками)

2.             Як ти оцінюєш роботу в парі? 

 

Учень/учениця

Розуміння, що треба

домовлятися й шукати компроміс

 Партнер/ партнерка

 

 

image

Зафарбуйте/позначте рівень роботи  на шкалі термометра

нижче 0 – низький,

imageвід 0 до 40  - середній, від 40 до 100 – високий  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

image

Картка

самооцінювання/взаємооцінювання 

 

Учень/учениця

Готовність вчитися далі й

шукати нові способи пізнання 

 Партнер/ партнерка

 

 

image

Зафарбуйте/позначте рівень роботи  на шкалі термометра

нижче 0 – низький,

imageвід 0 до 40  - середній, від 40 до 100 –

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

image

image«Вимірювання температури»

Лінійка вимірювання

Ім’я та прізвище 

Що оцінюємо?

Наприклад : Знання змісту художнього твору чи характеристика головних героїв…

 

 

image

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я та прізвище 

Знаю/не знаю

 

 

Розумію/ не розумію 

 

 

imageСистема координат

imageТрадиційні рефлексії (особисте)

Індивідуальна робота

Занотуй в записник/зошит/ зроби нотатки в телефоні 

 

 

Трихвилинна пауза

 

      Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість дітям обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами.

      Я змінив/змінила своє ставлення до….

      Я дізнався/дізналася більше про….

      Я здивувався/ здивувалася тому, що…

      Я відчув/відчула… 

      Я ставився/ставилася до …

 

 

 

Тижневий звіт

 

      У кінці навчального тижня кожній дитині пропонується дати відповіді на запитання:

      Чому я навчився/навчилася за тиждень?...

      Що для мене залишилося нез’ясованим?...

      Які запитання я б поставив/поставила учням, якби був/була вчителем/учителькою?

 

Картки оцінювання очікуваних результатів

Заповніть 1 та 2 колонку на початку вивчення теми/розділу, а 3 колонку в кінці

Ім’я та прізвище 

 

Тема/розділ  

 

Знаю 

Хочу дізнатися 

Дізнався/дізналася 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діаграма Венна

Ім’я та прізвище_____________                                                         Тема/розділ _____________   

image

Ім’я та прізвище

Тема/розділ 

 

1

Найкраще мені вдалося (що саме, вкажи конкретно

 

 

 

2

У мене були труднощі, коли (вкажи які і під час якого виду роботи)

 

 

3

image

4

Я навчився/навчилася (чого саме, вкажи конкретно)

 

 

 

5

Тепер я можу (як ти можеш застосувати свої знання)

 

 

 

6

Мені захотілося (чого саме, на основі вивченого)

 

 

 

7

Я потребую допомоги, бо (якщо є те, що тобі досі не зрозуміло)

 

 

 

8

Наступного разу я хочу (твої побажання)

 

 

 

Практика «Незавершене речення»

  Після вивчення теми, розділу

image

Feedback Sandwich 

(фітбек сандвіч)

imageМетод зворотного зв’язку:

Запишіть:

1)                     що сподобалося під час вивчення  матеріалу/роботи на уроці/роботи вчителя/у роботі з партнером(кою) ;

2)                     що треба змінити під час під час вивчення  матеріалу/роботи на уроці/роботи вчителя/у роботі з партнером(кою);

3)Який корисний досвід від вивчення  матеріалу/роботи на уроці/роботи вчителя/у роботі з партнером(кою) 

Три чернетки

(робота в парі)

Чернетка (ім’я та прізвище)

 

 

Текст 

Редагування партнера/пар тнерки

Остаточне редагування 

 

 

 

Взаєморедагування:

     Учень/учениця записує своє есе/роботу в першу колонку, у другу колонку (на інший аркуш) однокласник(ця) вносить свої корективи, потім дитина знову читає свою роботу й приймає остаточне рішення – погоджуватися з  правками чи ні 

Кубик Блума

 Використовується на всіх етапах вивчення художнього твору чи розділу як спосіб визначити, на якому етапі розуміння знаходиться учень/учениця.

image

Техніка  «4 вікна»

                                  Виконується після пояснення нового матеріалу.

 Кожен учень/учениця має 4 вікна, й обирає, яке з них  - одне – зможе заповнити після прочитання/слухання/перегляду художнього твору 

Моє ім’я та прізвище __________________________________. Я зможу: 

ПЕРЕДБАЧИТИ

ОЦІНИТИ

 

 

  

 

ПОЯСНИТИ 

УЗАГАЛЬНИТИ

 

 

 

 

 

Техніка «Дві зірки+бажання»

    Можна використати на будь-якому етапі уроку як самооціювання, взаємооцінювання, а також для оцінювання роботи на уроці вчителя. Можна використати як шаблон для характеристики літературного персонажа.   Дві зірки – що сподобалося, метелик – бажання, що треба змінити

image


Ім’я та прізвище 

 

 

 

Я швидко і легко читаю текст, з яким ми працюємо на уроці

Так 

Ні 

Частково

Я розумію всі слова і фрази, які є в тексті

Так 

Ні 

Частково

Я встигаю на уроці за діями вчителя та роботою учнів

Так 

Ні 

Частково

Я аналізую під час читання сюжет

Так 

Ні 

Частково

Я уявляю події та героїв у процесі читання

Так 

Ні 

Частково 

Я потребую допомоги інших

(учителя/однокласників)під час читання

Так 

Ні 

Частково

Моє ставлення до героя/героїні 

Моє ім’я та прізвище

 

Я змінив/змінила своє ставлення до….

 

Я дізнався/дізналася більше про….

 

 

Я здивувався/здивувалася тому, що …

 

 

Я відчув/відчула…

 

 

Я ставився/ставилася до …

 

Моє читання в класі

Моє читання вдома

Ім’я та прізвище 

 

 

 

Я обираю текст, який мене цікавить самостійно

Так 

Ні 

Частково

Я починаю читати одразу, щойно оберу текст, без нагадування

Так 

Ні 

Частково

Я читаю впродовж відведеного для себе часу

Так 

Ні 

Частково

Я аналізую текст і розумію прочитане

Так 

Ні 

Частково

Я уявляю події та героїв у процесі читання

Так 

Ні 

Частково 

Я потребую допомоги інших (рідних та близьких) під час читання

Так 

Ні 

Частково

Моє слухання тексту

Ім’я та прізвище 

 

 

 

Я уважно слухаю впродовж всього відведеного часу

Так 

Ні 

Частково

Я сприймаю на слух і розумію всі слова і фрази

Так 

Ні 

Частково

Я роблю деякі записи, щоб краще запам’ятати текст

Так 

Ні 

Частково

Я аналізую текст і розумію прослухане

Так 

Ні 

Частково

Я уявляю події та героїв у процесі слухання

Так 

Ні 

Частково 

Я потребую допомоги інших під час слухання

Так 

Ні 

Частково

Моє розуміння

Ім’я та прізвище 

 

 

 

Я обираю текст, який мене цікавить самостійно

Так 

Ні 

Частково

Я починаю читати одразу, щойно оберу текст, без нагадування

Так 

Ні 

Частково

Я читаю впродовж відведеного для себе часу

Так 

Ні 

Частково

Я аналізую текст і розумію прочитане

Так 

Ні 

Частково

Я уявляю події та героїв у процесі читання

Так 

Ні 

Частково 

Я потребую допомоги інших (рідних та близьких) під час читання

Так 

Ні 

Частково

Моє слухання тексту

Ім’я та прізвище 

 

 

 

Я уважно слухаю впродовж всього відведеного часу

Так 

Ні 

Частково

Я сприймаю на слух і розумію всі слова і фрази

Так 

Ні 

Частково

Я роблю деякі записи, щоб краще запам’ятати текст

Так 

Ні 

Частково

Я аналізую текст і розумію прослухане

Так 

Ні 

Частково

Я уявляю події та героїв у процесі слухання

Так 

Ні 

Частково 

Я потребую допомоги інших під час слухання

Так 

Ні 

Частково


Рефлексії 

          Можна застосовувати на всіх                        Сходинки успіху 

етапах діяльності, щоб виміряти, на якому рівні знаходиться

учень/учениця               Намалюй себе, на якій сходинці ти знаходишся 

Оціню  

Проаналізую   

Застосую/наведу приклад  

Розумію/ перекажу   

imageЗнаю/запам’ятав(ла)  

Індекс-картка

        Аркуш паперу (картка) ділиться на дві частини. На зовнішньому, видимому, боці дитина пише все, що знає, узагальнила, може відтворити й проаналізувати, може показати іншим. На внутрішньому, невидимому – пише, що не зрозуміла і що хоче спитати в учителя/вчительки

Моє ім’я та прізвище  Хочу розказати 

Невидима частина картки Прошу пояснити 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

image

image

Рефлексії 

Зворотний відлік 3-2-1 

Перевірка усвідомленого навчання в процесі вивчення художнього твору 

       Твоє ім’я та прізвище _________________

       Запиши 3 речі, чого ти раніше не знав/не знала

image

       Запиши 2 речі, які тебе здивували

image

       Що ти хочеш робити, щоб дізнатися більше?

  image

Рефлексія 

Коло самооцінювання 

Перевірка усвідомленого навчання в процесі вивчення художнього твору Застосовуємо після вивчення теми, розділу, характеристики головного героя тощо 

Твоє ім’я та прізвище _________________

Зафарбуй відповідним кольором сегменти кола настільки, як ти вважаєш за потрібне (весь сегмент, половину, третину тощо) 

image

П’ять пальців

       Використовується після проведеної роботи або як проміжний результат.

Учень/учениця може називати вголос або писати на намальованій долоні

imageЧого я сьогодні

допомоги, співпраці?

       Інший варіант рефлексії 5 пальців:

1.                          Що я робив/робила (читання, письмо, аналіз тощо)?

2.                          З якою метою?

3.                          Чому я робив/робила це саме так?

4.                          Який результат я отримав/отримала?

5.                          Який варіант кращий?

 

 

Техніка «5-4-3-2-1»

 

              5 речей, які ти зараз бачиш.

              4 речі, які ти зараз чуєш.

              3 речі, запах яких ти зараз відчуваєш.

              2 речі, до яких ти можеш доторкнутися.

              1 річ, яку ти можеш спробувати на смак.

 

              5 кольорів, які ви бачили або прочитали.

              4 місця події, де побували герої.

              3 смаколики, які їли герої.

              2 небезпеки, які переслідували героїв.

              1 мрія, яка здійснилася.

 

              5 кольорів, які ти бачиш у творі.

              4 фігури, які ти бачиш у творі.

              3 м’які речі, які ти можеш побачити у творі.

              2 людини, яких ти бачиш у творі.

              1 книга, яку ти бачиш.

 

 

              5 «ЧОМУ?»

image

image

Техніки колективної рефлексії

image
Дерево очікування/ дерево вражень  Піраміда передбачень   

На імпровізоване дерево (скриньку, піраміду тощо) діти клеять стікери зі своїми рефлексіями після певного виду роботи

Ментальна карта (інтелект-карта)

Довгостроковий проект, узагальнення знань та вмінь.

Учитель(ка) дає завдання учням/ученицям згрупувати власні рефлексії в певну систему 

image

image

 

  

image

pdf
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку