Картки для роботи в групах і парах "Досліджую значення слова"

Про матеріал
Картки допоможуть урізноманітнити роботу з дослідження лексичного значення слова, використовувати лексичне багатство української мови у власному мовленні здобувачів освіти
Перегляд файлу

Досліджую значення слова

Урок 32Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

Оберіть партнера (поглядом встановіть зоровий контакт, піднята рука – сигнал , ввічливо запитайте- чи будеш ти моїм партнером?). Займіть місця. Пам’ятайте, працюючи разом, підтримуючи один одного, ви досягнете успіху.

  • Завдання 

 

Презентація     За бажанням

Урок 33

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"Робота в групах

  • Поділ на групи

«Жеребкування» .  З кошика вибирають квітку (5 видів) і об’єднуються в групи.

  • Розподіл ролей
  • Правила роботи в групі
  • Завдання для роботи в групах

 

Група 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Презентація

Доповідач з кожної групи презентує виконане завдання перед класом.

 

Урок 34

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

Утворіть пари: хлопчик-дівчинка. Займіть місця.

 

  • Завдання

 

  • Презентація

Кожна пара називає по одному підкресленому слову. Інші перевіряють, граючи гру «Так-ні». Якщо правильна відповідь, говорять «Так» і кивають стверджувально головою. Якщо є помилка , кажуть «Ні» і кивають головою , заперечуючи, та називають вірний варіант.

 

 

 

 

 

Урок 36

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки" Робота в групах

  • Поділ на групи

«Жеребкуванням». Картинки з різними видами ведмедів (бурий, білий, панда, очковий, гімалайський, губач)

  • Розподіл ролей. Стратегія «Рожевий олівець»

Учні сидять в колі. Передають олівець по колу і виконують завдання. Говорить і пише тільки той, у кого в руках олівець, інші – коригують правильність виконання завдання. Після виконання роботи обирають лідера для презентації роботи.

  • Правила роботи в групі
  • Завдання для роботи в групах (однакове завдання для всіх груп)
  1. Прочитайте текст. Відому інформацію закресліть простим олівцем, а невідому – підкресліть червоним .

Ведмідь

     Ведмідь – найбільший наземний хижак на землі. Живе до 45 років.  У нього хвіст настільки малий, що майже невидимий через густу шерсть. Народжене ведмежа важить 400-500 грам, а вага дорослого в 1000 разів більша. Швидкість ведмедя, який переслідує здобич або при небезпеці може досягати до 50 км на годину.  Панда- самий  миролюбний серед ведмедів . Його називають бамбуковий ведмідь.  Ведмеді подаються дресируванню.

  1. За малюнками складіть і запишіть розповідь про ведмедя.

ведмідь Білий ведмідь ведмідь пливе ведмідь у барлозі ведмідь з рибою  Результат пошуку зображень за запитом ведмідь їсть картинки для дітей"    Результат пошуку зображень за запитом ведмідь їсть картинки для дітей"    Результат пошуку зображень за запитом ведмідь їсть картинки для дітей"

Результат пошуку зображень за запитом коса лінія з допоміжною лінією"

 

  • Презентація

Доповідач з кожної групи презентує виконане завдання перед класом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 37

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

"Стрілянина очима" (Розвідники).

Учасники стають в коло, опускають очі. За командою вчителя діти піднімають очі, шукаючи свою пару. Якщо очі зустрілися, то утворилася пара, вона виходить з кола. Шляхом декількох повторень клас поділяється на пари (повинно бути парне число учнів).

 

  • Завдання

Закресліть зайвий предмет в кожній групі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Презентація

 

 

 

 

 

 

Урок 38

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"Робота в парах

  • Об’єднання в пари

Звучить музика, діти танцюють. Музика зупиняється- діти шукають пару і беруться за руки. Вправу можна повторити кілька разів.

 

 

  • Завдання

Назви одним словом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Презентація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку