Картки для самостійної роботи (українська мова)

Про матеріал

Картки для самостійної роботи на уроках української мови для 5 класу з теми "Лексика.Фразеологія". Кожна карткка має 2 завдання , є місце для роботи над помилками

Перегляд файлу

ЛФ 1

Прізвище ___________________________ клас ________________ дата ____________________

 

1. Вкажи пряме і переносне значення. Поясни вживання словосполучень.

 

Золоте листя - ______________________________________________________________________

Золотий годинник - ________________________________________________________________

Золотий зуб -_______________________________________________________________________

Золоті руки - _______________________________________________________________________

Золотий ключик - __________________________________________________________________

Золоте колосся - ___________________________________________________________________

Золота медаль - ____________________________________________________________________

Золоті дні - ________________________________________________________________________

 

2. Склади речення з поданими словосполученнями.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Прізвище__________________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. Вкажи пряме і переносне значення. Поясни вживання словосполучень.

 

Кам‘яний будинок - ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___________________________________________________________________

Кам’яне серце -  ______________________________________________________________________

Кам’яне вугілля - _____________________________________________________________________

Кам’яна сіль - ________________________________________________________________________

Кам’яний міст - _______________________________________________________________________

Кам’яна стіна - _______________________________________________________________________

Кам’яний погляд - ____________________________________________________________________

Кам’яне обличчя - ____________________________________________________________________

 

  1. Склади речення з поданими словосполученнями.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Прізвище__________________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. Вкажи пряме і переносне значення. Поясни вживання словосполучень.

 

Легкий вітерець - __­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___________________________________________________________________

Легка праця -  ________________________________________________________________________

Легке вбрання - _______________________________________________________________________

Легка дорога - ________________________________________________________________________

Легка задача - ________________________________________________________________________

Легкий хліб - _________________________________________________________________________

Легкий морозець - ____________________________________________________________________

Легка вдача - _________________________________________________________________________

 

  1. Склади речення з поданими словосполученнями.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

ЛФ 7

Прізвище_______________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. Добери антонім.

 

Особистий  -          __  __  __  __  __  __  __  __

скромний -          __  __       __  __  __  __  __  __  __    

забувати -            __  __  __  __  __      __  __  __

тривожний -        __  __  __  __  __  __  __       __

голосно -              __  __       __  __  __  __ 

вірно -            __        __  __  __  __  __  __  __

перемога -           __  __  __  __  __      __

Ключове слово:  

2. Склади речення з поданими словами (на вибір) _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ____________________

 

Робота над помилками

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЛФ 10

Прізвище__________________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. Випишіть лише ті словосполучення, в яких слова вжито в переносному значенні. У кожному такому словосполученні визначте головне і залежне слово.

 

Ранкова зоря  __________________________________________________________

Зоря свободи __________________________________________________________

Золотий годинник ______________________________________________________

Золоте серце __________________________________________________________

Гострий зір ___________________________________________________________

Гострий ніж ___________________________________________________________

Колюча шипшина ______________________________________________________

Колюче слово _________________________________________________________

Сухе дерево ___________________________________________________________

Суха відповідь _________________________________________________________

 

  1. З двома-трьома словосполученнями складіть речення.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛФ 12

Прізвище__________________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. До поданих слів доберіть антоніми.

 

Веселий – ____________________________________________________________

Добрий – _____________________________________________________________

Молодий – ____________________________________________________________

Легко – _______________________________________________________________

Пізній – ______________________________________________________________

Праця – ______________________________________________________________

Мудрий – _____________________________________________________________

Літо – ________________________________________________________________

Холодно – ____________________________________________________________

Високо – ______________________________________________________________

 

  1. З однією з антонімічних пар складіть речення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛФ 15

Прізвище__________________________________  Дата ___________________  Клас __________

 

  1. Замініть фразеологізми синонімами.

 

Як рак на горі свисне – __________________________________________________

Змотувати вудочки – ___________________________________________________

Хоч око виколи – ______________________________________________________

Намотай собі на вус – ___________________________________________________

Як корова язиком злизала – ______________________________________________

Бити байдики –  ________________________________________________________

Зробити з мухи слова – _________________________________________________

Піймати облизня – _____________________________________________________

Передати куті меду – ___________________________________________________

Скуштувати березової каші – ____________________________________________

 

 

  1. З двома із фразеологізмів (на вибір) складіть речення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________________

 

 

Робота над помилками

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

doc
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
3163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку