Картка індивідуального поступу учня з математики 2.1
Прізвище ім’я учня ________________________________
Виконав(ла) вірно – зелена зірочка Важкувато, помилявся – жовта зірочка Прошу допомоги, не розумію – червона зірочка
|
||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
завдання |
виконання |
самооцінка |
Оцінка вчителя |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]
|
Установи закономірність. Встав пропущені числа |
|
|
|
утворює числа різними способами; [1 МАО 4.2]
|
Доповни склад числа |
|
|
|
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; [1 МАО 4.3]
|
Збільш кожне число на 1
|
|
|
|
креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]
|
Некресли відрізок довжиною 3см |
|
|
|
Висновок : засвоєно частково засвоєно не засвоєно
|
Картка індивідуального поступу учня з математики 2.2
Прізвище ім’я учня ________________________________
Виконав(ла) вірно – зелена зірочка Важкувато, помилявся – жовта зірочка Прошу допомоги, не розумію – червона зірочка
|
||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
завдання |
виконання |
самооцінка |
Оцінка вчителя |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]
|
Установи закономірність. Встав пропущені числа |
|
|
|
утворює числа різними способами; [1 МАО 4.2]
|
Доповни склад числа |
|
|
|
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; [1 МАО 4.3]
|
Збільш кожне число на 2
|
|
|
|
креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]
|
Некресли відрізок довжиною 4см |
|
|
|
Висновок : засвоєно частково засвоєно не засвоєно
|
Картка індивідуального поступу учня з математики 2.3
Прізвище ім’я учня ________________________________
Виконав(ла) вірно – зелена зірочка Важкувато, помилявся – жовта зірочка Прошу допомоги, не розумію – червона зірочка
|
||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
завдання |
виконання |
самооцінка |
Оцінка вчителя |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]
|
Установи закономірність. Встав пропущені числа |
|
|
|
утворює числа різними способами; [1 МАО 4.2]
|
Доповни склад числа |
|
|
|
знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; [1 МАО 4.3]
|
Збільш кожне число на 3
|
|
|
|
креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]
|
Некресли відрізок довжиною 2см |
|
|
|
Висновок : засвоєно частково засвоєно не засвоєно
|