Картки можна використати для перевірки домашнього завдання з теми "Різноманітність Павукоподібних" і для організації роботи учнів при вивчені теми "Особливості будови комах". Завдання до підручника Біологія: підруч.для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл/В.І. Соболь. - Кам'янець-Подільський:Абетка,2015
Завдання складені до параграфу 17 стр 73-75.
За допомогою цих завдань можна організувати покрокову роботу з підручником з супроводом пояснень вчителя і демонстрацією презентації, або на етапі узагальнення і систематизації знань на уроці.
Завдання №4 Пропоную учням самим ознайомитися з інформацією в параграфі на стр 74, а потім назвати під якою літерою який тип ротового апарату і порівняти з інформацією на дошці. Потім вони підписують типи ротових апаратів з прикладами комах.
Дата:
Клас:7
Прізвище і ім’я:
Тема: Комахи
1. Перевірка домашнього завдання:
Поставте знак “плюс”, якщо твердження правильне і “мінус”, якщо на вашу думку неправильне в таблицю під питаннями.
1. До класу Павукоподібних належить ряд Кліщі
2. У лангуста є великі клешні.
3. У кліщів не зростаються головогруди і черевце
4. Павук сріблянка будує свій будиночок-дзвоник на деревах.
5. Павук каракурт є не отруйним павуком.
6. В Україні не зустрічаються скорпіони
7. Пристосуванням до паразитичного способу життя в кліщів є перетворенняхеліцер та ногощупалець в хоботок.
8. Павутинний, галовий кліщ є паразитами рослин.
9. Павуки-вовки плетуть павутину.
10. Скорпіони — нічні хижаки.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Підпиши типи ротових апаратів у комах:
5. Підпиши різні типи кінцівок комах:
6. Випиши притаманні комахам ознаки:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Напиши ознаки комах спільні з іншими членистоногими:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________