Картки "Веселі бджілки рахують". Рахунок в межах 10.

Про матеріал
Картки "Додавання та віднімання в межах 10" мають яскравий вигляд, всі можливі математичні вирази в межах 10, що надає можливість використовувати їх під час теми "Склад числа", "Порівняння виразів", "Розв'язання простих задач", "Підготовка до розв'язання складених задач". Картки доречно використовувати під час "Щоденні 3" у рубриці "Математика з другом".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Медовий рахунок

Номер слайду 2

Рекомендації щодо підготовки навчального матеріалу: Набір розрахований на одного учня за темою з математики “Додавання та віднімання в межах 10”. Роздрукувати набір. Розрізати на квадратики (кожен вираз – окремо, кожен глечик - окремо). Глечик зробити конвертиком, щоб вкладати бджілок з виразами. Бажано за ламінувати гру або заклеїти скетчем (так вона прослужить довше).

Номер слайду 3

Методичні рекомендації до використання: До файла А5, підписаного ім’ям дитини вкласти вирази, які були вивчені на уроці, один глечик з відповіддю. З цих виразів дитина повинна відібрати тільки ті, що мають відповідь, написану на глечику. Коли робота виконана, дитина вкладає глечик в свій файл та здає на перевірку.

Номер слайду 4

Які бджілки принесли мед у твій глечик?

Номер слайду 5

Глечики з відповідями (розмір А-5)Позаду глечика приклеїти конвертик

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Вирази

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Знаки для порівняння виразів. Яка бджілка принесла більше меду?Знаки для розв’язання складених задач (підготовка до розв’язання складених задач)

Номер слайду 18

Дві бджілки принесли до вулика мед . Питання: _______________________________

Номер слайду 19

Дві бджілки принесли до вулика мед . Яка бджілка принесла меду більше?

Номер слайду 20

Дві бджілки принесли до вулика мед . Скільки меду всього принесли бджілки. На скільки менше меду принесла друга бджілка?

Номер слайду 21

Гра може використовуватись до “Щоденні 3” “Математика з другом” Вибери вирази з доданком 5 (другим доданком 5), зменшуваним 6, від’ємником 2. Заповни глечики медом по три вирази. Хто швидше?Вибери бджілок з однаковими відповідями (без глечика з відповіді). Хто швидше?Розберіть з товаришем бджілок: ти більші, ніж відповідь на глечику, товариш – менші відповіді. Відповіді які співпадають з глечиком – залишити.

Номер слайду 22

Додаткові функції: За допомогою бджілок можна поділити дітей на пари: витягни бджілку, знайди пару, щоб відповіді співпали; знайди вираз за переставним законом додавання. За допомогою бджілок можна поділити дітей на групи: знайдіть вирази за однаковими результатами; складіть групу, де вирази покажуть зв’язок додавання та віднімання.

pptx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку