|
|
АНАНАС |
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ма на та ра са ша ща ца ба да ка ла па фа ха ча ва га ам ан ат ар ас аш ащ ац аб ад ак ал ап аф ах ач ас ав
арена аромат адреса агент арахіс абрикос
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Сонечко маленьке, Кисло-солоденьке. На частинки поділю, Своїх друзів пригощу. Здогадалися, що це? Корисне, з вітаміном С? Ю. Турчина
|
3. Прочитай скоромовки.
Кричав Архип, Архип охрип,
А дідусь Опанас Нам купив ананас. Тож приходьте до нас – Почастуємо вас. |
4. Вивчи віршик. Абрикоси, стиглі сливи… Діти бігають щасливі! Скуштувати кожен рад Персик. Вишні, виноград. |
5. Запам’ятай слово. За́гадка або зага́дка. Короткий алегоричний опис подій, предметів, явищ, які треба впізнати, відгадати. |
6. Намалюй плоди, про які йдеться у віршику.
|
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Пригадай, які ще ігри для дівчат та хлопчиків ти знаєш? Розкажи про свої улюблені іграшки. |
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
УКРАЇНКА |
|||
1. Уважно прочитай склади , чітко вимовляючи всі звуки: бу ву гу ду жу зу ку лу му ну пу ру су ту фу ху цу шу щу уб ув уг уд уж уз ук ул ум ун уп ур ус ут уф ух уц уч уш ущ |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Він лежить, не ворухнеться, Схожим на канат здається. Небезпечний змій, згадав? Називається…
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки.
У Кіндрата куртка короткувата.
У сіни Мусій сіно носив.
|
4. Прочитай прислів’я та поясни їх зміст.
|
||||||
5. Запам’ятай слово. Украї́на. Країна, край.
Красивий, щедрий рідний край, І мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься … |
6. Намалюй предмет на букву «У».
|
||||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Уяви: у цирку тобі подарували на один день чарівну паличку. Що б ти зробив? |
|||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||||
|
|
ОКУЛЯРИ |
|||||
1. Прочитай чистомовку.
Ко-ко-ко – вип’єм молоко.
Ар-ар-ар - кипить наш самовар,
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. В діжці ми їх засолили, А тоді всю зиму їли. Солоненькі та хрумкі З пухирцями… Ю. Турчина
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки.
Ой був собі коточок,
Обережний хитрий лис До нори вечерю ніс.
|
4.Прочитай віршик.
Ослик осінню охрип —
|
||
5. Запам’ятай слово. О́лень. Рід ссавців, велика жуйна тварина із гілчастими рогами і коротким хвостом. |
6. Прочитай, підкресли ім’я однокласниці: Олег, Оксана, Олена, Олександр, Ольга.
|
||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Прочитай речення, яке починається зі слова «Лара». Знайди і прочитай речення зі словом «ловить». |
|||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||
|
|
СИР |
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ик им ин ип ир ки ми ни пи ри
рис сир мир мило вила гуси роки боки жуки
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку.
Влітку коні спочивають, Л. Паниченко
|
3. Прочитай скоромовки. Три лисички, три сестрички Миють лапки, миють личка. Не виводить тато лис Їх немитими у ліс.
Вишивала мишка ловко Синім шовком мишоловку. |
4. Вивчи віршик:
И — слова не починає. |
5. Запам’ятай слово. Нови́й. Досі не бачений , невідомий , недавно зроблений. |
6. Прочитай, знайди в словах букви «И» і обведи їх у кружечок.
«И» блукає дуже близько. |
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Що намалювала дівчинка? А хлопчик? Назви всі кольори фарб, які використали діти. А що намалював би ти, якби в тебе були такі фарби? |
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
МАК |
|||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ма мо му ми мі ме ам ом ум им ім. ем ман мон мун мин мін мен мна мно мну мни мні мне
мама мило муха Міла мус мед мідь мак мир міст метелик малюнок |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Помаранчева і гарна, У землі сиджу не марно: Соковита, солоденька, Вже я стала чи маленька. Собою пригощу дитину. Хай корисну з’їсть…
Ю. Турчина
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Ой, збирала Маргаритка маргаритки на горі. Розгубила маргаритки Маргаритка у дворі.
Міла милом руки мила, На підлогу впало мило! |
4. Прочитай речення, знайди в словах букви «М» і обведи їх кружечком. Мурашки живуть родинами. Мати «цариця» знаходиться в глибині мурашника. Робочі мурашки – безкрилі. Мурашка, який з’явився на світ, починає працювати з першого дня.
|
5. Запам’ятай слово. Ім’я́. Особиста назва людини, що дається їй після народження. |
6. Прочитай, підкресли імена дівчат: Марія, Максим, Микола, Мишко, Меланія. |
|
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Прочитай загадку. Відгадку знайди в оповіданні. Загадка. Стоїть при дорозі на одній нозі і шапочку має, та нікого не вітає.
|
||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|
|
|
ІГРАШКИ |
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ін ім іл ів ні мі лі ві іп ір іс іт пі рі сі ті
іній імла іспит ідеал історія іскорка |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Хто сердитий спозаранку На подвір’ї біля ґанку? – Ой, булди, булди,булдик, – З півнем свариться… М. Понамаренко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовку.
Ішов індик з індичкою,
|
4. Прочитай прислів’я та поясни їх зміст.
|
5. Запам’ятай слово. Вірші́. Невеликий поетичний твір з римуванням рядків. |
6. Прочитай, підкресли імена хлопців: Іван, Ірина, Ігнат, Ілля, Інна. |
||||
7. Прочитай текст.
|
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
НОЖИЦІ |
|||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: на но ну ни ні не нам ном нум ним нім нем мна мна мну мни мні мне небо наша нора Ніна нога намисто наука нитка ненька |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Росте калина на горі, Живе лисичка у…
|
3. Прочитай і вивчи чистомовку і скоромовку: На-на-на! На дворі наче весна! Ні-ні-ні! Нема снігу навесні!
Наталка любить гратись з малку. Ох, непосида ця Наталка! |
4. Розгадай кросворд. 1. Він незграбний і товстий, Завжди він чомусь сумний. А на лобі в нього ріг, Ця тварина… 2. Сім сестричок дуже дружних, Кожній пісні дуже потрібних. Музику не складеш, Якщо їх не запросиш.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Запам’ятай слово. Телефо́н. Пристрій із дзвінком і трубкою для розмов. |
6.Намалюй предмет, назва якого починається на букву «Н».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Прочитай текст.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ЛИСТОЧОК |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ла ло лу ле ли лі
лото люди літо ліки ліс лак лист слід лампа лимон ласощі левиця |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Я руда, низького зросту, Хитра я і довго хвоста. На курей я вельми ласа – В них таке смачненьке м'ясо… Мені на місці не сидиться, А зовуть мене… В. Кириленко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Летіла лелека далеко-далеко, А лелеченята кричать! Заклекотіла лелека до своїх лелеченят!
Лиска лащить лисеня, А лосиця лосеня. |
4. Вивчи віршик.
Лев, лисиця і орел |
5. Запам’ятай слово. Ліні́йка. Обчислювальний, вимірювальний інструмент різної форми. |
6. Намалюй предмет на букву «Л».
|
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Які лісові артисти брали участь у концерті? Зроби їм незвичайні подарунки. Назва кожного подарунка має починатися з того звука, з якого починається назва тварини. Наприклад: вовку – велосипед. |
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
ВИШНЯ |
|||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ва во ву ви ве ві вна вно вну вне вни вні вла вло влу вли вле влі
вона вина вата вода ваза вакса варта весна вапно водограй виноград |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Сірий, злющий і голодний У зимові дні холодні Пісню тягне, знай свою. З завірюхою: – У-у-у… М. Понамаренко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки: Ворона проворонила вороненя.
Водовоз віз воду з водопроводу. |
4. Цікавинка: всі слова на одну букву. Ворона вперше взялася варити вечерю. Внесла велике відро води, всипала в воду вівсянку. Варила-варила, вирішила виявити винахідливість: влила вершки.. В відрі вирувало. Ворона відкрила вишневе варення, відщипнула вісімнадцять виноградин.. Все вкинула, вимішала.. Світлана Лукашова |
5. Запам’ятай слово. Вира́зно. Чітко, розбірливо, зрозуміло. |
6. Намалюй предмет на букву «В».
|
|||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Як парасолька рятувала вовчика? Розфарбуй парасольку. |
||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||
|
|
СОНЕЧКО |
||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: спа спи спе спу спі спо сло сле сли слу сла слі сми сму сме смі сма сми
сміх скло слід светр сарай слово секрет |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Здивувалась дітвора: «Це тварина чи гора? Як же їсть він, як він п’є?» А для цього хобот є! Ю. Турчина
|
3. Запам’ятай слово. Парасо́лька. Закріплений на палиці, обтягнутий матерією складаний каркас у формі півкулі для захисту від дощу і сонця.
|
4. Цікавинка: всі слова на одну букву. СВІТАНОК
Сад спочиває, спить спокійно, Надія Красоткіна |
|||||||
5. Прочитай і вивчи скоромовки. Скриню зі скарбом знайшли карась із крабом.
Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок сорок морок! |
6. Намалюй предмет на букву «С».
|
|||||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Хто жив у лісі? Що полюбляв збирати їжачок? Допоможи їжачкові сховатися в нірці: проведи олівцем лінію по дорожці, не торкаючись країв. |
||||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||||
|
|
КОТИК |
||||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ка ак ко ок кі ік ки ик ке ек ква кво кву кви кві кве кла кло клу кли клі кле
кит кіт кінь кущ клас кліщ квас кішка квіти колосок
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. З мене листя обдирають, Мене квасять, в борщ кидають, В пирогах мене печуть І в салат мене січуть! Ю.Турчина
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Кит кота по хвилях катав – Кит у воді, кіт на киті.
Ходить квочка коло кілочка. Водить діточок коло квіточок. |
4. Прочитай речення, знайди в словах букви «К» і обведи їх кружечком. Наш котик Мурчик любить молочко і сметанку. Коли він ситий, Мурчик дуже веселий. Він катає клубочок і ловить метеликів. |
5. Запам’ятай слово. Ки́їв. Назва міста. Столиця України. |
6. Прочитай, підкресли ім’я однокласниці: Кіндрат, Ксенія, Карина, Кирило.
|
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Домалюй свійську тварину Дмитрика. А в тебе є домашній улюбленець? Спробуй розказати про нього.
|
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
РИБА |
|||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ра ро ру ри рі ре ар ор ур ир ір ер
рама рана ріка рак рід рот рік робот родич ранок |
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Не козлик, а рогатий. Повільний, вайлуватий. Він на спині носить дім І ховається у нім. Г. Бойко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Кричав Архип, Архип охрип. Не треба Архипу кричати до хрипу.
Роса росить ноги босі. Коса косить, бруса просить. |
4. Прочитай речення, знайди в словах букви «Р» і обведи їх кружечком. Рома з татом пішли на річку ловити раків. Тато ловив, а Рома складав у відро. Вони спіймали багато раків. Мама раків зварила. Раки були дуже смачні.
|
5. Запам’ятай слово. Папі́р. Матеріал для писання, друку, малювання, найчастіше виготовлений з деревинної маси. |
6. Розгадай кросворд.
1. Диво – птиця, хвіст горить, 2. У ставку живе на дні, Має диво-клешні дві, Залізає в очерет,
Ходить задом наперед. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
7. Прочитай текст. Хом’ячок і пташечка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ПОДАРУНОК |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: па по пу пе пі пи ап оп уп еп іп ип пра про пру при прі пре спра спро спрну спри спрі спре
пил піт порт птах пошта попіл пасок папуга писати пролісок
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Шия довга, хвіст зелений, Борода як маків цвіт, Ходить птиця по садку І співа: «Ку-ку-рі-ку!» М. Познанська
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Павло і Пилипко поливали липки. Виросли липки у Павла і Пилипка.
Пилип посіяв просо, Просо поспіло, Пташки прилетіли, Просо поїли. |
4. Прочитай речення, знайди в словах букви «П» і обведи їх кружечком. Пам’ятка «Як слід поводитися з книгами»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Запам’ятай слово. По́друга. Дівчинка, яка дружить з ким-небудь |
6. Розгадай кросворд. 1. Помічник і прибиральник, Над сміттям він в нас начальник. Він з підлоги все збирає, Ні пилинки не лишає. 2. Влітку спить, Взимку горить, Пащу відкриває, Що дають, ковтає.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Прочитай текст.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ТОРТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ті то та ту те ти тіт тот тат тут тет тит
тема тире тіло тираж тепло томат торт тигр торс туш тин тип
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. М’яли, били і місили, І качали, і ліпили. Залишили підрости, Щоб рогалики спекти.
|
3. Прочитай і вивчи скоромовку. Тигренятка з тигром татом Тренувалися стрибати.
|
4. Запам’ятай слово. Допи́тливий. Який хоче, намагається про все дізнатися, все зрозуміти. |
5. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Які овочі росли на городі? Які загадки про овочі знаєш ти? |
||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||
|
|
ЕКСКАВАТОР |
||
1. Уважно прочитай склади, чітко вимовляючи всі звуки: ве пе ре ке те спе све ске сте рве рпе рке рте стле скле спле
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Люблять дорослі і діти його. Дуже холодне й солодке воно. Зверху покрито смачним шоколадом. Ласощі ці ми зовем…
|
3. Прочитай скоромовки. Елегантний страус Ему причепив собі емблему. Енергійний та етичний дуже Ему симпатичний.
Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят.
|
4. Вивчи віршик.
Бідний гребінчик! |
5. Запам’ятай слово. Оліве́ць. Іінструмент для письма, пи́сна частина якого складається з глини або графіту, а коробочка суцільна, дерев'яна. |
6. Перестав склади і прочитай слова: ре бе за; ре сме ка; мот бе ге; ме лик те. |
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Назви яких їстівних грибів ти запам’ятав? Які ще гриби ти знаєш? Які гриби не можна вживати в їжу? |
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
ДЕРЕВО |
|||
1. Уважно прочитай склади, чітко вимовляючи всі звуки: да до ду де ди ді дак док дук дек дик дік дакт докт дект дикт дікт сдакт сдокт сдукт сдект сдикт сдікт
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Має носик до лото, Ним комах з кори виймає, Про здоров’я лісу дбає. Г. Бойко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Дрова рубали два дроворуби.
В домі Діми дим. Ой ходім туди, ходім. Рятувати Дімин дім! |
4. Прочитай виразно речення, знайди в словах букви «Д» і обведи їх у кружечок. На дубі листя розкривається пізно, але довго тримається. Усі дерева стоять голі, а дуб усе ще кучерявий. У дуба є маленькі дітки – жолуді.
|
5. Запам’ятай слово. Діду́сь. Зменшувально-пестливе слово до слова дід. |
6. Прочитай , підкресли імена однокласників: Дарина, Діана. Данило, Дмитро.
|
|||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Знайди в тексті слова, що починаються зі звука [д]. Придумай свої слова, які б починались зі звука [д].
|
||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||
|
|
ЗЕБРА |
||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: аз оз уз із из ез за зо зу зі зи зе зра зро зру зрі зри зре зва зво зву зві зви зве зуб зір звір збір
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Пара довгих вушок, Сіренький кожушок. Сірий побігайчик, А зоветься… Марійка Підгірянка
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Хвастать любить дуже заєць, Задавака і зухвалець.
Зупинився на зрубі зубр, Задивився зубр на зруб. |
4. Прочитай віршик. Зійди, зіронько – зірнице, Золотава зорянице. Завітай до нас в долину, Засіяй хоч на хвилину. Бо згубились зайченятка І не можуть знайти хатку. |
||||||
5. Запам’ятай слово. Зозу́ля. Птаха гніздова, перелітна. |
6. Намалюй відгадку до загадки. Нічне небо прикрашають, Мерехтять вони, палають. Безліч складено казок Про красунь нічних – …
|
||||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Обведи по пунктиру, і дізнаєшся правильну відповідь. Які ягоди ти знаєш? Опиши свою улюблену ягоду. |
|||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||||
|
|
КІНЬ |
|||||
1. Уважно прочитай слова, чітко вимовляючи всі звуки: лось пень день кінь сіль рись тінь осінь окунь кріль льон карась дідусь опеньки промінь синька Василь Івась Петрусь березень квітень травень липень серпень вересень
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Клишоногий, волохатий, влітку спритний та завзятий, а взимку - лежебока, у барлозі гріє боки.
|
3. Прочитай скоромовки. Як пір’їнка знак м’якенький, та завжди лише маленький .
Летів горобець, сів на хлівець, а як вийшов стрілець, то утік горобець.
Кінь збирається на святі гарний танець танцювати. Півень буде помагати сцену льоном прикрашати. |
4. Вивчи віршик. Півень, горобець, ведмідь – Знак м’який вкінці стоїть. Журавель, дельфін і рись – Знак м’який! Не помились! |
|||||||
5. Запам’ятай слово. Ля́лька. Дитяча іграшка у вигляді фігурки людини. |
6. Намалюй предмет, у назві якого є м’який знак.
|
|||||||
7. Прочитай текст.
|
||||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||||
|
|
БАРАБАН |
||||||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: ба бо бу би бі бе бра бро бру брі бри бре
бал бік бик батон бутон бідон
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Скаче вогник по гілках. Зайчик з хатки – ох! и ах! Мовила з просоння гілка: – То не вогник, скаче… М. Понамаренко
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Бобер на березі бублики пік.
Бабин біб розцвів у дощ. Буде бабі біб у борщ. |
4. Прочитай виразно, знайди в словах букви «Б» і обведи їх у кружечок. Біг бобер через ліс, Бобренятам бублик ніс. Бачить: білка і білчата З борсуком сидять в санчатах. З ярмарку везуть пакунки - Новорічні подарунки.
|
5. Запам’ятай слово. Бабу́ся. Зменшувально-пестливе слово до слова баба. |
6. Перестав склади і прочитай слова: біт ро ник; кон бал; бар рис ба; ра ба бан; та су бо; бу нок ди. |
||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Розкажи, чим займався кожен, хто жив на подвір’ї. А що вмієш робити ти? Чого ще хочеш навчитися?
|
|||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
||||
|
|
ГРИБ |
|||
1. Уважно прочитай склади і слова, чітко вимовляючи всі звуки: га аг го ог гу уг ги иг гі іг ге ег
газ гній гіпс гриб гімн гість голуб гумор гачок гараж галас гомін гімнастика гіпнотизер гіпопотам
|
2. Відгадай загадку і запиши відгадку. Жовтобокий карапуз Йшов городом та й загруз, Бо насіння стільки має, Що аж боки роздимає. Через те й загруз… Г. Храпач
|
3. Прочитай і вивчи скоромовки. Заболіло горло в горили, Бо горила багато говорила.
Летів горобчик, сів на стовпчик. Прибіг хлопчик, утік горобчик. |
4. Цікавинка: всі слова на одну букву.
Грізно грима грім горою - Володимир Лучук |
5. Запам’ятай слово. Гу́мка. Шматочок гуми, призначений для стирання написанного. |
6. Запиши ім’я однокласника на букву «Г».
|
|||||
7. Прочитай текст і дай відповіді на запитання.
Якого кольору кульки вибрали звірі? Розфарбуй кульки в улюблені кольори.
|
||||||
|
Ти виконав всі завдання? Молодець! Отримай пазлик і збери картинку. |
|||||
1