Семенюк Антоніна вчитель початкових класів
Нейровправи
«Кмітливі пальчики»
2024 р.
Нейроігри та нейровправи для дітей. Нейроігри та нейровправи –це комплекс багатофункціональних вправ, направлених на різностороннє тренування мозку. Вони є потужним стимулом для розвитку мовлення, логічного мислення, пам'яті та уваги. Основною метою нейроігор та нейровправ є: розвиток міжпівкульних зв'язків.
Мета даних шаблонів полягає у синхронній роботі двох рук одночасно. Дорослий дає чітку команду (доторкнутися до певного малюнка двома пальчиками чи провести олівцем).
Завдяки даним шаблонам дитина вчиться орієнтуватися у просторі, покращується мислення, увага.
Одночасно обома руками постав позначки в кружечках.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одночасно обома руками постав позначки в кружечках.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одночасно обома руками постав позначки в кружечках.
|
|
Назви колір, якими написані слова.
СИНІЙ ЗЕЛЕНИЙ ЧЕРВОНИЙ ЖОВТИЙ
ЧЕРВОНИЙ СИНІЙ ЖОВТИЙ ЗЕЛЕНИЙ
СИНІЙ ЖОВТИЙ ЗЕЛЕНИЙ ЧЕРВОНИЙ
ЧЕРВОНИЙ ЗЕЛЕНИЙ ЖОВТИЙ СИНІЙ
ПОМАРАНЧЕВИЙ ЧОРНИЙ БІЛИЙ
ЗЕЛЕНИЙ СИНІЙ ЧЕРВОНИЙ ЖОВТИЙ ФІОЛЕТОВИЙ ЖОВТИЙ СИНІЙ
БІЛИЙ ЧЕРВОНИЙ ЗЕЛЕНИЙ ЧОРНИЙ
СИНІЙ ПОМАРАНЧЕВИЙ ЖОВТИЙ
ЗЕЛЕНИЙ ЧЕРВОНИЙ ЧОРНИЙ БІЛИЙ
ФІОЛЕТОВИЙ ЧЕРВОНИЙ ЗЕЛЕНИЙ
ЖОВТИЙ ЧОРНИЙ ЖОВТИЙ ЧОРНИЙ
_ коли ти побачиш круг, поклади долоню та назви будь-яке число від 1-20.
коли побачиш квадрат, поклади кулак та скажи назву тварини.
|
|
|
|
Прочитай маленькі слова, від найбільшого до найменшого
КИТ БИК ГАЗ
ЛИС СИР ЛІД МЕЧ ВІЛ |
.
ВОЛ ДАХ ДІД
НІС НІЧ СУП ВІЛ
|
Одночасно обведи фігури двома руками.
|
|
|
|
З’єднай фігури, рухаючись по стрілкам за зразком. Виконуй двома руками одночасно.
|
|
|
|
Показати рух рукою, відповідно малюнка. Стрілка показує, якою рукою виконувати.
ПРАВА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назви колір та виконай рух.
Назви колір та стукни правим кулаком по столі.
Назви колір та стукни лівим кулаком по столі.
Назви колір та плесни в долоні.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Необхідно назвати, що зображено в квадраті (фігуру її колір/цифру/букву). Одночасно піднімаючи руку (праву, якщо рука зображена в правому кутку/ ліву, якщо рука зображена в лівому кутку)
|
О |
З |
|
|
5
|
Т |
|
А |
|
2
|
|
С |
|
6 |
|
М |
2 |
|
|
У |
|
8 |
Б |
|
|
1 |
|
|
К |
|
|
Обвести одночасно фігури на обох полях. Порядок фігур вказано.
|
|
Проведи правою рукою по п’ятикутнику. Лівою рукою нажимай на палець того ж кольору, як на п’ятикутнику.
Натисни на круг по черзі відповідним пальцем. На великий круг натисни великим пальцем, а маленькі - мізинцем. Ліва рука синя, а права рука- червона.
Називай букву по порядку і піднімай указану руку. Намагайся робити це якомога швидше.
П – права Л – ліва О – обидві
Р О |
С Л |
Т П |
У Л |
Ф П |
А П |
Б П |
В Л |
Г О |
Д Л |
І Л |
Ї О |
Й П |
К О |
Л Л |
Е О |
Є П |
Ж П |
З Л |
И О |
Х Л |
Ц О |
Ч Л |
Ш О |
Щ П |
Показати зірку відповідного кольору. Виконуємо одночасно обома руками.
ЛІВА ПРАВА
|
|
Наступний