Навчальний план
учня 3 - класу
(складений на основі Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407);)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
|
|
|
5 |
|
Мовно-літературна |
Українська мова
Літературне читання
|
1
1 |
|
(мовний і і літературний компоненти) |
Англійська мова |
0,5 |
|
Математика |
Математика
|
1 |
|
Я досліджую світ |
Я досліджую світ
|
0,25 |
|
Мистецтво |
Мистецтво*/музичне мистецтво, образотворче мистецтво |
0,25 |
|
|
|||
0,25 |
|||
Технології |
Дизайн і технології
|
0,25 |
|
Інформатика
|
0,25 |
||
Здоров'я і фізична культура |
Фізична культура ** |
0,25 |
|
Усього |
|
5 |
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня |
5 |
||
|
|
||
Затверджую: Заступник директора з НВР
РОЗКЛАД УРОКІВ
на 2020-2021 н.р.
Понеділок
1.Читання
2.Мистецтво: образотворче мистецтво (І тиждень)
3.Мистецтво: музичне мистецтво( ІІ тиждень)
4.Дизайн і технології (ІІІ тиждень)
5.Інформатика ( ІV тиждень )
Вівторок
1.Математика
2.Фізкультура ( І тиждень)
3.Я Досліджую світ ( ІІ тиждень)
4.Англійська мова ( І тиждень / ІІІ тиждень )
Середа
1. Українська мова
Літературне читання
(за підручником Олександри Савченко)
№ пп |
Тема уроку |
Дата |
|
Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» |
|
|
Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», ЛінаКостенко «Синички на снігу». |
|
|
Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». |
|
|
Діагностична робота3. Навички читання мовчки (письмово) |
|
|
Новорічна зустріч. Галина Малик «Грудень». |
|
|
Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» |
|
|
Коли ми вірим. Ірина Жиленко «Здійсниться все…». Навички читання вголос(усно) |
|
|
Позакласне читання. |
|
|
Варвара Гринько «Рідний край». Вивчити вірш напам’ять. |
|
|
Сила простого народу. Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» |
|
|
Музей у Пирогові. Оксана Кротюк «Наші скарби». Музей просто неба. |
|
|
Досліджуємо текст. Династія гончарів. Наталя Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка. |
|
|
Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово) |
|
|
Життєвий і творчий шлях Анатолія Дімарова. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце». |
|
|
Упертість чи допитливість. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» . |
|
|
П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії. |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Байки. Життєвий і творчий шлях Леоніда Глібова. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак». |
|
|
Діагностична робота 6. Робота з літературним твором (письмово)
|
|
|
Краса рідної землі. Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…» |
|
|
Спокій в природі. Леся Українка «Пливе білий човник». |
|
|
Позакласне читання.
|
|
|
Діагностична робота 7. Читання мовчки (письмово) |
|
|
Головна думка. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». |
|
|
Відповідальність починається з малого. Анатолій Костецький «Спішу додому» |
|
|
Веселе слово. Оксана Сенатович «Балакуни».Діагностична робота 8. Читання вголос. (усно) |
|
|
Підсумок за рік. |
|
Українська мова
(За підручником К.І. Пономарьової, Л. Гайової)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Досліджую будову слова. Визначаю корінь слова. Спільнокореневі слова |
|
|
Закінчення слова. Визначаю закінчення слова |
|
|
Діагностична робота3. Списування |
|
|
Основа слова. Визначаю основу слова. Розрізняю спільнокореневі слова |
|
|
Префікс. Визначаю префікс у словах. Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. |
|
|
Діагностична робота4. Диктант “Друзі” |
|
|
Розвиток мовлення |
|
|
Суфікс. Визначаю суфікс у словах. Утворюю слова за допомогою суфіксів |
|
|
Будова слова. Визначаю будову слова. Розбираю слова за будовою. |
|
|
Діагностична робота 5. Мовна тема: “ Будова слова” |
|
|
Іменник. Власні і загальні назви. Велика буква у власних назв. |
|
|
Визначаю рід іменників. Змінюю іменники за числами . |
|
|
Діагностична робота6. Диктант:” Рідна країна” |
|
|
Розвиток мовлення |
|
|
Розпізнаю прикметники. Встановлюю звязок прикметників з іменниками. |
|
|
Змінюю прикметники за родами і числами. Визначаю родові закінчення прикметників. |
|
|
Діагностична робота7. Мовна тема: “ Іменник. Прикметник” |
|
|
Пригадую числівники. Правильно наголошую і записую числівники. |
|
|
Розпізнаю дієслова. Розпізнаю часові форми дієслів |
|
|
Встановлюю звязок дієслів з іменниками. Не з дієсловами. |
|
|
Діагностична робота8. Мовна тема: “ Дієслово” |
|
|
Розвиток мовлення. |
|
|
Пригадую службові слова. Розпізнаю прийменники. |
|
|
Розрізняю розповідні, питальні, і спонукальні речення. Окличні й неокличні. |
|
|
Встановлюю звязок слів у реченні. Будую різні види речень. |
|
|
Діагностична робота9 . Списування |
|
|
Пригадую будову тексту. Визначаютему і мету тексту. Добираю заголовок. Складаю план тексту. |
|
|
Узагальнення вивченного матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика
( за підручником Наталії Листопад)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Таблиця множення числа 2.Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
Таблиця множення числа 4. Знаходження невідомого множника. Заміна додавання множенням. Розвязування задач. |
|
|
Таблиця множення числа 5. Робота з даними. Обчислення буквених виразів |
|
|
Таблиця множення числа 6. Вирази, рівності, нерівності. Дії з іменованими числами. |
|
|
Таблиця множення числа 7. Розвязування рівнянь. Розвязування задач. |
|
|
Діагностична робота2 Таблиця множення числа 6, 7 та ділення на 6, 7. |
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розвязування рівнянь. |
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Периметр трикутника, Робота з даними . .Розвязування задач. |
|
|
Таблиця множення і ділення числа 10. Розвязок рівнянь. Задачі з буквеними даними. |
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення і ділення чисел 8 та 9 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розрядні додонки трицифрових чисел. Задачі на відстань. |
|
|
Розрядні доданки. Лічба десяткаами, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
|
|
Розвязування нерівностей, Дії з іменованими числами. Розвязування задач |
|
|
Діагностична робота. 4. Нумерація трицифрових чисел |
|
|
Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси. |
|
|
Складання і обчислення виразів на додавання |
|
|
Різні способи обчислення різниці. Розвязування задач. Розвязування рівнянь |
|
|
Дії з іменованими числами. Знахлдження значень виразів. Розвязування задач . |
|
|
Письмове додавання чисел. Розвязування рівнянь |
|
|
Письмове додавання з переходом через розряд. Розвязування задач |
|
|
Перевірка письмового віднімання додаванням. Математичний диктант. |
|
|
Діагностична робота 5. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. |
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. |
|
|
Ділення числа на добуток різними способами. |
|
|
Множення суми на число .Складання задач |
|
|
Ділення суми на число. Перевірка ділення множенням |
|
|
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
Мистецтво
( за підручником Масол, Гайдамаки )
№ |
Тема уроку( образотворче мистецтво) |
|
Тема уроку( музичне мистецтво) |
Дата |
|
Людина і природа - єдині |
|
Людина і природа - єдині |
|
|
Героїзм у мистецтві |
|
Героїзм у мистецтві |
|
|
Наша слава, краса і велич |
|
Наша слава, краса і велич |
|
|
Гумор у мистецтві |
|
Гумор у мистецтві |
|
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві . |
|
|
Театральна подорож до Європи |
|
Театральна подорож до Європи |
|
|
Підсумок за рік |
|
Підсумок за рік |
|
Я Досліджую Світ
(за підручником «Я досліджую світ» частина 1 Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Як досягти успіху в житті. |
|
2. |
Нежива природа. |
|
3. |
Моя родина , Мій дім. |
|
4. |
Україна і світ |
|
5. |
Мій край, моя громада |
|
6. |
Жива природа. |
|
7. |
Людина та її здоровя. |
|
Дизайн і технології
(за підручником «Я досліджую світ» Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Робота з комбінованими матеріалами. П. р.: виготовлення аплікації за зразком. «Рибка». |
|
2. |
Робота з кольоровим папером. П. р.: виготовлення об’ємної аплікації за поданим зразком. «Політ на повітряній кулі». |
|
3. |
Робота з кольоровим папером. П. р.: виготовлення аплікації у техніці рваного паперу. «Гірський пейзаж». |
|
4. |
Згинання і різання паперу. П. р.: виготовлення з паперу іграшки-антистресу. «Змійка-стрибунка». |
|
5. |
Робота з продуктами. П. р.: виготовлення бутербродів за поданим зразком. «Веселі бутерброди». |
|
6. |
Робота з нитками. П. р.: виготовлення квітів із ниток. «Осінній букет». |
|
7. |
Конструювання. П. р.: конструювання із пластмасових деталей. «Дім моєї мрії». |
|
Інформатика
(за підручником «Я досліджую світ» Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Інформація. Дії з інформацією. |
|
2. |
Компютерні пристрої. |
|
3. |
Обєкти, властивості обєктів. |
|
4. |
Компютерні програми. Меню та інструменти |
|
5. |
Створення, зміни та використання інформаційних моделей. |
|
6. |
Лінійні алгоритми. |
|
7. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|