Календарно тематичне планування індивідуального навчання (5 год)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для 3 класу з українською мовою навчання .
Перегляд файлу

Навчальний план

 

 учня 3 -  класу

 

 

 (складений на основі Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  20.04.2018 № 407);)

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

 

 

5

Мовно-літературна

Українська мова

 

Літературне читання

 

1

 

1

(мовний і і літературний компоненти)

Англійська мова

0,5

Математика

Математика

 

1

Я досліджую світ

Я досліджую світ

 

0,25

Мистецтво

Мистецтво*/музичне мистецтво,

 образотворче мистецтво

0,25

 

0,25

Технології

Дизайн і технології

 

0,25

Інформатика

 

0,25

Здоров'я і фізична культура

 

Фізична культура **

0,25

Усього

 

5

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження   на учня

5

 

 

    

 

Затверджую:                                              Заступник директора з НВР

 

 

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ

на 2020-2021 н.р.

Понеділок

1.Читання

2.Мистецтво: образотворче мистецтво  (І тиждень)

3.Мистецтво:  музичне мистецтво( ІІ тиждень)

4.Дизайн і технології  (ІІІ тиждень)

5.Інформатика ( ІV тиждень )

 

Вівторок

1.Математика

2.Фізкультура  ( І тиждень)

3.Я Досліджую світ ( ІІ тиждень)

4.Англійська мова ( І тиждень  / ІІІ тиждень )

 

Середа

1. Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

(за підручником Олександри  Савченко)

№ пп

Тема уроку

Дата

  1. 1

Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»

 

  1. 2

Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», ЛінаКостенко «Синички на снігу».

 

  1. 3

Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

 

  1. 4

Діагностична робота3. Навички читання мовчки (письмово)

 

  1. 5

Новорічна зустріч. Галина Малик «Грудень».

 

  1. 6

Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел»

 

  1. 7

Коли ми вірим. Ірина Жиленко «Здійсниться все…». Навички читання вголос(усно)

 

  1. 8

Позакласне читання.

 

  1.  

Варвара Гринько «Рідний край». Вивчити вірш напам’ять.

 

  1.  

Сила простого народу. Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

 

  1.  

Музей у Пирогові. Оксана Кротюк «Наші скарби». Музей просто неба.

 

  1.  

Досліджуємо текст. Династія гончарів. Наталя Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка.

 

  1.  

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

 

  1.  

Життєвий і творчий шлях Анатолія Дімарова. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».

 

  1.  

Упертість чи допитливість. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» .

 

  1.  

П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії.

 

  1.  

Позакласне читання

 

  1.  

Байки. Життєвий і творчий шлях Леоніда Глібова. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак».

 

  1.  

Діагностична робота 6. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

  1.  

Краса рідної землі. Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…»

 

  1.  

Спокій в природі. Леся Українка «Пливе білий човник».

 

  1.  

Позакласне читання.

 

 

  1.  

Діагностична робота 7. Читання мовчки (письмово)

 

  1.  

Головна думка. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

 

  1.  

Відповідальність починається з малого. Анатолій Костецький «Спішу додому»

 

  1.  

Веселе слово. Оксана Сенатович «Балакуни».Діагностична робота 8. Читання вголос. (усно)

 

  1.  

Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

(За підручником К.І. Пономарьової, Л. Гайової)

Тема уроку

Дата

  1.       

Досліджую будову слова. Визначаю корінь слова. Спільнокореневі слова

 

  1.       

Закінчення слова. Визначаю закінчення слова

 

  1.       

Діагностична робота3. Списування

 

  1.       

Основа слова. Визначаю основу слова. Розрізняю спільнокореневі слова

 

  1.       

Префікс. Визначаю префікс у словах. Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-.

 

  1.       

Діагностична робота4. Диктант “Друзі”

 

  1.       

Розвиток мовлення

 

  1.       

Суфікс. Визначаю суфікс у словах. Утворюю слова за допомогою суфіксів

 

  1.       

Будова слова. Визначаю будову слова. Розбираю слова за будовою.

 

  1.  

Діагностична робота 5. Мовна тема: “ Будова слова”

 

  1.  

Іменник. Власні і загальні назви. Велика буква у власних назв.

 

  1.  

Визначаю рід іменників. Змінюю іменники за числами .

 

  1.  

Діагностична робота6. Диктант:” Рідна країна”

 

  1.  

Розвиток мовлення

 

  1.  

Розпізнаю прикметники. Встановлюю звязок прикметників з іменниками.

 

  1.  

Змінюю прикметники за родами і числами. Визначаю родові закінчення прикметників.

 

  1.  

Діагностична робота7. Мовна тема: “ Іменник. Прикметник”

 

  1.  

Пригадую числівники. Правильно наголошую і записую числівники.

 

  1.  

Розпізнаю дієслова. Розпізнаю часові форми дієслів

 

  1.  

Встановлюю звязок дієслів з іменниками. Не з дієсловами.

 

  1.  

Діагностична робота8. Мовна тема: “ Дієслово”

 

  1.  

Розвиток мовлення.

 

  1.  

Пригадую службові слова. Розпізнаю прийменники.

 

  1.  

Розрізняю розповідні, питальні, і спонукальні речення. Окличні й неокличні.

 

  1.  

Встановлюю звязок слів у реченні. Будую різні види речень.

 

  1.  

Діагностична робота9 . Списування

 

  1.  

Пригадую будову тексту. Визначаютему і мету тексту. Добираю заголовок. Складаю план тексту.

 

  1.  

Узагальнення вивченного матеріалу за рік.

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

( за підручником Наталії Листопад)

Тема уроку

Дата

  1.  

Таблиця множення числа 2.Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

 

  1.  

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа.

 

  1.  

Таблиця множення числа 4. Знаходження невідомого множника. Заміна додавання множенням. Розвязування задач.

 

  1.  

Таблиця множення числа 5. Робота з даними. Обчислення буквених виразів

 

  1.  

Таблиця множення числа 6. Вирази, рівності, нерівності. Дії з іменованими числами.

 

  1.  

Таблиця множення числа 7. Розвязування рівнянь. Розвязування задач.

 

  1.  

Діагностична робота2 Таблиця множення числа 6, 7 та ділення на 6, 7.

 

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розвязування рівнянь.

 

  1.  

Таблиця множення і ділення числа 9. Периметр трикутника, Робота з даними . .Розвязування задач.

 

  1.                     

Таблиця множення і ділення числа 10. Розвязок рівнянь. Задачі з буквеними даними.

 

  1.                     

Діагностична робота 3. Таблиця множення і ділення чисел 8 та 9

 

  1.                     

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. Порівняння чисел в межах тисячі.

 

  1.                     

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розрядні додонки трицифрових чисел. Задачі на відстань.

 

  1.                     

Розрядні доданки. Лічба десяткаами, сотнями. Задачі на спільну роботу.

 

  1.                     

Розвязування нерівностей, Дії з іменованими числами. Розвязування задач

 

  1.                     

Діагностична робота. 4. Нумерація трицифрових чисел

 

  1.                     

Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси.

 

  1.                     

Складання і обчислення виразів на додавання

 

  1.                     

Різні способи обчислення різниці. Розвязування задач. Розвязування рівнянь

 

  1.                     

Дії з іменованими числами. Знахлдження значень виразів. Розвязування задач .

 

  1.                     

Письмове додавання чисел. Розвязування рівнянь

 

  1.                     

Письмове додавання з переходом через розряд. Розвязування задач

 

  1.                     

Перевірка письмового віднімання додаванням. Математичний диктант.

 

  1.                     

Діагностична робота 5. Письмове додавання і віднімання в межах 1000.

 

  1.                     

Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число.

 

  1.                     

Ділення числа на добуток різними способами.

 

  1.                     

Множення суми на число .Складання задач

 

  1.                     

Ділення суми на число. Перевірка ділення множенням

 

  1.                     

Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел.

 

  1.                     

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво

( за підручником Масол, Гайдамаки )

Тема уроку( образотворче мистецтво)

 

Тема уроку( музичне мистецтво)

Дата

  1.  

Людина і природа - єдині

 

Людина і природа - єдині

 

  1.  

Героїзм у мистецтві

 

Героїзм у мистецтві

 

  1.  

Наша слава, краса і велич

 

Наша слава, краса і велич

 

  1.  

Гумор у мистецтві

 

Гумор у мистецтві

 

  1.  

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві .

 

  1.  

Театральна подорож до Європи

 

Театральна подорож до Європи

 

  1.  

Підсумок за рік

 

Підсумок за рік

 

 

Я Досліджую Світ

(за підручником «Я досліджую світ» частина 1 Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)

Тема уроку

Дата

1.

Як досягти успіху в житті.

 

2.

Нежива природа.

 

3.

Моя родина , Мій дім.

 

4.

Україна і світ

 

5.

Мій край, моя громада

 

6.

Жива природа.

 

7.

Людина та її здоровя.

 

 

 

 

Дизайн і технології

(за підручником «Я досліджую світ»  Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)

Тема уроку

Дата

1.

Робота з комбінованими матеріалами. П. р.: виготовлення аплікації за зразком. «Рибка».

 

2.

Робота з кольоровим папером. П. р.: виготовлення об’ємної аплікації за поданим зразком. «Політ на повітряній кулі».

 

3.

Робота з кольоровим папером. П. р.: виготовлення аплікації у техніці рваного паперу. «Гірський пейзаж».

 

4.

Згинання і різання паперу. П. р.: виготовлення з паперу іграшки-антистресу.  «Змійка-стрибунка».

 

5.

Робота з продуктами. П. р.: виготовлення бутербродів за поданим зразком. «Веселі бутерброди».

 

6.

Робота з нитками. П. р.: виготовлення квітів із ниток. «Осінній букет».

 

7.

Конструювання. П. р.: конструювання із пластмасових деталей. «Дім моєї мрії».

 

 

Інформатика

(за підручником «Я досліджую світ»  Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей)

Тема уроку

Дата

1.

Інформація. Дії з інформацією.

 

2.

Компютерні пристрої.

 

3.

Обєкти, властивості обєктів.

 

4.

Компютерні програми. Меню та інструменти

 

5.

Створення, зміни та використання інформаційних моделей.

 

6.

Лінійні алгоритми.

 

7.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 

 

docx
Додав(-ла)
Гаватюк Альона
Додано
10 лютого
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку