1. До тексту можна дібрати.а) автора; б) заголовок; в) речення2. Обери варіант розташування речень, при якому вийде звязна розповідь.1. Він має довгий, гострий, міцний дзьоб. 2. Їжу дятел добуває з щілин кори хворих дерев. 3. Пір’ячко у птаха яскраве. 4. Дятел — лісовий птах.а) 4. 1. 3. 2.б) 1. 2. 3. 4.в) 2. 3. 4. 1.
1. З яких частин складається текст?а) Зачин, основна частина, кінцівка.б) Слова, знаки, речення.в) Заголовок, речення.2. Добери заголовок до тексту. У нас велика та дружна родина. Усією сім’єю ми часто відвідуємо театри, музеї. Мені дуже подобаються прогулянки в парку. Свята та дні народження в нашій родині - це маленькі святкові дійства.а) Сім’я.б) Веселощі.в) Відпочинок.
1. Яка мета тексту-розповіді?а) Описати щось.б) Розповісти про щось.в) Міркувати про щось.2. Визнач тип тексту. Наш клас великий і світлий. На стіні висить портрет Тараса Шевченка. Він прикрашений вишитим рушником. Всі українці поважають Великого Кобзаря.а) Текст-розповідь.б) Текст-опис.в) Текст-міркування.