Казка " Лисичка йде до бібліотеки" (за Л.Паулі і К.Шерер)

Про матеріал
Розробка уроку для 2 класу з української мови (читання) за підручником Інни Большакової, Марини Пристінської
Перегляд файлу

        Урок української мови(читання )  в 2 класі

За підручником І.Большакової, М.Пристінської

Тема: ПРО БІБЛІОТЕКУ. КАЗКА « ЛИСИЧКА ЙДЕ ДО БІБЛІОТЕКИ» ( ЗА Л.ПАУЛІ І К.ШЕРЕР).МІСЦЕ ПОДІЙ, ГОЛОВНІ ГЕРОЇ.

МЕТА: Формувати навичку передбачати події та місце подій.

ДИДАКТИЧНА ЗАДАЧА: Аналізувати навичку читати виразно, з дотриманням наголосу та інтонації,визначати тему і головну думку в тексті, ставити запитання за змістом тексту.

РОЗВИВАЛЬНА ЗАДАЧА: Розвивати вміння зв’язувати текст із власним досвідом.

ОБЛАДНАННЯ: Енциклопедія, довідники, малюнок лисички ( гриб, звір), цеглинки.

ХІД УРОКУ:

I.ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організація класу.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. РОЗЧИТКА ЗА ТАБЛИЦЕЮ( слайд)

   

2 МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Гра «СХОВАНКА» ( Із переплутаних букв складіть слово) 2-3 слова

Дошка:АЧИИСЛК ( ЛИСИЧКА)

----Ми з вами відгадали, хто буде героєм оповідання на сьогоднішньому уроці

2. Вправа « ОМОНІМИ».

--А яка буває лисичка?

Що знаєте про лисичку-звіра?

--А гриб лисичка який? Ці слова є СЛОВАМИ---ОМОНІМАМИ.

3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ.

-- На сьогоднішньому уроці ми прочитаємо оповідання про лисичку. Ця лисичка була дуже цікавою до всього нового.(Слайд « ЛИСИЧКА»)

4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником(ст..15-17)

-- Відкрийте підручник на ст..77

--Прочитаємо хором заголовок оповідання

-- Так про кого ітиме мова на уроці?

--А тепер пошукаємо, хто автор? Прочитаємо хором.

2. Проблемна ситуація.

--Перед читанням погляньте, на яке питання вам треба буде відповісти(питання на дошці)

ЧОМУ ЛИСИЧКА ПОВЕРНУЛАСЯ З КУРОЧКОЮ?

3. Читання « ланцюжком»

Намагайтеся читати голосно, зрозуміло. Починаємо із...

4. Відповідь на питання до тексту ( бо курочка була хитрою і вигадала, як не бути з’їденою)

5.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА « Добрий диво-чарівник»

6.СЛОВНИКОВА РОБОТА ( СЛОВА У ТЕКСТІ ВИДІЛЕНІ ЧОРНИМ КОЛЬОРОМ)

Аудіокнижки,  диск, бібліотечна картка, енциклопедія, трюк, довідник,формуляр,тунель під курником, можна позичити, не можна турбувати, кулінарна книжка( слова пояснюємо колективно, шукаємо 2 синоніми)

7. Асоціативний кущ «БІБЛІОТЕКА»

 

 

--Коли ви чуєте слово « бібліотека», що спадає на думку?( книги, читання, бібліотекар)

--Чи є бібліотека у нас в класі? А в школі? Як звати бібліотекаря? Хто любить ходити в читальний зал?

-Доберіть спільнокореневі слова до слова «бібліотека» ( бібліотекар, бібліотечний)

9.Читання « Небо-земля»

5.ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ,

1 .ГРА « ЧИТАЦЬКЕ КОЛЕСО»(СЛАЙДИ)

-(відповіді дітей на питання до слайдів)

2.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

3. ГРА « ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ»

--Через 4 дні лисиця повернулася.

-Лисиця побачила на обкладинці тушене курча.

-Більше п’яти книжок брати не можна.

--Мишка шурх на горище, тільки хвостик майнув

4.Відповіді на питання до тексту (ст..17)

5. Робота за частинами тексту

--З яких частин складається текст?

--В якій частині тексту переліковуються предмети , що є на малюнку?( основна частина) –Яка це частина мови?

6.Метод « Порушена послідовність»

--На дошці речення з тексту. Ваше завдання: визначити порядок, в якому ці речення зустрічаються в тексті.

------Але он там стоять аудіо книжки.

-----Навколо пахло папером і людьми.

-----Поверніть усі книжки до бібліотеки.

----Ця курка така зануда!

7.Підбір власних запитань до тексту. ( Запитання поставити до когось із класу)

8. ГРА « Так чи ні»

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.РЕФЛЕКСІЯ.

1. Зворотний зв’язок. Вправа « Незакінчене речення»

--Сьогодні на уроці ми...

--Найбільше мені сподобалось, коли...

2. Рефлексія « Ромашки»

3. Домашнє завдання ( ЗА ВИБОРОМ)

****Переказати оповідання

****Скласти правила поведінки в бібліотеці

****Прочитати казку меншим братикам чи сестричкам

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку