Казка "Маленький Дзвінок і його друзі"

Про матеріал
Казка "Маленький Дзвінок і його друзі" написана для учнів початкових класів, зокрема для дітей віком 6 - 9 років. Вона спрямована на розвиток уваги, слухового сприймання, вміння концентруватися на звуках і на їхній гармонії в природі.
Перегляд файлу

                             Казка

       «Маленький Дзвінок і його друзі»

 

 

 

 

 

 

 

     «Маленький Дзвінок і його друзі»

        Дійові особи:

   Дзвінок – маленький золотий дзвіночок, який прагне знайти друзів і    створювати музику. Символізує чистий і дзвінкий звук, що привертає увагу.

   Шелест Листя – ніжний звук, який виникає , коли вітер проходить через листя дерев. Шелест Листя тихий і спокійний, він з’являється, коли в природі настає тиша.

 Гуркіт Грому – могутній і гучний звук грози, який символізує силу природи. Він сильний і впевнений, але інколи може бути занадто голосним для тих, хто шукає спокій.

 Пташка – мелодійний співучий птах, який допомагає Дзвінку зрозуміти, що разом вини можуть створювати гарну музику. Пташка символізує гармонію та легкість у природі.

  

 У далекому лісі жив маленький Дзвінок.( Коли ви почуєте слово «Дзвінок», ви повинні сказати: «Дзінь – дзінь!»)

 Дзвінок не був таким, як усі інші звуки – він завжди прагнув привернути до себе увагу. Але ліс був сповнений різноманітних звуків, і часто його не чули.

  Одного дня Дзвінок вирішив знайти собі друзів. «Хто ж мене почує?» - подумав він і вирушив у подорож лісом. Спочатку він зустрів Шелест Листя. (Коли ви почуєте «Шелест Листя», ви повинні прошепотіти: «Ш-ш-ш».)

  •            Шелесте, ти такий ніжний і спокійний. Хочеш стати моїм другом? – запитав Дзвінок.
  •            Звісно, Дзвінку , але мене чують лише, коли тихо, - відповів Шелест Листя.

 Тоді Дзвінок пішов далі і натрапив на Гуркіт Грому. (Коли ви почуєте «Гуркіт Грому», гриміть долонями по столу або колінах.)

  •          Гуркоті, хочеш стати моїм другом? Ти такий могутній!
  •   О, я занадто гучний, Дзвінку. Мене чують навіть тоді, коли не хочуть, - голосно відповів Гуркіт Грому.

Дзвінок засумував, бо здавалось, що йому не вдасться знайти собі друзів. Та раптом він почув Пташку.( Коли ви почуєте «Пташка», ви повинні сказати: «Тьо – тьо- тьо!»)

  •          Пташко, твій спів такий мелодійний! Хочеш стати моїм другом? – радісно запитав Дзвінок.
  •          Звісно, Дзвінку! Твій дзвін теж красивий. Ми можемо створити чудову музику разом!

   І ось , Дзвінок і Пташка почали співати і дзвонити в лісі. Їх почули інші мешканці: Шелест Листя тихо підспівував, а Гуркіт Грому, коли втомлювався гуркотіти, слухав їхній спів. Усі  мешканці лісу раділи новій мелодії, яку створили Дзвінок і його друзі.

 

Запитання для уважних слухачів:

  1.    Що ви казали, коли почули Дзвінок?
  2.    Як звучав Шелест Листя?
  3.    Що робив Гуркіт Грому, коли він почув музику?
  4.    Який звук видавала Пташка?

 

 

 

 

   Ця казка  відповідає завданням Державного стандарту початкової освіти України, зокрема:

1. Мовно – літературної освітньої галузі – сприяє розвитку слухової уваги, вміння висловлювати думки про прочитане, розвиває інтерес до художніх творів та виховує естетичний смак.

2. Природничої освітньої галузі: допомагає дітям досліджувати навколишнє середовище, знайомить їх із явищами природи (звук грому, шелест листя, спів птахів) та вчить розуміти взаємодію природних елементів.

3. Соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі: казка сприяє формуванню у дітей уявлення про взаємодію у суспільстві, спілкування, дружбу та допомогу одне одному, що є важливим аспектом соціальної компетентності.

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку