Одного разу, коли травневий вітерець гуляв полем , (звуки вітру музичний трикутник ) розбудив джмеля. Джмелика звали Дзвоник – через гучний гомін його крил.(беруть дзвоники і голосно дзвенять ) . Але він не розсердився , а він вирішив відправитися у подорож світом, щоб дізнатися більше про інших комах та їхні особливості.(звучить музика для мандрівок , діти крутяться кругом себе .) Він побував у лісі,(Звучить спів пташок , сопілка ) де зустрів величезного ведмедя, який, хоч і виглядав страшно, але насправді був дуже добрим і смішним.(барабан) Ведмідь показав Дзвонику, як шукати мед у вуликах і розповів безліч кумедних історій про свої пригоди.(Сміх діточок)
Після того, як Дзвоник попрощався з ведмедем, він вирушив на високу гору, де зустрів групу красивих метеликів, які відправлялися на свою щорічну міграцію. (маракаси )Вони розповіли джмелю про красу світу, яку вони бачать під час своїх подорожей, та порадили йому завжди дивитися на світ з відкритим серцем і радістю.(браслет з бубонцями )
Після цієї зустрічі джмелику захотілося відвідати сільське господарство, де він побачив, як комахи та тварини працюють разом, щоб зробити світ кращим місцем.(діти одночасно грають на всіх музичних інструментах які підготував вихователь ) Він допомагав бджолам збирати мед, гусеницям обгризати листя та гризунам розвішувати барвисті квіти. У процесі спілкування з різноманітними істотами Дзвоник зрозумів, що кожен має своє місце в світі і важливе завдання для його краси та гармонії.(ксилофон)
А після тривалої подорожі Дзвоник повернувся додому, але тепер він був не лише веселим джмелем, а й мудрим мандрівником, який ділився своїм досвідом та радістю з усіма, хто зустрічав його шляхом. (губна гармошка)
І доки Дзвоник мандрував світом, кожен, хто його зустрічав, відчував радість і натхнення, бо він навчив їх, що найбільша мудрість - це радіти життю і навчатися від усього, що нас оточує. .(діти одночасно грають на всіх музичних інструментах які підготував вихователь )