"КОШИК МАЛИНКИ" заняття з нетрадиційного малювання

Про матеріал
Мета: познайомити дітей з малюванням фарбами способом нанесення фарби пальчиком. Розвивати інтерес до нетрадиційного зображення предметів на папері. Сприяти виникнення інтересу до експериментування. Закріплювати вміння впізнавати і називати кольори. Формувати у дітей уявлення про диких тварин: білку і ведмедя, їх зовнішньому вигляді, харчуванні, особливості способу життя. Розвивати артикуляційний апарат і дрібну моторику рук. Розвивати емоційну чуйність, бажання спілкуватися з дорослими і однолітками. Активізувати мовлення дітей, спонукаючи повторення слів за вихователем і висловлювання у вигляді повних пропозицій. Формувати пізнавальний інтерес. Виховувати чуйність, доброзичливість.
Перегляд файлу

«Кошик малинки» (пальчиками)

               Конспект заняття з нетрадиційного малювання у  молодшій групі.

Мета: познайомити дітей з малюванням фарбами способом нанесення  фарби пальчиком.  Розвивати інтерес до нетрадиційного зображення предметів на папері. Сприяти виникнення інтересу до експериментування. Закріплювати вміння впізнавати і називати кольори. Формувати у дітей уявлення про диких тварин: білку і ведмедя, їх зовнішньому вигляді, харчуванні, особливості способу життя. Розвивати артикуляційний апарат і дрібну моторику рук.
Розвивати емоційну чуйність, бажання спілкуватися з дорослими і однолітками.
Активізувати мовлення дітей, спонукаючи повторення слів за вихователем і висловлювання у вигляді повних пропозицій. Формувати пізнавальний інтерес. Виховувати чуйність, доброзичливість.

       Методичні прийоми: художнє слово, читання потішок, сюрпризний момент, бесіда про тварин.

 Питання вихователя 
- Яка шубка в білочки?
- Що є у білочки?
- А де у неї будиночок?
- Що білочка зберігає?
• Показ способів і прийомів малювання пальчиком.
• Розгляд зразка.
• Аналіз дитячих робіт вихователем.
        Словникова робота. Стимулювати використання дітьми в активній мові слів: теплий, м'який, пухнастий.
Попередня робота: бесіда, розглядання картинок про тварин, читання художньої літератури, заучування потішок.
      Матеріал: іграшки білочки і ведмедя, дерево з дуплом, кошик з малиною, шишка для білочки, аудіозапис «Звуки лісу», кошики вирізані з паперу, гуаш, мокрі ганчірки на кожну дитину.

Хід заняття

Вихователь.
Всі сідайте рядком,
Пограємо ладком.
Приготуйте вушка, вічка,
Починаємо ми казку.
Я сьогодні в ліс пішла,
І кошик там знайшла.
А в кошику багато ягід.

 

- Хто ж їх загубив?
Ходімо всі разом пошукаємо, чий це кошик?
                                          Гра «По  рівненькій доріжці».
З рівненькій доріжці,
Крокують наші ніжки,
Крокують наші ніжки.
Через калюжу - стриб. Через ямку - скок.
Бух - впали. Куди ми потрапили?
Йшли ми, йшли. До дерева прийшли.
Вихователь.
- Діти , подивіться, що це? (відповіді дітей). Давайте запитаємо ось у цього звіра в золотистої шубці.
- Хто це? (вихователь дістає білку з дупла) .
Вихователь. Добрий день,  білочко!

- Яка у білочки шубка?
- Що є у білочки?
Правильно. У білочки пухнаста шубка. У неї є тулуб, голова, лапки, вушка, носик і хвіст.
- Білочка, послухай, яку потішку ми знаємо про тебе.
Сидить білка на візку,
Продає вона горішки:
Лисичці-сестричці,
Горобцю, синичке,
Ведмедику і Зайчику вусатому.
Кому в хустку, кому в ротик,
Кому в лапку.
(діти по черзі загинають пальчики від мізинця до великого) .
Роздала білочка горішки і поскакала в будиночок.
- А де у неї будинок? (висловлювання дітей) .
Високо на дереві будує собі білочка будиночок з гілочок. А поруч, у дуплі, у білочки сховище.
- Що зберігає білочка? (відповіді дітей) .
У  білочки зберігаються запаси: гриби, шишки, горіхи. Давайте пригостимо нашу білочку шишкою. Білочка взяла шишку і втекла.
А ми підемо далі.
- Ой, хто це плаче?
(Вихователь дістає з - під кущика ведмедика) .
- Хто це? (відповіді дітей) .
- Мишко плаче у-у-у.
- Як плаче мишко? (відповіді дітей) .
- Чому плаче мишко? (вільне висловлювання дітей) .
Мишко каже, що втратив кошик. А знайшли ми кошик в лісі.
Вихователь: А ти для кого ягідки збирав?
Мишко: Для ведмежат..

         Вихователь: А скільки ягідок в кошику: багато чи мало? (відповіді дітей) .
Так, правильно, це малина, ягід в кошику мало і вони червоного кольору.
Вихователь. Мишко, не плач. Ми допоможемо тобі зібрати малинку для ведмежат. Я зараз роздам кошики дітям, і ми з ними підійдемо до столів. Проходьте. Давайте сядемо всі прямо, ніжки поставимо разом і приготуємося слухати мене.

         Сьогодні ми будемо малювати ягідки пальчиком. Подивіться всі на стіл.
- Що лежить у вас на столі? (відповіді дітей) .

- Якого кольору фарбою ми будемо малювати? Чому? (відповіді дітей) .

Для чого потрібна серветка? (відповіді дітей) .

А тепер подивіться, як я буду малювати: складу пальчики в кулачок, а один пальчик відігну та наберу на нього фарбу. Ось так у фарбу і притисну  пальчик до паперу - вийшла ягідка. І так ми з вами наповнимо кошик ягідками. А потім витремо пальчик вологою ганчіркою.

Діти малюють. Вихователь і ведмедик ходять, оцінюють роботи: Які молодці! У всіх повні кошики. Які соковиті червоні ягоди. Спасибі! Ведмежата будуть дуже задоволені.

Підсумок заняття

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку