Казка "У писемній країні веселих літер"

Про матеріал
Асоціативно-порівняльний метод дозволяє в процесі ігрових ситуацій через активне включення зорового та слухового аналізаторів формувати не тільки поняття про букву та її графічне зображення, але й розвиває логічне мислення, внутрішню та зовнішню мову, пам`ять, творчі здібності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

У писемній країні веселих літер. Укладач вчитель початкових класів. КЗО “Спеціалізована школа №13” ДМРЛебедєва Ірина Сергіївнам. Дніпро2020р.

Номер слайду 2

Казка “У писемній країні веселих літер”

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

pptx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку