Казкотерапія - це один із видів арт-терапії; метод, що використовує казкову форму для інтеграції особи, розвитку творчих здібностей.
Предметом казкотерапії є процес виховання внутрішнього світу дитини.
Казкотерапія в роботі з дошкільниками. Підготувала вихователь. Цеценівської гімназіїМатвійчук Л. В
Номер слайду 2
МАЛЮК ІЗ КАЗКОЮ ЗРОСТА МУДРІШИМ, А СВІТ НАВКОЛО СТАНЕ ЩЕ ДОБРІШИМ, БО ТОЙ, ХТО У ДИТИНСТВІ КАЗКУ ЛЮБИТЬ, ТОЙ У ЖИТТІ НІКОЛИ ЗЛИМ НЕ БУДЕ!
Номер слайду 3
Що таке казкотерапія?Казкотерапія – це один із видів арт-терапії; терапія середовищем особливою казковою атмосферою , в якій можуть виявитися потенційні риси особистості , щось нереалізоване; може матеріалізуватися мрія, а головне – виникає відчуття захищеності та смак таємниці; метод, що використовує казкову форму для інтеграції особи, розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, вдосконалення взаємодій з навколишнім світом.
Номер слайду 4
процес виховання внутрішнього світу дитини. Метою казкотерапії є підведення дитини до усвідомлення своєї внутрішньої сутності, своєї єдності і неповторності, до відчуття гармонії із собою і світом. Предметом казкотерапії є
Номер слайду 5
Завдання казкотерапії
Номер слайду 6
Принципи казкотерапії
Номер слайду 7
Функції казкотерапіїДІАГНОСТИЧНАПРОГНОСТИЧНАВИХОВНАКОРИГУВАЛЬНА
Номер слайду 8
Казкотерапія зорієнтована на дітей дошкільного віку тому, що вони ще не здатні оцінити події в реальному житті та проаналізувати їх для прийняття самостійних рішень. Метод казкотерапії впроваджуємо у своїй роботі з дітьми. Адже він сприяє розвитку у дошкільників: • активності ; • самостійності; емоційності; • творчості; • зв’язного мовлення. Використовуємо такі форми роботи з казкою:
Номер слайду 9
Читання, розповідання казок
Номер слайду 10
Малювання, ліплення, ручна праця за змістом казок
Номер слайду 11
Драматизація казок
Номер слайду 12
ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗОК
Номер слайду 13
А також застосовуємо творчі методи роботи з текстами казок.переплутування сюжетів героїв;змінювання характеру героя;змінювання місця, часу, події;змінювання кінцівки казки;складання казки за схемою, за кольоровими кружечкамиказка від загадки
Номер слайду 14
РОБОТА З ДІТЬМИБЕСІДИЗАНЯТТЯСВЯТА І РОЗВАГИІГРИІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
Номер слайду 15
Індивідуальна робота
Номер слайду 16
Ігрова діяльність
Номер слайду 17
ЗАНЯТТЯ
Номер слайду 18
Свята та розваги
Номер слайду 19
РОБОТА З БАТЬКАМИКонсультаціїАнкетування. Батьківські куточки. Поради
Номер слайду 20
Розвивальне середовище Пальчиковий театр. Ляльковий театр. Театр на дисках
Номер слайду 21
Наша казкова бібліотека
Номер слайду 22
Ми живемо, мов у казці…
Номер слайду 23
КАЗКА – ЦЕ ЧУДОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ТА БАТЬКІВ. З ЇЇ ДОПОМОГОЮ ЛЕГШЕ ЗНАЙТИ СПІЛЬНУ МОВУ З ДИТИНОЮ. КАЗКА НЕ ПРОСТО РОЗВИВАЄ ФАНТАЗІЮ, МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ, А Й ВІДТВОРЮЄ МОДЕЛІ ЖИТТЯ – СЦЕНАРІЇ, З ЯКИХ ДИТИНА МОЖЕ ПЕРЕЙМАТИ ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, РОЗРІЗНЯТИ, ЩО ДОБРЕ, А ЩО ПОГАНО.
Номер слайду 24
НЕ МОЖЕМ БЕЗ КАЗКИ У СВІТІ МИ ЖИТИ, БО КАЗКА НАС ВЧИТЬ, ЯК ПОТРІБНО ДРУЖИТИ, ЯК ЗЛО ПОДОЛАТИ, ЯК ХИТРИХ ПРОВЧИТИ, ЯК ДОБРИХ І ЧУЙНИХ Й СМІЛИВИХ ЛЮБИТИ.