Келендарне планування для учнів з особливими потребами 8 клас

Про матеріал

Календарне планування на І семестр для учнів зосбливими освітніми проблемами 8 клас. Квітникарство. Розраховано на заняття двічі на тиждень. Має опис очікуваних результатів.

Перегляд файлу

І семестр 2018/2019

 2 год./тиждень

понеділок, четвер

з/п

Дата

Назва розділу, теми та її зміст

Приміт-ки

 

 

Вступ

 

1

 

Інструктаж з БЖД. Повторення правил внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні. Задачі з трудового навчання.  Об’єкти навчальних робіт

 

2

 

Утримання робочого місця.  Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами. Праця по озелененню і її значення для оточуючих.

 

 

 

Тема. Однорічні квітково-декоративні рослини

 

3

 

Однорічні квітково-декоративні рослини, їх значення в озелененні подвір'я

 

4

 

Знайомство з різними видами однорічних рослин: петунія, айстри, нічна красуня, їх коротка характеристика

 

5

 

Правила збирання і обробки насіння. Техніка безпечної роботи з ножицями

 

6

 

Збирання насіння однорічних квітково-декоративних рослин. Закладка насіння на просушування

 

7

 

Закладка насіння однорічних рослин на зимове зберігання

 

 

 

Тема. Заготовка різних видів ґрунту для теплиці

 

8

 

Поняття про ґрунт. Значення ґрунту для вирощування рослин

 

9

 

Видів ґрунтів

 

10

 

Правила заготівлі ґрунту і його зберігання. Інструменти для роботи з ґрунтом

 

11

 

Правила просівання ґрунту. Значення піску для вирощування рослин

 

12

 

Правила приготування дренажу. Обробка піску

 

 

 

Тема. Робота на шкільному подвір'ї

 

13

 

Необхідність осінніх робіт на подвір'ї школи. Строки їх виконання

 

14

 

Правила закладання листя в компостну яму

 

15

 

Осінні роботи на квітниках, їх необхідність

 

16

 

Строки виконання осінніх робіт. Правила безпечної роботи при роботі з граблями

 

17

 

П.р. Згрібання опалого листя в кучі і закладання листя в компостну яму

 

18

 

П.р. Видалення засохлих однорічних рослин з квітників і складання в кучі корінням в одну сторону

 

 

 

Тема.  Догляд за багаторічними рослинами

 

19

 

Багаторічні рослини шкільних квітників

 

20

 

Правила підготовки рослин до зими. Зимуючі і не зимуючі багаторічні рослини

 

21

 

Правила підготовки незимуючих квіткових рослин до зими

 

22

 

Правила підготовки кущів троянд до зими: обрізування стебла, окучування кущів троянд

 

23

 

П.р. Обрізування стебла не зимуючих хризантем. Окучування кущів хризантем

 

24

 

П.р. Обрізування кущів троянд за допомогою секаторів

 

 

 

Тема. Перекопування квітників

 

25

 

Необхідність перекопування квітників і клумб восени. Правила перекопування клумб і квітників

 

26

 

Осіннє обкопування дерев, його необхідність

 

 

 

Тема. Мінеральні добрива

 

27

 

Мінеральні добрива, їх види. Значення добрив для росту і розвитку рослин

 

28

 

Групи мінеральних добрив: азотні, фосфорні, калійні, повні мінеральні добрива

 

29

 

Характеристика кожної групи мінеральних добрив

 

30

 

Розрахунок дози мінеральних добрив для підживлення рослин

 

 

 

Тема. Практичне повторення

 

31

 

Розпізнавання видів рослин, ґрунтів

 

32

 

Розпізнавання мінеральних добрив

 

33

 

Розрахунок дози мінеральних добрив для підживлення рослин

 

 

 

Навчальні досягнення учнів

 

Характеризує: працю по озелененню і її значення для оточуючих. Значення ґрунту для вирощування рослин. види осінніх робіт на території школи. Необхідність перекопування квітників і клумб восени. Види мінеральних добрив: азотні, фосфорні, калійні.

Учень має уявлення про однорічні та багаторічні квітково-декоративні рослини, їх значення в озелененні подвір'я.

Знає правила збирання і обробки насіння.

Виконує правила безпечної роботи з інструментами; не складні дії: згрібає опале листя в кучі; викопує корені рослин із квітників і переносить до теплиці.

Називає і розпізнає: правила заготівлі ґрунту і його зберігання; різні види ґрунтів; інструменти для осінніх робіт на квітниках; правила підготовки незимуючих квіткових рослин до зими; мінеральні добрива.

Наводить приклади: основних інструментів для роботи на ділянці і в теплиці.

Дотримується: правил безпечної праці в теплиці; багаторічні рослини шкільних квітників; правил перекопування ґрунту на клумбах і квітниках; правил безпечної праці з мінеральними добривами.

 

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

 

Пізнавальний розвиток: аналіз, порівняння, узагальнення різних видів однорічних рослин, об’єктів праці, видів роботи, інвентарю; аналіз, порівняння багаторічних рослин шкільних квітників; різних видів ґрунтів, розширення знань про типи ґрунтів, знаряддя праці для їх обробітку; розширення знань про мінеральні добрива.

Сенсорний  розвиток: порівняння видів квітів, листків, насіння, інструментів для роботи з ґрунтом, ґрунтів за кольором, формою, складом.

Розвиток мовлення: використання назв квітів, ґрунтів, добрив, інструментів для роботи з ґрунтом у розгорнутому мовленні; відтворення нової термінології у реченнях, поширення речення новими словами; відтворення нової термінології у реченнях, розвиток комунікативних умінь; уточнення та використання вивчених назв мінеральних добрив, формування логічності самостійних висловлювань.

Виховання позитивних рис особистості: любові до природи, акуратності, ретельності, дотримання послідовності дій, наполегливості, терпеливості та ін.

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 8 клас, Планування
Інкл
Додано
19 вересня 2018
Переглядів
2674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку