Кейс-урок для 5 класу НУШ з історії

Про матеріал
Розробка даного кейс-уроку для 5 класу допоможе при проведені уроку "Досліджуємо історію та суспільство". Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися.
Перегляд файлу

 

 

 

 

5 клас, тема уроку «Історія як минуле людини і суспільства. Історія України – частина європейської та світової історії» (Казка про «Україну»)

 

Дуже давно, вже й ніхто не пам’ятає коли жила маленька дівчина, звали її Україна.

      У неї була дуже гарна хатка, біля хатки росли високі стрункі дерева, які щоранку махали своїми квітами вітаючи дівчинку. Навкруг дерев щоранку літали метелики, цвірінькали пташки, сонечко мило посміхалося Україні. А ще біля будиночку росли найкрасивіші квіти, які також щоранку кивали голівками вітаючи свою господиню.

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання

Які державні символи України вам відомі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання (2 хв.)

Подивіться на зображення та скажіть які державні символи України вам відомі?

 

(Флаг)

 

(Гімн)

 

 

 

 

 

 

 

(Герб)

 

 

 

 

 

 

 

Відгадайте кросворд (5 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді: 1) Зозуля; 2) Лелека; 3) Пролісок; 4) Верба; 5) Солов’ї; 6) Калина; 7) Волошка.

Окрім того, дівчинка була дуже працьовита, вона і по дому поралась, ще й встигала вирощувати бурячки, капусту, картоплю,  огірочки. І була красива ніби ранкова зоря. Одягалась в красиве вбрання.

 

 

 

Подивіться відеосюжет за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yDRgnyBPX-Q  та підпишіть назви елементів українського одягу. (7 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Окрім того наша красуня була гарною господинею, і вміла гарно готувати.

Час виконання (6 хв.)

1. Упріває гаряча страва,

Їсти-то не хитра справа.

Дістаю із печі горщик,

Там смачненький кипить… (Борщик)

2. Довго з тіста їх ліпили, у окропі поварили.

Потім дружно ласували, ще й сметанки додавали. (Вареники)

 

3. І пухкенькі, і смачні. із пшениченьки вони.

Зі здобного тіста,

Просяться, щоб з’їсти. (Пампушка)

 

4. Є перлова, є гречана,

Рисова, а ще пшоняна. Заливаєм молоком,

А немає – кип’ятком (Каша)

 

5. Зі мною кожен бутерброд

Зазирає вам у рот. (Ковбаса)

6. Їх цінують за начинку.

В них ховають сир, родзинки,

Сливи, яблука і мак,

Різні овочі на смак.

Як же зветься цей дружок?

Відгадали? (Пиріжок)

 

 

 Рефлексія (5 хв.)

 Здійснюється за допомогою заповнення таблиці. Протягом уроку учням пропонується записати до поданої нижче таблиці факти, які їм були відомі з даної теми; факти, що стали для них новими на уроці та те, чого не вистачило до повного розуміння даного матеріалу.

Знаю

Хочу дізнатися

Дізнався /дізналася

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Техніки оцінювання: На початку уроку вчитель роздає кожному учневі таблицю самооцінювання, яка має такий вигляд:

Правильна відповідь

Частково правильна відповідь

Неправильна відповідь

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель пояснює, що кожна правильна відповідь-1 бал. Учні самі проставляють бали, які отримують протягом уроку та підраховують бали у кінці уроку.

Список використаних джерел та літератури:

1. Модельна  навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku

2. https://www.youtube.com/watch?v=yDRgnyBPX-Q

3. Як розвивати критичне мислення в учнів https://nus.org.ua/articles/krytychne-myslennya-2/

 

 

1

 

docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку