Кейс-урок "Квіти- частина людського життя"

Про матеріал
Кейс-урок Тема: Квіти – частина людського життя Мета: закріпити та поглибити знання учнів про квіти; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розмножувати квіти; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати екологічне мислення
Перегляд файлу

Кейс-урок

Тема:  Квіти – частина людського життя

Мета: закріпити та поглибити знання учнів про квіти; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розмножувати квіти; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати екологічне мислення

Обладнання: текст для читання, картки для роботи, матеріали для практичної роботи, лего

 

6 розгорток з предметів, явищ та практик:

1.Літературна галузь

2.Природнича галузь

3.Трудова галузь

4.Математична галузь

5. Здоров’язберігаюча галузь

6. Екологічна галузь

Хід уроку

І Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,

Урок наш розпочинаймо!

Вправа «Подаруй усмішку»

Погляньте на свого сусіда. Усміхніться. «Зніміть» усмішку зі свого обличчя долонею, та «подаруйте» своєму сусідові. «Прийміть» усмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

А тему нашого сьогоднішнього уроку ви відгадаєте самі.

Робота в парі.

 

 

 

 

 

 

 

  • Чи погоджуєтеся ви з таким висловом?
  • Чому?

Квіти – постійні супутники нашого життя. «Людині для життя потрібні сонце, воля і маленька квіточка» - сказав колись казкар Ганс Крістіан Андерсен. З квітами пов’язані важливі моменти нашого життя, куди б ми не пішли у ліс, у парк, на луг – скрізь нас зустрічають квіти.

ІІІ Оголошення теми уроку

ІV Робота над темою уроку

Робота в групах (складають про квіти)

1 група – складає «Сенкан»

2 група – складає «Асоціативний кущ»

3 група – складає «Криголом»

4 група – записує значення квітів

5 група – наводить приклади квітів

6 група – розшифровує назви квітів

Літературна галузь

  • А чи знаєте ви звідки взялися квіти?

«Читання із зупинками»

Окраса Землі

      Колись давно наша планета не була такою як зараз. Вона мала тільки сіре та зелене вбрання. Пташки не співали, люди не раділи. Сонечко світило, але не посміхалося. Матінці – Природі стало сумно, дивлячись на свої творіння. І їй спало на думку……..

     І їй спало на думку змінити світ. Вона захотіла зробити його яскравим, різнокольоровим. Довго Природа ходила по Землі, придивлялася чого не вистачає. І вирішила створити квіти, які будуть рости і милувати око кожного живої істоти. Для цього вона покликала до себе своїх давніх друзів, які дуже нагадували квіти. Це були…..

Це були метелики. Своєю чарівною паличкою Природа перетворила їх на квіти. Але вони були безбарвними. За роботою Природи спостерігали Сонечко та Веселка. І вони вирішили їй допомогти…..

Веселка спустила на Землю свої кольорові крапельки. Ці крапельки потрапили на кожну квіточку. І засяяла галявина різнокольоровими квітами. А Сонечко усміхнулося і послало на Землю свої теплі промінчики і зігріло кожну квіточку. Ось так з’явилися на Землі квіти.

 

Природнича галузь

  • До якої групи природи можна віднести квіти?
  • Яку будову мають квіткові рослини?
  • Що їм потрібно для життя?

Описание: Похожее изображение

  • Де ростуть квіти?
  • Як можуть розмножуватися рослини? (насінням, цибулинами, кореневищем, бульбами, живцями, частинками стебла)

Робота в групі

З’єднайте квітку і спосіб її розмноження

Описание: Картинки по запросу картинки тюльпан

Частинками стебла

Описание: Картинки по запросу картинки півники

Цибулинами

Описание: Картинки по запросу картинки герань

Кореневищем

Описание: Картинки по запросу картинки фіалка

Листком

 

Практична робота «Посадка насіння петунії у торф’яні таблетки»

 

Математична галузь

Гра «Розфарбовуємо за допомогою лего»


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудова галузь

Загадка

Має гарні жовті вічка

Й фіолетову спідничку

Запах ніжний і духмяний

Наповнює ліс весняний  (фіалка)

-А фіалка може рости тільки у лісі?

Свої знання про фіалки ми поповнили коли проводили тематичний день фіалок. Зараз існує велика кількість сортів фіалок, різними за кольором квіточками, різними  за формою листочками. Ось ми зараз і створимо аплікацію з фіалок.

Відкрийте кейс. Там ви бачите вже готові елементи аплікації, вам залишилося їх тільки наклеїти.

Повторення правил роботи з клеєм:

  1. Користуйся серветкою і пензлем
  2. Клей видавлювати маленькими пропорціями
  3. Стеж, щоб клей не потрапляв на пальці рук, обличчя, одяг, в очі
  4. Після закінчення роботи клей щільно закрий.

Практична робота «Створення аплікації фіалки»

Описание: Картинки по запросу картинки аплікація фіалки

 Здоров’язберігаюча галузь

  • А чи використовує людина квіти для збереження свого здоров’я?
  • Як саме?
  • Здавна велика кількість квітів використовувалася для профілактики і лікування різних хвороб. Раніше люди самі збирали і сушили трави, а зараз ми користуємося послугою аптеки.

Групова робота . Створення колажу «Квіти – це ліки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна галузь

Кожна група отримує пелюсточку на якій намальований малюнок. Завдання групи пояснити правило.

Потім з пелюсточок утворюється квітка.

 

 

 

 

 

V Рефлексія

Робота з квіточками

Квіти вміють говорити. Оберіть квіточку яка вам найбільше сподобалася. Зараз ви дізнаєтеся про свої риси характеру.

Червоний – сміливість, активність

Білий – спокійність, врівноваженість

Жовтий – творчість, непостійність

Синій і фіолетовий – безтурботність та спокійність

Гра «Мікрофон»

Сьогодні….

Я навчився….

Мені було цікаво….

Більш за все сподобалося…..

 

 

doc
Додано
10 лютого
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку