Кінематографічні школи

Про матеріал
Презентація з мистецтва ознайомить учнів з відомими кінематографічними школами, а саме: французькою, італійською, американською, індійською, азійською, українською. Учні дізнаються про основні відмінні риси кожної кінематографічної школи, відомих акторів та режисерів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Школи кінематографа. Презентація вчителя Волкової Ю. В.

Номер слайду 2

Французька школа. Французьке кіномистецтво є одним з найповажніших у світі. Сучасні риси французького кіно сформувалися після Другої світової війни - це виключна витонченість гри акторів, психологізм подій, увага до найменших деталей, тісний синтез із музикою, драматизм сюжетів плюс своєрідна французька пікантність, майстерність операторів, що створює художню красу зйомок. І в усьому почуття міри і стилю.

Номер слайду 3

Популярні актори. Жан Рено. Ален Делон

Номер слайду 4

П'єр Рішар. Жан-Поль Бельмондо

Номер слайду 5

Софі Марсо. Одрі Тоту

Номер слайду 6

З-поміж французьких режисерів найвідоміші Жан-Люк Годар, Люк Бессон, Жан-П’єр Жене, Франсуа Озон та інші. 

Номер слайду 7

Італійська школаІталійський кінематограф завжди був самобутнім і неповторним завдяки високому «авторському» кіно таких режисерів, як Федеріко Фелліні, Бернардо Бертолуччі, Лукіно Вісконті й Мікеланджело Антоніоні, з творчістю яких пов’язане не тільки італійське, але й світове кіномистецтво в напрямах філософського, поетичного кінематографа. Фільми цих режисерів, сповнені абстракцій, метафор, містики, назавжди ввійшли до золотого фонду світового кіно й стали джерелом натхнення для нових поколінь режисерів.

Номер слайду 8

У сучасному італійському кінематографі режисери намагаються висловити своє розуміння того, що відбувається, усвідомити свої громадянські права й обов’язки, місце людини в сучасному соціумі. Останніми десятиліттями в ньому дедалі чіткіше звучать гуманістичні акценти: про спільні тривоги людства, проблеми еміграції, глобалізації тощо

Номер слайду 9

Відомі актори. Софі Лорен. Адріано Челентано

Номер слайду 10

Марчелло МастроянніДжина Лоллобриджида

Номер слайду 11

Американська школа. Якщо йдеться про американський кінематограф, здебільшого спадає на думку слово «Голлівуд». І справді, Голлівуд - це гігантська кіноіндустрія, що розповсюдила свій вплив на весь світ. Щонайперше, голлівудські картини - це блокбастери із захопливими сюжетами, неймовірними спецефектами, безвідмовними монтажними прийомами тощо. Голлівуд має значний вплив і на кінематограф інших країн - його фільми задають моду в багатьох жанрах кіно, виборі сюжету, створенні іміджу фільму для рекламної кампанії.

Номер слайду 12

Історично кінематограф Голлівуду - продюсерський, зорієнтований на створення касових фільмів для масового прокату. Випуск кожної голлівуд-ської картини супроводжується великою маркетинговою підготовкою, адже прокатна доля фільму визначається не тільки якістю картини, але й грамотністю маркетингової стратегії. І саме продюсер, крім організаціївиробництва фільму, розробляє рекламну стратегію впродовж усього виробничого процесу. До моменту здачі фільму продюсерський колектив уже чітко уявляє, що в картині може максимально зацікавити майбутнього глядача і як найкраще презентувати новий кінопроект аудиторії.

Номер слайду 13

Але американське кіно - це не тільки кіноіндустрія Голлівуду, це й розвинута система незалежного кіно, яке створили ентузіасти без залучення великих кінокомпаній. Це кіно досить популярне і заслужило світове визнання, не раз перемагаючи на міжнародних конкурсах і фестивалях. З-поміж найвідоміших картин цього кіно «Амадей» (реж. Мілош Форман); «Термінатор» (реж. Джеймс Кемерон), «Хоробре серце» (реж. Мел Гібсон); «Той, що танцює з вовками» (реж. Кевін Костнер); «Володар перснів: Братерство персня» (реж. Пітер Джексон); «Мала на мільйон» (реж. Клінт Іствуд) та багато-багато інших захопливих кінотворів

Номер слайду 14

«Хоробре серце» (Мел Гібсон)

Номер слайду 15

«Термінатор» (Джеймс Кемерон)

Номер слайду 16

«Мала на мільйон» (Клінт Іствуд)

Номер слайду 17

«Той, що танцює з вовками» (Кевін Костнер)

Номер слайду 18

Індійська школаІндійська кіноіндустрія є найбільшою у світі, а її головний кінематографічний майданчик міститься в Болівуді. Індійське кіно має величезну кількість своїх шанувальників у всьому світі. Сюжети фільмів побудовано на коханні, ненависті, злочинах, помсті, у них завжди перемагають істина, любов і краса. Це світ надії, яскравих кольорів, позитиву, невинності та казок. У фільмах поєднано комічні, романтичні, драматичні сцени та елементи «болівудського вестерну». І, звичайно, відмітна риса індійського кіномистецтва - це багато пісень і національних танців, завдяки яким практично кожен фільм можна зарахувати до жанру мюзиклу.

Номер слайду 19

І, звичайно, відмітна риса індійського кіномистецтва - це багато пісень і національних танців, завдяки яким практично кожен фільм можна зарахувати до жанру мюзиклу. Артисти зазвичай багато танцюють і виконують велику кількість вокальних номерів (пісні співають актори чи здебільшого професійні співаки). У рекламних цілях саундтреки до фільмів випускають заздалегідь, і вони часто стають самодостатнім продуктом. Це символізує, що фільм буде приречений на успіх і, швидше за все, це буде «болівудський блокбастер».

Номер слайду 20

Відомі актори. Сону Суд. Радж Капур

Номер слайду 21

Рекха. Джаяпрада

Номер слайду 22

Мітхун ЧакрабортіКішор Кумар

Номер слайду 23

Хема МалініАмітабх Баччан

Номер слайду 24

«Зіта і Гіта»

Номер слайду 25

«Танцор диско»

Номер слайду 26

«Помста і закон»

Номер слайду 27

Азійський кінематограф. В азійських фільмах простежується одна спільна властивість: вони просякнуті національною культурою і самобутністю, які є джерелом натхнення сюжетів, а все запозичене переробляється і подається через призму місцевих звичаїв і традицій. Зокрема, японські фільми, зважаючи на особливості національної культури, відомі і зрозумілі лише вузькому колу шанувальників. Візуальний ряд непоспішний і споглядальний, що дивує західних глядачів, які звикли до активних дій і частої зміни картинки. Це кінематограф образів, що й обумовлює часте мовчання героїв картин, які інколи впродовж фільму не вимовляють жодного слова. Образам японського кіно не характерний активний вияв емоцій - їх герої в діалогах рідко переходять на крик і майже ніколи не сміються.

Номер слайду 28

Японське кіно подарувало світу одного з кращих режисерів XX століття і одного з кращих акторів. Акіра Куросава. Тосіро Міфуне

Номер слайду 29

Презентація бойових мистецтв в кіно. Разом з тим яскравою рисою азійського кінематографа є наявність сцен із презентацією різних видів східних бойових мистецтв. Дивна казка про Тигра і Дракона («Тигр, що крадеться, дракон, який зачаївся» знята в жанрі китайського бойового фентезі з усіма характерними «прийомами» - майстрами кунг-фу, які літають, витончено поставленими сценами битв, прекрасно розкрила екзотичні особливості китайської поетики. Цей фільм наробив багато галасу в кінематографічному світі: отримав безліч кінонагород, зокрема чотири «Оскари», і став дуже успішним комерційним проектом, касові збори якого сягнули понад 100 млн доларів.

Номер слайду 30

Джекі Чан. Усі трюки в фільмах Джекі виконує сам, і вигадує їх разом зі своєю трюковою командою. За своє життя Джекі отримав величезну кількість травм. Найнебезпечніша з них була під час зйомок фільму «Обладунки Бога», коли актор, впавши з дерева розбив собі череп. Через це усі азіатські страхові компанії відмовляються страхувати актора, а в США йому забороняють робити небезпечні трюки.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Нагороди Джекі Чана. Кавалер Ордена Британської імперіїНайкращий актор (10 нагород)Найкраща хореографія дії (7 нагород)Найкраща картина. Найкращий режисер. Найкраще пісенне супроводження. Оскар

Номер слайду 33

Брюс Лі гонконзький та американський кіноактор, майстер бойових мистецтв, інструктор і актор бойового кіно, один з найвпливовіших митців бойового жанру 20-го сторіччя. Всього знявся у 36 фільмах. Він чудово володів своїм тілом, хоча і не був наділений від природи хорошим здоров'ям, але розвинув у собі такі властивості, як надзвичайна швидкість рухів та координація. Про життя і творчість Брюса у світі було знято до 30 фільмів.

Номер слайду 34

Пам'ятник Брюсу Лі в Гонконзі

Номер слайду 35

Українське кіно. Українське кіно - це особливі кінострічки. У них - історія нашого народу, вони оповідають про людей, які нібито живуть поруч із нами. У фільмах сяють українські кінозірки, творять картини українські режисери. Це наша гордість і наша надія.

Номер слайду 36

Видатні актори. У переліку ролей Б. Ступки — багато історичних постатей: гетьмани Іван Брюховецький («Чорна рада»), Іван Мазепа («Молитва за гетьмана Мазепу»), Богдан Хмельницький («Вогнем і мечем»), а також Чингісхан («Таємниця Чингісхана»),  Борис Годунов («Кремлівські таємниці»), Остап Вишня («Із житія Остапа Вишні»).

Номер слайду 37

Ада Роговцеваукраїнська акторка театру та кіно. Народна артистка УРСР. Патріот України. Під час російсько-української війни активно допомагала бійцям АТО, виступала з концертами перед воїнами АТО, організовувала збір коштів на шпиталь для українських військових. 

Номер слайду 38

Ольга Сумськаукраїнська акторка і телеведуча. Заслужена артистка України, Народна артистка України . Лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка. Велику популярність Ользі Сумській принесла її роль Роксолани в серіалі «Роксолана».

Номер слайду 39

Наталія Сумськаукраїнська акторка та телеведуча, провідна акторка Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка, Народна артистка України.

Номер слайду 40

Висновки. Сьогодні важко уявити наше життя без кіно. Адже воно дозволяє нам, простим глядачам, поринути у новий незвіданий світ – світ фантазій, історій та мрій,у якому нам ніколи не побувати насправді, проте який щодня забарвлює та прикрашає нашу буденну реальність.

pptx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Гайдамака О.В.)
Додано
12 березня 2021
Переглядів
16814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку