Я досліджую світ , 4 клас
За підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Океани та материки |
|
1. |
Материки, океани і частини світу на географічних карта (с.3-5) |
|
|
Природа голубої планети |
|
2. |
Підводний світ Тихого океану (с.6-10) |
|
3. |
Чим цікавий Атлантичний океан? ( с.12-14) |
|
4. |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан? ( с.15-18) |
|
5. |
Що приховують глибини Індійського океану? (с.19-21) |
|
6. |
Діагностувальна робота «Природа голубої планети» |
|
|
Природа материків |
|
7. |
Євразія – найбільший материк (с.22-23) |
|
8. |
Які рослини та тварини мешкають на материку Євразія? (с.24-29) |
|
9. |
Чому Африка – найспекотніший материк Землі? (с.31-33) |
|
10. |
Які рослини та тварини мешкають в Африці? ( с.34-38) |
|
11. |
Природні умови Північної Америки (с.40-42) |
|
12. |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с.43-46) |
|
13. |
Природа Південної Америки (с.47-49) |
|
14. |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки, (с.50-53) |
|
15. |
Австралія – найсухіший материк ( с.55-57) |
|
16. |
Рослинний і тваринний світ Австралії (с.58-61) |
|
17. |
Антарктида -найхолодніший материк (с.62-64) |
|
18. |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди.(с.65-67) |
|
19. |
Діагностувальна робота «Природа материків» |
|
|
Всесвіт і Сонячна система |
|
20. |
Як влаштована Сонячна система? (с.69-73) |
|
21. |
Сонце- центральне тіло Сонячної системи ( с.75-78) |
|
22. |
Які бувають планети? (с.81-83) |
|
23. |
Таємниці планет земної групи ( с.84-86) |
|
24. |
Як відбувається добовий і річний рух Землі? ( с.87-90) |
|
25. |
Що можна побачити на зоряному небі? (с.91-93) |
|
26. |
Молочний Шлях – наша галактика. ( с.95-96) |
|
27. |
Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт. (С.97-99) |
|
28. |
Діагностувальна робота «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
Майбутнє – це ми. Людина і природа |
|
29. |
Які взаємозвязки існують в природі? (с.101-105) |
|
30. |
Як людина змінює природу? (с.107-109) |
|
31. |
Чому матеріали використовують повторно? (с111-115) |
|
32. |
Що таке екологічні проблеми? (с.117-118) |
|
33. |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають легенями планети?» (с.119) |
|
34. |
Підсумок за темою |
|
35. |
Діагностувальна робота за темою «Майбутнє-це ми» |
|
|
Люди- багатство країни |
|
36. |
Людина – найбільша цінність (с.121-126) |
|
37. |
Людина – найбільша цінність (с.121-126)(продовження) |
|
38. |
Моя дорога до успіху, (127-129) |
|
39. |
Як жити серед людей (с.130-133) |
|
40. |
Як запобігти небезпечним ситуаціям? (с.135-140) |
|
41 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям?( продовж.) (с.135-140) |
|
42. |
Безпека на дорозі (с.141-144) |
|
43. |
Безпека на дорозі (с.141-144) (продовж.) |
|
44. |
Що таке правопорушення? (с.145-146) |
|
45. |
Як людина змінює світ?(с.147-150) |
|
46. |
Як людина змінює світ?(с.147-150) (продовження) |
|
47. |
Це ми можемо (с.151-154) |
|
48. |
Це ми можемо (с.151-154) (продовження) |
|
49. |
Діагностувальна робота «Люди багатство країни» |
|
50. |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
51. |
Підсумок за рік |
|