Класифікація ігор.Ігри реалізовують комунікативний принцип в навчанні німецької мови

Про матеріал
Класифікація ігор. Ігри ,які використовуються для активізації пізнавальної діяльності учнів, створюють умови духовного, інтелектуального зростання, сприяють реалізації комунікативного принципу в навчанні німецької мови.
Перегляд файлу

Класифікація ігор

       Ігри ,які використовуються для активізації пізнавальної діяльності учнів, створюють умови духовного, інтелектуального зростання, сприяють реалізації комунікативного принципу в навчанні іноземної мови, поділяються на дві великі групи:                                                       а) підготовчі

 б) творчі.                                                                                                                    До  першої групи відносяться граматичні, лексичні, фонетичні й орфографічні, аудіативні ігри, що сприяють формуванню мовних навичок. Більшість ігор цієї групи можуть бути використані як тренувальні вправи на початковому етапі навчання іноземної мови та на етапі закріплення.                                                                                              Друга група – це творчі ігри. Мета цих ігор – сприяти подальшому розвитку мовних навичок та умінь. Серед цих ігор особливе місце займають казкові та рольові ігри.   Можливість виявити самостійність у вирішенні мовленнєвих задач, швидка реакція в спілкуванні, максимальна мобілізація мовних навичок – характер якості мовного уміння – можуть бути виявлені в аудіативних і мовних іграх. Ці ігри тренують учнів в умінні творчо використовувати мовленнєві навички.                                                     Місце ігор на уроці та відведений час залежить від ряду факторів:

а)підготовки учнів;                                                                                    б)матеріалу, що вивчається;                                                               с)конкретних цілей і умов уроку.                                                          Якщо гра використовується як тренувальна вправа при первинному закріпленні, то їй можна відвести 20-25 хвилин уроку. Надалі ця гра може проводитися впродовж 3-5 хвилин і слугувати повторенням пройденого матеріалу, а також розрядкою на уроці. Одна й та ж гра може бути використана на різних етапах уроку. Все залежить від конкретних умов роботи учнів.                              

Але  урок  німецької мови – це не тільки гра. Довіра й невимушеність спілкування учителя з учнями виникають завдяки ігровій атмосфері. За допомогою гри вчитель спонукає учнів до серйозних розмов, обговорення будь-яких реальних ситуацій. Гра сприяє розвитку пізнавальної активності учнів у вивченні німецької мови. Вона робить працю радісною і творчою.

Однак варто зауважити, що ігри не можуть замінити систематичного навчання й інтенсивних тренувань. Учитель повинен використовувати ігри там, де це доцільно, не захоплюватися ними надмірно, пам’ятати, що гра є лише одним із засобів навчання німецької мови.

 

docx
Додано
19 червня 2020
Переглядів
699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку