Класна година "Здорова родина - здорова країна"

Про матеріал
Розробка класної години для учнів 5 класу "Здорова родина - здорова країна", яка виховує патріотизм, формує здоров'язберігаючі компетентності учнів через співпрацю з батьками, пропагує здоровий спосіб життя шляхом впровадження інтерактивних форм і методів навчання та виховання, розвиває творчі здібності учнів, використовуючи міжпредметні зв'язки з музичним та образотворчим мистецтвом та основами здоров'я.
Перегляд файлу

Відділ освіти Добропільської міської ради

Добропільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19

 

 

Розробка класної години

у 5 класі

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\56348.jpg«Здорова родина – здорова країна»

 

 

 

 

Підготувала вчитель основ здоров’я,

класний керівник В.В.Поліщук

 

 

м. Добропілля

2014 рік

 

Мета: продовжити формувати здоровозберігаючі компетентності учнів  через співпрацю з батьками ; пропагувати здоровий спосіб життя  шляхом впровадження  інтерактивних форм і методів навчання та виховання;розвивати творчі здібності учнів , використовуючи  міжпредметні  зв’язки з музикою , основами здоров’я, ОБМ.

Хід виховної години

  • Дорогі діти сьогодні в нас дуже важлива і незвичайна класна година, вона поєднана з музичним вихованням. Відгадайте загадку:

Коли воно є – марно тратимо, не дбаємо,                              

а коли його не стане – віддали б усе,

щоб повернути назад.

  • Правильно – це здоров’я.
  • Здоров’я – це найцінніший скарб у житті кожної людини. Тема нашої виховної години "Здорова родина – здорова країна» . А давайте згадаємо з уроків основ здоров’я,  які є складові здоров’я.

 

На дошці квітка здоров’я, вчитель відкриває пелюстки після того ,як називають діти: фізична, соціальна, психічна, інтелектуальна, духовна.

 

  • Сьогодні ми в більшій мірі будемо розкривати поняття про соціальну складову. Який же вплив має сім’я на здоров’я дитини.

         Діти співають пісню «Родина».

  • Так, дружна, здорова родина дає нам почуття щастя.  А ми знаємо, що щастя це почуття задоволення життям. Отже, сім’я – це джерело радості. Існує навіть таке свято – 15 травня – Всеукраїнський день сім’ї.

Про мир, злагоду в своєму домі мріє кожна родина.

Ми хочемо мати свій дім як оберіг від усього лихого.

«А дім заставлений добром – це ще не дім, 

  Криштальна люстра над столом – це ще не дім,

  І на вікні вазон живий – це ще не дім.

  Дім – це сім’я, там де тепло,

  Де люблять, чекають і ждуть.»

 

На дошці плакат-малюнок  дім .

  • Сьогодні я пропоную вам мандрівку до цього прекрасного будинку. Перше з чого починають будувати дім – це фундамент дому – наші предки. Раніше разом проживали щонайменше три покоління. У великій сім’ї виховували дітей усі члени родини. На знак того, що ми вшановуємо пам’ять про наших предків, я запалю свічку.
  • Нині в Україні переважають невеликі сім’ї – це діти і їх батьки. Отже перша зупинка (вчитель відкриває надпис на даху) – « Моя сім’я».
  • Люби батьків своїх і поважай.

Біблійна заповідь – тут доказів не треба,

Глибокий зміст цих слів ти пам’ятай:

Як до батьків ти – діти так до тебе.

 

Пісня «Сім’я».

Розгляд фотостенду «Моя сім’я».

  • Заздалегідь ми з вами створили стенд «Сімейний вернісаж», з якого видно, які у вас дружні та здорові сім’ї.

Вірш учня:

Родина, рід – які слова святі!

Вони потрібні кожному в житті.

Бо всі ми з вами гілочки на дереві,

Що вже стоять віки.

Це дерево – наш славний родовід.

Це батько, мати, прадід твій і дід.

 

  • Кожне дерево має своє коріння. Так і кожна родина має своє минуле. Наші предки уявляли життя на землі як велетенське дерево роду. Свій маленький листочок на цьому деревій має кожний із нас. Я пропоную розповісти про свій рід учениці. (Презентація і розповідь).

Розгляд стенду «Дерево мого роду».

  • Мандруємо далі, заходимо в будинок і відкриваємо віконце. Це наша друга зупинка – «Сімейні

обов’язки».

  • Сім’я – це люди що проживають разом, у сучасній родині не ділять обов’язки на чоловічі та жіночі. Кожен має виконувати посильну роботу і мати певні обов’язки. Ви теж можете надати дорослим допомогу в домашньому господарстві. Пропоную переглянути сценку, як деякі діти виконують їх.

Сценка:

Автор: Вітько – бідак страдає так,

               Аж здригує ногами.

            Він за столом,

            Він пише твір…

 ( Учень сидить за столом, пише, думає, гризе     олівець).

    Син: «Я помагаю мамі»

Автор: Старанно олівець гризе

               Та супить брови грізно

               Але нічого, хоч умри,

               До голови не лізе…

               Та ось тихесенько зайшла

               В його кімнату мама.

Мама: Синок, будь ласка, в магазин

              Сходи за ковбасою.

    Син: Ідея!

Автор: Вигукнув синок

               А мамі:

    Син: Ну й морока!

               Сама іди!

               Я твір пишу,

               Роблю важкі уроки.

Автор: І мама вийшла,

               А Вітько швиденько

               В зошит пише…

    Син: Я в магазин завжди ходжу,

               Коли мене попросять…

Автор: Хвилин за десять

              Мама знов

              З’являється у дверях

Мама: Синок, картопельки начисть,

              А я зварю вечерю.

    Син: Сама начисть!

Автор: Кричить Вітько,

               Та так, що ледь не лопне

     Син: Я твір пишу!

               Я зайнятий!

               Сама начисть картоплю !

Автор: Виходить мама,

               А синок писати знов сідає.

     Син: (пише)

               Я мамі сам варю обід,

               Вечерю і сніданок.

Автор: Радіє син – не твір, а люкс!

               Оцінка буде гарна.

               І геть не думає про те,

               Що він радіє марно.

 

  • Як ви гадаєте якою людиною виросте такий син? Яку б оцінку ви йому поставили?

Відповіді дітей.

  • Наступне віконце – наступна зупинка «Знання». У нас в класі є «Скарбничка мудрості». Нам час поповните її про здоров’я і сім’ю.

Діти читають прислів’я, вчитель складає у скарбничку.

 

  • А зараз я пропоную вам трохи порухатися (Фізкультхвилинка).

 

  • Діти, крім дружніх стосунків у сім’ї, що іще добре впливає на стан здоров’я людини?

Відповіді: Спорт, загартовування, музика.

  • Так, музика. Детальніше про вплив музики на людину нам розповість учитель музичного виховання (розповідь учителя, презентація).
  • Ми побували у наступному віконці «Музика».
  • Відкриваємо інше віконце – «Спорт».

У нас спортивний клас, я знаю, що цьому сприяють сім’ї. Пропоную переглянути презентацію учениці.

 

Перегляд презентації.

 

  • У нашому класі є дівчинка, яка досягла великих успіхів у спорті (Розповідь учениці, відеоролик).
  • Остання зупинка «Сімейні традиції». Одна з сімейних традицій – зберігати пам’ять про свою сім’ю. Зберігється вона на фотокартках, в комп’ютері, на флешках, дитячих малюнках.

Стенд з фото, малюнками.

  • До нас завітала мама учениці, вона розповість про традиції своєї сім’ї.

Розповідь мами.

                                 Пісня «Мама»

  • Діти, а ви знаєте яке сьогодні свято? День святого Миколая, його ще називають Чудотворцем, так він робив дива.

Слухняним дітям, у цей день він приносить подарунки. Раніше його називали українським Дідом Морозом.  Допомагають йому Ангел та Антипко.

 

До класу заходить Антипко:

 

Антипко: Агов! Агов! Чи пустите до класу?

                     Бодай погрітися… Брр… Холодно.

                     Хоч, правда, дорогою

                     Усі дарунки я розтратив.

Вчитель:  Чужі дарунки ти посмів занапастити?

Антипко: А що я мав робити?

                     Довкола ніч, їсти нічого,

                     То я все з’їв:

                     Цукерки, мурмуляду,

                     Горішки, грушки, марципани,

                     Цитрини, яблука, банани.

Вчитель:   А дітям, що лишив?

Антипко:  Накрутив купу різочок

                      Для всіх нечемних діточок.

Вчитель:   Які різки? Що за список?

                      Злих дітей у нас нема.

                      Може є, та трохи дальше,

                      Тут шукати їх дарма!

  • Сідай з нами – сам побачиш.
  • А де ж сам Миколай, давайте його покличемо піснею.

 

                           Пісня про Миколая

Заходить Миколай.

Миколай: Ото йшов дорогою, малята,

Повз вашу школу навмання,

Коли чую – пісню дзвінко

Хтось співа і зазива

Мене так щиро до оселі.

Ото, думаю, зайду

Та на діток подивлюся

З ними я поговорю.

  • Ну що, діти, а чи слухняними ви були цілий рік? Чи слухали своїх батьків, учителів, класного керівника?

 

Діти відповідають.

 

Вчитель: Діти, на класній годині ми писали листи Миколаю зараз ми віддамо їх особисто. Але пам’ятайте, що він виконає бажання тільки тих – хто був слухняний і робив добро.

 

Віддають листи Миколаю.

 

Миколай: Час мені іти у путь,

                      Бо ще діти мене ждуть.

                      А ви будьте здоровенькі,

                      Будьте чемні, слухняненькі.

 

  • Дорогі діти, скажіть наш клас - це сім’я?

А наша школа? (Велика родина) .

А наша країна? (Це наш рідний дім).

 

                                   Пісня «Музика рідного дому»

Підсумок:

 

  • Ми всі віримо, що наша ненька Україна буде вільною і незалежною.

І так, як червона калина весною, розквітне своїм буйним цвітом на радість і щастя. А разом з цим в наші оселі будуть приходити цікаві свят, які зараз відроджуються, як і наша Україна.

 

Ми всі одна сім’я,

Єдина ми родина,

Мільйони різних «я»

А разом – Україна.

       А. Матвійчук

 

docx
Додав(-ла)
Полищук Вика
Додано
13 червня 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку