ТЕМА: Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається.
МЕТА: -ознойомити учнів зі змістом курсу «Я досліджую світ» ;
-формувати уявлення про значення здоров’я ;
-розвивати бажання вести здоровий спосіб життя
........................................................................................................................................
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: розуміння поняття «здоров’я»
ОБЛАДНАННЯ І МАТЕРІАЛИ: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки,
плакати
ТИП УРОКУ: сприйняття і осмислення нового матеріалу
ХІД УРОКУ:
- Девізом наших занять в цьому році стануть слова:
« Я ВМІЮ ДУМАТИ, ВМІЮ МІРКУВАТИ,
ЩО КОРИСНО ДЛЯ ЗДОРОВ’Я, БУДУ ВИБИРАТИ!»
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Мета: формувати уявлення у дітей , що здоров’я найцінніший скарб.
На дошці або на картках написані слова. Діти повинні розташувати слова в такий послідовності, щоб можна було прочитати прислів’я .
* можна крім Усе здоров’я придбати,
* голова здоров’я- всьому
Висновок: здоров’я найцінніший скарб.
2. Постанова проблемного питання
- Чи можна здорову людину вважати щасливою? А хвору? Чому?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
IV. СПРИЙНЯТТЯ І ОСМИСЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Розповідь вчителя
1) Ви стали на рік доросліше...
2)Навіщо потрібно вивчати цей предмет у школі
( кожен з нас може потрапити у надзвичайні обставини, треба вміти знайти вихід)
3) Що таке «зусилля», «посильна робота»
4) Як формується « м’язова витривалість»?
2. Робота в групах. «Мозковий штурм»
Мета: формувати уявлення у дітей , що здоров’я найцінніший скарб.
(на кожне питання діти висловлюють свої ідеї в групі, а потім висловлюється кожна група.)
- Яку роботу виконує людина, якщо вона здорова?
- Від чого залежить наше здоров’я?
- Що ж таке здоров’я?
Висновок: Здоров’я – це стан фізичного , психічного та духовного благобуття, а не
тільки відсутність хвороби.
V. ОЗДОРОВЧА ХВИЛИНКА
VI. ПЕРВИННЕ ОСМИСЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.Робота за підручником с. 4-8
а) Розгляд і аналіз малюнків
б) Опрацьовування тексту у підручнику
в)Відповіді на запитання
2. Робота у зошиті
_____________________________________________________________________________
VII. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Гра «Світлофор»
Мета: узагальнити та систематизувати знання дітей про показники здоров’я.
Вчитель задає питання, а учні підіймають «світлофор» червоною або зеленою стороною до вчителя, сигналізуючи про свою готовність до відповіді або правильна чи неправильна відповідь.
Колір очей, харчування, зріст, постава, модний одяг, працездатність, гарний настрій, гра в комп’ютер, заняття спортом, паління, прибирання у кімнаті,
бажання учитися, заздрість.
Висновок: повинно вести здоровий спосіб життя.
Робота в парі.
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
1)............................ 2).................. 3)...................... 4).........................
5)............................. 6)........................
Гра «Так чи ні»
Мета: визначити, яку роботу діти можуть виконувати вдома.
Вчитель читає вислів, якщо учні згодні – оплеск в долоні, якщо ні- мовчать.
....прибрати у кімнаті
...помити посуд
...скопати всі грядки на городі
... сходити до магазину
... підтягнутися 20 разів
... прогулятися з песиком
... винести сміття
Висновок: вдома потрібно допомагати батькам.
Гра - естафета «Абетка». Гра «Ланцюжок».
Доберіть до кожної букви алфавіту показник здоров’я
VIII..ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Інтерактивна гра «Мікрофон»
Мета: узагальнити знання отримані на уроці.
Вчитель з мікрофоном підходе до дітей, задає питання і бере в дітей «інтерв’ю».
IX.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник ___________________ РЗ: ______________________
Індивідуальне завдання: ______________________________