Я досліджую світ. Урок " Показники здоров'я"

Про матеріал
Цей урок допоможе вчителю формувати у учнів уявлення про здоровий спосіб життя з опорою на власний досвід; актуалізувати знання щодо корисних та шкідливих впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки;розвивати навички по збереженню здоров’я, дотримання режиму дня.
Перегляд файлу

ТЕМА:     Показники  здоров’я.   Завдяки  чому  людина  рухається.

 

МЕТА:  -ознойомити  учнів зі  змістом курсу «Я досліджую світ» ;

                -формувати уявлення  про значення   здоров’я ;

                -розвивати  бажання  вести  здоровий  спосіб  життя

               ........................................................................................................................................

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:    розуміння  поняття  «здоров’я»

ОБЛАДНАННЯ  І  МАТЕРІАЛИ: підручник, робочий  зошит, сюжетні  малюнки,

                                                              плакати

ТИП  УРОКУ:    сприйняття  і  осмислення  нового   матеріалу

 

                                        ХІД  УРОКУ:

  1.                 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ 

- Девізом   наших  занять  в  цьому  році  стануть  слова:

            « Я  ВМІЮ   ДУМАТИ,  ВМІЮ  МІРКУВАТИ,

             ЩО  КОРИСНО  ДЛЯ  ЗДОРОВ’Я, БУДУ  ВИБИРАТИ!»            

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ

  1.                Гра  «Збери   прислів’ я»

Мета: формувати  уявлення  у дітей ,  що  здоров’я  найцінніший  скарб.

На   дошці  або  на  картках  написані  слова. Діти  повинні  розташувати  слова  в такий  послідовності, щоб  можна  було  прочитати  прислів’я .

  •                   Прочитайте  зашифровані  прислів’я  та  поясніть  їх

*     можна       крім     Усе      здоров’я     придбати,

       *   голова           здоров’я-               всьому 

Висновок:     здоров’я  найцінніший    скарб.

                             2. Постанова  проблемного  питання

- Чи  можна  здорову  людину  вважати  щасливою?   А  хвору?  Чому?            

III. ПОВІДОМЛЕННЯ  ТЕМИ  І  ЗАВДАНЬ  УРОКУ                     

IV. СПРИЙНЯТТЯ  І  ОСМИСЛЕННЯ НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

                               1.  Розповідь  вчителя

1) Ви  стали   на  рік  доросліше...

2)Навіщо потрібно  вивчати  цей  предмет  у  школі

   ( кожен   з  нас  може  потрапити  у  надзвичайні  обставини, треба  вміти  знайти  вихід)

3) Що  таке  «зусилля», «посильна  робота»

4) Як  формується  « м’язова  витривалість»?

                                2. Робота  в  групах. «Мозковий  штурм»

Мета: формувати  уявлення  у дітей ,  що  здоров’я  найцінніший  скарб.

  (на кожне  питання  діти  висловлюють  свої  ідеї  в  групі, а  потім  висловлюється  кожна  група.)

- Яку   роботу  виконує  людина,  якщо  вона  здорова?

- Від  чого  залежить  наше  здоров’я?

- Що  ж  таке   здоров’я?

Висновок:    Здоров’я – це  стан  фізичного ,  психічного  та  духовного  благобуття, а  не   

                         тільки  відсутність  хвороби.

V. ОЗДОРОВЧА  ХВИЛИНКА

 VI.   ПЕРВИННЕ  ОСМИСЛЕННЯ  НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

1.Робота  за  підручником  с. 4-8

а) Розгляд  і аналіз  малюнків

б) Опрацьовування  тексту  у  підручнику

в)Відповіді  на    запитання

                               2. Робота  у  зошиті

_____________________________________________________________________________

 VII. УЗАГАЛЬНЕННЯ  І  СИСТЕМАТИЗАЦІЯ  ЗНАНЬ

                                      Гра  «Світлофор»

Мета: узагальнити  та  систематизувати  знання  дітей  про  показники  здоров’я.

 Вчитель  задає  питання, а учні  підіймають  «світлофор»  червоною  або  зеленою  стороною  до  вчителя,   сигналізуючи  про  свою  готовність  до    відповіді  або  правильна  чи  неправильна  відповідь.

  •                   Що  ви  вважаєте  показниками  здоров’я?

Колір  очей,  харчування,  зріст,   постава,  модний  одяг,  працездатність,  гарний  настрій,  гра  в  комп’ютер,  заняття  спортом,  паління,  прибирання  у  кімнаті,

бажання  учитися,  заздрість.

Висновок: повинно  вести  здоровий  спосіб  життя.

                                Робота  в  парі.

  •                   Напишіть,  з  чого  складається  ваш  здоровий  спосіб  життя

                                  ЗДОРОВИЙ  СПОСІБ   ЖИТТЯ

1)............................      2).................. 3)......................  4).........................

5)............................. 6)........................

                                Гра  «Так  чи  ні»

 Мета: визначити,  яку  роботу   діти  можуть  виконувати  вдома.

Вчитель  читає  вислів, якщо  учні  згодні – оплеск  в  долоні, якщо  ні- мовчать.

  •                   Яка  робота  вам  посильна?

....прибрати  у  кімнаті

...помити  посуд

...скопати  всі  грядки  на  городі

... сходити  до  магазину

... підтягнутися  20  разів

... прогулятися  з  песиком

... винести  сміття

Висновок:  вдома  потрібно   допомагати  батькам.

                                Гра  - естафета «Абетка». Гра  «Ланцюжок».

  Доберіть до  кожної  букви  алфавіту  показник  здоров’я

  •                   А – апетит  гарний
  •                   Б- біг
  •                   В- волосся  блискуче
  •                   Г- гострий   зір
  •                   Г - грація
  •                   Д – дихання   спокійне
  •                   Е – енергійність
  •                   Є- є  міцне здоров’я
  •                   Ж- життєрадісність
  •                   З- загартовування
  •                   І- інфекцій  немає
  •                   Ї- їжа  корисна
  •                   Й- йод
  •                   К- керування   собою
  •                   Л- лагідність
  •                   М- міцний  сон
  •                   Н- настрій  гарний
  •                   О- очі  блискучі
  •                   П- посмішка
  •                   Р- режим  дня
  •                   С- справедливість
  •                   Т- тренування
  •                   У-  усмішка
  •                   Ф- фізичні  вправи
  •                   Х- харчування
  •                   Ц- цінність життя
  •                   Ч- чистий одяг
  •                   Ш- швидкість
  •                   Щ- щоки розові
  •                   Ю- юність
  •                   Я- яскраві  очі

VIII..ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ

                     Інтерактивна  гра  «Мікрофон»

 Мета:  узагальнити  знання  отримані  на  уроці.

         Вчитель  з  мікрофоном  підходе  до  дітей, задає  питання   і  бере  в дітей «інтерв’ю».

  •                   Як  відчуває  себе  здорова  людина?
  •                   Від  чого    залежить  наше  здоров’я?
  •                   Які    показники  здоров’я    знаєте?
  •                   Як   потрібно  зміцнювати  свій  організм?
  •                   Що  потрібно  робити щоб  був  гарний  настрій?

 

IX.ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

   Підручник ___________________         РЗ: ______________________

Індивідуальне   завдання: ______________________________

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2023
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку