Класні батьківські збори

Про матеріал
Організація та проведення класних батьківських зборів у присутності дирекції школи.
Перегляд файлу

Хід батьківських зборів

 

І. Виступ класного керівника.

Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, діти! Я рада бачити Вас. Дякую за те, що змогли відкласти усі свої справи та приєднатися на нашу зустріч.

Як ми знаємо, для нашого 10-Б – цей навчальний рік не лише перехід у старшу школу. Це і адаптація до організації навчального процесу у нашому  ліцею, ознайомлення з новими традиціями, цікаві знайомства, нові друзі та вчителі, нові можливості та розвиток.

Маємо розуміти, що ці два  начальні роки, є дуже важливими, адже вони є часом визначення, чим ваші діти будуть займатися у дорослому житті, яку оберуть професію, ВУЗ, з яким багажем знань, умінь і навичок, вони будуть брати відповідальність на себе за своє життя, за свою сім’ю, за своїх дітей, і, в далекому майбутньому, за вас.

І саме тут ми маємо пам’ятати, що всі діти різні.

Уявімо собі таку ситуацію. Засадили ми ділянку землі, скажімо, помідорами чи картоплею. Однаково на всій площі підготували грунт, удобрили, розпушили землю, випололи бур’ян. І що маємо в результаті? Чи всі кущі дали однаковий урожай? Ні. Одні виросли більші й плід дали добірніший, ніж інші, а деякі й зовсім не вродили. У чому річ? А може, не кожній рослинці треба було всього однаково й порівну?

Наша з вами мета куди вища, і завдання  значно складніше – сформувати з кожної дитини особистість. Бо якщо на ділянці кілька кущів не дали очікуваного плоду, то це не велика біда: недобір компенсують більш урожайні. А для нас такої компенсації не може бути, кожна дитина має стати Людиною. Щоб цього досягти, кожна дитина має отримати потрібну їй частку нашої уваги, мудрості, доброти, ласки й вимогливості, поради й допомоги.

Так, наші учні дуже різні, але у них сьогодні одна мета: закінчити 10 та слідом 11 клас з гідними оцінками і здати ЗНО (зовнішнє незалежне оцінювання). У наших старшокласників починається цікаве життя, яким воно буде залежить не лише від школи, а й від батьків, адже саме від узгодженості зусиль і єдності вимог до учнів у сім’ї та школі значною мірою залежить підвищення ефективності навчання та виховання.

II. Виступ директора та заступників

Сьогодні на батьківських зборах присутня адміністрація навчального закладу:

Директор – М.В.Кух

Заступник директора НР –

Заступник директора ВР –

Виступи дирекції школи:

 Робота в групах. Схарактеризуємо фізіологічні та психологічні зміни, що відбуваються у ваших дітей. І група –фізіологічні зміни(зовнішні), ІІ група – психологічні зміни (внутрішні). Завдання: з поданих характеристик вибрати необхідне.

Завдання для І групи.

Непропорційність частин тіла,  стрункість, пропорційність тіла,  видовженість фігури,  не координованість рухів, збільшення  рук, ніг; збільшення статевих органів; правильна постава, плавність рухів.

Завдання для ІІ групи.

Врівноваженість, вразливість, бунтарство, спокій, незалежність, дратівливість, надмірна образливість, нестриманість, витримка, поміркованість, самостійність, неслухняність, дисципліна.

Виступи батьків.

Підсумок класного керівника

 

Тестування батьків. Мета: провести самооцінку спілкування батьків з дітьми – підлітками

 (Батькам пропонується відповісти на запитання анкети).

  • Анкета для батьків «Дитина у нашій родині»:
  • Із ким у родині найбільш дружня ваша дитина?
  • Кому з рідних довіряє дитина свої таємниці?
  • Чи все ви знаєте про свою дитину?
  • Чи розумієте ви свою дитину?
  • Чи завжди ви поводитесь з дитиною справедливо?
  • Якщо дитині погано, кому вона довіряє свої почуття?
  • До кого звернеться ваша дитина, якщо потрапить у біду?

Після заповнення батьками анкети класний керівник пропонує їм звірити свої відповіді з відповідями дітей в анкеті «Ти і твоя родина».

Шановні батьки, послухайте притчу й скажіть, чи виникають у вас труднощі в спілкуванні з дітьми ?

ПРИТЧА ПРО БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ

Одного разу до мудреця прийшов чоловік.

-Допоможи, будь ласка! Мені так погано! Моя дочка зовсім не розуміє мене. Вона не чує моїх слів, вона не розмовляє зі мною. Навіщо їй тоді голова, вуха, язик? Вона жорстока. Навіщо тоді їй серце?

Мудрець сказав:

- Коли повернешся додому,  намалюй такий портрет своєї доньки, якою ти її бачиш, і віддай мовчки їй.

Наступного дня розгніваний чоловік знов прийшов до мудреця й закричав:

- Навіщо ти примусив мене вчинити таку дурницю? Було погано, а стало ще гірше! Донька повернула мені малюнок, сповнена гнівом.

- А що вона сказала тобі? – запитав мудрець.

- Вона вигукнула: «Навіщо ти мені це приніс? Хіба тобі недостатньо

дзеркала?!»

(Відповіді батьків)

ІІІ. Побажання батькам

Спасибі вам, що змогли приєднатися до нашої зустрічі. Сподіваюсь, що й надалі ми разом пліч-о-пліч будемо співпрацювати. Я щиро бажаю вам і вашим родинам миру, мудрості, терпіння, міцного здоров’я, щоб  ви завжди допомагали та підтримували своїх дітей.

Дякую за увагу. До побачення.

 

docx
Додав(-ла)
Павлючик Жанна
Додано
21 березня 2023
Переглядів
1952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку