Kleidung und Freizeit 4 клас (перша іноземна)

Про матеріал

План-конспект уроку німецької мови для учнів 4 класу (першої іноземної) за підручником Сотникова С. І. Німецька мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. – Х.: Вид-во „Ранок“, 2015. – 240 с.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №

4 КЛАС

Дата проведення:

Тема уроку: „Kleidung und Freizeit“

Тип уроку: комбінований урок.

Цілі уроку:

Практичні:

1) Навчити використовувати на практиці новий лексичний матеріал.

2) Навчити учнів усного монологічного мовлення за темою.

Освітня:

1) Розширити знання учнів про одяг та дозвілля.

Розвивальна:

1) Розвивати навички усного монологічного мовлення.

Виховні:

1) Виховувати в учнів бажання цікаво проводити свій вільний час.

2) Виховувати в учнів толерантність під час усних відповідей у монологічній формі.

Обладнання: Сотникова С. І. Німецька мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. – Х.: Вид-во Ранок“, 2015. – 240 с.: іл., робочий зошит, словник, дошка.

Змістовна лінія: соціалізація.

Схематичний план уроку

 

1.

Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

3 хв.

2.

Перевірка домашнього завдання.

 

6 хв.

3.

Введення та активізація лексичного матеріалу.

 

8 хв.

4.

Тренування лексичного матеріалу в усному мовленні.

 

9 хв.

5.

Виконання лексичних вправ.

 

 

8 хв.

6.

Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

3 хв.

 

 

ХІД УРОКУ

 

Етап 1. Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

Прийом: Бесіда вчителя з учнями.

L.: Steht alle auf!

Sch.: Wir stehen auf.

L.: Guten Morgen/ Tag, Schüler!

Sch.: Guten Morgen/ Tag, Lehrerin!

L.: Setzt euch, bitte.

Sch.: Wir setzen uns.

L.: Heute beginnen wir ein neues Thema: „Kleidung und Freizeit“ – „Одяг і дозвілля“. Wir lernen neue Vokabeln und trainieren sie, arbeiten mit den Bildern, erfüllen lexikalische Übungen. Los an die Arbeit!

Етап 2. Перевірка домашнього завдання.

Прийом: Групова робота вчителя з класом, фронтальна перевірка учнів.

L.: Wer kann mir sagen, welche Hausaufgabe ihr für heute habt?

Sch.: Übung 4, Seite 65 (Arbeitsheft) – mal deinen Lieblingsheld/ deine Lieblingsheldin und beschreibe seine/ ihre Kleidung.

Lösungsbeispiel:

D:\DOC\Deutsch\Німецька мова 4 клас\5661135.jpeg

Das ist Harry Potter. Er ist mein Lieblingsheld. Harry Potter trägt eine Brille, einen Pullover, eine Hose, einen Mantel und Schuhe. Der Pullover ist blau, seine Hose ist schwarz, der Mantel und die Schuhe sind auch schwarz.

(Учні по черзі зачитують свої описи улюблених героїв).

Етап 3. Введення та активізація лексичного матеріалу.

Прийом: Робота зі словником, групова робота вчителя з класом. Аудіювання.

L.: Macht eure Lehrbücher auf, Seite 144, Übung 1. Hört zu und sprecht nach.

(Вчитель читає слова, учні повторюють за ним.).

L.: Macht eure Wörterbücher auf und schreibt das heutige Thema „Kleidung und Freizeit“, die Vokabeln aus der Übung 1, Seite 144.

(Учні записують нову лексику у словники).

L.: Macht eure Arbeitshefte auf, Seite 66, Übung 1. Hört zu und nummeriert die Bilder.

Lösung:

1. der Mantel

2. die Shorts

3. die Handschuhe

4. die Mütze

(Учні слухають слова, нумерують зображення предметів одягу).

Етап 4. Тренування лексичного матеріалу в усному мовленні.

Прийом: Усне монологічне мовлення учнів.

L.: Macht eure Lehrbücher auf, Seite 144, Übung 2. Was trägt man im Sommer, was im Winter? Ergänzt die Sätze mit den Wörtern aus dem Kasten?

Handschuhe, Kleider, Mäntel, Mützen, Pullover, Sandalen, Shorts, Sportanzüge, Sportschuhe, Stiefel, T-Shirts, Hemden, Röcke, Jacken, Hosen

Lösung:

Im Sommer trägt man Shorts, Kleider, Sandalen, Sportanzüge, Sportschuhe, T-Shirts, Hemden, Röcke, Jacken, Hosen.

Im Winter trägt man Handschuhe, Mäntel, Mützen, Pullover, Stiefel.

(Учні доповнюють речення словами з рамки, зачитують відповіді).

L.: Übung 3, Seite 145. Was trägt ihr in diesen Situationen? Erzählt.

Lösungsbeispiel:

1) Du gehst ins Kino. – Ich gehe ins Kino. Ich trage einen Mantel, eine Kleid und Schuhe. / Ich trage eine Jacke, einen Pullover, eine Hose und Schuhe.

2) Du gehst ins Stadion. – …

3) Du gehst in die Schule. – …

4) Du arbeitest im Garten. – …

5) Du machst Sportübungen. – …

6) Du gehst ins Konzert. – …

(Учні по черзі розказують, як вони вдягаються у поданих ситуаціях).

Етап 5. Виконання лексичних вправ.

Прийом: Письмове виконання лексичних вправ.

L.: Arbeiten weiter mit den Arbeitsheften. Übung 2, Seite 66. Teilt die Wörter in vier Gruppen – Ich trage etwas (Akkusativ). – Я щось одягаю (розподілити іменники у реченні в знахідному відмінку, використовуючи неозначений артикль чоловічого, жіночого, середнього родів та множину).

der Sportanzug, die Mütze, der Pullover, das T-Shirt, der Mantel, die Shorts, die Sandalen, das Kleid, die Stiefel, die Handschuhe, die Schuhe, die Jacke.

 

 

Lösung:

einen

eine

ein

Sportanzug,

Mütze,

T-Shirt,

Shorts,

Pullover,

Jacke

Kleid

Sandalen,

Mantel

 

 

Stiefel,

 

 

 

Handschuhe

 

 

 

Schuhe

(Учні під керівництвом вчителя зачитують відповіді, записують їх).

Етап 7. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

Прийом: Бесіда вчителя з класом.

L.: Die Stunde ist zu Ende. Ihr habt heute besser/ gut/ nicht schlecht gearbeitet. Macht eure Tagebücher auf und schreibt die Hausaufgabe: Übung 3, Seite 66 (Arbeitsheft) – du gehst zur Geburtstagsparty. Was trägst du? Scheibe. Ihr seid frei. Auf Wiedersehen.

Sch.: Auf Wiedersehen.

 

 

doc
Додано
20 червня 2018
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку