29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Hobbys 4 клас (перша іноземна)

Про матеріал

План-конспект уроку німецької мови у 4 класі (перша іноземна) за підручником Сотникова С. І. Німецька мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. – Х.: Вид-во „Ранок“, 2015. – 240 с.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №

4 КЛАС

Дата проведення:

Тема уроку: „Hobbys“

Тип уроку: комбінований урок.

Цілі уроку:

Практичні:

1) Навчити використовувати на практиці новий лексичний матеріал.

2) Навчити учнів усного монологічного мовлення за темою.

3) Навчити працювати з текстом.

Освітня:

1) Розширити знання учнів про хобі та дозвілля.

Розвивальна:

1) Розвивати навички усного монологічного мовлення.

Виховні:

1) Виховувати в учнів бажання цікаво проводити свій вільний час.

2) Виховувати в учнів толерантність під час усних відповідей у монологічній формі.

Обладнання: Сотникова С. І. Німецька мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. – Х.: Вид-во Ранок“, 2015. – 240 с.: іл., робочий зошит, словник, дошка.

Схематичний план уроку

 

1.

Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

3 хв.

2.

Перевірка домашнього завдання.

 

9 хв.

3.

Мовленнєва зарядка.

3 хв.

4.

Введення та активізація лексичного матеріалу.

 

12 хв.

5.

Тренування лексичного матеріалу в усному мовленні.

 

7 хв.

6.

Робота з текстом.

 

 

8 хв.

7.

Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

3 хв.

 

ХІД УРОКУ

 

Етап 1. Початок уроку: оргмомент, повідомлення теми, практичних цілей уроку.

Прийом: Бесіда вчителя з учнями.

L.: Steht alle auf!

Sch.: Wir stehen auf.

L.: Guten Morgen / Tag, Schüler!

Sch.: Guten Morgen / Tag, Lehrerin!

L.: Setzt euch, bitte.

Sch.: Wir setzen uns.

L.: Heute beginnen wir ein neues Thema: „Hobbys“ – „Хобі“. Wir lernen neue Vokabeln und trainieren sie, arbeiten mit den Bildern, lesen und wiederholen einen Text. Los an die Arbeit!

Етап 2. Перевірка домашнього завдання.

Прийом: Групова робота вчителя з класом, фронтальна перевірка учнів.

L.: Wer kann mir sagen, welche Hausaufgabe ihr für heute habt?

Sch.: Übung 6, Seite 125 – einen Antwortbrief Max schreiben.

(Учні по черзі зачитують свої листи-описи класної кімнати, вчитель коригує їхні помилки).

Етап 3. Мовленнєва зарядка.

Прийом: Групова робота вчителя з класом.

L.: Macht eure Lehrbücher auf, Seite 129, Übung 1. „Hobbys“ – Hört zu und sprecht nach:

Ich tanze gern und reise gern.

Ich singe gern und spiele gern.

Ich wandere gern und bastle gern.

Und du? Was machst du gern?

(Вчитель зачитує речення, учні повторюють за ним).

Етап 4. Введення та активізація лексичного матеріалу.

Прийом: Робота зі словником, групова робота вчителя з класом, усне монологічне мовлення учнів.

L.: Was kann man in der Freizeit machen? Macht eure Wörterbücher auf, schreibt bitte die Vokabeln. Macht eure Lehrbücher auf, Seite 209: tanzenтанцювати, reisen подорожувати, singenспівати, spielen грати, wandernмандрувати, bastelnмайструвати, Klavier spielenграти на піаніно, Rad fahren кататися на велосипеді, Fußball spielen грати у футбол, Basketball spielen грати у баскетбол, Tischtennis spielen грати у настільний теніс, Rollschuh laufen кататися на роликах, spazieren gehen гуляти / прогулюватися, Musik hören слухати музику, ins Konzert gehenходити на концерт, Computerspiele spielenграти у комп’ютерні ігри.

(Учні записують слова у словники, розглядаючи малюнки).

L.: Übung 2a, Seite 129. Ergänzt die Sätze mit den Wörtern aus dem Kasten und erzählt.

fahren, laufen, spielen, hören, gehen

Lösung:

Man kann Klavier spielen, Rad fahren, Fußball spielen, Rollschuh laufen, spazieren gehen, Basketball spielen, Musik hören, ins Konzert gehen, Computerspiele spielen, Tischtennis spielen.

(Учні по черзі називають вирази).

Етап 5. Тренування лексичного матеріалу в усному мовленні.

Прийом: Усне монологічне мовлення учнів.

L.: Seht euch sehr aufmerksam die Bilder aus der Übung 3, Seite 129 an. Was machen die Kinder gern? Erzählt bitte.

H:\Deutsch\4-nm-sot2015ua-129-1024.jpg

Jonas spielt gern Computer. Das ist sein Hobby.

Lara / Karin / Lukas und Felix … gern.

Lösung:

Lara spielt gern Klavier. Das ist ihr Hobby.

Karin malt gern. Das ist ihr Hobby.

Lukas und Felix spielen gern Tischtennis. Das ist ihr Hobby.

Етап 6. Робота з текстом.

Прийом: Читання та переклад тексту.

L.: Arbeiten wir mit dem Text aus einem Internet-Forum. Übung 4a, Seite 130. Lest und übersetzt.

H:\Deutsch\4-nm-sot2015ua-130-1024 (2).jpg

(Двоє учнів читають та перекладають текст).

L.: Übung 4b, Seite 130. Erzählt über Sofia.

Sofia ist 10 Jahre alt und kommt aus … (Учні по черзі розповідають про Софію).

Етап 7. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів.

Прийом: Бесіда вчителя з класом.

L.: Die Stunde ist zu Ende. Ihr habt heute besser / gut / nicht schlecht gearbeitet. Macht eure Tagebücher auf und schreibt die Hausaufgabe: Übung 6, Seite 130 – schreibt Sofia einen Antwortbrief, lernt die Vokabeln zum Thema „Hobbys“. Ihr seid frei. Auf Wiedersehen.

Sch.: Auf Wiedersehen.

 

docx
Додано
20 червня 2018
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку