Це календарне планування для учнів 4-го розраховане на вивчення німецької мови з 1-го класу за підручником Сотникова, Гоголева 3години на тиждень. Я сподіваюсь, що комусь воно стане в нагоді.
Планування здійснено згідно «НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1 -4 класи», Київ, «Освіта», 2012 та за підручником
С.І . Сотникова, Г. В. Гоголєва «Німецька мова. Підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів.» Харків,РАНОК, 2015
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
|
|
|
Тема 1. Hier leben wir (Ми тут живемо) |
|
|
|
|
|||
1 |
01/09 |
Друзі з усього світу |
Впр. 1 (с. 4) |
Впр. 1, 2 (с. 4) Географічні назви |
Das Alter, der Name -n, der Erdteil -e, das Land-¨-er, die Stadt -¨-e, leben, kommen, Wie heißt du?, Ich heiße…, Wie alt bist du?, Ich bin … Jahre alt., Woher kommst du?, Ich komme aus…,Wo lebst du?, Ich lebe in… Впр. 4 (с. 5); |
Впр. 3 (с. 5) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 1) |
Впр. 2 (с. 4), 4 (с. 5) |
Впр. 3 (с. 5), 5 (с. 6); РЗ, впр. 3 |
|
2 |
03/09 |
Ми – з України |
Впр. 1 (с. 7) |
Прийменник «mit» |
Das Hobby -s, das Gebiet -e, das Dorf -¨-er, leben mit (Dat.), Was ist dein Hobby?, Mein Hobby ist…Впр. 2 (с. 7); РЗ, впр. 1 (с. 2) |
Впр. 3a (с. 7), 3b (с. 8); РЗ, впр. 2 (с. 2), 3 (с. 3) |
Впр. 1 (с. 7) |
Впр. 4 (с. 9) |
Впр. 5 (с. 9); РЗ, впр. 4 (с. 3) |
|
3 |
08/09 |
Де ти живеш? |
Впр. 1, 2 (с.10) |
Дієвідмінювання «gefallen». Впр. 5а),5б),6 (с. 12), 7 (с. 13); РЗ, впр. 3 (с. 4) |
Die Kleinstadt -¨-e die Großstadt -¨-e, die Hauptstadt -¨-e, auf dem Land, in einer Kleinstadt, in einer Großstadt, in der Hauptstadt, leben, gefallen. Впр. 2 (с. 10), 6 (с. 12) |
Впр. 4 (с. 11) |
РЗ, впр. 1 (с. 4) |
Впр. 3 (с. 11), 5a, 6 (с. 12) |
РЗ, впр. 2 (с. 4) |
|
4 |
10/09 |
У місті |
Впр. 1 (с. 14) |
Речення із зворотом «es gibt». Впр. 4, 5a (с.15),5б), 6(с. 16),множина іменників |
Das Hochhaus -¨-er, der Bahnhof -¨-e, der Laden der Park -s, das Kino -s, das Café -s, die Fabrik -en, die Post, es gibt, viele, kein(e). Впр. 2 (с. 14), 3 (с. 15); РЗ, впр. 1 (с. 5), 2 (с. 6) |
Впр. 4 (с. 15) |
Впр. 5a (с. 15) |
Впр. 5a (с. 15), 5b (с. 16) |
Впр. 6 (с. 16); РЗ, впр. 4 (с. 6) |
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
|
|
|
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
5 |
15/09 |
Міський транспорт |
Впр.1,2 (с. 17) |
Прийменники «mit», «zu». Впр.3 (с.18),5 (с. 19),7 (с.20) РЗ, впр. 3 (с. 7) |
Der Bus -se, der Obus -se, die Straßenbahn -en, die U-Bahn -en, das Auto -s, das Fahrrad -¨-er, fahren mit (Dat.) Впр. 2 (с. 17); РЗ, впр. 2 (с. 7) |
|
Впр. 4 (с. 18); РЗ, впр. 1 (с. 7) |
Впр. 3 (с. 18), 5 (с. 19), 6 (с. 20) |
|
|
6 |
17/09 |
Робити покупки |
Впр. 1 (с. 21) |
Словотвір:складні слова. Впр.1(с.21) |
Der Buchladen -¨-, der Blumenladen -¨-, der Kleiderladen -¨-, der Schuhladen -¨-, der Spielzeugladen -¨-, der Schreibwarenladen -¨-, kaufen, verkaufen. Впр. 1, 2a (с. 21), 2b, 3 (с. 22); РЗ, впр. 1, 2 (с. 8) |
Впр. 4 (с. 23) |
|
Впр. 3 (с. 22) |
Впр. 5 (с. 23); РЗ, впр. 3, 4 (с. 9) |
|
7 |
22/09 |
Життя в селі |
Впр. 1 (с. 24) |
Словотвір:складні сStraße, in der Straße, es лова. Впр.1(с.24) |
Der Bauernhof -¨-e, der Gemüsegarten -¨-, der Obstgarten -¨-, das Haustier -e, das Felder, die Farm -en, das Traumdorf -¨-er. Впр. 2 (с. 24), 4a (с. 26); РЗ, впр. 1, 2 (с. 10) |
Впр. 3 (с. 25) |
Впр. 2 (с. 24) |
Впр. 4b (с. 26) |
Впр. 5 (с. 26); РЗ, впр. 3 (с. 10) |
|
8 |
24/09 |
Моє рідне місто/село |
Впр. 1(с.27 |
Речення зі зворотом «es gibt».) Впр. 4(с.28) |
Es gibt, liegen. Впр. 1, 2 (с. 27); РЗ, впр. 1, 2 (с. 11) |
|
Впр. 3 (с. 27); РЗ, впр. 2 (с. 11) |
Впр. 4a, 4b (с. 28), 5 (с. 29) |
Впр. 6 (с. 29); РЗ, впр. 3 (с. 11) |
|
9 |
29/09 |
На моїй вулиці |
Впр. 1(с.30) |
Речення зі зворотом «es gibt».) Впр. 4(с.315, 6 (с. 32), множина іменників |
Die Straße -n, auf der Straße, in der Straße, es gibt. Впр. 3 (с. 30); РЗ, впр. 1, 2a (с. 12) |
|
|
Впр. 4 (с. 31), 5, 6 (с. 32) |
Впр. 7 (с. 32); РЗ, впр. 3 (с. 12) |
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
|
|
|
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
10 |
01/10 |
Наша столиця |
|
Множина іменників. Впр. 1 (с. 33); РЗ, впр. 1 (с. 13) |
Das Denkmal -¨-er, die Kirche -n, der Paltz das Theater -, die Universität -en, am Fluss, modern. Впр. 1, 2 (с. 33); РЗ, впр. 1—3 (с. 13) |
Впр. 3, 4 (с. 34) |
Впр. 1 (с. 33) |
Впр. 4 (с. 34) |
Впр. 5 (с. 34); РЗ, впр. 4 (с. 13) |
|
11 |
06/10 |
Повторення |
|
РЗ, впр. 3b (с. 15) |
Впр. 1, 2a (с. 35), 6 (с. 37); РЗ, впр. 1—3a (с. 14) |
|
РЗ, впр. 2 (с. 14) |
Впр. 4 (с. 36), 5 6 (с. 37), 7 (с. 38) |
Впр. 2b (с. 35), 3, 4 (с. 36); РЗ, впр. 4, 5 (с. 15) |
|
12 |
08/10 |
Повторення . Тестова робота |
Тестова робота № 1 (Тестовий зошит) |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Тема 2: Die Wohnung (Квартира) |
|
|
|
|
|||
13 |
13/10 |
Яка в тебе адреса? |
Впр. 1 (с. 40) |
Кількісні числівники від 1 до 100. Впр.1,2 (с.16) |
Die Adresse, lauten, Wie lautet deine Adresse?, Meine Adresse lautet… |
Впр.3(с.40) |
РЗ,впр.2, (с.16) |
Впр.4а 9с.(41), 4б (с.42) |
Впр.5 9с.420 РЗ, впр.3, (с.16) |
|
14 |
15/10 |
Наш будинок |
Впр. 1 , с.43 |
Множина іменників. Впр.1, с.43 |
Das Stockwerk, der Garten -¨-, der Park -s, der Spielplatz -¨-e, der Parkplatz -¨-e, die Bank -¨-e, der Baum -¨-e, neben dem Haus, im Hof. Впр. 1, 2a (с. 43); РЗ, впр. 2 (с. 17) |
Впр. 3 (с. 44) |
РЗ, впр. 1(с. 17) |
Впр. 2b (с. 43), 4a (с. 44), 4b, 5 (с. 45) |
Впр. 6 (с. 45); РЗ, впр. 3 (с. 17) |
|
15 |
20/10 |
Моя квартира |
Впр.1, с.46 |
Словотвір: складні слова. Впр.1, с.46, РЗ, впр.2, с.18 |
Die Wohnung -en, die Küche -n, der Flur -e, das Wohnzimmer -, das Schlafzimmer -, das Kinderzimmer -, das Badezimmer -. Впр. 2 (с. 46); РЗ, впр. 1, 2 (с. 18) |
Впр. 3 (с. 47), 4 (с. 48); РЗ, впр. 3 (с. 19) |
Впр. 2 (с. 46); РЗ, впр. 1 (с. 18) |
Впр. 4 (с. 48 |
Впр. 5 (с. 48); РЗ, впр. 4 (с. 19) |
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
|
|
|
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
16 |
22/10 |
У квартирі |
Впр.1, с.49 |
Неозначено-особовий займенник «man» впр.3, с.49, 4,5 (с.50) |
Kochen, schlafen, baden, spielen, essen, das Geschirr spülen, fernsehen, man kann. Впр. 4 (с. 50); РЗ, впр. 1, 2 (с. 20) |
|
Впр. 1 (с. 49) |
Впр. 2 (с. 49), 4 (с. 50) |
|
|
17 |
03/11 |
Меблі |
Впр.2, С.51 |
Множина іменників. Впр.2. с 51, РЗ, впр.2.с.21 |
Der Tisch -e, der Stuhl -¨-e, der Schrank -¨-e, das Sofa -s, die Lampe -n, das Bett -en, der Sessel -, das Bild -er, stehen, hängen. Впр. 1, 2 (с. 51); РЗ, впр. 1, 2 (с. 21), 3с. 22) |
Впр. 4 (с. 52) |
|
Впр. 3 (с. 52), 5 (с. 53) |
РЗ, впр. 4, 5 |
|
18 |
05/10 |
У вітальні |
Впр.1, с.54 |
Прийменники місця «in», «auf», «an». Впр. 2a (с. 54), 3 (с. 55), 5 (с. 56); РЗ, впр. 2, 3 (с. 23) |
Die Wand -¨-e, der Fußboden -¨-, das Fenster -, die Ecke -n, die Mitte -n, die Gardine -n, der Teppich -e, der Fernseher -, stehen, hängen Впр. 2a (с. 54), 2b (с. 55), 4 (с. 56); РЗ, впр. 1 (с. 23) |
|
Впр. 2a (с. 54) |
Впр. 2b (с. 55), 4 (с. 56) |
|
|
19 |
10/11 |
У кухні |
|
Множина іменників. Впр. 4 (с. 58) |
Der Kühlschrank -¨-e, der Herd -e, das Regal -e, links, rechts, in der Mitte. Впр. 1, 3 (с. 57), 5(с. 58);РЗ, впр. 2 (с. 23) |
|
РЗ, впр. 1, 3 (с. 24) |
Впр. 2 (с. 57) 5 (с. 58) |
Впр.6, с.58 |
|
20 |
12/11 |
У дитячій |
Впр.1, с.59 |
|
Der Computer, die Vase. |
Впр.3б,с.60 |
|
Впр.5. с.61 |
|
|
21 |
17/11 |
Моя кімната |
Впр.1, с. 62 |
|
Закріплення вивченої лексики |
Впр.2. с.62-63 |
|
Впр.4, с.63 |
Впр. 3, с.63 |
|
22 |
19/11 |
Повторення . Тестова робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
|
|
|
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|
|
|
Тема 3. Свята |
|
|
|
|
|||
23 |
24/11 |
Гарні свята |
Впр.1, с.68 |
|
Weihnachten, Neujahr, der Nikolaustag, der Muttertag, der Frauen-tag, das Lieblingsfest, Wann feiert man…,das Geschenk, schmücken, die Kugel, das Lametta, das Knallbonbon ,das Symbol |
Впр.3, с. 69 |
|
Впр.2, с.69 |
Впр.5, с.70 |
|
24 |
26/11 |
Святкування дня народження |
Впр. 1, с.71 |
|
Die Gäste, die Geburtstagskarten, die Party, der Geburtstag, feiern, der Geburtstagskuchen |
Впр. 5, с.73 |
|
Впр. 2, с.71 |
Впр. 3, с.71 Впр.6,с.73 |
|
25 |
01/12 |
Вечірка з нагоди дня народження |
Впр.1,с. 74 |
Словотвір: складні слова Впр.1, с.74 |
Das Lied, singen, gratulieren, basteln |
Впр.6, с.76 |
Впр.4, с.75 |
Впр. 5, с.75 |
Впр.3, с.75 Впр.7,с.76 |
|
26 |
03/12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
08/12 |
Чудові подарунки |
|
Відмінювання особових займенників в Akkusativ, für+ Akk., |
Der Block, die Blume, das Spielauto ,mich, dich, ihn, uns, euch, |
Впр1, с.77 |
Впр, с.77 |
Впр1, с.77 |
Впр1, с.77 |
|
28 |
10/12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
15/12 |
Зимові свята |
Впр.1, с. 81 |
|
Die Winterfeste, die Sterne, der Adventskalender , der Nikolaustag, die Tanne, das Feuerwerk, der Heiligabend, |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.4, с.82 |
Впр.5, 6 с.83 |
|
30 |
17/12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
22/12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
24/12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Планування здійснено згідно «НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1 -4 класи», Київ, «Освіта», 2012 та за підручником
С.І . Сотникова, Г. В. Гоголєва «Німецька мова. Підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів.» Харків,РАНОК, 2015
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
|
|
|
Тема 4. Шкільне життя |
|
|
|
|
|||
31 |
|
У школі |
Впр. 1, с.100 |
Дієслова у 2-й особі однини і множини.
|
Basteln, hören, laufen, schreiben, singen, sprechen, turnen, übersetzen, spielen, sprechen |
|
Впр. 4, с.101 |
Впр. 2, с.101 Впр. 5, с.102
|
Впр. 1, с.100 |
|
32 |
|
Улюблені предмети |
Впр. 1, с.103 |
|
Deutsch, Werken, die Fächer, Lieblingsfächer, с.205 |
Впр. 2, с.103 |
Впр. 4, с.104 |
Впр. 5, с.104-105 |
Впр. 4, с.104 |
|
33 |
|
Дні тижня. Розклад уроків |
Впр.1, с. 106 |
Порядкові числівники |
с.206, |
Впр. 4, с.107 Впр.4, с.109 |
Впр. 3 с.108 |
Впр.2, 3, с.106 |
Впр.5, с.110 |
|
34 |
|
Наш урок німецької мови |
Впр.1. с.111 |
|
Впр. 2, с.111 |
|
|
Впр.2, с.111 |
Впр.3. с.111, впр.4. с.112 |
|
35 |
|
Мій портфель |
Впр. 1. С.113 |
Множина іменників. Впр.2. с.113 |
Впр.5, с.115 |
|
|
Впр.4, с.114 |
Впр.6, с.115 |
|
36 |
|
Чого тут бракує? |
Впр.1, с.116 |
Вживання заперечення kein |
с.206, |
Впр.3, с.117 |
|
Впр.2, с.116 |
|
|
37 |
|
До школи без кулькової ручки? |
Впр.1. с.118 |
Прийменник ohne .
|
с.206, |
|
|
Впр.2. с.118 |
Впр.3. с.118 |
|
38 |
|
Що тут є? |
|
Безособовий зворот es gibt. Множина іменників |
Впр.1, с.120 |
Впр.4. с.121 |
|
Впр.3, с.120-12 |
Впр.2, с.120-121 |
|
39 |
|
Наша класна кімната |
Впр.1. с.123 |
Безособовий зворот es gibt.
|
|
Впр.4. с.124 |
|
Впр.2. с.123 |
|
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
|
|
Тема 5. Відпочинок і дозвілля |
|
|
||||||
41 |
|
Хобі. На дозвіллі |
Впр.1, с.129,с.131
|
Безособовий займенник man (man kann). |
С.209-210 |
Впр.4. с.130 |
Впр.1, с.129,с.131
|
Впр.3. с.129 |
Впр.3. с.131 |
|
42 |
|
Мій улюблений герой |
Впр.1, с.133 |
|
|
Впр.3, с.133 |
|
Впр.5, с.134 |
Впр.4, с.134 |
|
43 |
|
Це мої друзі |
Впр.1, с.136 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.3, с.136 |
|
|
Впр.2, с.136 |
|
44 |
|
Улюблений одяг |
Впр.1. с.138 |
|
Назви одягу, кольори |
|
Впр.3. с.138,236 |
|
Впр.2. с.138 |
|
45 |
|
Хто так одягнений? |
|
|
Назви одягу |
Впр.2. с.141 |
Впр.1, с.141,236 Впр.3, с.236, 142 |
Впр.5, с.143 |
|
|
46 |
|
Одяг і дозвілля |
|
|
Впр.1, с.144 |
|
|
впр..2, 3 с.144-145 |
|
|
47 |
|
Плани на тиждень |
|
Підтвердження та заперечення висловлень |
Впр.2, с.146 |
Впр.1. с.146 Впр.3, с.147 |
|
|
Впр.5, с.148 |
|
48 |
|
Відпочинок взимку |
Впр.1, с.149 |
Безособовий займенник man (man kann). |
С.211-212 |
|
Впр.3, с.149 |
Впр.3, б)с.150 |
|
|
49 |
|
Відпочинок влітку |
Впр.1, с.152 |
Ступені порівняння gern |
|
|
Впр.1, с.152 |
Впр.4, с.153 |
Впр.2, с.152 |
|
50 |
|
Подорожі |
Впр.1, с.155 |
|
Впр.1, 2 с.155 |
Впр.3, .156 |
|
Впр.5, с.157 |
|
|
51 |
|
Де ти був минулого літа? |
|
вживання дієслова war |
|
|
Dgh-3- c-158 |
Впр.5, с.160 |
Впр.6, с.160 |
|
52 |
|
Літні канікули |
Впр.1. с.161 |
Präteritum |
Впр.1. с.161 |
|
Впр.4, с.162 |
Впр.2, с.161 |
Впр.3, с.161 |
|
№ з/п |
Дата |
Тема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Примітки |
|||||
|
|
|
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
53 |
|
Повторення. Контроль знань |
Проектна робота |
впр-3- c-164 |
впр-1_2_ c-163 |
|
||||
|
|
|
|
Тема 6. Природа і навколишнє середовище |
|
|
|
|
|
|
54 |
|
Пори року й погода |
Впр.1, с.167 |
Впр.1, с.167 |
С.216 |
Впр.3, с.167 |
|
Впр.4, с.168 |
Впр.2. с.167 Впр.5, с.169 |
|
55 |
|
Наші улюблені пори року |
|
Безособовий займенник man (man kann). |
Впр.2, с.170 |
Впр.1, с.170 Впр.3, с.171 |
Впр.5, с.172 |
|
|
|
56 |
|
Наші лісові тварини |
Впр.2, с.173 |
|
С.219 |
Впр.3, 4с.174 |
|
|
|
|
57 |
|
Тварини в зоопарку |
|
|
Впр.1, с.176 |
|
|
Впр.2. с.177 |
Впр.3. с.177 |
|
58 |
|
Дикі тварини |
|
|
С.219-220 |
|
Впр.3, с.180 |
Впр.2. с.179 |
Впр.1, с.179 |
|
59 |
|
Домашні тварини |
|
|
Впр.2, с.182 |
Впр.3, 4с.183-184 |
|
|
|
|
60 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
У селі |
|
|
Впр.1, с.185 |
|
|
|
Впр.3 ,4с.186 |
|
65 |
|
Повторення та узагальнення знань |
|
|
|
|
Впр.7. с.191 |
Впр.5, с.190 |
Впр.3, с.189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|