КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Start up 2
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||||||||||||||||||||
1. My Family and Friends!Моя сім’я і друзі! Громадянська відповідальність,підприємливість та фінансова грамотність,здоров’я і безпека |
||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Hello,Friends! Вітаю,друзі! p.5 |
Уміння привітатися, представитися , запитувати як звуть однолітка |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт |
Особливості привітання та знайомства. Співати разом |
Повторення лексики з 1 класу |
Hello, Hi, What is your/his/her name? My name is … His\Her name is …
|
Пісня “Hello, Hello,” Простуховувати висловлювання і реагувати на нього, читати імена дітей |
Представити себе Діалогічне мовлення -запитати чиєсь ім’я та надати відповідь Представити індивідуальну картку «All about me» |
|||||||||||||||||||
2. |
|
Good morning! Доброго ранку! p.6 |
Уміння привітатися відповідно до ситуації,реконструювати діалоги з опорою на малюнок,зразок. |
Спілкування iноземною мовою: уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції. «Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення лексики з 1 класу |
Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night. How are you? I am fine. So- so Літери алфавіту |
Описувати настрій з опорою на зображення. Роспізнає знайомі слова у прослуханому записі. Впізнає букви алфавіту Пісня. |
Ввічливо вітатися в різну пору дня, запитувати і відповідати як справи. |
|||||||||||||||||||
3. |
|
I am seven Мені сім p.7-8 |
Уміння рахувати до 10, запитувати імена і вік дітей |
Соціальна та громадянська компетентності: уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт,будувати товариські стосунки. |
Особливості надання персональної інформації |
I, he, she, you |
Are you…? Is he\she..? Yes, It is No, It isn’t. How old are you? I’m… How old is he/she? He’s/she’s… Лічба до10 |
Розуміти на слух фрази в повільному темпі,читати слова в повільному темпі
Пісня «How old is he» |
Запитувати і давати відповідь про вік дітей Писати числівники |
|||||||||||||||||||
4. |
|
I am from Ukraine. Яз України p.9 |
Уміння повідомляти країну у якій народився. |
«Спілкування державною мовою» -уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції. «Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Співпрацювати в парі |
Ukraine, England, Canada, Poland. The USA |
Where is he/she … from? He/she is from..? Where are you from? I’m from… |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Розрізняти і вказувати прапори виучуваних країн. Читати слова у власному темпі. |
Діалогічне мовлення: запитати друга з якої він країни і надати відповідь. Письмо назв виучуваних країн.
Гра« Ти звідки? » |
|||||||||||||||||||
5. |
|
Meet my family Зустрічайте мою сім'ю p.10 |
Уміння представляти свою родину |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї. Уміння вчитися упродовж життя-оцінювати власні навчальні досягнення. |
Розвиток творчих здібностей |
Family words |
Th/ Ө /, / ծ/, / ɒ/ Have you got a big/small family? Yes, I have/No, I haven’t I’ve got…
|
Розуміти на слух інформацію про членів родини, впізнавати своїх рідних на фото, читати назви членів сім’ї Вчитися вимовляти звуки |
Діалогічне мовлення, монологічне мовлення «Моя родина» (представлення членів сім’ї ) писати прості речення про членів родини, Представлення робіт |
|||||||||||||||||||
6. |
|
They are my grandchildren Вони мої онуки p.11 |
Уміння представляти свою родину, ставити запитання щодо родин інших дітей |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї. |
Особливості родинних зв’язків |
Family words grandchildren |
Who is this? This is my…
|
Розуміти інформацію про членів родини Читати слова Розпізнавати членів родини на зображеннях
|
Діалогічне мовлення про родину писати прості речення про членів родини, Гра «Морський бій» |
|||||||||||||||||||
7. |
|
Have you got a cousin? У тебе є двоюрідний брат? p.12 |
Уміння представляти свою родину, ставити запитання щодо родин інших дітей |
Соціальна та громадянська компетентності- уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї.формування толерантного ставлення до інших |
Особливості родинних зв’язків Розуміти та відтворювати мовленнєві зназки. |
Aunt, uncle, cousin
|
/ h/, / ʌ/ Have you got..? Yes,I have. His/her name is…
|
Роспізнає знайомі слова у прослуханому контексті та у супроводі малюнків. Розуміти інформацію про членів родини Читати слова Розпізнавати членів родини на зображеннях
|
Діалогічне мовлення про родину писати прості речення про членів родини, запитувати і відповідати про свою родину та родину інших. |
|||||||||||||||||||
8. |
|
My morning Мій ранок p.13-14 |
Уміння розповідати про справи вранці |
«Підприємливість і фінансова грамотність»-уміння правильно спланувати свій робочий день і нести відповідальність за це. Уміння вчитися упродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення. |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/аудіо спікера.
|
Get up, brush my teeth, wash my face, have breakfast, get dressed, go to school. |
/ e /, / ʃ / Прислівники always, every I always brush my teeth in the morning. |
Розуміти на слух інформацію однолітків про їхні справи вранці. Читати прості слова і речення.
|
Розповідати про рутинні справи вранці з опорою на зображення. Писати виучувані фрази з опорою на підручник |
|||||||||||||||||||
9. |
|
After school Після школи p.15 |
Уміння розповідати про свої щоденні справи |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних Уміння вчитися упродовж життя-самостійно працювати з підручником, формування впевненого спілкування іноземною мовою
|
Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей. |
Go home, play computer games, do my homework, help my mum |
c/ k/ I always do my homework in the aftermoon. |
Розпізнає виучувані слова на слух, зіставляє їх із зображеннями. Читати прості слова і речення |
Описує свій день з опорою на зображення. Відтворювати графічний образ слів
|
|||||||||||||||||||
10. |
|
My weekend Вихідні p.16
|
Уміння робити коротке повідомлення про свої повсякденні справи |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект |
Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей. Співати разом |
Tidy my room, visit my grandpa, meet my friends, never, at the weekend |
/ ai/ I always visit my friends at the weekends. |
|
Писати коротке повідомлення про свої щоденні справи |
|||||||||||||||||||
11. |
|
We are creative Ми- творчі р.17 |
Уміння працювати над проектом, робити короткі повідомлення про своїх рідних |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації |
Відтворювати мовленнєві зразки Робота у парі Розвиток творчих здібностей |
Повторення лексики з теми |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
Ставить та відповідає на запитання про повсякденні справи.
Представлення творчих робіт |
|||||||||||||||||||
12 |
|
Story time Час історій p.18 |
Уміння сприймати короткі повідомлення на слух |
Уміння вчитися впродовж життя-уміння самостійно працювати з підручниками та іншими джерелами |
Робота у парі
|
Повторення лексики з теми |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Сприймає на слух фрази у повільному темпі, реагує на прослуханий запис, відновлює послідовність історії з опорою на зображення |
Розігрування історії, діалогічне мовлення |
|||||||||||||||||||
12-15 |
|
Revision Повторення p.19-20 |
Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками на результат. Уміння вчитися впродовж життя-уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення. Інтеграція між навчальними предметами |
відтворювати мовленнєві зназки. |
Повторення лексики з теми |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|||||||||||||||||||
2. My school. Моя школа Громадянська відповідальність. Здоров'я і безпека. |
||||||||||||||||||||||||||||
16.(1) |
|
I have got a schoolbag. У мене є портфель p.21 |
Уміння розповідати про шкільне приладдя |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння будувати дружні стосунки з однолітками і приймати спільні рішення |
Стежити за презентованою інформацією Відтворювати мовленнєві зразки |
Schoolbag, pen, pencil, pencil case, book, copybook,ruler. |
/ ʊ /, / p/ I have got a … He/she has got a… |
Розпізнає шкільне приладдя на слух, Впізнає шкільні речі на зображеннях Читає слова і прості речення. Пісня |
Розповідати про шкільне приладдя однокласників Відтворювати графічний образ слів
Гра «What is in his bag ». |
|||||||||||||||||||
17.(2) |
|
What colour is your rubber? Якого кольору твоя гумка? p.22-23 |
Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання, запитувати колір предмета |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Rubber,sharpener, назви кольорів |
ck/k/, a /ai/ What colour is it? Is it red? Yes, it is/No, it isn’t |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Розрізняти кольори шкільного приладдя. Читати слова і прості речення Пісня Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
Запитувати колір шкільного приладдя і відповідати на такі запитання Відтворювати графічний образ слів Гра «Відгадай що у мене?» |
|||||||||||||||||||
18.(3) |
|
My classroom. Мій клас p.24-25 |
Уміння розповідати про класну кімнати,називаючи предмети у ній. |
Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Стежити за презентованою інформацією |
Classroom, window, door, desk, blackboard, chair, bookcase, play area, computer |
u/u:/, /ju:/, /d/ What’s this/that? This /that is a … |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні, розрізняти предмети на зображеннях. Читати слова і прості речення Пісня |
Діалогічне мовлення , Ставити і відповідати на запитання про предмети у класі, називати меблі у класі Відтворювати графічний образ слів
|
|||||||||||||||||||
19.(4) |
|
Where is my pen? Де моя ручка? p.26 |
Уміння запитувати про місцезнаходження предметів і відповідати на такі запитання |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення. |
Стежити за презентованою інформацією |
Шкільні предмети |
Wh/w/ Where is my pen? It’s in/on/under the table. |
Розуміти на слух діалоги,де повідомляється про місцезнаходження предметів. Читати слова і прості речення
Пісня «In, on, under» |
Запитувати про місцезнаходження шкільних предметів і давати відповідь. |
|||||||||||||||||||
20.(5) |
|
Open your book! Розгорни свою книгу! p.27 |
Умінні сприймати на слух прості команди та інструкції та виконувати їх |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати команди та інструкції |
Come in, please! Stand up!, sit down! Open your book! Close your book! |
Ea, ee/i:/, /n/ Come in, please! Stand up!, sit down! Open your book! Close your book! |
Розпізнавати команди у контексті,реагувати на них Читати слова і прості речення
|
Надавати найпростіші команди та інструкції
Гра «Я вчитель» |
|||||||||||||||||||
21.(6) |
|
We can paint! Ми вміємо малювати! p.28 |
Уміння розповісти про свої вміння та вміння друзів |
Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення «Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Read, write, skip, sing, paint, make a robot, play a game.
|
ng / η / She can paint. |
Сприймати на слух мовлення спікерів, розпізнавати виучувані слова у мовленні. Читати речення з новими словами Пісня «Can you swim?» |
Описувати вміння однокласників з опорою на зображення Ставити запитання і відповідати на них Гра «Runners » |
|||||||||||||||||||
22.(7) |
|
Can you play football? Ти вмієш грати у футбол? p.29 |
Уміння запитувати про вміння людини? |
«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою; уміння співпрацювати з однолітками
|
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/ аудіозапис |
Skip, jump, run, play football, play tennis |
o/ əʊ/,j / ʤ/ Can you….? Yes, I can. No, I cannot |
Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших.
|
Діалогічне мовлення: запитувати друга про його вміння і відповідати на такі запитання. Відтворювати графічний образ слів
|
|||||||||||||||||||
23.(8) |
|
School rules p.30 |
Уміння розповідати про шкільні правила, повідомляти що можна або не можна робити в школі |
Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт, будувати дружні стосунки |
Розуміти і виконувати шкільні правила |
put, take, speak |
y/ј/ (Don’t) put, take, speak! |
Розуміти шкільні правила і вміти їх виконувати з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших. Читати короткі слова і фрази |
Називати шкільні правила Вміти створювати і оформляти плакат «шкільні правила» Гра
|
|||||||||||||||||||
24.(9) |
|
School things Шкільні речі Р.31 |
Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення з опорою на малюнки |
Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I can/can’t Can you….? This is /That is |
Читати прості речення і розпізнавати предмети про які в них йдеться. |
Діалогічне мовлення: запитувати друга про його вміння і відповідати на такі запитання. Називати предмет ,будуючи прості речення. Гра |
|||||||||||||||||||
25. (10) |
|
School is fun! Школа –це весело Р.32 |
Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення з опорою на малюнки |
«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s a … I have got a…. Where is…? Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати прості речення і розпізнавати предмети про які в них йдеться |
Запитувати про місцезнаходження шкільних предметів і давати відповідь. Вдосконалення набутих навичок |
|||||||||||||||||||
26. (11) |
|
We are creative |
Уміння працювати над проєктом, робити презентацію своєї класної кімнати. |
Інформаційно- цифрова компетентність-вивчати іноземну мову з використанням інформаційно-цифрових засобів, створювати інформаційні об’єкти (цифрові фотографії) для виготовлення фото колажу. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Сприймати на слух знайомі запитання про місцезнаходження предметів, зорове впізнавання виучуваних слів |
Представлення колажу |
|||||||||||||||||||
27 (12) |
|
Story time Час історій Р.34 |
Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення з опорою на малюнки |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння працювати в команді на результат, толерантно спілкуватися з іншими. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Сприймати на слух історію і розуміти її зміст. Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Розігрування в парах |
|||||||||||||||||||
28
(13-15) |
|
Revision Повторення p.35-36 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчаються |
Соціальна та громад. компетентності-уміння співпрацювати на результат. Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні дос. |
Відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Гра «Кубики»
|
|||||||||||||||||||
3. Tasty food. Смачна їжа Підприємливість та фінансова грамотність. Здоров’я і безпека. |
||||||||||||||||||||||||||||
29.(1) |
|
My breakfast. Мій сніданок p.37-38 |
Уміння розпізнавати продукти харчування, розуміти інформацію про сніданки. |
Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Особливості ранкового прийому їжі в Україні |
Breakfast, tasty,egg, sausage, cheese sandwich, cup of tea, glass of milk.
|
Сh /ʧ/, g/ ɡ/ It’s my breakfast. It’s tasty. I have got… He\she has got… |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні, читати прості слова і речення. пісня |
Називати продукти харчування з опорою на малюнок; Відтворювати графічний образ слів Описувати сніданки гра |
|||||||||||||||||||
30.(2) |
|
We like fruits! Ми любимо фрукти! p.39-40 |
Уміння розпізнавати і називати деякі фрукти,визначати особисті вподобання в їжі та запитувати про вподобання однокласників |
Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності «Соціальна та громадянська компетентності»- дружнє ставлення до оточуючих. |
Стежити за презентованою інформацією
Робота з малюнками. |
Pear, grapes, strawberries, peach, banana, cherries, apple. |
What have you got? I have got…? |
Розуміти інформацію про фрукти в повільному темпі, Читати слова і прості речення, розрізняти фрукти з опорою на зображення. пісня |
Називати фрукти з опорою на зображення, запитувати про наявність фруктів в однолітків, відтворювати графічний образ слів. Гра |
|||||||||||||||||||
31.(3) |
|
I don’t like peas. Я не люблю зелений горошок p.41 |
Уміння розпізнавати і називати деякі овочі,визначати особисті вподобання в їжі . |
«Соціальна та громадянська компетентності»- уважне ставлення до оточуючих. «Спілкування державною мовою»-уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції. |
Стежити за презентованою інформацією
Робота з малюнками. |
Cabbage, tomato, cucumber, potato, onion, peas, carrot, lemon
|
g / ʤ/ I like… I don’t like… |
Розуміти інформацію про овочі в повільному темпі, Читати слова і прості речення, розрізняти овочі з опорою на зображення. пісня |
Називати овочі з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається, відтворювати графічний образ слів. Гра |
|||||||||||||||||||
32(4) |
|
What’s in your lunchbox? Що у твоєму ланч-боксі? р.42 |
Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування, визначати особисті вподобання в їжі |
Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт; Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Biscuits, yogurt, nuts, chocolate, pear, juice, water. |
W / w/ What’s in your lunchbox? Do you like…? No, I don’t/ Yes, I do. |
Розуміти інформацію про продукти харчування в повільному темпі, Читати слова і прості речення, розрізняти овочі з опорою на зображення. пісня |
Запитувати в однолітків про улюблені продукти харчування і відповідати на такі запитання, розвиток умінь обирати здорову їжу, відтворювати графічний образ слів. гра
|
|||||||||||||||||||
33(5) |
|
Let’s have dinner! Пообідаймо ! Р.43-44 |
Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування, визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків. |
Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу |
Стежити за презентованою інформацією
|
Dinner, soup, meat, fish, salad, bread. |
Let’s have dinner. What have we got for dinner? Do you like…? No, I don’t/ Yes, I do |
Розуміти інформацію про продукти харчування на обід в повільному темпі з опорою на зображення, Читати слова і прості речення, пісня |
Запитувати в однолітків про улюблену їжу на обід, відповідати на такі запитання, розвиток умінь обирати здорову їжу, відтворювати графічний образ слів. гра
|
|||||||||||||||||||
34(6) |
|
Family supper! Сімейна вечеря! р.45-46 |
Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування, визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків. |
Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Supper,chicken, rice, spaghetti, jam. |
What’s for supper? I like… I have got |
Розуміти інформацію про продукти харчування на вечерю в повільному темпі з опорою на зображення, Читати слова і прості речення.
|
Називати продукти харчування з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається, запитувати і відповідати на запитання. відтворювати графічний образ слів. Гра «Colourful food» |
|||||||||||||||||||
35(7) |
|
My menu. Моє меню. р.47 |
Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування, визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків. |
Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу. Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять. |
I like/ I don’t like… Do you like…? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших.
|
Називати продукти харчування з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається. Складає просте меню з корисних продуктів. |
|||||||||||||||||||
36(8) |
|
How much is it? Скільки це коштує? р.48 |
Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух |
Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовувати логіко-математичний інтелект |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Числівники 11-20 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Розрізняти числа 11-20, Читати слова і прості речення.
|
Називати цифри,рахувати предмети до 20. відтворювати графічний образ слів |
|||||||||||||||||||
37(9) |
|
Let’s go to the café! Ходімо в кафе! |
Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух, запитувати про вартість продуктів і відповідати на такі запитання. |
Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовувати логіко-математичний інтелект ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Pizza, cake, cola, lemonade, money. |
I’m hungry. I’m thirsty. I want… How much is it? Сполучники And But |
Розв’язувати прості математичні задачі, називаючи цифри Читати слова і прості речення.
|
Запитувати про вартість продуктів і відповідати на ці запитання, Називати цифри Рольова гра «У магазині» |
|||||||||||||||||||
38 (10) |
|
Let’s go to the café! Ходімо в кафе! |
Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух, запитувати про вартість продуктів і відповідати на такі запитання, уміння працювати над проектом. |
Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовувати логіко-математичний інтелект ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Pizza, cake. cola, lemonade, money. |
How much is it?
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших.
|
Робити короткі повідомлення про улюблену їжу. Презентувати свою роботу. |
|||||||||||||||||||
39 (11) |
|
We are creative р.51 |
Уміння працювати над проєктом, робити презентацію своєї улюбленої страви. |
Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу. Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні досягнення
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Впізнавати виучувані слова серед інших. |
Розповісти про свої уподобання в їжі. Презентувати свою роботу |
|||||||||||||||||||
40 (12) |
|
Story time Час історій р.52 |
Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення з опорою на малюнки |
Соціальна та громадянська компетентності-уміння працювати в команді на результат, толерантно спілкуватися з іншими. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розігрувати діалог у парі |
|||||||||||||||||||
41 (13-15) |
|
Revision(2) Повторення p.53-54 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчаються |
«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння співпрацювати на результат. «Уміння вчитися протягом життя»-уміння оцінювати власні навчальні досягнення. «Обізнаність та самовираженість у сфері культури»-розвиток поваги до багацтва і розмаїття культур |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Впізнавати виучувані слова серед інших.
|
Діалогічне мовлення |
|||||||||||||||||||
|
|
Діагностична робота №3
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік ____2020-2021____ Семестр ___2_____ Вчитель ____________Савич З.В._____________ Клас ______2_______ Підручник: Start up 2
|
||||||||||||||||||||||||||||
Unit 4 Our holidays. Наші свята. Підприємливість та фінансова грамотність. Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
What day is it today? Який сьогодні день? р.55-56
|
Уміння визначати день тижня. |
Соціальна та громадянська компетентності- толерантно спілкуватися з іншими. Уміння вчитися впродовж життя- самостійно працювати з підручником та іншими джерелами. |
Стежити за презентованою інформацією
|
Назви днів тижня.
|
What day is it today? It is …today.
Аy /ei/
Будова простих речень у теперішньому часі. |
Розуміти на слух інформацію про повсякденні справи, впізнавати дні тижня. Розуміти і співвідносити день тижня і повсякденну справу. Читати слова і прості речення. |
Називати дні тижня, запитувати,який сьогодні день і відповідати на таке запитання. Повідомляти про справи в різні дні тижня. Писати слова і прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Happy birthday! З Днем народження! р.57-58
|
Уміння вітати з Днем народження. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Особливості написання листів. |
Dear, love, Happy birthday. |
When is your birthday? It’s on Monday.
Буквосполучення іr, ur, er у словах. |
Розуміти на слух інформацію про день народження і вік , читати і розуміти зміст вітальної листівки. |
Запитувати, коли у друга день народження і відповідати на таке запитання, запитувати про вік однолітка, писати листівку за зразком, привітати друга. |
|||||||||||||||||||
|
|
Birthday party! Вечірка з нагоди дня народження. р.59-60
|
Уміння визначати емоції оточуючих. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
New, old, nice, Емоції, подарунки |
Будова простих речень у теперішньому часі. Let’s… Буквосполучення all у словах. |
Розуміти на слух інформацію про настрій і опис подарунків, співвідносити емоції із зображенням дітей. Читати слова із буквосполучення all та прості речення . |
Називати емоції людей, описувати подарунки з вживанням прикметників. Діалогічне мовлення. Писати слова і прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
It’s Christmas time! Час Різдва! р.61-62 |
Уміння називати атрибути Різдва. |
Громадянська відповідальність-уміння усвідомлювати цінність культури для людини. Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів. |
Особливості святкування Різдва. |
Bright, beautiful, nice, Christmas, Christmas tree, star, candy, bell, flag, stocking, decorate. |
I can see a bright star. Let’s decorate our Christmas tree! Буквосполучення ar, igh+t у словах. |
Співвідносити прикраси і їх кількість на ялинці. Обирати правильне слово серед інших. Читати і розуміти речення про прикраси на ялинці. |
Називати символи Різдва, ялинкові прикраси, описувати їх. Писати назви ялинкових прикрас, назви цифр. |
|||||||||||||||||||
|
|
Christmas cards. Листівка до Різдва. р.63-64 |
Уміння привітати оточуючих з Різдвом. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів. |
Особливості написання різдвяних листівок,листів до Діда Мороза. |
Christmas card, Santa Claus, Merry Christmas! |
This card is from Jill. Christmas card
Буквосполучення ee, ea+r у словах. |
Розуміти на слух інформацію про Різдво і листівки, робити правильний вибір з отриманої інформації, Читати і розуміти листа до Санта- Клауса. |
Привітати однолітків з Різдвом, розповісти і написати коротке повідомлення про бажані подарунки до Різдва, називати від кого листівка, писати листа до Санти за зразком. |
|||||||||||||||||||
|
|
New Year presents. Новорічні подарунки. р.65 |
Уміння привітати оточуючих з Новим роком. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів. |
Особливості святкування Нового року. |
Happy New Year! Camera, watch |
What have you got? I’ve got… Будова простих розповідних речень і питальних речень.
Буквосполучення ch у словах. |
Розуміти на слух інформацію про Новий рік та подарунки, Читати і розуміти зміст листівок. |
Привітати однолітків з Новим роком, запитувати про отриманий подарунок на свята і відповідати на такі питання, написати новорічну листівку за зразком. |
|||||||||||||||||||
|
|
New Year Party. Новорічна вечірка. р.66-67 |
Уміння бути вдячним за отриманий подарунок. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Поведінка серед людей. |
Sing a song, dance, watch |
Come in, please! We can… Let’s…
Будова простих речень |
Розуміти на слух інформацію про розваги, співвідносити почуте із ілюстраціями. Читати і розуміти короткі тексти. |
Називати подарунки і розваги на свята. Писати слова і прості речення з вивченими словами. |
|||||||||||||||||||
|
|
Happy holidays! Щасливих свят! p.68-69 |
Уміння визначати день тижня. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Дні тижня |
Будова простих речень |
Розуміти на слух інформацію про день і заплановані справи, знаходити частини слова, з’єднувати привітання із записами у листівках. Читати короткі тексти. |
Називати дні тижня, запитувати,який сьогодні день і відповідати на таке запитання, повідомляти про справи у різні дні, писати назви днів тижня. |
|||||||||||||||||||
|
|
It’s time to have fun!(2) Час розважатися! р.70-71 |
Уміння орієнтуватися в часі, обирати продукти для святкової вечері |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Орієнтація у часі. Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Time, o’clock |
What time is it? It’s six o’clock. It’s time to have dinner. |
Працювати з годинником, виставляти прослуханий час, Співвідносити прочитане із ілюстраціями.
|
Називати час і описувати свій щоденний режим за годинником, називати меню для різних святкувань, діалогічне мовлення за зразком . |
|||||||||||||||||||
|
|
We are creative Ми-творчі. р.72 |
Уміння створити подарунок своїми руками. |
Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.
|
Розвиток творчих навичок. |
Виучувала лексика з попередніх уроків. Слова вказівки: take, fill up, cut out, draw. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення |
Презентація роботи, подарувати подарунок |
|||||||||||||||||||
|
|
Story time Час історій р.73 |
Уміння сприймати прості речі на слух. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими, співпрацювати на результат. |
Розвиток навичок аудіювання. |
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Сприймати почуте на слух з опорою на зображення, Відтворювати послідовність подій |
Діалогічне мовлення |
|||||||||||||||||||
|
|
Revision(2) Повторення. Діагностична робота №4 р.74-75 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
Уміння вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення. |
Працювати з тестами, Уміння працювати самостійно. |
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Узагальнення і систематизація знань |
Узагальнення і систематизація знань |
|||||||||||||||||||
Unit 5 Time for fun. Час для розваг. Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
You have got two cars. У тебе є дві машинки. р.76-77 |
Уміння називати деякі іграшки та емоції. |
Екологічна грамотність і здорове життя-дбати про здоровий емоційний стан людини. Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. |
Стежити за презентованою інформацією
|
Car, plane, horse, doll, balloon.
Why is he happy? |
Pronouns: I, he, she , it, you, we, they. Have/has Однина і множина іменників. Числа 1-20 Буквосполучення oor, our у словах. |
Розуміти на слух діалогічне мовлення про іграшки, їхню кількість . Визначати настрій однолітків, розуміти причину. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. |
Називати вивчені іграшки, розповідати, які у тебе є іграшки і які у твоїх друзів, називати їхню кількість. Називати, яких іграшок у тебе немає. Писати назви іграшок і прості речення з ними.
|
|||||||||||||||||||
|
|
I have got a car. У мене є машинка. р.78-79 |
Уміння розповідати про свої іграшки. |
Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, працювати з підручником. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Police car, radio, bricks, policeman |
Pronouns: I, he, she , it, you, we, they. Have/has Haven’t/hasn’t Сполучники and/but Однина і множина іменників. с/s/ |
Розуміти на слух діалогічне мовлення про іграшки, їхню кількість . Співвідносити прочитане із ілюстрацією.
Читати слова з буквою с /s/ |
Називати вивчені іграшки, розповідати, які у тебе є іграшки і які у твоїх друзів, правильно визначати правильний сполучник у реченні. |
|||||||||||||||||||
|
|
Our toys. Наші іграшки. р.80-81 |
Уміння розповідати про свої іграшки. |
Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Ship, train, teddy |
Вживання присвійних займенників.
|
Розпізнавати іграшки на слух, і кому вони належать, обирати правильний присвійний займенник за ілюстрацією. Читати прості речення і розуміти їх зміст. |
Описувати свої іграшки, називати, кому належать іграшки. Запитувати чия іграшка і відповідати на такі запитання. Писати прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Whose toy is it? Чия це іграшка? р.82-83 |
Уміння розповідати про іграшки однолітків. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Розвиток навичок говоріння і читання. |
Puzzle, bike, doll’s house, kite, whose |
Whose toy is it?
Вживання присвійних займенників.
Буквосполучення ou |
Розуміти на слух інформацію про іграшки і їх власників, співвідносити речення із ілюстраціями. Читати слова із буквосполученням ou. |
Запитувати про іграшки і кому вони належать. Розповідати про однолітків і їхні іграшки. Розігрувати простий діалог про іграшки. |
|||||||||||||||||||
|
|
My favourite toy. Моя улюблена іграшка. р.84-85 |
Уміння розповідати про свою улюблену іграшку. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Helicopter toys |
What is your favourite toy?- My favourite toy is … |
Розуміти діалог однолітків, уміти обрати правильне зображення. Читати речення і розуміти їх зміст. Читати слова з буквосполученням or, er.
|
Запитувати в однолітків про улюблену іграшку і відповідати на такі запитання, називати колір і розмір іграшки. Уміти вести діалог на дві репліки. Писати прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
In the playground. На ігровому майданчику. р.86-87 |
Уміння називати види дозвілля на вулиці. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Уміння вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Розуміння правил поведінки на ігровому майданчику. |
Playground, slide, seesaw, swing, sandpit, bucket, spade. |
We can play on the swing. |
Розуміти діалог однолітків, знаходити вивчені слова серед інших. Вказувати на види розваг на зображенні. Визначати порядок прослуханих речень. Читати слова і речення.
|
Називати види дозвілля на майданчику, повідомляти, чим можна зайнятися на вулиці. |
|||||||||||||||||||
|
|
Let’s go to the park. Ходімо до парку. р.88-89 |
Уміння називати види дозвілля на вулиці. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Уміння вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Розуміння правил поведінки у парку. |
Ride a bike , fly a kite, play with a frisbee. |
Can you…? Sorry, I can’t. I can…. |
Сприймати почуте на слух з опорою на зображення. Вказувати на зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати речення і розуміти їх зміст. |
Називати види дозвілля у парку, відтворювати діалог про види дозвілля за зразком. Писати речення з новими фразами. |
|||||||||||||||||||
|
|
Where is my frisbee? Де моя літальна тарілка? р.90-91 |
Уміння називати предмети на майданчику. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Уміння вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Виучувала лексика з попередніх уроків.
|
Where is my frisbee? It’s on/in/under the tree. |
Сприймати почуте на слух з опорою на зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати речення і розуміти їх зміст. |
Запитувати про місцезнаходження предметів і відповідати на такі запитання. Називати предмет і його знаходження за ілюстрацією. Писати речення за зразком.
|
|||||||||||||||||||
|
|
I have got a hobby.(2) У мене є хобі. р.92-93 |
Уміння розповідати про своє хобі і хобі однолітків. |
Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими Уміння вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів, внутрішня мотивація. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Hobby, painting |
What’s your hobby? I like painting. |
Розуміти на слух інформацію про хобі. Співвідносити почуте із ілюстрацією.
|
Називати своє хобі і хобі однолітків. Задавати запитання про улюблене заняття, давати відповідь. Знаходити і називати відмінності на зображеннях. Писати речення про хобі. |
|||||||||||||||||||
|
|
We are creative Ми-творчі. р.94 |
Уміння знімати відеоролики про своє дозвілля. |
Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. Інформаційно-цифрова компетентність-застосовувати ІКТ відповідно до поставлених завдань. |
Розвиток творчих здібностей.
|
Виучувала лексика з попередніх уроків. Go for a walk. Shoot video. Tell your friends. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Презентація роботи |
|||||||||||||||||||
|
|
Story time Час історій р.95 |
Уміння сприймати прості речі на слух. |
Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником. |
Розвиток навичок аудіювання. |
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Сприймати почуте на слух з опорою на зображення, Відтворювати послідовність подій, робити передбачення . |
Інсценування історії з опорою на зображення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Revision(2) Повторення. р.96-97 Діагностична робота №5 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
Уміння вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення. |
Працювати з текстами. Уміння працювати самостійно.
|
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|||||||||||||||||||
Unit 6 This is me! Це я! Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
These are my arms. Це мої руки. р.98-99 |
Уміння називати частини тіла. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.
|
Стежити за презентованою інформацією
|
Head, arms, hands, fingers, legs, toes, foot-feet |
Однина і множина іменників, вказівні займенники this/these. Have/has у простих реченнях |
Сприймати на слух частини тіла і вказувати на відповідні зображення, читати прості речення, знаходити у них вивчені слова. |
Називати і писати частини тіла, описувати людей і видуманих істот з опорою на зображення за зразком. |
|||||||||||||||||||
|
|
My face. Моє обличчя. р.100-101 |
Уміння називати частини тіла та обличчя. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, працювати з підручником. |
Стежити за презентованою інформацією
|
Face, hair, eyes, nose, mouth, ears, blonde, long, short. |
Однина і множина іменників, вказівні займенники this/these. Have/has у простих реченнях. Буквосполучення th |
Сприймати на слух частини обличчя і вказувати на відповідні зображення, читати прості речення, знаходити у них вивчені слова. Читати речення і співвідносити їх з відповідними зображеннями |
Називати і писати частини обличчя , описувати людей за кольором очей і волосся, з опорою на зображення, за зразком. Створювати видуманих істот і описувати їх. |
|||||||||||||||||||
|
|
My father is clever. Мій батько розумний. р.102-103 |
Уміння описувати зовнішність людини. |
Громадянська компетентність- уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх фізичних та інших відмінностей. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Особливості будови тіла людини. |
Clever, tall, short, slim, fat, strong, young, old, funny. |
Будова простих розповідних і питальних речень. |
Читати і розуміти діалоги в яких йдеться про опис зовнішності. Читати слова і речення, співвідносити їх з відповідними зображеннями |
Описувати людину вживаючи слова для опису , писати прості речення з описом людей і себе. |
|||||||||||||||||||
|
|
She is tired. Вона втомлена. р.104-105 |
Уміння описувати емоційний стан людини. |
Соціальна та громадянська компетентності-толерантно спілкуватися з іншими, реагувати на їхні емоції. Здоров’я та безпека-розпізнавати чинники, що впливають на емоційний стан людини та її здоров’я. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Розрізняти позитивні і негативні емоції. |
Sad, happy, surprised, scared, angry, bored, tired. |
Будова простих розповідних і питальних речень |
Читати і розуміти діалоги в яких йдеться про чийсь психоемоційний стан, добирати правильні слова до речень, вказувати на відповідні ілюстрації. |
Уміти називати почуття і емоції, цікавитися почуттями й емоціями інших людей, запитувати про настрій і відповідати на запитання про свій стан. Писати вивчені слова і фрази. |
|||||||||||||||||||
|
|
Take off this hat. Зніми цей капелюх. р.106-107
|
Уміння описувати свій одяг. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Уміння одягатися за погодою. |
Hat, T-shirt, skirt, trousers, jacket, shoes, Old, new, put on, take off. |
Будова простих розповідних і питальних речень |
Читати в ролях, знаходити одяг і добирати відповідне слово серед інших, сприймати на слух поради про одяг, відповідно реагувати на нього. |
Називати предмети одягу , уміти давати поради про те, що одягнути , а що-зняти, Писати вивчені фрази. Гра «Take off this hat» |
|||||||||||||||||||
|
|
I like a yellow sweater. Мені подобається жовтий светр. р.108 |
Уміння називати свої вподобання щодо одягу. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Sweater, shirt, shorts |
Будова простих розповідних і питальних речень зі структурами: I like/I don’t like. |
Сприймати на слух вподобання щодо одягу і його колір , вказувати на відповідні зображення, читати прості речення, знаходити у них вивчені слова.
|
Називати предмети одягу за кольором, висловлювати свої вподобання щодо одягу та вподобання інших. Будувати і писати такі речення за зразком. Запитувати який одяг подобається, давати короткі відповіді. |
|||||||||||||||||||
|
|
I am wearing a cap. Я в кепці. р.109-110 |
Уміння описувати свій одяг і одяг інших людей. |
Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Уміння одягатися відповідно до ситуації. |
Dress, jeans, tracksuit, cap |
He/she is wearing…. You /they are wearing… I am wearing….
Будова простих розповідних і питальних речень у теперішньому тривалому часі. |
Сприймати почуте про одяг на слух з опорою на зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати речення і розуміти їх зміст, вказувати на описану дитину. |
Представляти свого друга чи члена сім’ї , описувати, у що він одягнений, називати свій одяг. Писати прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Are you wearing jeans? Ти в джинсах? р.111-112 |
Уміння описувати свій одяг і одяг інших людей. |
Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
одяг |
Is she/he wearing a …? Yes, he/she is. No, he/she isn’t. |
Сприймати почуте про одяг на слух з опорою на зображення. Читати запитання з опорою на зображення, вказувати на правильну відповідь до нього.
|
Називати предмети одягу, ставити запитання щодо одягу інших людей і відповідати на такі питання усно і письмово. |
|||||||||||||||||||
|
|
Where is my cap? Де моя кепка? р.113-114 |
Уміння описувати зовнішність людей та їх одяг. |
Уміння вчитися впродовж життя-працювати з підручником та іншими джерелами. Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
одяг |
Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом Прикметники місця- in, on, under. |
Сприймати почуте про місцезнаходження предметів одягу на слух , вказувати на відповідні місця у кімнаті. Читати діалог у ролях, намалювати зображення за прочитаним. |
Описувати людину і її одяг, запитувати про місцезнаходження предметів одягу і відповідати на такі запитання. Будувати прості речення з даних слів, записувати їх. |
|||||||||||||||||||
|
|
We are creative Ми-творчі. р.115 |
Уміння виготовляти ляльку та одяг для неї з паперу. |
Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. |
Розвиток творчих здібностей.
|
Виучувала лексика з попередніх уроків. Draw, color, cut, dress |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення |
Представити свою роботу |
|||||||||||||||||||
|
|
Story time Час історій р.116 |
Уміння сприймати інформацію про одяг на слух. |
Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником. |
Розвиток навичок аудіювання |
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Сприймати почуте на слух з опорою на зображення, Відтворювати послідовність подій, робити передбачення |
Інсценування історії з опорою на зображення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Revision(2) Повторення. р.117-118 Діагностична робота №6 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
Уміння вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення. |
Працювати з текстами і діалогами. Уміння працювати самостійно.
|
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Узагальнення і систематизація знань з теми. Сприймати прості речення на слух |
Узагальнення і систематизація знань з теми. Робити короткі повідомлення, ставити запитання і відповідати на них, вести діалог. |
|||||||||||||||||||
Unit 7 Our world. Наша Земля. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Happy winter. Щаслива зима. р.119-120
|
Уміння описувати погоду і зимові розваги взимку. |
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Стежити за презентованою інформацією Особливості зимових розваг. |
It’s snowy /cold. Throw snowballs, Make a snowman, Sledge. |
Будова простих розповідних речень у теперішньому тривалому часі. |
Сприймати на слух опис зимової погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати і розуміти зміст тексту. |
Називати природні явища взимку, розповідати про розваги дітей взимку. Описувати зображення за зразком. |
|||||||||||||||||||
|
|
Cool spring. Прохолодна весна. р.121-122
|
Уміння описувати погоду навесні і розваги у парку. |
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Стежити за презентованою інформацією Особливості розваг навесні. |
It’s cool/warm/sunny. Bird is singing. |
Будова простих розповідних і питальних речень у теперішньому тривалому часі. |
Сприймати на слух опис весняної погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати і розуміти зміст тексту. |
Називати природні явища навесні, розповідати про розваги дітей весною . Описувати зображення за зразком. Запитувати про розваги дітей і давати відповіді на запитання. |
|||||||||||||||||||
|
|
Hot summer. Спекотне літо р.123-124
|
Уміння описувати погоду влітку і розваги на пляжі. |
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Стежити за презентованою інформацією Особливості розваг влітку. |
It’s sunny/hot. beach, make a sandcastle, play with shells, swim in the sea, eat ice cream, sit under the umbrella. |
Будова простих розповідних і питальних речень у теперішньому тривалому часі.
What is he/she doing? |
Сприймати на слух опис літньої погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати і розуміти зміст тексту. |
Називати природні явища влітку, розповідати про розваги дітей на літніх канікулах .. Запитувати про розваги дітей і давати відповіді на запитання. Порівнювати два зображення і називати відмінності. Писати слова і прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
Bright autumn. Яскрава осінь р.125-126
|
Уміння описувати погоду восени. |
Екологічна грамотність і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
It’s windy/rainy What season do you like? |
Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом. |
Сприймати на слух опис осінньої погоди, вказувати на відповідні зображення. Розрізняти чотири пори року. Співвідносити прочитане із ілюстрацією. Читати і розуміти зміст тексту. |
Описувати погоду в різні пори року. Запитувати про і давати відповіді на запитання про погодні явища. Писати прості речення.
Гра «What season is it?» |
|||||||||||||||||||
|
|
What pet have you got? Яка домашня тваринка у тебе є? р.127-128
|
Уміння описувати домашнього улюбленця. |
Екологічна грамотність і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. |
Стежити за презентованою інформацією.
|
Turtle, hamster, goldfish, iguana, parrot, rabbit, tail. |
Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом. |
Сприймати на слух інформацію про домашніх улюбленців і співвідносити її з зображеннями. Читати і розуміти зміст прочитаного. |
Називати домашніх улюбленців, запитувати про їхню зовнішність і відповідати на такі запитання, описувати їх за зразком в усній і письмовій формі. |
|||||||||||||||||||
|
|
How long is its tail? Наскільки довгий його хвіст. р.129-130
|
Уміння описувати домашнього улюбленця. |
Екологічна грамотність і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
How long…? How small…? How big…? How short…? wing |
Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом. |
Сприймати на слух інформацію про домашніх улюбленців і співвідносити її з зображеннями. Читати і розуміти зміст прочитаного. |
Називати домашніх улюбленців, запитувати про їхню зовнішність і відповідати на такі запитання, описувати їх за зразком в усній і письмовій формі. |
|||||||||||||||||||
|
|
Let’s go to the farm!(2) Їдьмо на ферму р.131-132
|
Уміння розрізняти домашніх і свійських тварин. |
Екологічна грамотність і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Farm, cow, pig, horse, chicken, duck, goat. |
Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом. Іменники в однині і множині. |
Сприймати на слух інформацію про свійських тварин і співвідносити її з зображеннями. Рахувати кількість тварин на зображенні. Читати і розуміти зміст прочитаного. |
Називати свійських тварин, запитувати про їхню кількість і відповідати на такі запитання. Писати прості речення про свійських тварин. |
|||||||||||||||||||
|
|
In the zoo. У зоопарку. р.133
|
Уміння розрізняти свійських і диких тварин. |
Екологічна грамотність і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Zoo, elephant, bear, fox, crocodile, lion, monkey. |
Будова простих розповідних і питальних речень. |
Сприймати на слух інформацію про диких тварин і співвідносити її з зображеннями, читати короткий опис тварин і вказувати на відповідне фото.
|
Називати диких тварин, описувати їх за зразком,вказуючи зовнішні ознаки і їх уміння. |
|||||||||||||||||||
|
|
Do zebras like fruit? Зебри люблять фрукти? р.134
|
Уміння називати уподобання диких тварин у їжі. |
Екологічна грамотність і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Уміння вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
Zebra, penguin, tiger, kangaroo, insect. |
Будова простих розповідних і питальних речень |
Сприймати на слух інформацію про диких тварин і їх вподобання у їжі, співвідносити її з зображеннями. |
Називати диких тварин, описувати їх за зразком,вказуючи зовнішні ознаки,уміння і уподобання у їжі. Запитувати про те, що люблять їсти окремі тварини і відповідати на них. Будувати прості речення. |
|||||||||||||||||||
|
|
We are creative Ми-творчі. р.135 |
Уміння створювати лепбук «Four seasons» |
Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. Громадянська компетентність - уміння працювати в команді на результат. |
Розвиток творчих здібностей. |
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення. |
Презентація роботи про різні пори року. |
|||||||||||||||||||
|
|
Revision(2) Повторення. р.136-137 Діагностична робота №7 |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
Уміння вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення. |
Уміння працювати самостійно.
|
Виучувала лексика з попередніх уроків. |
Виучувані мовленнєві зразки. |
Узагальнення і систематизація знань з теми. Сприймати прості речення на слух |
Узагальнення і систематизація знань з теми. Робити короткі повідомлення, ставити запитання і відповідати на них, вести діалог. |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування НМК Start up