Клендарно-тематичне планування НУШ для 2 класу

Про матеріал
КТП до підручника Start up 2 зі змістовими лініями і компетентностями на і та ІІ семестри.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік __________________   Семестр ________    Вчитель _____________________________________________   Клас _____________   Підручник:                   Start up 2

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

1. My Family and Friends!Моя сім’я і друзі!

Громадянська відповідальність,підприємливість та фінансова грамотність,здоров’я і безпека

1.

 

Hello,Friends!

Вітаю,друзі!

p.5

Уміння привітатися, представитися , запитувати як звуть однолітка

Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками,встанов-люючи базовий соціальний контакт

Особливості привітання та знайомства.

Співати разом

Повторення лексики з 1 класу

Hello,

Hi,

What is your/his/her name? My name is …

His\Her name is …

 

 

Пісня “Hello, Hello,”

Простуховувати висловлювання і реагувати на нього,

 читати імена дітей

Представити себе

Діалогічне мовлення -запитати  чиєсь ім’я та надати відповідь

Представити індивідуальну картку «All about me»

2.

 

Good morning!

Доброго ранку!

p.6

Уміння привітатися відповідно до ситуації,реконструювати діалоги  з опорою на малюнок,зразок.

Спілкування iноземною мовою:

 уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.

«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення лексики з 1 класу

Good morning, Good afternoon, Good evening, Good  night.

How are you? I am fine. So- so

Літери алфавіту

Описувати настрій з опорою на зображення.

Роспізнає знайомі слова у  прослуханому записі.

Впізнає букви алфавіту

Пісня.

Ввічливо вітатися в різну пору дня, запитувати і відповідати як справи.

3.

 

I am seven

Мені сім

p.7-8

Уміння рахувати до 10, запитувати імена і вік дітей

Соціальна та громадянська компетентності: уміння спілкуватися з однолітками,

встановлюючи базовий соціальний контакт,будувати товариські стосунки.

Особливості надання

персональної інформації

I, he, she, you

 Are you…?

Is he\she..?

Yes, It is

No, It isn’t.

How old are you? I’m…

How old is he/she? He’s/she’s…

Лічба до10

Розуміти на слух фрази в повільному темпі,читати слова в повільному темпі

 

Пісня «How old is he»

Запитувати і давати відповідь про вік дітей

Писати числівники

4.

 

I am from Ukraine.

Яз України

p.9

Уміння повідомляти країну у якій народився.

«Спілкування державною мовою» -уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції.

 «Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Співпрацювати в парі

Ukraine, England, Canada, Poland. The USA

Where is he/she … from?

He/she is from..?

Where are you from? I’m from…

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Розрізняти і вказувати прапори виучуваних країн.

Читати слова у власному темпі.

Діалогічне мовлення: запитати друга з якої він країни і надати відповідь.

Письмо назв виучуваних країн.

 

Гра« Ти звідки? »

5.

 

Meet my family

Зустрічайте мою сім'ю

 p.10

Уміння представляти свою родину

Соціальна та громадянська компетентності-уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї.

Уміння вчитися упродовж життя-оцінювати власні навчальні досягнення.

Розвиток творчих здібностей

Family words

     Th/ Ө  /, / ծ/, /  ɒ/

Have you got a big/small family?

Yes, I have/No, I haven’t

I’ve got…

 

Розуміти на слух інформацію про членів родини, впізнавати своїх рідних на фото, читати назви членів сім’ї

Вчитися вимовляти звуки

Діалогічне мовлення, монологічне мовлення

«Моя родина»

(представлення членів сім’ї )

писати прості речення про членів родини,

Представлення робіт

6.

 

They are my grandchildren

Вони мої онуки

p.11

Уміння представляти свою родину, ставити запитання щодо родин інших дітей

Соціальна та громадянська компетентності-уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї.

Особливості родинних зв’язків

Family words

grandchildren

Who is this?

This is my…

 

Розуміти інформацію про членів родини

Читати слова

Розпізнавати членів родини на зображеннях

 

Діалогічне мовлення про родину

писати прості речення про членів родини,

Гра «Морський бій»

7.

 

 Have you got a cousin?

У тебе є двоюрідний брат?

p.12

Уміння представляти свою родину, ставити запитання щодо родин інших дітей

Соціальна та громадянська компетентності- уміння розуміти важливість родини для кожної людини і шанобливо ставитись до неї.формування толерантного ставлення до інших

Особливості родинних зв’язків

Розуміти та відтворювати мовленнєві зназки.

Aunt, uncle, cousin

 

/ h/, / ʌ/

Have you got..?

Yes,I have.

His/her name is…

 

Роспізнає знайомі слова у  прослуханому контексті та  у супроводі малюнків.

Розуміти інформацію про членів родини

Читати слова

Розпізнавати членів родини на зображеннях

 

Діалогічне мовлення про родину

писати прості речення про членів родини,

запитувати і відповідати про свою родину та родину інших.

8.

 

My morning

Мій ранок

p.13-14

Уміння розповідати про справи вранці

«Підприємливість і фінансова грамотність»-уміння правильно спланувати свій робочий  день і нести відповідальність за це.

Уміння вчитися упродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/аудіо спікера.

 

Get up, brush my teeth, wash my face, have breakfast, get dressed, go to school.

   / e /,  /  ʃ /

Прислівники always, every

 I always brush my teeth in the morning.

Розуміти на слух інформацію однолітків про їхні справи вранці.

Читати прості слова і речення.

 

Розповідати про рутинні справи вранці з опорою на зображення.

Писати виучувані фрази з опорою на підручник

9.

 

After school

Після школи

p.15

Уміння розповідати про свої щоденні справи

«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних

Уміння вчитися упродовж життя-самостійно працювати з підручником,

формування впевненого спілкування іноземною мовою

 

Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей.

Go home, play

computer games,

do my homework, help my mum

    c/ k/

I always do my homework in the aftermoon.

Розпізнає виучувані слова на слух, зіставляє їх із зображеннями.

Читати прості слова і речення

Описує свій день з опорою на зображення.

Відтворювати графічний образ слів

 

 

 

 

10.

 

My weekend

Вихідні

p.16

 

Уміння робити коротке повідомлення про свої повсякденні справи

«Ініціативність та підприємливість»-уміння презентувати себе і своїх рідних

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,заст.логіко-математичний інтелект

Cтежити за презентованою інформацією, розвиток творчих здібностей.

Співати разом

Tidy my room, visit my grandpa, meet my friends, never, at the weekend

/ ai/

I always visit my friends at the weekends.

 

Писати коротке повідомлення про свої щоденні справи

11.

 

We are creative

Ми- творчі

р.17

Уміння працювати над проектом, робити короткі повідомлення про своїх рідних

Соціальна та громадянська компетентності-уміння спілкуватися з однолітками.

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Відтворювати мовленнєві зразки

Робота у парі

Розвиток творчих здібностей

Повторення лексики з теми

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Ставить та відповідає на запитання про повсякденні справи.

 

 

Представлення творчих робіт

12

 

Story time

Час історій

p.18

Уміння сприймати короткі повідомлення на слух

Уміння вчитися впродовж життя-уміння самостійно працювати з підручниками та іншими джерелами

Робота у парі

 

Повторення лексики з теми

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Сприймає на слух фрази у повільному темпі, реагує на прослуханий запис, відновлює послідовність історії з опорою на зображення

Розігрування історії, діалогічне мовлення

12-15

 

Revision

Повторення

p.19-20

Уміння використовувати  вивчені структури  в спілкуванні

Соціальна та громадянська компетентності-уміння співпрацювати з однолітками на результат.

Уміння вчитися впродовж життя-уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.

Інтеграція між навчальними предметами

відтворювати мовленнєві зназки.

Повторення лексики з теми

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

2.  My school. Моя школа

                                                                                                         Громадянська відповідальність. Здоров'я і безпека.

16.(1)

 

I have got a schoolbag.

У мене є портфель

p.21

Уміння розповідати про шкільне приладдя

Соціальна та громадянська компетентності-уміння будувати дружні стосунки з однолітками і приймати спільні рішення

Стежити за презентованою інформацією

Відтворювати мовленнєві зразки

Schoolbag, pen, pencil, pencil case, book, copybook,ruler.

/ ʊ /, /  p/

I have got a …

He/she has got a…

Розпізнає шкільне приладдя на слух,

Впізнає шкільні речі на  зображеннях

Читає слова і прості речення.

Пісня

Розповідати про шкільне приладдя однокласників

Відтворювати графічний образ слів

 

Гра  «What is in his bag ».

17.(2)

 

What colour is your rubber?

Якого кольору твоя гумка?

p.22-23

Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання, запитувати колір предмета

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Rubber,sharpener,

назви кольорів

ck/k/, a /ai/

What colour is it?

Is it red?

Yes, it is/No, it isn’t

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 Розрізняти кольори шкільного приладдя.

Читати слова і прості речення

Пісня Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення

Запитувати колір шкільного приладдя і відповідати на такі запитання

Відтворювати графічний образ слів

Гра «Відгадай що у мене?»

18.(3)

 

My classroom.

Мій клас

p.24-25

Уміння розповідати про класну  кімнати,називаючи предмети у ній.

Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Стежити за презентованою інформацією

Classroom, window, door, desk, blackboard, chair, bookcase, play area, computer

u/u:/, /ju:/, /d/

What’s this/that?

This /that is a …

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні, розрізняти предмети на зображеннях.

Читати слова і прості речення

Пісня

Діалогічне мовлення ,

Ставити і відповідати на запитання про предмети у класі, називати меблі у класі

Відтворювати графічний образ слів

 

19.(4)

 

Where is my pen?

Де моя ручка?

p.26

Уміння запитувати про місцезнаходження предметів і відповідати на такі запитання

«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

Стежити за презентованою інформацією

Шкільні предмети

Wh/w/

Where is my pen?

It’s in/on/under the table.

Розуміти на слух діалоги,де повідомляється про місцезнаходження предметів.

Читати слова і прості речення

 

Пісня  «In, on, under»

Запитувати про місцезнаходження шкільних предметів і давати відповідь.

20.(5)

 

Open your book!

Розгорни свою книгу!

p.27

Умінні сприймати на слух прості команди та інструкції та виконувати їх

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати команди та інструкції

Come in, please!

Stand up!, sit down!

Open your book!

Close your book!

Ea, ee/i:/,  /n/

Come in, please!

Stand up!, sit down!

Open your book!

Close your book!

Розпізнавати команди у контексті,реагувати на них

Читати слова і прості речення

 

Надавати найпростіші команди та інструкції

 

Гра «Я вчитель»

21.(6)

 

We can paint!

Ми вміємо малювати!

p.28

Уміння розповісти про свої вміння та вміння друзів

 Уміння вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні навчальні досягнення

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Read, write, skip, sing, paint, make a robot, play a game.

 

ng / η /

She can paint.

Сприймати на слух мовлення спікерів, розпізнавати виучувані слова у мовленні.

Читати речення з новими словами

Пісня «Can you swim?»

Описувати вміння однокласників з опорою на зображення

Ставити запитання і відповідати на них

Гра «Runners »

 

22.(7)

 

Can you play football?

Ти вмієш грати у футбол?

p.29

Уміння запитувати про вміння людини?

«Ініціативність та підприємливість»-умінння ініціювати спілкування іноземною мовою;

 уміння співпрацювати з однолітками

 

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/

аудіозапис

Skip, jump, run, play football, play tennis

o/ əʊ/,j / ʤ/

Can you….?

Yes, I can.

No, I cannot

Розуміти короткий текст з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших.

 

Діалогічне мовлення:

запитувати друга про його вміння і відповідати на такі запитання.

Відтворювати графічний образ слів

 

23.(8)

 

School rules

p.30

Уміння розповідати про шкільні правила, повідомляти що можна або не можна робити в школі

Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт, будувати дружні стосунки

Розуміти і виконувати шкільні правила

put, take, speak

            y/ј/

(Don’t) put, take, speak!

Розуміти шкільні правила і вміти їх виконувати з опорою на зображення, знаходити виучувані слова серед інших.

Читати короткі слова і фрази

Називати шкільні правила

Вміти створювати  і оформляти плакат «шкільні правила»

Гра

 

24.(9)

 

School things

Шкільні речі

Р.31

Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення  з опорою на малюнки

Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I can/can’t

Can you….?

This is /That is

Читати прості речення  і розпізнавати предмети про які в них йдеться.

Діалогічне мовлення:

запитувати друга про його вміння і відповідати на такі запитання.

Називати предмет ,будуючи прості речення.

Гра

25.

(10)

 

School is fun!

Школа –це весело

Р.32

Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення  з опорою на малюнки

«Ініціативність та підприємливість»-уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s a …

I have got a….

Where is…?

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості речення  і розпізнавати предмети про які в них йдеться

Запитувати про місцезнаходження шкільних предметів і давати відповідь.

Вдосконалення набутих навичок

26.

(11)

 

We are creative

Уміння працювати над проєктом, робити презентацію своєї класної кімнати.

Інформаційно- цифрова компетентність-вивчати іноземну мову з використанням інформаційно-цифрових засобів, створювати інформаційні об’єкти (цифрові фотографії) для виготовлення фото колажу.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Сприймати на слух знайомі запитання про місцезнаходження предметів, зорове впізнавання виучуваних слів

Представлення колажу

27

(12)

 

Story time

Час історій

Р.34

Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення  з опорою на малюнки

Соціальна та громадянська компетентності-уміння працювати в команді на результат, толерантно спілкуватися з іншими.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Сприймати на слух історію і розуміти її зміст.

 Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Розігрування в парах

28

 

(13-15)

 

Revision

Повторення

p.35-36

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчаються

Соціальна та громад. компетентності-уміння співпрацювати на результат. Уміння  вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні дос.

Відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Гра «Кубики»

 

3. Tasty food. Смачна їжа

Підприємливість та фінансова грамотність. Здоров’я  і безпека.

29.(1)

 

My breakfast.

Мій сніданок

p.37-38

Уміння розпізнавати продукти харчування, розуміти інформацію про сніданки.

Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності

Уміння вчитися впродовж життя-уміння працювати з підручником, оцінювати власні навчальні досягнення.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Особливості ранкового прийому їжі в Україні

Breakfast, tasty,egg, sausage, cheese sandwich, cup of tea, glass of milk.

 

Сh /ʧ/, g/ ɡ/

It’s my breakfast. It’s tasty. I have got…

He\she has got…

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні, читати прості слова і речення.

пісня

Називати продукти харчування з опорою на малюнок;

Відтворювати графічний образ слів

Описувати сніданки

гра

30.(2)

 

We like fruits!

Ми любимо фрукти!

p.39-40

Уміння розпізнавати і називати деякі фрукти,визначати особисті вподобання в їжі та запитувати про вподобання однокласників

Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності

«Соціальна та громадянська компетентності»-

дружнє  ставлення до оточуючих.

Стежити за презентованою інформацією

 

Робота з малюнками.

Pear, grapes, strawberries, peach, banana, cherries, apple.

What have you got?

I have got…?

Розуміти інформацію про фрукти в повільному темпі,

Читати слова і прості речення, розрізняти фрукти з опорою на зображення.

пісня

Називати фрукти з опорою на зображення, запитувати про наявність фруктів в однолітків,

відтворювати графічний образ слів.

Гра

31.(3)

 

I don’t like peas.

 Я не люблю зелений горошок

p.41

Уміння розпізнавати і називати деякі овочі,визначати особисті вподобання в їжі .

 «Соціальна та громадянська компетентності»-

уважне ставлення до оточуючих.

«Спілкування державною мовою»-уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну,мову, культуру, традиції.

Стежити за презентованою інформацією

 

Робота з малюнками.

Cabbage, tomato, cucumber, potato, onion, peas, carrot, lemon

 

 

g / ʤ/

I like…

I don’t like…

Розуміти інформацію про овочі в повільному темпі,

Читати слова і прості речення, розрізняти овочі з опорою на зображення.

пісня

Називати овочі з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається,

відтворювати графічний образ слів.

Гра

32(4)

 

What’s in your lunchbox?

Що у твоєму ланч-боксі?

р.42

Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування,

визначати особисті вподобання в їжі

Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт;

Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Biscuits, yogurt, nuts, chocolate, pear, juice, water.

W / w/

What’s in your lunchbox?

Do you like…? No, I don’t/ Yes, I do.

Розуміти інформацію про продукти харчування  в повільному темпі,

Читати слова і прості речення, розрізняти овочі з опорою на зображення.

пісня

Запитувати в однолітків про улюблені продукти харчування і відповідати на такі запитання, розвиток умінь обирати здорову їжу,

відтворювати графічний образ слів.

гра

 

33(5)

 

Let’s have dinner!

Пообідаймо !

Р.43-44

Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування,

визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків.

Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності

Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу

Стежити за презентованою інформацією

 

 

Dinner, soup, meat, fish, salad, bread.

Let’s have dinner.

What have we got for dinner?

Do you like…? No, I don’t/ Yes, I do

Розуміти інформацію про продукти харчування  на обід в повільному темпі з опорою на зображення,

Читати слова і прості речення,

пісня

Запитувати в однолітків про улюблену їжу на обід, відповідати на такі запитання, розвиток умінь обирати здорову їжу,

відтворювати графічний образ слів.

гра

 

34(6)

 

Family supper!

Сімейна вечеря!

р.45-46

Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування,

визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків.

Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності

Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Supper,chicken, rice, spaghetti, jam.

What’s for supper?

I like…

I have got

Розуміти інформацію про продукти харчування  на вечерю в повільному темпі з опорою на зображення,

Читати слова і прості речення.

 

Називати продукти харчування  з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається, запитувати  і відповідати на запитання.

відтворювати графічний образ слів.

Гра «Colourful food»

35(7)

 

My  menu.

Моє меню.

р.47

Уміння розпізнавати і називати деякі продукти харчування,

визначати особисті вподобання в їжі та уподобання однолітків.

Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу.

Громадянська відповідальність-уміння встановлювати базовий соціальний контакт.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять.

I like/ I don’t like…

Do you like…?

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

 

Називати продукти харчування  з опорою на зображення, повідомляти про вподобання в їжі і навпаки, вказувати те,що не подобається.

Складає просте меню з корисних продуктів.

36(8)

 

How much is it?

Скільки це коштує?

р.48

Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,

застосовувати логіко-математичний інтелект

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Числівники 11-20

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Розрізняти числа 11-20,

Читати слова і прості речення.

 

Називати цифри,рахувати  предмети до 20.

відтворювати графічний образ слів

37(9)

 

Let’s go to the café!

Ходімо в кафе!

Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух, запитувати про вартість продуктів і відповідати на такі запитання.

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,

застосовувати логіко-математичний інтелект

ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Pizza, cake, cola, lemonade, money.

I’m hungry.

I’m thirsty.

I want…

How much is it?

Сполучники

And

But

Розв’язувати прості математичні задачі, називаючи цифри

Читати слова і прості речення.

 

Запитувати про вартість продуктів і відповідати на ці запитання,

Називати цифри

Рольова гра «У магазині»

38

(10)

 

Let’s go to the café!

Ходімо в кафе!

Уміння рахувати до 20 й розрізняти числа на слух, запитувати про вартість продуктів і відповідати на такі запитання, уміння працювати над проектом.

Математична компетентність-уміння розв’язувати комунікативні проблеми,

застосовувати логіко-математичний інтелект

ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Pizza, cake. cola, lemonade, money.

How much is it?

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

 

Робити короткі повідомлення про улюблену їжу.

Презентувати свою роботу.

39 (11)

 

We are creative

р.51

Уміння працювати над проєктом, робити презентацію своєї улюбленої страви.

Здоров’я й безпека- уміння розрізняти здорову і шкідливу їжу.

Спілкування державною мовою-використовувати українознавчий компонент у всіх видах мовленнєвої діяльності Уміння  вчитися впродовж життя-уміння оцінювати власні досягнення

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Впізнавати виучувані слова серед інших.

Розповісти про свої уподобання в їжі.

Презентувати свою роботу

40

(12)

 

Story time

Час історій

р.52

Уміння сприймати прості речі на слух і робити короткі повідомлення  з опорою на малюнки

Соціальна та громадянська компетентності-уміння працювати в команді на результат, толерантно спілкуватися з іншими.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розігрувати діалог у парі

41

(13-15)

 

Revision(2)

Повторення

p.53-54

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчаються

«Соціальна та громадянська компетентності»-уміння співпрацювати на результат.

«Уміння вчитися протягом життя»-уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

«Обізнаність та самовираженість у сфері культури»-розвиток поваги до багацтва і розмаїття  культур

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

 Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Впізнавати виучувані слова серед інших.

 

Діалогічне мовлення

 

 

Діагностична робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                          КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік ____2020-2021____   Семестр ___2_____    Вчитель ____________Савич З.В._____________   Клас ______2_______   Підручник:                   Start up 2

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії та компетентності

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

                                                                                                Unit 4  Our holidays. Наші свята.

Підприємливість та фінансова грамотність. Громадянська відповідальність.

 

 

What day is it today?

Який сьогодні день?

р.55-56

 

Уміння визначати день тижня.

Соціальна та громадянська компетентності- толерантно спілкуватися з іншими.

Уміння  вчитися впродовж життя- самостійно працювати з підручником та іншими джерелами.

Стежити за презентованою інформацією

 

Назви днів тижня.

 

What day is it today?

It is …today.

 

Аy /ei/

 

Будова простих речень у теперішньому часі.

Розуміти на слух інформацію про повсякденні справи, впізнавати дні тижня.

Розуміти і співвідносити день тижня і повсякденну справу.

Читати слова і прості речення.

Називати дні тижня, запитувати,який сьогодні день і відповідати на таке запитання.

Повідомляти про справи в різні дні тижня.

Писати слова і прості речення.

 

 

Happy birthday!

З Днем народження!

р.57-58

 

Уміння вітати з Днем народження.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Особливості написання листів.

Dear, love,

 Happy birthday.

When is your birthday?

It’s on Monday.

 

Буквосполучення іr, ur, er

 у словах.

Розуміти на слух інформацію про день народження і вік , читати і розуміти зміст вітальної листівки.

Запитувати, коли  у друга день народження і відповідати на таке запитання, запитувати про вік однолітка, писати листівку за зразком, привітати друга.

 

 

Birthday party!

Вечірка з нагоди дня народження.

р.59-60

 

 

Уміння визначати емоції оточуючих.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

New, old, nice,

Емоції, подарунки

Будова простих речень у теперішньому часі.

Let’s…

Буквосполучення all

 у словах.

Розуміти на слух інформацію про настрій і опис подарунків, співвідносити емоції із зображенням дітей.

Читати слова із буквосполучення all та

прості речення .

Називати емоції людей, описувати подарунки з вживанням прикметників.

Діалогічне мовлення.

Писати слова і прості речення.

 

 

It’s Christmas time!

Час Різдва!

р.61-62

Уміння називати атрибути Різдва.

Громадянська відповідальність-уміння усвідомлювати цінність культури для людини.

Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів.

Особливості святкування Різдва.

Bright, beautiful, nice,

Christmas, Christmas tree, star, candy, bell, flag, stocking, decorate.

I can see a bright star.

Let’s decorate our Christmas tree!

Буквосполучення ar, igh+t

 у словах.

Співвідносити прикраси і їх кількість на ялинці. Обирати правильне слово серед інших.

Читати і розуміти речення про прикраси на ялинці.

Називати символи Різдва, ялинкові прикраси, описувати їх. Писати назви ялинкових прикрас, назви цифр.

 

 

Christmas cards.

Листівка до Різдва.

р.63-64

Уміння привітати оточуючих з Різдвом.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів.

Особливості написання різдвяних листівок,листів  до Діда Мороза.

Christmas card, Santa Claus,

Merry Christmas!

This card is from Jill.

Christmas card

 

Буквосполучення ee, ea+r

 у словах.

Розуміти на слух інформацію про Різдво і листівки, робити правильний вибір з отриманої інформації,

Читати і розуміти листа до Санта- Клауса.

Привітати однолітків з Різдвом, розповісти і написати коротке повідомлення про бажані подарунки до Різдва, називати від кого листівка, писати листа до Санти за зразком.

 

 

New Year presents.

Новорічні подарунки.

р.65

Уміння привітати оточуючих з Новим роком.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів.

Особливості святкування Нового року.

Happy New Year!

Camera, watch

What have you got?

I’ve got…

Будова простих розповідних речень і питальних речень.

 

Буквосполучення ch

у словах.

Розуміти на слух інформацію про Новий рік та подарунки,

Читати і розуміти зміст листівок.

Привітати однолітків з Новим роком, запитувати про отриманий подарунок на свята і відповідати на такі питання, написати новорічну листівку за зразком.

 

 

New Year Party.

Новорічна вечірка.

р.66-67

Уміння бути вдячним за отриманий подарунок.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Поведінка серед людей.

Sing a song, dance, watch

Come in, please!

We can…

Let’s…

 

Будова простих речень

Розуміти на слух інформацію про розваги, співвідносити почуте із ілюстраціями.

Читати і розуміти короткі тексти.

Називати подарунки і розваги на свята.

Писати слова і прості речення з вивченими словами.

 

 

Happy holidays!

Щасливих свят!

p.68-69

Уміння визначати день тижня.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Обізнаність у сфері культури - шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв інших народів.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Дні тижня

Будова простих речень

Розуміти на слух інформацію про день і заплановані  справи, знаходити частини слова,  з’єднувати привітання із записами у листівках.

Читати короткі тексти.

Називати дні тижня, запитувати,який сьогодні день і відповідати на таке запитання, повідомляти про справи у різні дні, писати назви днів тижня.

 

 

It’s time to have fun!(2)

Час розважатися!

р.70-71

Уміння орієнтуватися в часі, обирати продукти для святкової вечері

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Орієнтація у часі.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Time, o’clock

What time is it?

It’s six o’clock.

It’s time to have dinner.

Працювати з годинником, виставляти прослуханий час,

Співвідносити прочитане  із ілюстраціями.

 

Називати час і описувати свій щоденний режим за годинником, називати меню для різних святкувань, діалогічне мовлення за зразком .

 

 

We are creative

Ми-творчі.

р.72

Уміння створити подарунок своїми руками.

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.

 

 

Розвиток творчих навичок.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Слова вказівки: take, fill up, cut out, draw.

Виучувані мовленнєві зразки.

Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення

Презентація роботи, подарувати подарунок

 

 

Story time

Час історій

р.73

Уміння сприймати прості речі на слух.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими,

співпрацювати на результат.

Розвиток навичок аудіювання.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Сприймати почуте на слух з опорою на зображення,

Відтворювати послідовність подій

Діалогічне мовлення

 

 

Revision(2)

Повторення.

Діагностична робота №4

р.74-75

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчалися.

Уміння  вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення.

Працювати з тестами,

Уміння працювати самостійно.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Узагальнення і систематизація знань

Узагальнення і систематизація знань

Unit 5  Time for fun. Час для розваг.

Громадянська відповідальність. Здоров’я  і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток.

 

 

You have got two cars.

У тебе є дві машинки.

р.76-77

Уміння називати деякі іграшки та емоції.

Екологічна грамотність  і здорове життя-дбати про здоровий  емоційний стан людини.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні.

Стежити за презентованою інформацією

 

Car, plane, horse, doll, balloon.

 

Why is he happy?

Pronouns: I, he, she , it, you, we, they.

Have/has

Однина і множина іменників.

Числа 1-20

Буквосполучення oor, our  у словах.

Розуміти на слух діалогічне мовлення про іграшки, їхню кількість . Визначати настрій однолітків, розуміти причину. Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Називати вивчені іграшки, розповідати, які у тебе є іграшки і які у твоїх друзів, називати їхню кількість. Називати, яких іграшок у тебе немає.

Писати назви іграшок і прості речення з ними.

 

 

 

I have got a car.

У мене є машинка.

р.78-79

Уміння розповідати про свої іграшки.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні.

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, працювати з підручником.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Police car, radio, bricks, policeman

Pronouns: I, he, she , it, you, we, they.

Have/has

Haven’t/hasn’t

Сполучники and/but

Однина і множина іменників.

с/s/

Розуміти на слух діалогічне мовлення про іграшки, їхню кількість .

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

 

Читати слова з буквою

 с /s/

Називати вивчені іграшки, розповідати, які у тебе є іграшки і які у твоїх друзів, правильно визначати правильний сполучник у реченні.

 

 

Our toys.

Наші іграшки.

р.80-81

Уміння розповідати про свої іграшки.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні.

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Ship, train, teddy

Вживання присвійних займенників.

 

 

 

 

Розпізнавати іграшки на слух, і кому вони належать, обирати правильний присвійний займенник за ілюстрацією. Читати прості речення і розуміти їх зміст.

Описувати свої іграшки, називати, кому належать іграшки. Запитувати чия іграшка і відповідати на такі запитання.

Писати прості речення.

 

 

Whose toy is it?

Чия це іграшка?

р.82-83

Уміння розповідати про  іграшки однолітків.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Розвиток навичок говоріння і читання.

Puzzle, bike, doll’s house, kite, whose

Whose toy is it?

 

Вживання присвійних займенників.

 

Буквосполучення ou

Розуміти на слух інформацію про іграшки  і їх власників, співвідносити речення із ілюстраціями.

Читати слова із буквосполученням ou.

Запитувати про іграшки і кому вони належать.

Розповідати про однолітків і їхні іграшки.

Розігрувати простий діалог про іграшки.

 

 

My  favourite toy.

Моя улюблена іграшка.

р.84-85

Уміння розповідати про свою улюблену іграшку.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Helicopter

toys

What is your favourite toy?- My  favourite toy is …

Розуміти діалог однолітків, уміти обрати правильне зображення.

Читати речення і розуміти їх зміст.

Читати слова  з буквосполученням  or, er.

 

Запитувати в однолітків про улюблену іграшку і відповідати на такі запитання, називати колір і розмір іграшки.

Уміти вести діалог на дві репліки.

Писати прості речення.

 

 

In the playground.

На ігровому майданчику.

р.86-87

Уміння називати види дозвілля на вулиці.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Уміння  вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміння правил поведінки на ігровому майданчику.

Playground, slide, seesaw, swing, sandpit, bucket, spade.

We can play on the swing.

Розуміти діалог однолітків, знаходити вивчені слова серед інших.

Вказувати на  види розваг на зображенні.

Визначати порядок прослуханих речень.

Читати слова і речення.

 

Називати види дозвілля на майданчику, повідомляти, чим можна зайнятися на вулиці.

 

 

Let’s go to the park.

Ходімо до парку.

р.88-89

Уміння називати види дозвілля на вулиці.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Уміння  вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміння правил поведінки у парку.

Ride a bike , fly a kite, play with a frisbee.

Can you…? Sorry,  I can’t.

I can….

Сприймати почуте на слух з опорою на зображення.

Вказувати на зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати речення і розуміти їх зміст.

Називати види дозвілля у парку, відтворювати діалог про види дозвілля за зразком.

Писати речення з новими фразами.

 

 

Where is my frisbee?

Де моя літальна тарілка?

р.90-91

Уміння називати предмети на майданчику.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Уміння  вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

 

Where is my frisbee?

It’s on/in/under the tree.

Сприймати почуте на слух з опорою на зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати речення і розуміти їх зміст.

Запитувати про місцезнаходження предметів і відповідати на такі запитання. Називати предмет і його знаходження за ілюстрацією.

Писати речення за зразком.

 

 

 

I have got a hobby.(2)

У мене є хобі.

р.92-93

Уміння розповідати про своє хобі і хобі однолітків.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Уміння  вчитися впродовж життя-подолання власних мовних бар’єрів, внутрішня мотивація.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Hobby, painting

What’s your hobby?

I like painting.

Розуміти на слух інформацію про хобі. 

Співвідносити почуте із ілюстрацією.

 

 

Називати своє хобі і хобі однолітків. Задавати запитання про улюблене заняття, давати відповідь.

Знаходити і називати відмінності на зображеннях.

Писати речення про хобі.

 

 

We are creative

Ми-творчі.

р.94

Уміння знімати відеоролики про своє дозвілля.

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.

Інформаційно-цифрова компетентність-застосовувати ІКТ відповідно до поставлених завдань.

Розвиток творчих здібностей.

 

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Go for a walk.

Shoot  video.

Tell your friends.

Виучувані мовленнєві зразки.

Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Презентація роботи

 

 

Story time

Час історій

р.95

Уміння сприймати прості речі на слух.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні.

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником.

Розвиток навичок аудіювання.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Сприймати почуте на слух з опорою на зображення,

Відтворювати послідовність подій, робити передбачення .

Інсценування історії з опорою на зображення.

 

 

Revision(2)

Повторення.

р.96-97

Діагностична робота №5

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчалися.

Уміння  вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення.

Працювати з текстами.

Уміння працювати самостійно.

 

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Unit 6  This is me!  Це я!

Громадянська відповідальність. Здоров’я  і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток.

 

 

These are my arms.

Це мої руки.

р.98-99

Уміння називати частини тіла.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

 

Стежити за презентованою інформацією

 

Head, arms, hands, fingers, legs, toes, foot-feet

Однина і множина іменників, вказівні займенники this/these.

Have/has у простих реченнях

Сприймати на слух частини тіла і вказувати на відповідні зображення,

 читати прості речення, знаходити у них вивчені слова.

Називати  і писати частини тіла, описувати людей і видуманих істот з опорою на зображення за зразком.

 

 

My face.

Моє обличчя.

р.100-101

Уміння називати частини тіла та обличчя.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, працювати з підручником.

Стежити за презентованою інформацією

 

Face, hair, eyes, nose, mouth, ears, blonde, long, short.

Однина і множина іменників, вказівні займенники this/these.

Have/has у простих реченнях.

Буквосполучення th

Сприймати на слух частини обличчя і вказувати на відповідні зображення,

 читати прості речення, знаходити у них вивчені слова.

Читати речення і співвідносити їх з відповідними зображеннями

Називати  і писати частини обличчя , описувати людей  за кольором очей і волосся, з опорою на зображення, за зразком. Створювати видуманих істот і описувати їх.

 

 

My father is clever.

Мій батько розумний.

р.102-103

Уміння описувати зовнішність людини.

Громадянська компетентність- уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх фізичних та інших відмінностей.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Особливості будови тіла людини.

Clever, tall, short, slim, fat, strong, young, old, funny.

Будова простих розповідних і питальних речень.

Читати і розуміти діалоги в яких йдеться про опис зовнішності.

Читати слова і  речення, співвідносити їх з відповідними зображеннями

Описувати людину вживаючи слова для опису , писати прості речення з описом людей і себе.

 

 

She is tired.

Вона втомлена.

р.104-105

Уміння описувати емоційний стан людини.

Соціальна та громадянська компетентності-толерантно спілкуватися з іншими, реагувати на їхні емоції.

Здоров’я та безпека-розпізнавати чинники, що впливають на емоційний стан людини та її здоров’я.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Розрізняти позитивні і негативні емоції.

Sad, happy, surprised, scared, angry, bored, tired.

Будова простих розповідних і питальних речень

Читати і розуміти діалоги в яких йдеться про чийсь психоемоційний стан, добирати правильні слова до речень, вказувати на відповідні ілюстрації.

Уміти називати почуття і емоції, цікавитися почуттями й емоціями інших людей, запитувати про настрій і відповідати на запитання про свій стан.

Писати вивчені слова і фрази.

 

 

Take off this hat.

Зніми цей капелюх.

р.106-107

 

 

Уміння описувати свій одяг.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Уміння одягатися за погодою.

Hat, T-shirt, skirt, trousers,  jacket, shoes,

Old, new, put on, take off.

Будова простих розповідних і питальних речень

Читати в ролях, знаходити одяг і добирати відповідне слово серед інших, сприймати на слух поради про одяг, відповідно реагувати на нього.

Називати предмети одягу , уміти давати поради про те, що одягнути , а що-зняти,

Писати вивчені фрази.

Гра «Take off this hat»

 

 

I like a yellow sweater.

Мені подобається жовтий светр.

р.108

Уміння називати свої вподобання щодо одягу.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Громадянська компетентності-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Sweater, shirt, shorts

Будова простих розповідних і питальних речень зі структурами:

I like/I don’t like.

Сприймати на слух вподобання щодо  одягу і його колір , вказувати на відповідні зображення,

 читати прості речення, знаходити у них вивчені слова.

 

Називати предмети одягу за кольором, висловлювати свої вподобання щодо одягу  та вподобання інших.

Будувати і писати такі речення за зразком.

Запитувати який одяг подобається, давати короткі відповіді.

 

 

I am wearing a cap.

Я в кепці.

р.109-110

Уміння описувати свій одяг і одяг інших людей.

Ініціативність та підприємливість-ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Уміння одягатися відповідно до ситуації.

Dress, jeans, tracksuit, cap

He/she is wearing….

You /they are wearing…

I am wearing….

 

Будова простих розповідних і питальних речень у теперішньому тривалому часі.

Сприймати почуте про одяг на слух з опорою на зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати речення і розуміти їх зміст, вказувати на описану дитину.

Представляти свого друга чи члена сім’ї , описувати, у що він одягнений, називати свій одяг.

Писати прості речення.

 

 

Are you wearing jeans?

Ти в джинсах?

р.111-112

Уміння описувати свій одяг і одяг інших людей.

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою.

Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

одяг

Is she/he wearing a …?

Yes, he/she is.

No, he/she isn’t.

Сприймати почуте про одяг на слух з опорою на зображення.

Читати запитання  з опорою на зображення, вказувати на правильну відповідь до нього.

 

Називати предмети одягу, ставити запитання щодо одягу інших людей і відповідати на такі питання усно і письмово.

 

 

Where is my cap?

Де моя кепка?

р.113-114

Уміння описувати

зовнішність людей та їх одяг.

Уміння  вчитися впродовж життя-працювати з підручником та іншими джерелами.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

одяг

Будова простих розповідних і питальних речень із питальним словом

Прикметники місця- in, on, under.

Сприймати почуте про місцезнаходження предметів одягу  на слух , вказувати на відповідні місця у кімнаті.

Читати діалог у ролях, намалювати зображення за прочитаним.

Описувати людину і її одяг, запитувати про місцезнаходження предметів одягу і відповідати на такі запитання.

Будувати прості речення з даних слів, записувати їх.

 

 

We are creative

Ми-творчі.

р.115

Уміння виготовляти ляльку та одяг для неї з паперу.

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.

Розвиток творчих здібностей.

 

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Draw, color, cut, dress

Виучувані мовленнєві зразки.

Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення

Представити свою роботу

 

 

Story time

Час історій

р.116

Уміння сприймати інформацію про одяг  на слух.

Громадянська відповідальність-толерантність у спілкуванні. Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником.

Розвиток навичок аудіювання

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Сприймати почуте на слух з опорою на зображення,

Відтворювати послідовність подій, робити передбачення

Інсценування історії з опорою на зображення.

 

 

Revision(2)

Повторення.

р.117-118

Діагностична робота №6

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчалися.

Уміння  вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення.

Працювати з текстами і діалогами.

Уміння працювати самостійно.

 

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Сприймати прості речення на слух

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Робити короткі повідомлення, ставити запитання і відповідати на них, вести діалог.

Unit 7 Our world. Наша Земля.

                                                                                    Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток.

 

 

Happy winter.

Щаслива зима.

р.119-120

 

Уміння описувати погоду і зимові розваги взимку.

Екологічна грамотність  і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Стежити за презентованою інформацією

Особливості зимових розваг.

It’s snowy /cold.

Throw snowballs,

Make a snowman,

Sledge.

Будова простих розповідних  речень у теперішньому тривалому часі.

Сприймати на слух опис зимової погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати і розуміти зміст тексту.

Називати природні явища взимку, розповідати про  розваги дітей взимку. Описувати зображення за зразком.

 

 

Cool spring.

Прохолодна весна.

р.121-122

 

Уміння описувати погоду навесні і розваги у парку.

Екологічна грамотність  і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Стежити за презентованою інформацією

Особливості розваг навесні.

It’s cool/warm/sunny.

Bird is singing.

Будова простих розповідних  і питальних речень у теперішньому тривалому часі.

Сприймати на слух опис весняної погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати і розуміти зміст тексту.

Називати природні явища навесні, розповідати про  розваги дітей весною . Описувати зображення за зразком. Запитувати про розваги дітей і давати відповіді на запитання.

 

 

Hot summer.

Спекотне літо

р.123-124

 

 

Уміння описувати погоду влітку і розваги на пляжі.

Екологічна грамотність  і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Стежити за презентованою інформацією

Особливості розваг влітку.

It’s sunny/hot.

beach,

make a sandcastle,

play with shells,

swim in the sea, eat ice cream, sit under the umbrella.

Будова простих розповідних  і питальних речень у теперішньому тривалому часі.

 

What is he/she doing?

Сприймати на слух опис літньої  погоди і види дозвілля, вказувати на відповідні зображення.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати і розуміти зміст тексту.

Називати природні явища влітку, розповідати про  розваги дітей на літніх канікулах .. Запитувати про розваги дітей і давати відповіді на запитання. Порівнювати два зображення і називати відмінності.

Писати слова і прості речення.

 

 

Bright autumn.

Яскрава осінь

р.125-126

 

 

Уміння описувати погоду восени.

Екологічна грамотність  і здорове життя - пропагувати активний спосіб життя і бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

It’s windy/rainy

What season do you like?

Будова простих розповідних  і питальних речень із питальним словом.

Сприймати на слух опис осінньої  погоди, вказувати на відповідні зображення.

 Розрізняти чотири пори року.

Співвідносити прочитане із ілюстрацією.

Читати і розуміти зміст тексту.

Описувати погоду в різні пори року. Запитувати про  і давати відповіді на запитання про погодні явища.

Писати прості речення.

 

Гра «What season is it?»

 

 

What pet have you got?

Яка домашня тваринка у тебе є?

р.127-128

 

Уміння описувати домашнього улюбленця.

Екологічна грамотність  і здорове життя - бережливе ставлення до природи.

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.

Стежити за презентованою інформацією.

 

Turtle, hamster, goldfish, iguana, parrot, rabbit, tail.

Будова простих розповідних  і питальних речень із питальним словом.

Сприймати на слух інформацію про домашніх улюбленців і співвідносити її з зображеннями.

Читати і розуміти зміст прочитаного.

Називати домашніх улюбленців, запитувати про їхню зовнішність і відповідати на такі запитання, описувати їх за зразком в усній і письмовій формі.

 

 

How long is its tail?

Наскільки довгий його хвіст.

р.129-130

 

Уміння описувати домашнього улюбленця.

Екологічна грамотність  і здорове життя - бережливе ставлення до природи.

Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

How long…?

How small…?

How big…?

How short…?

wing

Будова простих розповідних  і питальних речень із питальним словом.

Сприймати на слух інформацію про домашніх улюбленців і співвідносити її з зображеннями.

Читати і розуміти зміст прочитаного.

Називати домашніх улюбленців, запитувати про їхню зовнішність і відповідати на такі запитання, описувати їх за зразком в усній і письмовій формі.

 

 

Let’s go to the farm!(2)

Їдьмо на ферму

р.131-132

 

Уміння розрізняти домашніх і свійських тварин.

Екологічна грамотність  і здорове життя - бережливе ставлення до природи.

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Farm, cow, pig, horse, chicken, duck, goat.

Будова простих розповідних  і питальних речень із питальним словом.

Іменники в однині і множині.

Сприймати на слух інформацію про свійських тварин і співвідносити її з зображеннями.

Рахувати кількість тварин  на зображенні.

Читати і розуміти зміст прочитаного.

Називати свійських тварин, запитувати про їхню кількість і відповідати на такі запитання.

 Писати прості речення про

свійських тварин.

 

 

In the zoo.

У зоопарку.

р.133

 

Уміння розрізняти свійських і диких тварин.

Екологічна грамотність  і здорове життя - бережливе ставлення до природи. Громадянська компетентність-будувати дружні стосунки з оточуючими

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Zoo, elephant, bear, fox, crocodile, lion, monkey.

Будова простих розповідних  і питальних речень.

Сприймати на слух інформацію про диких тварин і співвідносити її з зображеннями, читати короткий опис тварин і вказувати на відповідне фото.

 

Називати диких тварин, описувати їх за зразком,вказуючи зовнішні ознаки і їх уміння.

 

 

Do zebras like fruit?

Зебри люблять фрукти?

р.134

 

Уміння називати уподобання диких тварин у їжі.

Екологічна грамотність  і здорове життя - бережливе ставлення до природи.

Уміння  вчитися впродовж життя-впевненість у спілкуванні іноземною мовою, самостійно працювати з підручником.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Zebra, penguin, tiger, kangaroo, insect.

Будова простих розповідних  і питальних речень

Сприймати на слух інформацію про диких тварин і їх вподобання у їжі, співвідносити її з зображеннями.

Називати диких тварин, описувати їх за зразком,вказуючи зовнішні ознаки,уміння і уподобання у їжі. Запитувати про те, що люблять їсти  окремі тварини і відповідати на них.

Будувати прості речення.

 

 

We are creative

Ми-творчі.

р.135

Уміння створювати лепбук «Four seasons»

Ініціативність та підприємливість-дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій,проявляти креативність. Громадянська компетентність - уміння працювати в команді на результат.

Розвиток творчих здібностей.

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Читати і розуміти план роботи над проектом з опорою на зображення.

Презентація роботи про різні пори року.

 

 

Revision(2)

Повторення.

р.136-137

Діагностична робота №7

Уміння активно застосовувати

структури, що вивчалися.

Уміння  вчитися впродовж життя - вміти працювати з різними джерелами інформації, організовувати свій час, уміння оцінювати власні досягнення.

Уміння працювати самостійно.

 

Виучувала лексика з попередніх уроків.

Виучувані мовленнєві зразки.

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Сприймати прості речення на слух

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Робити короткі повідомлення, ставити запитання і відповідати на них, вести діалог.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування НМК Start up

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку