22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

" Коло, вписане в трикутник."

Про матеріал
Домогтися засвоєння учнями змісту вивчених понять. Забезпечити первинне застосування учнями знань, вироблення вмінь і навичок при розв'язуванні типових вправ за зразком. Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом. Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, наполегливість у навчанні.
Перегляд файлу

Урок №                                                                                                                          7 клас

Дата:

Тема. Коло, вписане в трикутник.

Мета: домогтися засвоєння учнями змісту вивчених понять. Забезпечити первинне застосування учнями знань, вироблення вмінь і навичок при розв'язуванні типових вправ за зразком. Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом. Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, наполегливість у навчанні.

Тип уроку: формування   умінь та навичок.

Форма уроку: урок розв’язування стандартних вправ.

Наочнiсть i обладнання: таблиця, комп’ютер, презентація вчителя, креслярські приладдя.

 

Хід уроку

І. Органiзацiйний етап

Організація уваги учнів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірка асистентами вчителя за зразком.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Який рисунок зайвий? Чому? Опишіть  взаємне розташування кола і трикутника.

50-3 Рисунок

ІV. Формування мети й завдань уроку.

V. Актуалiзацiя опорних знань

1) Дидактична гра «Аукціон знань»

1°. Означення кола, вписаного в трикутник.

2°. Властивості центра та радіуса кола, вписаного в трикутник, та відрізків сторін, що виходить з однієї вершини.

3°. Теорема про вписане коло та її доведення.

4°. Наслідок з теореми про вписане коло.

2) Виконання усних вправ

 1. На рисунку 1 CA — дотична до кола. Знайдіть кут BAO.

50-4 Рисунок

2. На рисунку 2 CA і CB — дотична до кола. Знайдіть: а) CB, якщо CA =10 см;

б) кут C, якщо

50-5 Рисунок

 VI. Первинне усвідомлення нового матеріалу

Виконання усних вправ

№- усно

1. Дано трикутник і коло. Визначте, чи є дане коло описаним навколо трикутника або вписаним у нього, якщо:

а) центр кола рівновіддалений від усіх сторін трикутника;

б) центр кола рівновіддалений від усіх вершин трикутника;

в) усі сторони трикутника — хорди кола;

г) усі сторони трикутника дотикаються до кола.

2. Точка O — центр кола, вписаного в трикутник ABC. Чи означає це, що:

а) OA = OB;

б)

Виконання письмових вправ

1. У рівнобедрений трикутник ABC (AB = BC) вписане коло з центром O (рис. 4).

а) Доведіть, що трикутник AOC рівнобедрений.

б) Знайдіть кут ABC, якщо

50-8 Рисунок

 

2. Точка O — центр кола, вписаного в трикутник ABC. Знайдіть кут BAO, якщо

VІI. Етап перевірки первинного розуміння

Самостійна робота 

 1. Побудуйте коло, вписане в даний трикутник.

2. У трикутнику ABC бісектриси кутів A і C перетинаються в точці O. Знайдіть кут BAC, якщо

3. Точка дотику вписаного кола ділить бічну сторону рівнобедреного трикутника на відрізки 3 см і 5 см, починаючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.

VІII. Пiдсумок уроку

Дидактична гра  «Закінчіть речення»

  1. Вписане у трикутник  коло дотикається до… трикутника.
  2. Центр вписаного у трикутник  кола є точкою перетину….
  3. У кожний трикутник можна вписати …. коло.

ІХ. Домашнє завдання

 

Х. Рефлексія

Що вдалося?

Над чим треба ще попрацювати?

Чим завдячуєш успіху?

В чому причина невдач?

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку