Кольорова подорож. Розробка представлена для проведення у початкових класах

Про матеріал
Мета даного заняття: коригувати знання про основні кольори та їх відтінки; розвивати рухливість, тактильні відчуття, творчу уяву та фантазію, образне та асоціативне мислення; продовжувати формувати комунікативні навички; тренувати дрібну моторику рук, сприяти створенню позитивного настрою; формувати культуру праці.
Перегляд файлу

Кольорова подорож

Форма проведення: подорож.

Мета: коригувати знання про основні кольори та їх відтінки; розвивати рухливість, тактильні відчуття, творчу уяву та фантазію, образне та асоціативне мислення; продовжувати формувати комунікативні навички; тренувати дрібну моторику рук, сприяти створенню позитивного настрою; формувати  культуру праці.

Обладнання: малюнок веселки, кольорові кульки та стрічки, презентація «Кольорова подорож», флеш - гра «Зимові загадки», роздавальні картки, мнемотаблиці,  аудіозапис пісні Наталії Май «Веселка», відео «Якщо ти щасливий», заготовки веселки, кольоровий пластилін.

Хід заняття:

1.Організація класу.

Психогімнастика.

Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Знайомство.

- Сьогодні до нас на заняття прийшли гості. Вони хочуть із вами познайомитися. Ми пограємо гру «Снігова куля».

Мета гри: знайомство і запам'ятовування імен всіх учасників гри.

Правила: Перший учасник називає своє ім’я. Наступний – спочатку це

це ім’я, а потім своє. Третій називає два попередніх, а потім своє.

 

2. Ігровий момент. Робота із мнемотаблицею.

-  Ви  сьогодні подібні до  маленьких  яскравих  метеликів, які злетілися у цей клас, бо він схожий на барвисту  галявину. Сьогодні на занятті я пропоную вам  незвичайну подорож.  Дивіться на екран та слухайте мене уважно (Слайд 1)

Веселкова лічилка

В лузі дощик із квіток кольоровий сплів вінок.

У долину, аж до річки, простяглись барвисті стрічки.

Ось червона, перша стрічка, - колір стиглої сунички.

Друга – наче мандаринки, що оранжеві в них спинки.

Третя – жовта, наче сонце зазирає у віконце.

А четверта – то зелена, як листок берізки, клена.

(Слайд 2)

П’ята - блакитна, барвінкова, наче квіточка святкова.

Шоста – синя, як ті сливи, що дощі вмивали й зливи.

Сьома – вкрили ліс та балки фіолетові фіалки.

Із семи стрічок веселих утворилася веселка.

 

3.Оголошення теми та мети заняття.

- Отже, діти, куди ми будемо подорожувати?

- На веселку (показ малюнка веселки).

(Слайд 3) Ми вирушаємо у кольорову подорож на різнобарвну веселку. По дорозі завдання розв’яжемо, стрічки кольорові на веселку пов’яжемо.

Основна частина.

 

4.Гра «Вгадай героїв казки» .

(Слайд 4) - Червоний колір пропонує вам відвідати казкову країну . Ви маєте відгадати  героїв казок .

 Отже, дивіться на екран та слухайте запитання:

1). Назвіть колір  капелюшка дівчинки, яка несла бабусі пиріжки та зустрілася із злим вовком? (слайд 5)

2). Назвіть  колір  ключика, яким Буратіно відкрив чарівні двері? (слайд 6)

3). Якого кольору волосся у дівчинки Мальвіни з казки «Пригоди Буратіно»? ( слайд 7)

4). Якого кольору шкіра казкового велетня Шрека? (слайд 8)

5). Назвіть колір одягу Снігової  королеви, яка викрала Кая? (слайд 9)

6). Якого кольору казкове ведмежатко Вінні – Пух? (слайд 10)

7). Якого кольору хутро лисички – сестрички з казки «Лисичка –сестричка та вовк – панібрат»? (слайд 11)

- Вдячна вам, дітлахи, червону стрічку ми знайшли (чіпляю червону  стрічку на веселку).

 

5.Завдання «Віднови веселку» (робота із пластиліном). (слайд 12)

Далі ми потрапляємо на сторінку «Талановиті пальчики». А щоб помаранчеву стрічку нам відшукати, потрібно веселку домалювати.

У вас на столах лежать шаблони райдуги та тарілки  із пластиліновими кульками. Ви маєте вибрати кульку відповідного кольору та поставити на малюнок пластилінову заплатку. Працювати будете в парах (слайд 13 ). Діти виконують завдання під музичний супровід – пісню Наталії Май «Подивись на небо»).

Робота в парах.

Перевірка та показ  робіт  ( Діти чіпляють роботи на дошку).

- Молодці, ви гарно виконали завдання. Ось і стрічка помаранчева є.  (Прикріплюю оранжеву стрічку на веселку).

 

6.Гра «Впіймай колір».

- Продовжуємо нашу подорож  та потрапляємо у жовту казку (слайд 14).  По жовту стрічку ми тепер крокуємо і жовту казочку почуємо. Ви маєте уважно слухати казку та плескати в долоні, коли чуєте слово «жовтий» . Почали!

Жовта казка

Сонце, як яєчний жовток, висіло над землею. А по променях на землю йшли курчата, і всі вони були, звичайно, жовті. Жовта бджола підлетіла до курчати, почала запрошувати в свій жовтий    вулик. Але курчаті у вулик не залізти, дірочка маленька. «Гаразд, — подумав він. — Он жовті метелики літають, політаю з ними».

 Курча підстрибнуло, але тут же пригадало, що у нього крил немає, смужки якісь замість крил. «Стану куркою, — мріяло курча. —літатиму високо». А сонце сяяло на небі, як жовтий млинець з такими смачними хрусткими краєчками.

Бджоли летіли від кульбаби до кульбаби і поверталися в свій жовтий вулик. Він виглядав як величезна жовта бібліотека. Рамки для сотів ніби полиці до стелі, і всі наповнено сотами. А соти схожі на жовті шестикутні телевізори, тільки замість екранів блищить жовтий мед.

До самого горизонту жовтіли луги — це квітували жовті примули та кульбаби. Всі горби сяяли кульбабами.

І здавалося б, що сонце тільки що, на вершині горба лежало в кульбабах. Тут я і сам не утримався, узяв та і повалився в кульбаби. Запилився весь, обліпився, обсипався жовтим пилком.

-  І це  завдання вам під силу, сонечко ми розвеселили. І у вінку тепер промінчик жовтий сяє, лише зеленого не вистачає (прикріплюю жовту стрічку).

7. Музична фізкультхвилинка «Якщо ти щасливий».

-   Продовжуємо нашу подорож та потрапляємо на музичну галявину (слайд 15) (Слайд 16) Разом із зеленим кольором нам потрібно потанцювати, а потім і зелену стрічку на веселку пов’язати . (Діти танцюють).

- Молодці! Гарно вмієте ви танцювати. Веселка отримує зелену стрічку (прикріплюю зелену стрічку) .

8.Гра «Зимові загадки» ( перегляд флеш - гри).

- Тепер помандруємо у загадковий ліс (слайд 17 ).  (Згорнути слайди відкритого, зменшити звук та перейти на презентацію «Зимові загадки»).

- Щоб блакитну та синю стрічку нам дістати, необхідно зимові загадки відгадати  .(Діти переглядають відео та відгадують загадки).

- Молодці, діти! Ви прикрасили веселку стрічками. (Прикріплюю блакитну та синю стрічки).

(Згорнути презентацію «Зимові загадки» та відкрити презентацію «Слайди відкритого»). (Показ слайдов , с текущего слайда).

 

9.Гра «Кольорові слова».

А зараз ми потрапляємо на фіолетову сторінку (слайд 18). Пограємо в гру «Кольорові слова». Підійдіть до столу. Ви отримуєте краплини певного кольору і маєте підібрати кольорові слова, які відповідають кольору краплин  (Індивідуальна робота: діти працюють із картками). – - Назвіть слова, які ви підібрали  (діти називають слова).

- Молодці, діти!

Ось, нарешті,  у віночку всі кольори зійшлися у таночку! (прикріплюю фіолетову стрічку).

А тому за вашу гарну роботу отримайте винагороду!

(Діти отримують солодкі заохочувальні призи – кольорові цукерки).

10.Підсумок заняття.

А зараз час підсумок підбити:

- Яке завдання вам найбільше сподобалося, діти? (Діти розповідають про свої враження).

Прощання.

Всі ви, діти, молодці, гарно працювали.

Але дзвоник пролунав, він мені і вам сказав,

що заняття час кінчати, треба йти відпочивати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Аносова Анастасия
    Скажіть будь-ласка, де можна знайти презентацію до цього уроку?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
868
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку