Це сценарій позакласного заходу з образотворчого мистецтва.Його мета:закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам'ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.
Тема: Командні змагання «Юні художники»
Мета: закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.
Обладнання: годинник(або секундомір),пазли, репродукції картин, палички для лічби, різні види робіт.
Хід змагань
-Я щиро вітаю всіх у цій залі. Сьогодні вашій увазі ми пропонуємо командні змагання –«Юні художники».Сподіваюсь ,що ви матимете втіху від них і приємні спогади залишаться у вас надовго. Сьогодні ми спробуємо довести ,що мистецтво-одна з найголовніших складових частин життя людини, неодмінна умова й запорука прогресу, розвитку цивілізації та інтелекту людини. Там ,де немає творчості, там немає руху вперед. Недаремно кажуть: «Життя без праці - злодійство, життя без мистецтва-варварство».Тож творімо красу, плекаймо її в своїй душі.
Мета наших змагань : закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва ,вчитись працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.
-А змагатимуться в нас сьогодні дві команди сьомого класу: команда «Олівець-малювець» та команда «Яскраві акварелі».
Оцінюватиме конкурсну програму наше вельмишановне та найоб’єктивніше журі (представляю членів журі ).
Отож починаємо…
1-й конкурс наших змагань. «Привітання»
Кожна команда представляє свою назву, емблему, та девіз.
Найвища кількість балів -5.
Ми яскраві акварелі,
Вмієм все розмалювать
І хай там ,що хто не каже -
Настрій можемо піднять !
Олівці –Малювці!
До роботи мерщій всі!
На папері слід лишити,
Акварелям догодити!
2-й конкурс. « Бюро знахідок»
-Ви отримуєте пазли з зображенням однієї з репродукцій картин. Ваше завдання скласти якомога швидше і до того ж правильно. Максимальна кількість балів -3.
3-й конкурс. «Жанри живопису»
- Ви отримуєте по шість репродукцій картин та листочок з їх переписаними назвами. Ваше завдання написати напроти кожної назви картини жанр живопису (пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістичний, історичний, побутовий).
Максимальна кількість балів -6.
4-й конкурс. «Веселий олівець»
- Від кожної команди потрібен учасник. Для них таке завдання- за сигналом почати кожному малювати зайця .Хто швидше і найкраще. Найвища кількість
балів -5.
5-й конкурс.»Головоломка»
- Команди отримують палички для лічби .Використовуючи ці палички, діти повинні скласти зображення :
1.Окуляри.
2.Метелик.
3.Рибка.
4.Прапорець.
5.Літак.
Найбільша кількість балів 5.
6-й конкурс. «Збери-но»
- Команди отримують картки з неправильно написаними словами. Учні повинні в кожнім слові замінити місцями букви, щоб вірно прочитати слово. Максимальна кількість балів-7.
Акварель Лакаревь
Живопис Сивожип
Графіка Гіфарка
Архітектура Атрітерхука
Мозаїка Їкамоза
Дизайн Зайдин
Скульптура Тураскульп
7-й конкурс «Види мистецтва»
- Командам пропонується декілька робіт різних за видами . Потрібно їх назвати.
(Витинанка, аплікація, вітраж, мозаїка, декоративний розпис, оригамі , гратографія). Найбільша кількість балів-7.
8-й конкурс « Пантоміма»
- Кожна команда отримує завдання зробити пантоміму на запропоновану їм картину ,а інша команда повинна відгадати, що це за картина? Максимальна кількість балів -5.
- Слово надається журі.(виступ журі)
- От і підішли наші змагання до завершення. Я хочу закінчити наш захід словами відомого педагога Василя Сухомлинського «Свій ідеал я бачу в тому, щоб кожна людина бачила прекрасне, зробила прекрасне частинкою свого духовного життя…»
Минуть літа…Не всі можливо стануть художниками, але я вірю ,що ви всі станете справжніми громадянами нашої Батьківщини, любитимете свій край та примножуватимете його надбання. І нехай краса врятує світ від байдужості і бездуховності.
Пісня «Мій рідний край»