Командні змагання "Юні художники"

Про матеріал

Це сценарій позакласного заходу з образотворчого мистецтва.Його мета:закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам'ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

Перегляд файлу

Тема: Командні змагання «Юні художники»

 

Мета: закріпити здобуті  знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

 

Обладнання: годинник(або секундомір),пазли, репродукції картин, палички для лічби, різні види робіт.

 

                                                          Хід змагань

 

-Я щиро вітаю всіх у цій залі. Сьогодні вашій увазі ми пропонуємо командні змагання –«Юні художники».Сподіваюсь ,що ви матимете втіху від  них і приємні спогади залишаться у вас надовго. Сьогодні ми спробуємо довести ,що мистецтво-одна з найголовніших складових частин життя людини, неодмінна умова  й запорука прогресу, розвитку цивілізації та інтелекту людини. Там ,де немає творчості, там немає руху вперед. Недаремно кажуть: «Життя без праці - злодійство, життя без мистецтва-варварство».Тож творімо красу, плекаймо її в своїй душі.

 

Мета наших змагань : закріпити здобуті  знання з образотворчого мистецтва ,вчитись працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

 

-А змагатимуться в нас сьогодні дві команди сьомого класу: команда «Олівець-малювець» та команда «Яскраві акварелі».

Оцінюватиме конкурсну програму наше вельмишановне та найоб’єктивніше журі   (представляю членів журі  ).

 Отож починаємо…

 

1-й конкурс наших змагань.  «Привітання»

 

Кожна команда представляє свою назву, емблему, та девіз.

Найвища кількість балів -5.

 

Ми яскраві акварелі,

Вмієм все розмалювать

І хай там ,що хто не каже -

Настрій можемо піднять !

 

Олівці –Малювці!

До роботи мерщій всі!

На папері слід лишити,

Акварелям догодити!

 

 

2-й конкурс. « Бюро знахідок»

 

-Ви отримуєте пазли з зображенням однієї з репродукцій картин. Ваше завдання  скласти якомога швидше і до того ж правильно. Максимальна кількість балів  -3.

 

3-й конкурс.  «Жанри живопису»

- Ви отримуєте по шість репродукцій картин та листочок з їх переписаними назвами. Ваше завдання написати напроти кожної назви картини жанр живопису (пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістичний, історичний, побутовий).

Максимальна кількість балів -6.

 

4-й конкурс. «Веселий олівець»

 

- Від кожної команди потрібен учасник. Для них  таке завдання- за сигналом почати кожному малювати зайця .Хто швидше і найкраще. Найвища кількість

 балів -5.

 

5-й конкурс.»Головоломка»

 

- Команди отримують палички для лічби .Використовуючи ці палички, діти повинні скласти зображення :

1.Окуляри.

2.Метелик.

3.Рибка.

4.Прапорець.

5.Літак.

Найбільша кількість балів 5.

 

6-й конкурс. «Збери-но»

 

- Команди отримують картки з неправильно написаними словами. Учні повинні в кожнім слові замінити місцями букви, щоб вірно прочитати слово. Максимальна кількість балів-7.

Акварель       Лакаревь

Живопис       Сивожип

Графіка          Гіфарка

Архітектура      Атрітерхука

Мозаїка              Їкамоза

Дизайн                Зайдин

Скульптура           Тураскульп

 

7-й конкурс «Види мистецтва»

- Командам пропонується  декілька робіт різних за  видами . Потрібно їх назвати.

(Витинанка, аплікація, вітраж, мозаїка, декоративний розпис, оригамі , гратографія). Найбільша кількість балів-7.

8-й конкурс « Пантоміма»

- Кожна команда отримує завдання зробити пантоміму на запропоновану їм картину ,а інша команда повинна відгадати, що це за картина? Максимальна кількість балів -5.

 

- Слово надається журі.(виступ журі)

 

- От і підішли наші змагання до завершення. Я хочу закінчити наш захід словами відомого педагога Василя Сухомлинського «Свій ідеал я бачу в тому, щоб кожна людина бачила прекрасне, зробила прекрасне частинкою свого духовного життя…»

         Минуть літа…Не всі можливо стануть художниками, але я вірю ,що ви всі станете справжніми  громадянами нашої Батьківщини,  любитимете свій  край та примножуватимете  його надбання. І нехай  краса врятує світ від байдужості  і бездуховності.

                                           Пісня «Мій рідний край»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Трайно Людмила
    Дуже гарний матеріал! Візьму до уваги, дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
2136
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку