2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Командні змагання "Юні художники"

Про матеріал

Це сценарій позакласного заходу з образотворчого мистецтва.Його мета:закріпити здобуті знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам'ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

Перегляд файлу

Тема: Командні змагання «Юні художники»

 

Мета: закріпити здобуті  знання з образотворчого мистецтва ,вчити дітей працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

 

Обладнання: годинник(або секундомір),пазли, репродукції картин, палички для лічби, різні види робіт.

 

                                                          Хід змагань

 

-Я щиро вітаю всіх у цій залі. Сьогодні вашій увазі ми пропонуємо командні змагання –«Юні художники».Сподіваюсь ,що ви матимете втіху від  них і приємні спогади залишаться у вас надовго. Сьогодні ми спробуємо довести ,що мистецтво-одна з найголовніших складових частин життя людини, неодмінна умова  й запорука прогресу, розвитку цивілізації та інтелекту людини. Там ,де немає творчості, там немає руху вперед. Недаремно кажуть: «Життя без праці - злодійство, життя без мистецтва-варварство».Тож творімо красу, плекаймо її в своїй душі.

 

Мета наших змагань : закріпити здобуті  знання з образотворчого мистецтва ,вчитись працювати у складі невеликої групи(команди); розвивати мислення ,уяву, пам’ять, швидкість реакції;виховувати естетичні смаки, любов до образотворчого мистецтва.

 

-А змагатимуться в нас сьогодні дві команди сьомого класу: команда «Олівець-малювець» та команда «Яскраві акварелі».

Оцінюватиме конкурсну програму наше вельмишановне та найоб’єктивніше журі   (представляю членів журі  ).

 Отож починаємо…

 

1-й конкурс наших змагань.  «Привітання»

 

Кожна команда представляє свою назву, емблему, та девіз.

Найвища кількість балів -5.

 

Ми яскраві акварелі,

Вмієм все розмалювать

І хай там ,що хто не каже -

Настрій можемо піднять !

 

Олівці –Малювці!

До роботи мерщій всі!

На папері слід лишити,

Акварелям догодити!

 

 

2-й конкурс. « Бюро знахідок»

 

-Ви отримуєте пазли з зображенням однієї з репродукцій картин. Ваше завдання  скласти якомога швидше і до того ж правильно. Максимальна кількість балів  -3.

 

3-й конкурс.  «Жанри живопису»

- Ви отримуєте по шість репродукцій картин та листочок з їх переписаними назвами. Ваше завдання написати напроти кожної назви картини жанр живопису (пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістичний, історичний, побутовий).

Максимальна кількість балів -6.

 

4-й конкурс. «Веселий олівець»

 

- Від кожної команди потрібен учасник. Для них  таке завдання- за сигналом почати кожному малювати зайця .Хто швидше і найкраще. Найвища кількість

 балів -5.

 

5-й конкурс.»Головоломка»

 

- Команди отримують палички для лічби .Використовуючи ці палички, діти повинні скласти зображення :

1.Окуляри.

2.Метелик.

3.Рибка.

4.Прапорець.

5.Літак.

Найбільша кількість балів 5.

 

6-й конкурс. «Збери-но»

 

- Команди отримують картки з неправильно написаними словами. Учні повинні в кожнім слові замінити місцями букви, щоб вірно прочитати слово. Максимальна кількість балів-7.

Акварель       Лакаревь

Живопис       Сивожип

Графіка          Гіфарка

Архітектура      Атрітерхука

Мозаїка              Їкамоза

Дизайн                Зайдин

Скульптура           Тураскульп

 

7-й конкурс «Види мистецтва»

- Командам пропонується  декілька робіт різних за  видами . Потрібно їх назвати.

(Витинанка, аплікація, вітраж, мозаїка, декоративний розпис, оригамі , гратографія). Найбільша кількість балів-7.

8-й конкурс « Пантоміма»

- Кожна команда отримує завдання зробити пантоміму на запропоновану їм картину ,а інша команда повинна відгадати, що це за картина? Максимальна кількість балів -5.

 

- Слово надається журі.(виступ журі)

 

- От і підішли наші змагання до завершення. Я хочу закінчити наш захід словами відомого педагога Василя Сухомлинського «Свій ідеал я бачу в тому, щоб кожна людина бачила прекрасне, зробила прекрасне частинкою свого духовного життя…»

         Минуть літа…Не всі можливо стануть художниками, але я вірю ,що ви всі станете справжніми  громадянами нашої Батьківщини,  любитимете свій  край та примножуватимете  його надбання. І нехай  краса врятує світ від байдужості  і бездуховності.

                                           Пісня «Мій рідний край»

doc
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку