Комбінована діагностична робота
__________________________________________________________________
1. Визнач спосіб розмноження рослин ( встав число у кружечок).
цибулинами бульбами кореневищем вусами
2. Запиши групи тварин
3. Доповни речення:
Серед тварин розрізняють такі групи (згадай спосіб харчування):_________________________________________________________________________________________________________________________
4. Підпиши зображення тварин, які мешкають на луках (л), у прісних водоймах (в). Наведи власні приклади.
Луки _____________________________________________________________
Прісні водойми_____________________________________________________
5. Підпиши зображення рослин, які зустрічаються у лісах (л), у морях (м). Наведи власні приклади.
Ліси ______________________________________________________________
Моря _____________________________________________________________
6. Визнач послідовність змін, які уже відбулися з тобою. Встав число в кружечок.
№ |
Етапи розвитку |
1. |
Немовля |
2. |
Ранній вік |
3. |
Дошкільник |
4. |
Молодший шкільний вік |
7. Пригадай будову людини. Зафарбуй зеленим кольором назви органів чуттів, а жовтим – внутрішні органи людини.
8. Підпиши державні символи України зеленим кольором, народні – червоним.
______________ _______________ ______________
______________ _______________ ______________
9. Знайди хибне твердження
|
Використовуючи свої права, я можу шкодити іншим. |
|
Можна дотримуватись тільки тих обов’язків, які подобаються. |
|
Рослини і тварин, які не занесені до Червоної книги, теж треба охороняти. |
|
Берегти довкілля повинні тільки дорослі. |
|
Вдома можна не поводитись культурно та не вживати ввічливих слів. |
10. Діти зібралися на пікнік до лісу. Дай їм декілька порад.
11. Розглянь маршрут мандрівки третьокласників. Напиши, які міста вони відвідали.
Чому Запорізька Січ відноситься до культурної спадщини України?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінка