Комбінована діагностувальна робота. Списування із завданнями з мовної теми: "Слово. Значення слова. Будова слова".

Про матеріал
Комбіноівана діагностувальна робота з української мови для 4 класу (за підручником Пономарьова К.) списування із завданнями з мовної теми: "Слово. Значення слова. Будова слова" складається із 7 завдань та оцінюється таким чином: списування -3 бали; тестові завдання - 3 бали (кожен по 1 б); встановлення відповідності - 2 бали; коротка відповідь - 2 бали; творче завдання 2 бали.
Перегляд файлу

Комбінована діагностувальна робота. Списування із завданням з мовної теми: «Слово. Значення слова. Будова слова».

Клас 4-А  Дата ____________ ПІБ учня/учениці ______________________

Варіант 1

  1. Спишіть текст.

     Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди.

     2. Добери синонім  до слова  ласкавий:

А) лагідний             Б) веселий           В) світлий

     3. Вибери слова, які вжиті в переносному значенні:

          А) золоте серце         Б) холодна вода           В) залізні ворота

     4. До поданих фразеологізмів добери близьке за значенням слово.

       Пасти задніх                               посваритися

       Розбити глек                                відставати

       Викинути з голови                      забути

5. Познач префікси в словах:  зачиняв,    обрати,     прийти. 

6. Добери та запиши антонімі до слів:

Важко ________________________________________

Брехня ________________________________________

Багатий _______________________________________

7.Творче завдання. Чи доводилось тобі літати літаком? Куди саме? Чи ти тільки мрієш кудись полетіти? Напиши про це текст (3-4 речення).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     Комбінована діагностувальна робота. Списування із завданням з мовної теми: «Слово. Значення слова. Будова слова».

Клас 4 – А  Дата ____________ ПІБ учня/учениці ______________________

Варіант 2

  1. Спишіть текст.

     Ми живемо в Україні і любимо її гарну і співучу мову, її прекрасних людей, її пишну природу. Наша земля красива і щедра. Росте і жито, і городина, цвітуть квіти, дзюркочуть річечки. Але особливу любов викликає у нас калина. Росте вона по тінистих лісах, в гаях і дібровах, на схилах, на узліссі.

     2. Добери синонім  до слова  розмовляти:

А) говорити            Б) думати          В) співати

     3. Вибери слова, які вжиті у прямому  значенні:

          А) срібні дерева         Б) залізна людина           В) зелена трава

     4. До поданих фразеологізмів добери близьке за значенням слово.

               Шкірити зуби                            обманювати

               Як кіт наплакав                         сміятися

               Водити за носа                          мало

5. Познач префікси в словах:  зрозуміти,    відчиняв,     премудра.

6. Добери та запиши антонімі до слів:

Мудрість ______________________________________

Смердіти ______________________________________

Великий _______________________________________

7.Творче завдання. Чи доводилось тобі літати літаком? Куди саме? Чи ти тільки мрієш кудись полетіти? Напиши про це текст (3-4 речення).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Баранчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
4101
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку