Комбінований урок "Як довідатися про минуле?"

Про матеріал
Даний матеріал створений для розвитку вміння дітей досліджувати різну інформацію та використовувати її.
Перегляд файлу

 

ТЕМА УРОКУ: «Як довідатися про минуле?»

Клас: 3                                     

 Тип уроку: комбінований

Цифрові інструменти/сервіси/ресурси:

Презентація, Генератор Word Art, Генератор Анаграм(Розвиток дитини), Генератор QR кодів.

Базові поняття та терміни: територія, дослідження, легенда, довідка, чумаки, фотоколаж.

Очікувані результати навчання :

-         описує властивості об’єктів дослідження;

-         робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно;

-         знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній;

-         розрізняє істинні та хибні висловлювання;

-         заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком;

-         створює власне висловлювання на основі почутого/ побаченого/ прочитаного;

-         зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом;

-         користується годинником для відстеження та планування подій свого життя.

 

 

ПЛАН УРОКУ

Етап уроку: І. Організаційна частина. Вітання.

Тривалість етапу: 3 хв

Завдання етапу: Створення емоційно піднесеного настрою на уроці та психологічне настроювання.             

Перелік активностей: робота в парах, робота із хмарою слів, висловлювання власних міркувань.

Вправи чи завдання , створені і виконувані з використанням цифрових технологій: робота із хмарою слів, яка створена у Генераторі Word Art.

Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.

 

Етап уроку: ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Тривалість етапу: 2 хв

 

Етап уроку: ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Тривалість етапу: 3 хв

Завдання етапу: повідомити учням подальшу роботу та сприяти розвитку логічного мислення             

Перелік активностей: розмірковування над словосполученням «населений пункт»

Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.

 

Етап уроку: ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Тривалість етапу: 20 хв

Завдання етапу: виконання дослідження стосовно назви селища, робота та обговорення легенд про створення селища, дослідження походження чумаків та їхньої праці, робота із роздатковим матеріалом(пазли).

Перелік активностей: гра «Мікрофон», міркування над легендами, складання пазлів про чумаків, фізкультхвилинка, перегляд презентації про селище, створення фотоколажу з використанням QR кодів для поділу на  групи, мозковий штурм, зустріч із захисником (випускник нашого ліцею, який боронить Україну), розповідь-бесіда захисника із учнями та написання листа захиснику і захисниці.

Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.

 

 

Етап уроку: V. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.

Тривалість етапу: 9 хв

Завдання етапу: закріпити нові набуті знання використовуючи практичне завдання

Перелік активностей: робота із анаграмами

Вправи чи завдання, створені і виконувані з використанням цифрових технологій:

Генератор Анаграм(Розвиток дитини)

Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.

 

 

Етап уроку: VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Тривалість етапу: 3 хв

Перелік активностей: закінчити речення «Удома я розповім про…»

Дома намалювати(або написати) «Що я можу зробити для свого селища?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку