ТЕМА УРОКУ: «Як довідатися про минуле?»
Клас: 3
Тип уроку: комбінований
Цифрові інструменти/сервіси/ресурси:
Презентація, Генератор Word Art, Генератор Анаграм(Розвиток дитини), Генератор QR кодів.
Базові поняття та терміни: територія, дослідження, легенда, довідка, чумаки, фотоколаж.
Очікувані результати навчання :
- описує властивості об’єктів дослідження;
- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно;
- знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній;
- розрізняє істинні та хибні висловлювання;
- заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком;
- створює власне висловлювання на основі почутого/ побаченого/ прочитаного;
- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом;
- користується годинником для відстеження та планування подій свого життя.
ПЛАН УРОКУ
Етап уроку: І. Організаційна частина. Вітання.
Тривалість етапу: 3 хв
Завдання етапу: Створення емоційно піднесеного настрою на уроці та психологічне настроювання.
Перелік активностей: робота в парах, робота із хмарою слів, висловлювання власних міркувань.
Вправи чи завдання , створені і виконувані з використанням цифрових технологій: робота із хмарою слів, яка створена у Генераторі Word Art.
Етап уроку: ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Тривалість етапу: 2 хв
Етап уроку: ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
Тривалість етапу: 3 хв
Завдання етапу: повідомити учням подальшу роботу та сприяти розвитку логічного мислення
Перелік активностей: розмірковування над словосполученням «населений пункт»
Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.
Етап уроку: ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
Тривалість етапу: 20 хв
Завдання етапу: виконання дослідження стосовно назви селища, робота та обговорення легенд про створення селища, дослідження походження чумаків та їхньої праці, робота із роздатковим матеріалом(пазли).
Перелік активностей: гра «Мікрофон», міркування над легендами, складання пазлів про чумаків, фізкультхвилинка, перегляд презентації про селище, створення фотоколажу з використанням QR кодів для поділу на групи, мозковий штурм, зустріч із захисником (випускник нашого ліцею, який боронить Україну), розповідь-бесіда захисника із учнями та написання листа захиснику і захисниці.
Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.
Етап уроку: V. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.
Тривалість етапу: 9 хв
Завдання етапу: закріпити нові набуті знання використовуючи практичне завдання
Перелік активностей: робота із анаграмами
Вправи чи завдання, створені і виконувані з використанням цифрових технологій:
Генератор Анаграм(Розвиток дитини)
Оцінювання: тому, хто виконав завдання перший і правильно отримує 2 Нушика; тому, хто правильно виконав завдання 1 Нушик.
Етап уроку: VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
Тривалість етапу: 3 хв
Перелік активностей: закінчити речення «Удома я розповім про…»
Дома намалювати(або написати) «Що я можу зробити для свого селища?»