Комп'ютерні сервіси для підтримки вивчення математики

Про матеріал

Комп'ютерні сервіси для підтримки вивчення математики. Робота у програмі Скарбниця знань 2 клас «Увага. Малюнок за зразком 1».

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про правила безпечної роботи в НКК, Інтернеті; закріпити знання з математики за 2 клас (1 семестр); вдосконалити навички роботи з маніпуляторами, клавіатурою;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Перегляд файлу

Урок № 14

2 клас

Тема: Комп’ютерні сервіси для підтримки вивчення математики. Робота у програмі Скарбниця знань 2 клас «Увага. Малюнок за зразком 1».

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про правила безпечної роботи в НКК, Інтернеті; закріпити знання з математики за 2 клас (1 семестр); вдосконалити навички роботи з маніпуляторами, клавіатурою;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;  розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

ХІД   УРОКУ

І. Організаційний етап:

1. Готовність до уроку.

2. Привітання:

- Доброго дня!

- За кожну правильну відповідь будемо отримувати смайлик.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

- Розшифруй слово: СМАЙЛИКИ

Завдання №1

Розглянь множини геометричних фігур. Зафарбуй спільні елементи цих множин.

- Отже, сьогодні ми вдосконалимо наші вміння роботи з клавіатурою.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу:

Завдання  №2

Знайди геометричну фігуру за її ознаками: незафарбована, не має кутів. Зафарбуй цю фігуру.

Завдання  №3

Розвяжи задачі

Завдання №4

Хто із зайченят що любить?

Завдання №5

Домалюй потрібну кількість трикутників та розфарбуй рибок.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Формування вмінь та навичок:

1.  Повторення правил техніки безпеки.

2. РОБОТА НА ПК

3. Релаксація

VІІ. Закріплення знань:

VІІІ. Підбиття підсумків уроку:

- І так, давайте порахуємо кількість отриманих смайликів.

ІХ. Домашнє завдання:

Урок №14. Комп’ютерні сервіси для підтримки вивчення математики

Прізвище

 

Завдання №1

Розглянь множини геометричних фігур. Зафарбуй спільні елементи цих множин.

Завдання  №2

Знайди геометричну фігуру за її ознаками: незафарбована, не має кутів. Зафарбуй цю фігуру.

Завдання  №3

Розвяжи задачі

Завдання №4

Хто із зайченят що любить?

Завдання №5

Домалюй потрібну кількість трикутників та розфарбуй рибок.

Результат пошуку зображень за запитом "з'єднай по цифрах"

Урок №14. Комп’ютерні сервіси для підтримки вивчення математики

Прізвище

 

Завдання №1

Розглянь множини геометричних фігур. Зафарбуй спільні елементи цих множин.

Завдання  №2

Знайди геометричну фігуру за її ознаками: незафарбована, не має кутів. Зафарбуй цю фігуру.

Завдання  №3

Розвяжи задачі

Завдання №4

Хто із зайченят що любить?

Завдання №5

Домалюй потрібну кількість трикутників та розфарбуй рибок.

Результат пошуку зображень за запитом "з'єднай по цифрах"

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку