24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Комп'ютерний каламбур(позакласний захід з інформатики)

Про матеріал

Пропоную сценарій авторського позакласного заходу.Даний матеріал містить розробку позакласного заходу з інформатики. Можна використати при проведенні тижня інформатики

Перегляд файлу

Тема:  Комп’ютерний каламбур

Мета: збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики; розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

Учень(Динник К):Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Учень(Коцаренко В):Просторий клас, а в нім – машини,

І кожному – якби пізнать.

Світ, що несе в собі таємниці,

Твій розум прагне розгадать.

Учень(Стадніченко Ю):Люблю мандрівки, люблю походи,

Чи то сонечко, чи знов негода,

Ми  вже в дорозі, вітер б’є в обличчя,

Інформаційний край до себе кличе!

Учень(Вихрестюк С):На озеро інформатичне,

На озеро логічне,

Вирушаємо ми!

Питання є серйозні,

А є і жартівливі.

Тож будьте ви уважні!

І будьте ви кмітливі!

Учень(Гарбулінська В):Не найдавніша на планеті,

Між наук  цариця,-

Інформатика – ти наша

Вірна помічниця.

 

Учень(Серебряк О.:Чи будинок зводиш друже,

Чи пливеш морями –

Скрізь вона тобі послужить,

Тепер всюди вона з нами.

Учень(Динник К):Інформатика — наука, про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш ні ракету, ні літак.

Учень(Коцаренко В)::Ось включаю я комп'ютер,загорається екран,

Натискаю кнопку Enter і пірнаю в океан.

Учень( Стадніченко Ю):Інтернету шир безмежна у комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену, щоб цей космос облетіть.

Учень(Вихрестюк С):Поринаю з головою я в програми Word, Excel,

Ще й дзвіночка попрохаю не дзвонити цілий день.

Учень(Гарбулінська В):Друзям всім своїм бажаю із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю, ці знання нам не носить.

Учень(Коцаренко В)То ж не барімося, до діла, і зараз захід проведемо,

Та інформатику науку сьогодні тут ми вознесемо.

І  в чарівний світ казки  «Іванушка і комп'ютер» давайте всі разом поринемо.

Казка «Іванушка і комп'ютер»

Ведуча: (мелолодія)Жив та був академік. І було в нього три сини. Старший - аспірант, середній - студент, а молодший Іванушка - учень 9 класу Ордо – Василівської загальноосвітньої школи. Виросли сини от і вирішив академік старшого та середнього синів одружити та й говорить їм:

Батько(Просенюк Є):Пора вам, синки, одружуватися. Беріть-давайте лук і стріли, виходьте чи то на бруківку, чи то в чисте поле і стріляйте. Куди стріла впаде, там і знайдете наречену.

Ведуча: Вистрелив старший, і потрапила стріла в квартиру доктора фізико-математичних наук.

Ведуча:Вистрелив середній, встромилася стріла у ворота українського фермера.

Ведуча:Тут Іванушка і говорить:

Іванушка(Коцаренко В):«Батько, дай, і я щастя спробую».

Батько(Просенюк Є): «Зачекай, -  молодий ти ще. Школу треба закінчувати, атестат отримати та до вузу вступити».

Ведуча: Куди там. Здійнялася стріла Іванушки високо в небо та приземлилась в приміщенні магазину «Комп’ютерної техніки», прямо до персонального комп'ютера «Квакушка».

Ведуча: (мелодія весілля)Посумував старий академік, та робити нічого. Одружив усіх трьох. Старшого - на доньці доктора наук, середнього - на доньці фермера, а молодшого, Іванушку - на ЕОМ. Роз’їхались сини по своїх домівках.

Ведуча: Пройшов час, надумав академік познайомитися із невістками, зателефонував  своїм синам і говорить їм:

Батько(Просенюк Є): «Сини мої прийшов час познайомитися мені з вашими дружинами. Тож запрошую їх завтра до себе на гостину».

Ведуча: Послухав Іванушка розмову, сів  та й зажурився. Аж тут «Квакушка» побачила чоловіка сумного і на екрані комп'ютера світиться напис:

Квакушка:«Що, ти Іванушка, такий не веселий, що голівоньку свою повісив».

Іванушка: Навіть не знаю, що мені робити, на завтра батько запросив нас з тобою на гостину.

 Квакушка: «Не журися, лягай спати, ранок вечора мудріший».

Ведуча: Наступного дня прийшли сини зі своїми красунями до батька, а він одразу ж вирішив їх перевірити і підготував загадки для дружин.(всі сидять на місці)

 

Загадки

  1.           Може він порахувати,  Може він пісні співати,

 Малювати і писати,  Помилки перевіряти.

 Може він листа прийняти,  З другом швидко нас зв’язати,

 Він багато чого може  І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

 

  1.           Сотня клавіш, різні знаки ,  Спершу учні – небораки,

 А тепер раз – два і готово, Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура,  І це все – ......(клавіатура).

  1.           Я показую об’єкти, Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор, а звичайний - …………… (монітор)

  1.           Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний …………. (блок)

  1.           Я магнітний бутерброд,

Та мене не з’їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної ………….. (дискети)

  1.           Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

 В тебе є хороша книжка,

 А в комп'ютера є ......(мишка).

  1.           Це всесвітня мережа,

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати. (Інтернет)

  1.           Хто хоче щось запам’ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп’ютер теж немов блокнот –

Не має з пам’яттю турбот.

Як називають комп’ютер блокнот? (ноутбук)

  1.           Якщо треба знову й знову

Вести з комп’ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.(пошук)

  1.       Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я …………… (редактор)

  1.       Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен ………….. (Word)

  1.       І комп'ютери порою

 Розмовляють між собою

 А для цього їм потрібна

 Річ відома не усім

 До телефону підключай

 І повідомлення приймай,

 Адже мову ми ведем

 Про зв'язок через .....(модем)

Батько(Просенюк Є. встає): Молодці, дівчата,  а тепер даю вам домашнє завдання: переставте літери так, щоб отримати слова, пов’язані з інформатикою.

  1. ТІРОМОН;  СКОЙДЖИТ;   ШАИМ;   ТЕРРИПН;   АЛАТУВІКРА, ММДОЕ
  2. ВУЗК;  ЕДОВІ;СТЕКТ;  ФІГАРАК; НОРОФКІМ
  3. РОКУРС; ЗАБАЦ; ТАЙБ; ЛАЙФ; МАРОПГРА

(в-ді: 1. Монітор, джойстик, миша, принтер, клавіатура. 2. Звук, відео, текст, графіка, мікрофон. 3. Курсор, абзац, байт, файл, програма.)

Ведуча: Почувши завдання батька Іванушка зажурився, аж  на екрані комп'ютера світиться напис:

Квакушка:« Що, ти  Іванушка, такий  не веселий, що голівоньку свою повісив».

Іванушка: Не знаю що мені робити, батько завдання для тебе приготував, а хто його виконає?

Ведуча:Розповів Іванушка про те, що батько велів, а на екрані знову напис:

Квакушка: «Не журися, лягай спати, ранок вечора мудріший».

(Поки розгадують терміни сценка)Сценка

Директор:Добрий день! А що це ви тут поробляєте?

Прибиральниця: Добрий!А ви що забули?  У нас же гості сьогодні в школі, семінар з інформатики. Так я ото вирішила підлогу помити в кабінеті інформатики,щоб чистота скрізь була, а тут побачила ,що учні нашої школи захід проводять, то ж вирішила і сама зайти подивитись.

Директор: А чого б то?

Прибиральниця:так може і я в пригоді стану, а заодно і свої шкільні роки згадаю.

Прибиральниця поруч стирає підлогу, полоще ганчірку, викручує, розправляє її на швабрі.

Директор: (до присутніх) Прибиральниця ще підлогу не помила, а сюди зайшла. Де таке видано???? Ну добре.  Нема коли мені виясняти треба всіх присутніх жінок з наступаючим святом 8 Березня привітати, бо кінець казки уже на порозі.

Прибиральниця:А ганчірка на підлозі.

Директор: Не бубніть, а то не встигнемо, мусимо поспішати

Прибиральниця:Ну тоді давайте ви першим будете

Директор: Шановні жінки! Прийміть нашу щиру шану і  вдячність. Хай Вам щастить завжди і всюди,

Хай будуть поруч гарні люди, хай негаразди обминають, надія шлях ваш осяває. Здоров’я, успіхів, добра шкільна вам зичить дітвора. Ой, а як там далі???

-Я збився. Я слова забув. На швабру задивився. Давай уже ти…

 Технічка: У вас своя робота, а в мене своя. Я теж може хочу вчасно роботу зробити. Не заважайте. (йде, непомітно міняє відро за кулісами)

Директор:А прибиральниця ондечки не побачила, погано підлогу в кутку стерла. Треба їй підказати

Прибиральниця:Не відволікайтеся! Вітайте!

Директор:А може, разом привітаємо?

Прибиральниця:Гаразд.

Директор:Зичу вам добра й удачі,

 Хай на полі чи на дачі

 Неодмінно в майбутті

 Вродять врожаї рясні.

Прибиральниця: Щоб збулись всі ваші мрії,

 Сподівання та надії;

 Щоб здоров’я, як граніт,

 Дав вам Бог на сотню літ.

Директор: Ну а ще вам побажаєм: Всю рідню свою велику ви не забувайте, повсякчас своїм теплом щиро зігрівайте.

Прибиральниця:Від цієї теплоти стане більше доброти, а від усмішок ласкавих стане в світі менше зла.

Директор: Вам бажаєм всім добра, щоб у кожнім добрім ділі досягнуть зуміли цілі хай вам Бог допомога!

Технічка (виходить з-за куліс зі зміненим відром) –

Прибиральниця: Ну от і розповіли? А тепер в мене своя робота. Я б на вашому місці  уже сто разів поспіла привітати. Ось тільки воду виллю. (рвучко висипає з відра конфетті на глядачів, які впевнені, що у відрі брудна вода). Виливає і говорить:

-Бажаю, щоб на всіх вас щодня падав інформаційний дощ

 і ви постійно веселились і сміялись.

 Щоб жили ви у здоров’ї,

Мирі, злагоді й любові,

Щоб зарплати піднімали,

І ціни не скакали,

Щоб в країні завжди був мир,

А для народу вчитель був як кумир,

 І щоб щедрими столи

 Для гостей завжди були.

 

Ведуча: Прокинувся Іванушка, а на ранок на комп’ютері  всі терміни впорядковані і на принтері роздруковані. Взяв він лист із завданням та й відніс його батькові. Подивився академік відповіді невісток і говорить:

Батько(Просенюк Є): «Молодець «Квакушка» всі терміни вірно відгадала.

Ведуча: І відразу батько запропонував наступне завдання для своїх невісток.

Батько(Просенюк Є): Любі сини я дуже полюбляю народні прислів’я. Ось студенти мої мені привезли із фольклорної експедиції. Якісь вони дивні. Тому прошу ваших дружин допомогти мені відновити текст, приводячи аналогії з українськими народними прислів’ями і приказками

Приклад

Ввідповідь

Дарма,що нетбук,а й учня навчить

Дарма ,що малий,а й старого навчить

Сім разів перевір,один раз перевантаж  комп’ютер

Сім разів відміряй,один раз відріж

Біт байт береже

Копійка гривню береже

Відформувати диск-хвилина,а відновити інформацію – роки

Зрубати дерево-хвилина,а виростити – роки

Комп’ютер без програми,як ліхтарня без свічки

Голова без розуму,як ліхтарня без свічки

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш

Кашу маслом не зіпсуєш

Хто комп’ютер  питає, той розум має

Хто  людей питає той і  розум має

 

Дарованому комп’ютеру в системний  блок не заглядають

Дарованому коню в зуби не заглядають

Кожен комп’ютер має свій  процесор

Кожна голова  має свій розум

Один дисковод  добре,а два краще

Одна голова добре,а дві краще

Комп’ютер  не на те,щоб тільки в ігри грати

Голова не на те, щоб тільки кашкет носити

Комп’ютер питай,а свій розум май

Людей питай, а свій розум май

Ведуча:Зажурився Іванушка після слів батька, а комп'ютер вже на екрані написав:

Квакушка: «Що, ти Іванушка, такий  не веселий, що голівоньку свою повісив?»

Іванушка: Ой, я навіть не знаю, що мені робити, як текст у прислів’ях відновити?

 Квакушка: «Не журися, лягай спати, ранок вечора мудріший».

5.Поки розгадують прислів’я (Батько дає прислів’я, а в той час в кабінет директора заходить технічка, директор сидить і заклопотано заглядає в папірець.)                                                                    

Технічка: А що це ви такий сьогодні заклопотаний?

Директор: Та ось отримав листа на пошту з якимись незрозумілими цифрами.

Технічка:Так може це зашифрована інформація..??

Директор: Мабуть. І що ж воно таке тут написано?

Технічка:То що може разом відгадаємо? (розглядає  і говорить) Ага про нього знаємо ми нині, кажуть, що з ним мають справу в медицині. Біолог з ним теж справу має, а комп’ютер від нього страждає. Так цифра 1 так це ж буква- в, далі 4-і, 6-р,7-у,7-с, 4-и

Директор: А це мабуть віруси?

Технічка: Які комп’ютерні чи що?

Директор: Так,  комп’ютерні, треба про ці  віруси дізнатися на сайті Онляндії

Технічка: А що це таке Онляндія?

Директор: Зараз почуєш, що це таке.


ON-ляндія - безпечна веб-країна

 Відкриєм ми простори Інтернету,

Його глибин незвідані шляхи,

Корисні посилання і веб-сайти,

І скриньки, і домашні сторінки.

 

Онляндія — безпечна веб-країна,

Корисну інформацію надасть,

Як ненька — наша рідна Україна,

І захистить, та ще й поради дасть.

 

Приспів:

А поради мамині — цінні-цінні,

А поради мамині - незамінні.

Як сорочка мамина зігріває,

Так мене Онляндія захищає.

 

Як захиститись від “поганих” сайтів,

Як чемно спілкуватись в мережі,

В тенета шахраїв не потрапляти,

І пам’ятати свій пароль завжди.

Онляндія — відомий, популярний,

Для мене він найважливіший сайт.

Він — охоронець і порадник гарний,

Поради його ціним в мегабайт.

 

Приспів:

Бо поради сайту - цінні-цінні.

Бо поради сайту — незамінні.

Як сорочка мамина зігріває,

Так мене Онляндія захищає.


Ведуча:Прокинувся Іванушка, а на принтері вже готовий текст з прислів’ями . Зрадів  він та й поніс він його батькові. Переглянув академік роботу невісток і говорить молодшому синові:

Батько(Просенюк Є):«Знову самий кращий результат у твоєї «Квакушки ». Он яка твоя дружина розумниця».

Ведуча:Вирішив академік перевірить ще своїх невісток. І сказав їм:

Батько(Просенюк Є): «Ну сини мої, а тепер я хочу подивитись, які ж ваші дружини артистичні.  Щоб на ранок кожна з ваших дружин  приготувала мені якийсь номер художньої самодіяльності».

Ведуча:Два старші сини зраділи цьому завданню батька, а Іванушка зажурився. А «Квакушка» його запитує.

Квакушка::«Що, ти  Іванушка, такий  не веселий, що голівоньку свою повісив»?

Іванушка: Ой, «Квакушко», не питай. Батько хоче, щоб ти виконала його наступне завдання.»

Ведуча: подивіться виступи наших дівчат.5. Танець, сценка, вірш

Ведуча: Переглянув академік виступи невісток і мовить до синів:

Батько(Просенюк Є): «Да, всі виступи гарні, молодці невістки, але знову самий кращий результат у  «Квакушки». Який гарний вірш, так за душу зачепило. Дійсно саме головне на сьогоднішній день - мир для всіх нас і нашої країни».

Ведуча: Розсердилися на комп'ютер старші невістки і поки Іванушка був на заняттях у школі, викрали «Квакушку»  і підключили її до високої напруги так, що згорів в ній важливий системний блок. (Іванушка виходить з портефелем)

Ведуча: Прийшов зі школи Іванушка, виявив пропажу, розхвилювався і питається у батька:

Іванушка(Коцаренко В)::Що ж робити? Може зателефонувати до нової поліції, повідомити про викрадення?

Ведуча: Полюбив і академік синову «Квакушку», розхвилювався і сказав:

Батько(Просенюк Є):Іванушка дзвони

Іванушка(Коцаренко В)::Поліція! Поліція!

Входить міліціонер.Міліціонер(Деревянко М): Інспектор Петренко. Викликали?

Іванушка(Коцаренко В):: Викликали. Викликали. Вже годину тому вам телефонували.

Міліціонер(Деревянко М): Панімаєтє, попав своїм «Запорожцем» у пробку. Пока пробку вийняв от і время прошло незамітно.

Іванушка(Коцаренко В):: Звідки пробку вийняв? З дороги, чи що?

Міліціонер(Деревянко М): Тупой чоловік, з бутилки єстєствєнно. Так, шо у вас случилось?

Іванушка(Коцаренко В):: У нас біда. Мою «Квакушку» викрали розбійники.

Міліціонер(Деревянко М): З оленями чи без?

Іванушка(Коцаренко В)::(роздратовано). Із системником, клавіатурою, мишкою та принтером.

Міліціонер(Деревянко М): Нарушаєм, товаріщі, нарушаєм... Так, за викрадення людини ст. 46, за хіщєніе імущества стаття 25... Нарушаєм...

Іванушка(Коцаренко В):: (в істериці). Та навіщо мені ті статті! Ви знайдіть мою «Квакушку», поверніть всі прилади до неї.

Міліціонер ((Деревянко М) суворо): Ти туда не ходи, ти туда ходи. Так, почнемо огляд місця злочину. Ти взагалі тут не ходи, не заважай слідству! (Відштовхує ведучого на край сцени, відкриває папку).  Січас складемо протокол, так де ж то мій персональний комп'ютер (починає шукати ручку, викладає з кишені різні речі, дістає ручку, ліхтарика.) О! Знайшов. Це все, що треба. Іду по гарячих слідах. Ох, як знайду, ох, і штраф здеру з викрадачів... Куплю жінці шубу, ні краще собі нову машину...

Батько(Просенюк Є): от тобі і поліція. Жди від них добра. А ми чекаємо нового, кращого, щасливого життя.

Через секунду лунає крик: Міліціонер(Деревянко М):«Лови їх, тримай!»

Міліціонер(Деревянко М): Та забирайте свою «Квакушку», якась дуже мудра виявилася, вже 4 години нас навчає комп’ютерній грамотності. Якщо ще довше в себе у поліцейському відділку потримаємо, то самі комп’ютерами станемо.

Ведуча: Притис до грудей Іванушка свою улюблену «Квакушку», зрадів.

Міліціонер(Деревянко М): А цю братію (показує на невісток) я віддам коли розгадають Завдання "Стерті  слова". Шановні дівчата, вам необхідно продовжити речення:


  1. Системний …
  2. Мої …
  3. Персональний …
  4. Жорсткий …
  5. Панель …
  6. Мій …
  7. Операційна …
  8. Графічний …
  9. Робочий …
  10. Текстовий …
  11. Комп’ютерна …
  12. Microsoft…
  13. Напівжирний …
  14. Права та ліва …
  15. Глобальна мережа …

Ведуча: Обдивився Іванушка «Квакушку» і виявив, що системний блок пошкоджений. Зібрався і побіг по майстернях у пошуках блоку. Де тільки він не був та скрізь марно. То майстра немає, то запчастин, то обідня перерва, то в лагодження не беруть, а то й зовсім дверей не відчиняють.

Чи довго, чи скоро шукав, але знайшов він майстра-золоті руки, який взявся відремонтувати його «Квакушку» за окрему плату «Розгадай ребус» (ребуси)

Ведуча: Багато чи мало з тих пір води витекло, то невідомо. Скінчилася на комп'ютер гарантія, Іванушка успішно закінчив середню школу, де старанно вивчав предмет інформатику і вступив до вишу навчатись на програміста, а його улюблена «Квакушка»  перетворилася в «Василису премудру » - комп’ютер нового покоління, і зажили вони з Іванушкою розкошуючи, бо на сьогоднішній день без комп’ютера та ще толковому як без рук. А брати з жінками теж почали досконало вивчати можливості комп’ютера, а в цьому їм допомогла «Квакуша». Тут і казочці нашій кінець, а хто слухав нас, той молодець!

Учень(Коцаренко В)::Комп’ютер – це буденна річ,і кожен її має.

Хорошу доповідь зробить тобі допомагає.

Учень(Динник К)::Можливо, хочеться тобі розважитися трохи –

Багатий і цікавий світ відкрити допоможе.

Учень(Головіцький П):Бо кожен з підлітків в наш час зазвичай полюбляє

До Інтернету заглянуть – він відповіді знає.

Учень(Стадніченко Ю):Скачати можна фільм чи гру, посидіти в «онлайні»,

Чат, форум, сайти – все знайоме і звичайне.

Учень(Коцаренко В)::Застерігаємо вас ми, що варто пам’ятати

Про незвичайних «хижаків», їм шансу не давати.

Учень(Гарбулінська Ю):Не відкривати їм адрес (домашніх чи бабусі),

Щоб наслідки фатальними не стали, любі друзі!

doc
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
1152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку