Компетентісно-орієнтоване інтегроване завдання для 5 класу з теми «Одиниці вимірювання історичного часу» з використанням віртуальної дошки Jambord
Модельна програма: Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)
Тема розділу: «Історичний час і простір»
Тема інтегрованого уроку: Одиниці вимірювання історичного часу (ера, тисячоліття, століття, рік).
Освітня галузь, змістовний матеріал якої інтегрується:
Мовно-літературна освітня галузь, математична освітня галузь
Очікувані результати уроку (відповідно до програми) |
Ключові компетентності, що формуються |
Наскрізні уміння, що формуються |
• знає одиниці вимірювання часу, поняття «століття», «тисячоліття», «ера», «календар»; • за визначеним вчителем алгоритмом розташовує події у хронологічній послідовності |
|
|
Опис завдання, якщо ви працюєте у дистанційному форматі з використанням дошки Jambord: Учні поділяються на 4-5 груп і працюють під час виконання завдання у сесійних залах. Для кожної групи - 3 завдання (на трьох фреймах):
1. Розподілити роки (стікери) за належністю до століть у хронологічному порядку (ускладнення: зайві століття і зайві роки)
2. Розподілити роки у три стовпчики за тисячоліттями у хронологічному порядку
3. Розв’язати хронологічну задачу (на матеріалі відомостей з життя українських письменників)
Час на виконання: 25-30 хвилин
Після виконання завдання - взаємоперевірка між групами, обговорення цитат письменників.
https://jamboard.google.com/d/1WrDJk0DwWGd56F_1ni8SD06zsKt0TmbPau1T6qBiR28/viewer?f=0
Ви можете скопіювати дошку до своїх файлів, надати доступ вашим учням та використовувати під час уроку.
Опис завдання, якщо ви працюєте офлайн: Учні поділяються на 4-5 груп. Кожна група працює із аркушем паперу А1. Аркуш розподілений на чотири частини, кожна для виконання одного завдання. Для 1 та 2 завдання видаються стікери із датами, століттями та тисячоліттями, підготовлені вчителем. На третій частині наклеєний аркуш А4 із історичною задачею та портретом і цитатою письменника. Четверта частина для запису членів команди та смайликів, якими вони позначать свій настрій після виконання завдання.
Завдання:
1. Розподілити роки за належністю до століть у хронологічному порядку (ускладнення: зайві століття і зайві роки)
2. Розподілити роки у три стовпчики за тисячоліттями у хронологічному порядку
3. Розв’язати хронологічну задачу (на матеріалі відомостей з життя українських письменників)
4. Записати членів команди, кожному намалювати смайл із настроєм наприкінці виконання завдання.
Час на виконання: 25-30 хвилин
Після виконання завдання - взаємоперевірка між групами, обговорення цитат письменників.