Компетентісно-орієнтоване інтегроване завдання для 5 класу з теми «Одиниці вимірювання історичного часу» з використанням віртуальної дошки Jambord

Про матеріал
Матеріал містить розробку завдань для чотирьох-п'яти груп учнів з теми "Одиниці вимірювання історичного часу" (5 клас) із використанням віртуальної дошки Jambord. В тексті є посилання дошку із розробленими завданнями, яку можна скопіювати та використовувати на своєму уроці.
Перегляд файлу

Компетентісно-орієнтоване інтегроване завдання для 5 класу з теми «Одиниці вимірювання історичного часу» з використанням віртуальної дошки Jambord

Модельна програма: Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)

Тема розділу: «Історичний час і простір»

Тема  інтегрованого уроку: Одиниці вимірювання історичного часу (ера, тисячоліття, століття, рік).

Освітня галузь, змістовний матеріал якої інтегрується: 

Мовно-літературна освітня галузь, математична освітня галузь

Очікувані результати уроку (відповідно до програми)

Ключові компетентності, що формуються

Наскрізні уміння, що формуються

• знає одиниці вимірювання часу, поняття «століття», «тисячоліття», «ера», «календар»;

• за визначеним вчителем алгоритмом розташовує події у хронологічній послідовності

  • вільне володіння державною мовою,
  • математична компетентність,
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • навчання впродовж життя,
  • громадянські та соціальні компетентності,

 

  • читати з розумінням,
  • висловлювати власну думку усно і письмово,
  • критично та системно мислити,
  • діяти творчо,
  • виявляти ініціативність,
  • конструктивно керувати емоціями,
  • приймати рішення,
  • розв’язувати проблеми,
  • співпрацювати з іншими

 

 

Опис завдання, якщо ви працюєте у дистанційному форматі з використанням дошки Jambord: Учні поділяються на 4-5 груп і працюють під час виконання завдання у сесійних залах. Для кожної групи - 3 завдання (на трьох фреймах):

1. Розподілити роки (стікери) за належністю до століть у хронологічному порядку (ускладнення: зайві століття і зайві роки)

2. Розподілити роки у три стовпчики за тисячоліттями у хронологічному порядку

3. Розв’язати хронологічну задачу (на матеріалі відомостей з життя українських письменників)

Час на виконання: 25-30 хвилин

Після виконання завдання - взаємоперевірка між групами, обговорення цитат письменників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://jamboard.google.com/d/1WrDJk0DwWGd56F_1ni8SD06zsKt0TmbPau1T6qBiR28/viewer?f=0

 

Ви можете скопіювати дошку до своїх файлів, надати доступ вашим учням та використовувати під час уроку.

 

 

Опис завдання, якщо ви працюєте офлайн: Учні поділяються на 4-5 груп. Кожна група працює із аркушем паперу А1. Аркуш розподілений на чотири частини, кожна для виконання одного завдання. Для 1 та 2 завдання видаються стікери із датами, століттями та тисячоліттями, підготовлені вчителем. На третій частині наклеєний аркуш А4 із історичною задачею та портретом і цитатою письменника. Четверта частина для запису членів команди та смайликів, якими вони позначать свій настрій після виконання завдання.

 

Завдання:

1. Розподілити роки за належністю до століть у хронологічному порядку (ускладнення: зайві століття і зайві роки)

2. Розподілити роки у три стовпчики за тисячоліттями у хронологічному порядку

3. Розв’язати хронологічну задачу (на матеріалі відомостей з життя українських письменників)

4. Записати членів команди, кожному намалювати смайл із настроєм наприкінці виконання завдання.

Час на виконання: 25-30 хвилин

Після виконання завдання - взаємоперевірка між групами, обговорення цитат письменників.

 

docx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
1180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку