СТРУКТУРА КОМПЛЕКСНО-ЦІЛЬОВої ПРОГРАМИ. Педкадри та методична робота. Інноваційні технології. Обдарована дитина. Комп’ютеризація освітньої системи. Дошкільне навчання та виховання. Психологія і соціальна педагогіка. Профільне навчання. Впровадження здоров’я зберігаючих технологій в навчально-виховний процес. Моніторинг якості освіти. Компетентісно – зорієнтований підхід в навчально-виховному процесі.
Сприяння виробленню у педагогів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педмайстерності; Інформаційне забезпечення педпрацівників з проблем освіти, педагогіки, психології. Формування вмінь педагогів впроваджувати освітні технології щодо формування ключових компетентностей дітей. Координація діяльності управлінських та методичних структур з надання методичної допомоги керівникам закладів освіти щодо впровадження компетентнісної освіти. Завдання методичної роботи з педкадрами:
Методична компетентність у галузі засобів формування знань, умінь, навичок дошкільників; Психолого-педагогічна компетентність у сфері навчання; Диференційно-психологічна компетентність у галузі мотивів, здібностей, спрямованості дошкільнят; Рефлексія педагогічної діяльності або суто психологічна компетентність; Компетентність у сфері особистісно орієнтованої технології навчання; Компетентність у сфері інформаційних технологій; Загальнокультурна та валеологічна компетентність; Такі різновиди компетентностей, які є складовими педагогічних технік, як комунікативна, ситуативна, рефлексивна, діагностична, управлінська, соціальна та особистісна.
КООРДИНАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МК З ХАНО ХАНО МК Проведення семінарів-практикумів Діяльність методиста-кореспондента Організація роботи творчих груп Створення посібників Курсова підготовка Експертиза діяльності педагогів Участь у конкурсах Апробація посібників, журналів. Експериментальна та дослідницька робота Участь у виставках Підвищення професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів
ОСВІТНІ ПОСЛУГИ РМК курсова підготовка педкадрів за диференціацією; підготовка педкадрів до роботи в умовах дошкільної освіти; інформування щодо інноваційних процесів та ППД в закладах освіти Каланчака; психолого-педагогічне та науково-методичне консультування; сприяння організації та проведенню конкусвів; сприяння організації навчання педагогів за програмами „Intel” та „Партнерство в освіті”.
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИМАГАЄ ЗРОБИТИ УНІВЕРСАЛЬНИМИ ТАКІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕТОДИСТА Залучення до оновлення методичної роботи педагогічної громадськості Створювати принципово нову модель методичної роботи в дошкільному закладі за Базовою програмою “Я у Світі” Застосовувати сучасний комплекс знань й умінь теорії управління, здійснювати інноваційну діяльність, випереджаючи процес розвитку сучасної дошкільної освіти. Сміливо вступати у ринкові відносини, володіти технологіями менеджменту та маркетингу в освіті. Організовувати і стимулювати професійну діяльність педагогічних працівників.