КОМПЕТЕНТНІСНА СПРЯМОВАНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДКАДРАМИ ясла - садка №2 “Казка”

Про матеріал
Підвищення методичної культури вихователя, тобто вищої форми активності педагога, його творчої самостійності, стимулу й умови вдосконалення навчального процесу, передумови виникнення нових ідей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОМПЕТЕНТНІСНА СПРЯМОВАНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДКАДРАМИ ЯСЛА - САДКА №2 “КАЗКА” Вихователь – методист ясла – садка №2 “Казка” Каланчацької селищної ради Пустовіт Т.Г. Каланчацький районний методичний кабінет Відділ освіти

Номер слайду 2

підвищення методичної культури вихователя, тобто вищої форми активності педагога, його творчої самостійності, стимулу й умови вдосконалення навчального процесу, передумови виникнення нових ідей.

Номер слайду 3

СТРУКТУРА КОМПЛЕКСНО-ЦІЛЬОВої ПРОГРАМИ. Педкадри та методична робота. Інноваційні технології. Обдарована дитина. Комп’ютеризація освітньої системи. Дошкільне навчання та виховання. Психологія і соціальна педагогіка. Профільне навчання. Впровадження здоров’я зберігаючих технологій в навчально-виховний процес. Моніторинг якості освіти. Компетентісно – зорієнтований підхід в навчально-виховному процесі.

Номер слайду 4

Сприяння виробленню у педагогів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації і вдосконалення педмайстерності; Інформаційне забезпечення педпрацівників з проблем освіти, педагогіки, психології. Формування вмінь педагогів впроваджувати освітні технології щодо формування ключових компетентностей дітей. Координація діяльності управлінських та методичних структур з надання методичної допомоги керівникам закладів освіти щодо впровадження компетентнісної освіти. Завдання методичної роботи з педкадрами:

Номер слайду 5

Методична компетентність у галузі засобів формування знань, умінь, навичок дошкільників; Психолого-педагогічна компетентність у сфері навчання; Диференційно-психологічна компетентність у галузі мотивів, здібностей, спрямованості дошкільнят; Рефлексія педагогічної діяльності або суто психологічна компетентність; Компетентність у сфері особистісно орієнтованої технології навчання; Компетентність у сфері інформаційних технологій; Загальнокультурна та валеологічна компетентність; Такі різновиди компетентностей, які є складовими педагогічних технік, як комунікативна, ситуативна, рефлексивна, діагностична, управлінська, соціальна та особистісна.

Номер слайду 6

діагностичний – вивчення початкового рівня сформованості компетентності; організаційно-діяльний-забезпечення рівня знань про особливості педагогічної діяльності за сучасних умов; оцінно-рефлексійний-об’єктивна оцінка рівня сформованості професійної компетентності педагога.

Номер слайду 7

школа ППД педагогі-чні майстер-ні семінари-практикуми творчі майсте-рні Куси при ХАНО МО ШПД майстер-клас клуби педтвор-чості Педаго- гічні ради творча груп Методична служба ясла - садка

Номер слайду 8

Напрями організаційно-методичної роботи: Робота з адміністрацією дошкільного закладу; Робота з молодими та малодосвідченими вихователями; Узагальнення матеріалів досвідчених вихователів.

Номер слайду 9

НАПРЯМКИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ Удосконалення педмайстерності Робота над проблемною темою (дошкільного закладу та педагога) Підвищення кваліфікації, атестація педагогів

Номер слайду 10

адаптація подолання утруднень педмайстерність

Номер слайду 11

РОБОТА НАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ садка - один із шляхів формування методичної культури педагога

Номер слайду 12

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ – РЕЗЕРВ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ 93% (13 із 14) педкадрів озброєні інформаційно-комунікаційними технологіями Банк наукових посібників

Номер слайду 13

ПІДПИСКА ПРЕСИ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ Кількість навчальних закладів 1 “Дитячий садок” “Бібліотечка вихователя дошкільного садка” “Вихователь методист” “Розкажіть онуку” “Шкільний світ” “Дошкільний навчальний заклад” “Дошкільне виховання”

Номер слайду 14

КЛЮЧОВІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МЕТОДИСТА МЕТОДИСТ повинен мислити стратегічно повинен вміти реалізувати своє бачення має бути спроможним керувати основними процесами з розрахунком на майбутнє

Номер слайду 15

КООРДИНАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МК З ХАНО ХАНО МК Проведення семінарів-практикумів Діяльність методиста-кореспондента Організація роботи творчих груп Створення посібників Курсова підготовка Експертиза діяльності педагогів Участь у конкурсах Апробація посібників, журналів. Експериментальна та дослідницька робота Участь у виставках Підвищення професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів

Номер слайду 16

ОСВІТНІ ПОСЛУГИ РМК курсова підготовка педкадрів за диференціацією; підготовка педкадрів до роботи в умовах дошкільної освіти; інформування щодо інноваційних процесів та ППД в закладах освіти Каланчака; психолого-педагогічне та науково-методичне консультування; сприяння організації та проведенню конкусвів; сприяння організації навчання педагогів за програмами „Intel” та „Партнерство в освіті”.

Номер слайду 17

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИМАГАЄ ЗРОБИТИ УНІВЕРСАЛЬНИМИ ТАКІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕТОДИСТА Залучення до оновлення методичної роботи педагогічної громадськості Створювати принципово нову модель методичної роботи в дошкільному закладі за Базовою програмою “Я у Світі” Застосовувати сучасний комплекс знань й умінь теорії управління, здійснювати інноваційну діяльність, випереджаючи процес розвитку сучасної дошкільної освіти. Сміливо вступати у ринкові відносини, володіти технологіями менеджменту та маркетингу в освіті. Організовувати і стимулювати професійну діяльність педагогічних працівників.

Номер слайду 18

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Номер слайду 19

Засідання координаційного центру з проблеми впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у навчально-виховний процес

Номер слайду 20

Учасники школи “” “Наш улюблений тренінг…”

Номер слайду 21

Засідання клубу творчо працюючих заступників

Номер слайду 22

СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ

Номер слайду 23

Чорноострівський НВК Гвардійський НВК

Номер слайду 24

Олешинський ДНЗ Компетентність дітей у художньо – емоційному розвитку – запорука яскравого майбутнього у сучасному суспільсві !!!

Номер слайду 25

ppt
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку