Комплексна діагностична робота з етики за розділом "Моральне підгрунтя людських стосунків"

Про матеріал
Розроблена діагностична робота з етики для шестикласників містить в собі вправи тестового характеру ,а також творчі завдання, де здобувачі освіти мають висловити власні думки.Виконавши цю роботу зі своїми учнями, вчитель зможе оцінити всі три групи результатів НУШ,
Перегляд файлу

Комплексна діагностични робота з етики 6 клас

                           за розділом

«Моральне підґрунтя людських стосунків»

1.Дотримання людиною моральних принципів у намірах,думках,вчинках,поведінці – це:

А)Гідність

Б)совість

В)моральність

2.Нехтуваня моральними нормами і цінностями-це:

А)непорозуміння

Б)утиск

В)аморальність

3.Оберіть з переліку дій людини прояви людяності:

А)волонтерство

Б)безкорислива допомога

В)Зневага до бідних

Г)байдужість до чужої біди

4.Можливість особистості обирати спосіб поведінки в певній ситуації –це:

А)справедливість

Б)моральний вибір

В)честь

5.Познач моральні якості людини:

А)заздрість д)відповідальність

Б)чесність

В)честь

Г)байдужість

6.Узятий на себе обов'язок відповідати за певну справу,за свої дії,слова,вчинки- це:

А)відданість

Б)гідність

В)справедливість

Г)відповідальність

7.Продовжіть речення: «Кожна людина має право на життя,на свободу і на особисту честь та недоторканість»,- проголошено в … .

8.Які моральні цінності утверджують такі прислів'я? Запишіть .

А) У гурті й комар сила .(  1  варіант)

Б) Шила і вмішку не втаїш.( 2 варіант)

9.Запишіть 3 добрих вчинки ( 1 варіант)

   Запишіть 3 злих вчинки (2 варіант)

10.Складіть декілька правил поведінки в колективі,  щоб підтримувати його честь.

11.Прокоментуй письмово ситуацію за питаннями .

Горобчикові, який тільки-но вилетів із гнізда, поталанило знайти окраєць хліба.

Проте неподалік відлежувався кіт. «Попередьмо його про небезпеку»,- цвірінькали молоді горобці. «Нехай летить необачний ,- озвався бувалий горобецьз вискубаним хвостом. – Котові до хліба байдуже… якщо ж він потрапить у котячі пазурі, нам більше буде».

А)Які моральні риси притаманні обскубаному горобцеві?

Б)Чи вважаєш ти його пораду моральною?Чому?

В)Чи можуть досягти справедливості люди, у взаєминах яких панують нещирість, підступ, байдужість? Чому?

12.Прокоментуй байку Євгена Гребінки за питаннями.

 

На ставі пишно Лебедь плив,
А Гуси сірії край його поринали.
"Хіба оцей біляк вас з глузду звів? —
Один Гусак загомонів,-
Чого ви, братця, так баньки повитріщали?
Ми попеласті всі, а він один між нас
Своє пиндючить пір'я білеї
Коли б ви тілько захотіли,
Щоб разом, стало бить, вся беседа взялась,
Ми б панича сього якраз перемастили".
І завелась на ставі геркотня,
Гусине діло закипіло:
Таскають, грязь і глей,зо дна
Да мажуть Лебедя, щоб пір'я посіріло.
Обмазали кругом — і трохи галас стих;
А Лебедь плись на дно — і випурнув як сніг…

 

А) Навіщо Гуси вирішили обмастити Лебедя брудом?

Б) Що означає вислів «облити брудом»?

В)  Чи втратив лебідь гідність?Яку думку утверджує байка?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Затинацька Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чаплик Наталя Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Кулик Світлана
До підручника
Етика 6 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
16 жовтня
Переглядів
1180
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку