Комплексна діагностична робота з української мови в 3 класі. «Прикметник»

Про матеріал
Комплексна діагностична робота з української мови для учнів 3 класу за темою «Прикметник». Розроблена відповідно до підручника «Українська мова та читання. 3 клас. У 2 ч. Ч.2» (авт. Г. Сапун) за програмою Р. Шияна. .
Перегляд файлу

Комплексна діагностична робота з української мови в 3 класі. «Прикметник»

1. Прочитай текст і виконай завдання 2-8.

 

Льонок

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим  цвітом, а влітку на її гілках наливалися червонобокі яблука. Але цієї весни  яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж  похилилася, бідолашна.

- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть  рівненько-рівненько. Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати.  Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся  від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще  не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього  погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів. Але, як потім з’ясували,  шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді  вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не  знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це  ж ясно. Довелося миритися з утратою. 

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як  маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під  колодками, що лежали вздовж стіни. 

- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його! 

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок.  Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату  назовні виставив. «Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори  палицю. Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і  підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке! Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки  щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку.  І лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато  аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось,  зовсім голубі, великі і чисті-чисті. 

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:  - Та це ж кошеня! І вона не помилилася. 

То справді було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який  ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним  щуром. Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за  чисті голубі очі. Іван Сенченко (310 слів)

 

2. Встанови послідовність дій персонажів, позначивши відповідною  цифрою.

____ Тато взяв під кущем винограду палицю.

___ Тато і мама теж злякались.

___ Росла в саду дуже красива яблунька.

___ Кошеня вони забрали собі.

___ Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

___ Катруся від несподіванки аж скрикнула.

___ Довелося миритися з утратою.

3.  Серед поданих тлумачень познач те, яке відповідає виразу «ловити  ґав».

А) рахувати птахів.

Б) ловити птахів.

В) нічого не робити.

Г) махати руками.

4. З’ясуй, у частині слова є орфограма. Познач цю частину. З’єднай  стрілкою з відповідною назвою орфограми.

Ро__кошлав  *                     *буквосполучення ьо, йо 

Л__онок        *                      *ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів

Скам__яніла *                      *апостроф 

Дер__вце       *                      *префікси роз-, без-

5. Випиши з першого абзацу тексту прикметники, які є ознаками до слова яблунька.

Яблунька (яка?) ________________________________________________________

6. Випиши з тексту 3 словосполучення іменника з прикметником. Став між ними питання, визнач  число, рід (де це можливо).  _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________

7. Добери антоніми до прикметників. Утворені словосполучення запиши.

Верхня колода - ______________________________

Стара яблунька - ______________________________

Великі очі - __________________________________

8. Як я оцінюю свою роботу? (зафарбуй відповідним кольором квадратик)

                   -   мені все вдалося

                     -   маю успіхи

                     -  мені ще потрібно тренуватися

                     -  мені ще варто попрацювати

 

Прізвище, ім’я _____________________________________

Дата _________________________

 

 завд.

індекс 

В  

Д

С

П

2,3

МОВ 2

 

 

 

 

4

МОВ3.3

 

 

 

 

5

МОВ 4.1

 

 

 

 

6

МОВ 4.1

 

 

 

 

7

МОВ 3.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати 

Індексація

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

МОВ2 

Знаходить і виправляє орфографічні помилки 

МОВ3.3

Аналізує та редагує власне письмове 

висловлювання

МОВ3.4

Досліджує власне індивідуальне мовлення 

МОВ4

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку