Комплексна підсумкова робота
Вступ до історії України та громадянської освіти
за І семестр
(за групами результатів)
учня/ учениці 6 класу
І. ГР 1 – орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ (12б.)
1. Дослідженням родинної історії займається наука (1 б)
А. хроніка
Б. генеалогія
В. історія
Г. родина
2. Родинні пам’ятки – це… (1 б)
А. процес розвитку людства
Б. родинна важлива річ, пов’язана з сімейною історією
В. виклад найважливіших подій роду
Г. визначення фамільної лінії роду
3. Життєві цінності бувають: (1 б)
А. духовні та соціальні
Б. духовні та біологічні
В. духовні та матеріальні
Г. матеріальні та соціальні
4. Про який спосіб життя йдеться «Слов'янські племена найчастіше селилися групами на берегах річок та озер. Люди жили в землянках і напівземлянках з плетеними або дерев'яними стінами. Керамічний посуд був переважно ліпним з візерунками. (1 б)
А. кочовий
Б. осілий
5. Поширенними видами оборонних споруд є… (2 б)
А. фортеці
Б. замки
В. палаци
Г. оборонні укріплення
6. Урбанізація – це… (2 б)
А. зростання значення міст у розвитку суспільства
Б. поширення міського способу життя в певному регіоні, країні
В. збільшення кількості міського населення
Г. розбудова і розвиток міських поселень
7. встановіть відповідність (2 б)
А. стародавній світ
Б. середні віки
В. новий час
Г. новітня історія
а)
б)
в)
г)
8. Магдебурзьке право – це… (1 б)
А. новий імпульс заснування міст
Б. право міста на самоуправління
В. спорудження міських укріплень
Г. контролювання торговельного шляху
9. Встановіть відповідність
А) Тадж-Махал
Б) Кносський палац
В) Луцький замок
Г) Сіднейська опера
а)
б)
в)
г)
ІІ. ГР 2 – працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту (12 б)
2. Розгляньте зображення та встановіть, який спосіб господарювання зображено (2 б)
3. Розгляньте ілюстрації і дайте їм назви. Розташуйте види занять, представлені на малюнках, у хронологічному порядку. (4 б)
ІІІ. ГР 3 – виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію. (12 б)