Комплексна контрольна робота з історії 6 клас (І семестр)

Про матеріал
Комплексна контрольна робота за І семестр для 6 класу НУШ з інтегрованого курсу "Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти" за програмою авторського колективу : Н.С.Власова, О.В.Желіба, В.О.Кронгауз, Д.О.Секиринський, І.Я.Щупак
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплексна підсумкова робота

Вступ до історії України та громадянської освіти 

за І семестр 

(за групами результатів)

учня/ учениці 6 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ГР 1 – орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ (12б.)

1. Дослідженням родинної історії займається наука (1 б)

А. хроніка

Б.  генеалогія                          

В. історія

Г. родина

2. Родинні пам’ятки – це… (1 б)

А. процес розвитку людства

Б. родинна важлива річ, пов’язана з сімейною історією

В. виклад найважливіших подій роду

Г. визначення фамільної лінії роду

3. Життєві цінності бувають: (1 б)

А. духовні та соціальні

Б. духовні та біологічні

В. духовні та матеріальні

Г. матеріальні та соціальні

4. Про який спосіб життя йдеться «Слов'янські племена найчастіше селилися групами на берегах річок та озер. Люди жили в землянках і напівземлянках з плетеними або дерев'яними стінами. Керамічний посуд був переважно ліпним з візерунками.  (1 б)

А. кочовий

Б. осілий

5. Поширенними видами оборонних споруд є… (2 б)

А. фортеці

Б. замки

В. палаци

Г. оборонні укріплення

6. Урбанізація – це… (2 б)

А. зростання значення міст у розвитку суспільства

Б. поширення міського способу життя в певному регіоні, країні

В. збільшення кількості міського населення

Г. розбудова і розвиток міських поселень

7. встановіть відповідність (2 б)

А. стародавній світ

Б. середні віки

В. новий час

Г. новітня історія

а)

б)

в)

г)

8. Магдебурзьке право – це… (1 б)

А. новий імпульс заснування міст

Б. право міста на самоуправління

В. спорудження міських укріплень

Г. контролювання торговельного шляху

9. Встановіть відповідність

А) Тадж-Махал

Б) Кносський палац

В) Луцький замок

Г) Сіднейська опера

а)

б)

в)

г)

 

ІІ.  ГР 2 – працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту (12 б)

  1.               Напишіть, як громада може впливати на покращення свого життя  (6 б)

2. Розгляньте зображення та встановіть, який спосіб господарювання зображено (2 б)

 

3. Розгляньте ілюстрації і дайте їм назви. Розташуйте види занять, представлені на малюнках, у хронологічному порядку.  (4 б)

 

ІІІ. ГР 3 – виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію. (12 б)

  1. Висловіть обгрунтоване пояснення до думки «Вишиванка – символ нації» (6 б)
  2. Дайте визначення поняттям  «держава», «громада», «кочовики» (6 б)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку